hadrian
21.4.2012 15:40
Herní setkání - Herní komunita D&D4e v Brně
Sekce pravidelně nepravidelných setkání lidí z Brna.

Seznam na herní akci brněnské komunity DnD (a jiných). Termíny nahazujte po libosti.
Účastníci:

---

Seznam místa Scuku s odkazem:
Čajovna za zrcadlem; http://cajovnazazrcadlem.cz

Termín:

DM: ShadoWWW (d&d 4e a KaM)
Hráči: hadrian (d&d 4e); ShadoWWW (d&d 4e, Pathfinder a KaM); Assassin (d&d 4e); Nerhinn (d&d 4e); Endrey (d&d 4e); Deputy
Autorská citace #1
21.4.2012 15:43 - Nerhinn
Takže na čem jste se shodli? Chcete hrát DnD4E? A kdo z vás?
Autorská citace #2
21.4.2012 15:44 - hadrian
A je to, takže kdo má zájem i o takovouhle akci, tak tohle je pro něj správné místo. Asi se nejdřív bude muset najít místo, kde by to bylo možno a až pak by se řešil případný termín a případné osazenstvo. Za sebe říkám že Brněnskej ČR mě moc nebere.
Autorská citace #3
21.4.2012 15:49 - hadrian
Nerhinn, jestli myslíš nějakej takovej malej hrací den v Brně, tak jak to dělají v Praze, tak žádná extra shoda nebyla. Resp. co si pamatuju, ShadoWWW to nahodil, já řekl že bych se tomu nebránil a ostatní se tvářili že o tom přemýšlí, nebo taky ne. Nic oficiálního. Takže se uvidí... Jinak myslím, že škoda žes nemohla dojít, protože některé věci dost trhaly bránice, myslím že Ti Gurney pak poví co a jak.
Autorská citace #5
21.4.2012 15:50 - Colombo
Píše:
Za sebe říkám že Brněnskej ČR mě moc nebere.

Co znamená Brněnskej ČR?
Autorská citace #6
21.4.2012 15:52 - hadrian
Se 4e bych taky souhlasil a Colombo - nápověda, nejedná se o český rozhlas, ale zkratka to na druhou stranu je :)
Autorská citace #7
21.4.2012 15:54 - Colombo
4e? Škoda. V tom případě:
Autorská citace #8
21.4.2012 16:00 - Colombo
A Tékumel by jste asi nikdo prubnout nechtěli, co:P
Autorská citace #9
21.4.2012 16:00 - Nerhinn
Budeme za tebe držet minutu ticha.
Autorská citace #10
21.4.2012 16:05 - pipux
ČR? Prý snad nějaký Červený rytíř?

Zahrál bych si pravidlově lehkou anebo přímo bezpravidlovou hru se zaměřením na příběh, prokládanou nějakým tím náhodným násilím (něco ve stylu Písně ledu a ohně). Tzn., že kudla do zad znamená mrtvý, nikoliv armor check.

Je skoro léto, takže hrát se dá kdekoliv venku, i někde na lavičce v lese ---když bude hezké počasí.

Colombo: kdybys byl býval včera přišel, připadal by sis obklíčený - zpočátku totiž mluvili výhradně jen o DnD (teda, abych nekřivdil, později došlo i na jiná témata ...)
Autorská citace #11
21.4.2012 16:12 - Nerhinn
hadrian píše:
jestli myslíš nějakej takovej malej hrací den v Brně, tak jak to dělají v Praze,

Ani ne. Opengamingů jsem se zase nasytila a lákalo by mě spíš dobrodružství s předem známými lidmi a asi i někde, kde se nebudu cítit jak ve vitríně.
Autorská citace #12
21.4.2012 17:25 - Assassin
Něco nastřelím http://cajovnazazrcadlem.cz , právě jsem to vygooglil, nikdy jsem tam nebyl, ale když přímo nabádají k hraní deskovek, proč ne RPG?
Autorská citace #13
21.4.2012 21:20 - Gurney
Přiznám se že 4e mě v poslední době už moc neláká, ale kdyby jste měli časem zájem dát one-shot v něčem jiném tak bych nebyl proti.
Autorská citace #14
21.4.2012 21:27 - Colombo
Tékumel?:D
Autorská citace #15
22.4.2012 17:08 - Shako
Assassin píše:
http://cajovnazazrcadlem.cz

Tam s hranim urcite mit problem nebudou. :)
Autorská citace #16
22.4.2012 19:08 - hadrian
Do té čajovny bych to měl z práce fakt kousek, z tohohle pohledu dobré :).
Autorská citace #18
24.4.2012 21:48 - hadrian
Takže 1. anketa (průběžné výsledky zobrazím v záhlaví) - všední den, nebo víkendový den? Pište i doplňkovou informaci, jestli vám některá z těch voleb neumožní se vůbec zůčastnit.

Výsledek (součet) budu brát zároveň jako předběžný počet těch, co mají ochotu se zúčastnit takovéhle akce
Autorská citace #19
24.4.2012 21:51 - hadrian
2. anketa - kdo by měl zájem být hráč a kdo by i dělal DM (pište i jaké systémy byste chtěli zkusit)
Autorská citace #20
24.4.2012 21:53 - hadrian
Jak se oboje vyjasní, hnedle můžeme hodit přesnej den. :)
Autorská citace #21
24.4.2012 22:16 - Nerhinn
Nebyla jsem na onom prvním setkání, proto nevím - zahrnuje nabídka i ty z nás, kteří se neúčastnili?
Autorská citace #23
24.4.2012 22:45 - Assassin
Rád bych viděl Dnd4e po dlouhé době zase z druhé strany, takže primárně bych si chtěl zahrát tento systém jako hráč.

Ke dnům se vyjadřovat nebudu, nechám na vás. Spíš než o den se pak budu zajímat o konkrétní datum.

Pokud by to nakonec sklouzlo k jinému systému než DnD4e, jsem ochotný doplnit počet hráčů, pokud by se tolerovala větší či menší neznalost pravidel.
Autorská citace #24
25.4.2012 06:18 - hadrian
Nerhinn - herní setkání je otevřeno všem, stejně jako to povídací setkání. Žádné elitářství.
Autorská citace #25
25.4.2012 22:05 - pipux
Nač ten výběr systémů? Systém nechci (zahodit do koše, recyklovat), důležité je prostředí a příběh.

Co takhle si zahrát ve ... špinavém, středověkém prostředí, plném tmářské inkvizice, zkorumpované církve, bigotní šlechty, úskočných heretiků, pekelných pekelníků, zdivočelých pohanů a děsivých démonů. Zemi stihly pogromy, války, neúroda a mor (vše je evidentně prací ďábla), král zešílel, města podlehla hlásání falešných proroků, nebožtíci vztávají z hrobů, rodí se satanem znetvořené děti, dávná proroctví se naplnila a na horizontu se objevila kometa, která hlásá, že konec světa se blíží.

... anebo Gotham city ...

... anebo antické Řecko ...

... anebo i ten Tékumel bych přežil ...
Autorská citace #26
25.4.2012 22:54 - Assassin
pipux: Systém je pro hru imho důležitý, poskytuje možnosti, oporu a celkově udržuje hru na stanovené úrovni, čímž snižuje šanci dostat se do extrémů jako je fraška či zásek.

Neříkám však, že by systém nemohl být úplně minimalistický, založený jen na reáliích daného settingu a nějaké jednoduché soubojové mechaniky. Příprava tohohle by však nakonec byla daleko náročnější než vymyslet zajímavý příběh a prostředí do DnD4e / Pathfinderu / WoD atd. což mě vede k několika otázkám.

OdDMoval bys to, co tu prezentuješ? Máš připraven příběh, zápletku i prostředí? Věděl bys jak řešit konflikty, možnosti postav a jejich střed s realitou tvého prosředí? Máš zkušenosti s takovým hraním?

Na to, že se herně neznáme je taková hra příliš velký experiment, od známých systémů alespoň víme co čekat. Navíc příběh je pro mne důležitý vždy a to co popisuješ se dá hezky zasadit do DnD4e, v méně heroické formě třeba do Pathfinderu(asi).
Autorská citace #27
25.4.2012 23:59 - Nerhinn
Obecně vzato čas mívám jak ve všední, tak ve víkendové dny, záleželo by ale na přesném termínu. Dalo by se říct, že PO-ST a SO mívám na 90% volno.

Ráda bych si zahrála 4E. A... no, něco volnějšího, normálního. Třeba zjistíme, že si herně nesedneme, a pak se můžete vesele prodírat blátem a cholerou (beze mě), ale minimálně dokud se neznáme, nějak se mi nedostává chuti hrát něco syrového, dramatického a vůbec takového, že z toho budu mít trauma (nic proti takovým hrám obecně, ale momentálně na ně nemám chuť).
Autorská citace #28
26.4.2012 00:11 - Gurney
Jen abych vám nepřipadl jako troll, co si možná milostivě zahraje, když pro něj někdo jiný připraví něco dle jeho gusta - nemusíte se mnou počítat, u 4e bych jen zabíral místo lidem kteří mají na tuhle hru mnohem větší chuť než já (navíc 4e je lepší spíš v menším počtu hráčů) a poslední dobou se mi prostě nedostává moc času na to abych připravoval one-shot v něčem jiném. Takže snad někdy jindy.

Btw navíc mám dojem že někteří z vás si od toho slibují základ nějaké trvalejší hry, s čímž já momentálně moc nepočítám.
Autorská citace #29
26.4.2012 08:14 - hadrian
no já bych ve včední dny mohl út nebo čt, jinak so.

Pipux: souhlasím s Assassinem, bez systému to nejde, hlavně pokud se navzájem herně neznáme. Variaci na "konec světa" ve středověku se mi nechce hrát.

On z toho asi bude komornější "one-shot", zatím máme jen jednoho potencionálního DM a tři hráče.
Autorská citace #30
26.4.2012 10:15 - pipux
Assassin píše:
Systém je pro hru imho důležitý, poskytuje možnosti, oporu a celkově udržuje hru na stanovené úrovni, čímž snižuje šanci dostat se do extrémů jako je fraška či zásek.

Jinými slovy: systém drží hráče na uzdě a dokáže efektivně přiškrtit všechny jejich kreativní pokusy o rezoluci situace (a není zde řeč o ledajakém systému, oba dva máme zcela nepokrytě na mysli DnD 4e).

A DnD 4e je ... jak se to říká ... systémovým ekvivalentem Valia (Diazepamu).

Assassin píše:
OdDMoval bys to, co tu prezentuješ? Máš připraven příběh, zápletku i prostředí? Věděl bys jak řešit konflikty, možnosti postav a jejich střed s realitou tvého prosředí? Máš zkušenosti s takovým hraním?

  • Jestli OdDMoval ... no vzhledem k tomu, že se na tuto pozici nikdo jiný nehlásí, tak co by mi zbývalo? Možná by se v takovém případě ještě hodil "pomocný DM", který by se postaral o moji slabou stránku - odehrání cizích postav. A rozhodně jiný systém než DnD (tedy FATE či nějaká vlastní varianta).
  • Příběh lze dát dohromady vždycky - to jde snadno. Prostředí lze k začátku vzít minimalisticky.
  • Situace se dají řešit podle základních myšlenek a stylu daného světa (na nichž bychom se shodli), a pak dle konsenzu skupiny.
  • Zkušenosti dobré i katastrofické ...
.
.
.

Dobře, teď praktický a střízlivý pohled na věc: utváří se vám tu pevné herní jádro, které si chce zahrát DnD 4e. Takže tak, hrajte co to jde, když máte tu příležitost.

Jinak co se mých návrhů týče, nadhodil jsem čtyři různé koncepty herního světa, nikoliv jen ten zaplivaný středověk. A přidávám pátý: svět Grim Dawn.
To když bude vůle zkusit si zahrát něco jiného ... (zatím to teda vidím na další minutu ticha).
Autorská citace #32
26.4.2012 15:40 - Gurney
Pipux: Možná bys ke své hře přilákal podstatně víc lidí, kdyby měl zvůj návrh hlavu a patu, nezasazoval jsi ho do nějakého extrémně specifického settingu, měl aspoň hrubou představu co vlastně budou postavy ve hře dělat a nesnažil se delegovat podstatnou část GMování na někoho jiného..
Autorská citace #33
26.4.2012 15:55 - Troll
Ste všeci badna D20cistická, že odmítnete možnost zahrát si takovou klasiku jako Tékumel (kerý v D20 verzi tušimže existuje) a dáte přednost sprostému DnD4E
Autorská citace #34
26.4.2012 18:46 - Endrey
Pridal bych se k tomuto sezeni taky. Samozrejme jako hrac:), system 4e a vsedni den by me rozhodne nevadil.

Co se tyka hry, vicemene naroky nemam, jsem hlavne zacatecnik ve 4e (vsak se s nekterymi znam z povidaciho sezeni).

A jestli budu hrat gnoma, vyprosuju si slova jako "pognom" apod.:D
Autorská citace #35
26.4.2012 18:53 - Nerhinn
endrey píše:
vyprosuju si slova jako "pognom"

Doteď mě to ani nenapadlo :)
Autorská citace #36
26.4.2012 19:03 - Endrey
Nerhinn píše:
Doteď mě to ani nenapadlo :)


To bys nesmela znat hadriana :)
Autorská citace #37
26.4.2012 19:34 - hadrian
Takže zatím to vypadá na jednoho DM (ShadoWWW) a 4 hráče ve 4e. Měli byste něco proti úterku 15.5 (pak až 22.5. nejdřív)? Chápu že je dost dopředu, ale je to nejbližší termín kdy mohu.

ShadoWWW: jestli můžeš, tak teď je čas nahodit level postav a nástřel "o co pude", ať se máme na co těšit. ;)

Jinak pořád máme otevřeno pro další co by se chtěli připdat - DM i hráče v lib. systému. Tak klidně připisujte já to nahoře v záhlaví doplním.

endrey: gnómové jsou pro mě náhodou "někdo". "Někdo" musí vycídit moje brnění, "někdo" musí zaplatit útratu v hostinci :D
Autorská citace #38
26.4.2012 19:43 - Assassin
15.5. se mi příliš nehodí, 22.5. vypadá dobře.
Autorská citace #39
26.4.2012 20:14 - pipux
ShadoWWW píše:
A nechceš si teda zahrát s Colombem Tékumel a přijít na povídací setkání povyprávět, jaké to bylo? Kdybyste naplánovali termín, třeba by se přihlásil i někdo další.

Varianta možná, i když nesnadná. Záleží, zda-li bude mít mistr zájem, a na kolik bude ochoten se přenést přes naše osobnostní rozdíly (a já to samé).
Jak to nejhůř může dopadnout? Udělám mistrovi z Tékumelu (jeho srdcovky) tohle, a on mě za to bodne vidličkou do oka.

Gurney píše:
Možná bys ke své hře přilákal podstatně víc lidí, kdyby měl zvůj návrh hlavu a patu, nezasazoval jsi ho do nějakého extrémně specifického settingu, měl aspoň hrubou představu co vlastně budou postavy ve hře dělat a nesnažil se delegovat podstatnou část GMování na někoho jiného..

Zamyslím se nad tím, co ji mi tu napsal ... a nerozumím, jak má lepší pobídce k hraní posloužit ta hlava a pata. Co to vůbec je? Webdesign zná hlavičky a patičky ...

Ostatní body jsi určitě propojil do významu. Taky je můžu mezi sebou propojit, tentokráte trochu jinak: setting řekne hráčům, co by zhruba jejich postavy mohly ve hře dělat; a nejde tu o zas tak extrémně specifickou věc. DMování, nebo GMování, či snad PJování ve dvou je zajímavý koncept. Stejně jako přiřazování role DMa jinému účastníkovi každé sezení. Anebo bezDMová hra. Všechny mají něco do sebe.
Autorská citace #40
26.4.2012 20:19 - Alnag
Zahrajte si playtest 5. edice a máte to. :)
Autorská citace #41
26.4.2012 20:41 - pipux
... a máme to. Ale nikde tady, ani na diskuzi pražské-testerské, nevidím žádný odkaz na beta materiály páté edice. Kde máme takové materiály hledat?
Autorská citace #42
26.4.2012 20:43 - Gurney
Pipux: Nevermind..
Autorská citace #44
27.4.2012 13:51 - Deputy
pokud by se sezeni konalo ve vsedni den, rad bych se zucastnil
Autorská citace #46
12.5.2012 22:34 - Nerhinn
U mě dobrý.

EDIT: Ani nevím. Eventuálně se přizpůsobím většině. Ale home-made zní dobře :)
Autorská citace #47
13.5.2012 01:07 - Assassin
22.5. je fajn. Rád bych se nechal překvapit domácí tvorbou.
Autorská citace #48
14.5.2012 07:58 - hadrian
ShadoWWW: no jo, já chtěl sem napsat 15.5. a napsal sem 18.5. Má chyba.

Sem taky pro 22.5. a výběr dobrodružství nijak neupřednostňuju. Asi sme ti preferencema ten výběr moc neusnadnili ShadoWWWe, co? ;o)
P.S.: Jaký limity budou na postavy? (level, itemy, atd.).
Autorská citace #49
19.5.2012 10:18 - liuk
Shadowww: Nepodařilo mi včera dorazit, ale rád bych se šel podívat alespoň na herní setkání. Jenže jsem DnD4 nikdy nehrál, tak bych asi jen koukal. Nebo je něco co bych zatím mohl nastudovat?
Autorská citace #50
19.5.2012 10:36 - York
liuk píše:
Nebo je něco co bych zatím mohl nastudovat?


DnD 4th eddition Quickstart Rules
Autorská citace #52
19.5.2012 11:55 - liuk
York a Shadowww: Díky už koukám do pravidel a asi ukuchtím 2 postavy a na místě se rozhodnu, která se do skupinky bude hodit víc. Plánujete potom v postavách pokračovat? Z diskuze nebylo jasné a včera jste se mohli dohodnout :)
Autorská citace #53
19.5.2012 13:10 - liuk
Shadowww: Je na tebe nějaká možnost kontaktu? ICQ, email? Potřeboval bych se poradit. Můj email je liuk2 na centrumu. Díky
Autorská citace #54
19.5.2012 16:02 - Assassin
Halfred "Mlha" Podhorský
Hobit, Pouťový kouzelník, Dýmkový čaroděj (ve skutečnosti Pekelný černokněžník)

Mlha píše:
Zdravím vás, jmenuji se Halfred Podhorský, ale přátelé mi říkají Mlha. Přezdívka je to trefná, protože kouření kvalitního dýmkového tabáku je má vášeň. Bez své dýmky jakobych to ani nebyl já a kamkoliv jdu, tam mne provází oblaka voňavého dýmu.

Živím se jako pouťový kouzelník. Vyfukuji kouřové lodičky a vytvářím z dýmu nádherné scénky pro pobavení diváků. Vše jsou samozřejmě jen triky, které ovládám díky své šikovnosti a nemají nic společného se skutečnou magií. Kde by se takový obyčejný hobit jako já naučil čarovat, že?

Tajemství:
V hobitích příbězích často figurují mocní čarodějové, jenž hledají hobity pro velmi důležité úkoly. Každý přece ví, že hobit je v každé skupince dobrodruhů nedocenitelným společníkem.
A proto i já, pouhý zahradník, jsem přijal návštěvu záhadného, ale velmi sympatického člověka, který ke mě přišel jedné teplé letní noci. Nic mi o sobě neřekl a ani jsem to nečekal. Dal mi nabídku, jenž prý změní můj život, a já nadšeně přikyvoval s očekáváním, že se také stanu součástí velkého a důležitého příběhu.
Vše bylo jinak, jak jsem později pochopil, prodal jsem svou duši ďáblu. Ale nelhal mi, můj život se opravdu změnil.


Vzhled:
Sympatický mladý hobit, štíhlý, obratný. Působí slaboučce, ale jeho malé tělíčko vydrží daleko víc, než by kdokoliv z vyšších ras očekával, a než by snesli oni sami. Nechybí mu přirozená inteligence a zdravý selský rozum, nicméně nedostatek zkušenosti a moudrosti, jej často zavede do nepříjemných situací.

Díky spojení s Peklem je i po koupeli cítit zápachem síry a občas se kolem něj stahují obláčky kouře, které snad unikly na tento svět ze samotných plamennů Pekelných. Tohoto si však nikdo nevšimne, protože neudělá ani krok bez své dýmky, která mohutnými oblaky dýmu a vůní tabáku přebije jakékoliv známky Pekla.

Nenašel jsem hezkej obrázek s dýmkou

Vybavení:
Hezké oblečení: 30 gp (reprezentativní kvůli divákům)
Kožená zbroj: 25 gp (kvůli nespokojeným divákům)
Batoh: 2 gp (snadno se ztratí, snadněji zapomene)
Dýmka: 7 gp (v boji s ní máváno jako s hůlkou - "Pipe Implement")
Náhradní dýmka: 7 gp (v batohu)
Spousta tabákového listí: 10 gp (nejlepší z Kraje)
Měch na vodu: 1 gp (v batohu)
Zlodějský náčiní: 20 gp (to maj všichni hobiti ne?)
2x dýka: 2x 1 gp (spíš takovej nožík, co má každej správnej chlap u sebe)

46 gp zbylo
Autorská citace #56
19.5.2012 18:10 - Assassin
Doplněno vybavení
Autorská citace #57
20.5.2012 16:06 - hadrian
Hiarekalion "Hirkal" z domu Beletherion
Eladrin, občasný nájemný meč, ještě občasnější písař, Mág meče.



Klasická studia mladého nadějného Eladrina směřující ho na tu "správnou" vyváženost mezi Magií požehnanou Corellonem a Cestou meče (abych pak s naprostou poslušností vykonával úkoly rady starších) nebyla tím pravým, co jsem si pro sebe představoval. A osud mi opravdu přál jinou cestu.
Tedy pokud jako svoji vysněnou představu berete, že děláte práci, kerá je pochybná nejen z pohledu zákonů, ale i z pohledu vaší morálky. Často jste o hladu a v zimě a vlhku, pak co se stalo, bylo asi to "pravé".
Svým vlastním prostořekým ústům můžu poděkovat za to, že jsem byl vyhoštěn ze svého Domu s tím, že se mám vrátit, až přijdu k rozumu. Tu radost se mi jim nechce udělat, abych musel přitáhnout s prosíkem.
Navíc ne vše je ve světě tak zlé, například horké kořeněné víno... To je věc, kterou u nás doma neochutnáte (prý se kořením přeráží "aroma" a to je nemístné a jiné podobné řeči) a pokud si zrovna něco vydělám, tak jeden až dva džbánky zrovna neuškodí. Navíc je tu toho tolik k vidění.
Toulám se světem teprve chvíli a kdoví koho potkám a kde si zase vydělám na živobytí.

Vzhled: Na Eladrina průměrně vysoký, šlachovitý a nepříliš silný na někoho, kdo jde cestou meče. Chodí oblečený do ošoupané kožené zbroje a šaty už evidenntně zažily lepší časy. Jeho vlastní jízlivost a nedostatek úcty k autoritám ho už dostala do pár problémů (být inteligentní je dobré, ale pokud moudrost nedokáže udržet jazyk na uzdě, tak je na problémy zaděláno - a okolí si pak rozhodně nemyslí, že bych byl výlupek chytrosti).

Kupodivu nevyhledává přítomnost jiných Eladrinů, spíše ostatních ras.

Vybavení:
Torna: 2 zl
Křesadlo: 1zl (v Torně)
Lano hedvábné: 10 zl (v Torně)
Měch na vodu (2x): 2 zl (v Torně - druhý je na víno)
Deka: 1 st (v Torně)
Svítící tyče 2x: 4 zl (v Torně)
Váček na opasek (2x): 2 zl (jeden je na koření na kořeněný horký víno)
Horolezecká souprava (kladívko, kotvička a 10 skob): 2 zl (na Torně)
Kniha kouzel: 50 zl
Lucerna: 7 zl (na Torně)
Olej (2 pinty): 2 st (v Torně)
Zrcátko: 1 zl (v Torně)
Śipky do kuše (20): 1 zl
Kuše: 25 zl
Dlouhý meč: 15 zl
Dýka: 1 zl
Kožená zbroj: 25 zl

zbylo: 2 zl, 7 st.
Autorská citace #58
20.5.2012 17:37 - hadrian
ShadoWWW: zaslán deník a seznam schopností.
Autorská citace #59
21.5.2012 07:44 - hadrian
Dal sem potřebné info i Deutymu a Romanovi, takže i to je zařízený.

Jak sme se vlastně dohodli s tou objednávkou místa?
Autorská citace #60
21.5.2012 11:09 - liuk
Zdravím, už jsem si nastudoval velkou část z pravidel, ale potřeboval bych ještě poradit se ohledně výběru náboženstí pro svého svatého bojovníka.
Jednak, aby zapadl do skupinky přesvědčením a zvyky a následně jaké božstvo k tomu.

Byl by to paladin / bojovník. Žádný vůdce, spíše podpora, ozval by se když by měl nějaký dobrý nápad, jinak by to nechával na ostatních. Neutrální, případně zlý. Nemluvný, všímavý k okolí, trochu nepříjemný, rázný, pragmatický. Vyšetřovatel. Nicméně nezkušený, mladý a s odhodláním vyzkoušet vše, čemu ho roky učili. Vidím to zhruba na dvě možnosti, ale jakkoliv to upravím, aby vám to vyhovovalo :)

Ta nejvíc dobrácká by ho viděla jako vyučeného lovce nemrtvých (případně rozšířit na démony), nabízí se neutrální Havranní královna, příliš by nemluvil, měl by své zásady, dokázal by se dobře vyznat v lidech, odhalit pravdu skrytou za jejich tvářemi, život zasvěcený ideálu vyhledávání a lovení monster. Pochmurný.

Ta více zlá varianta (a pro mne zajímavější) by ho brala jako mladého inkvizitora. Vyučeného k odhalování lží a hledání nepřátel. Schopného v boji s nimi. Nemluvného, nepříliš příjemného. Něco uvnitř sebe by po večerech rád zapíjel silným vínem. Těšilo by ho odhalovat pravdu, nicméně ne pro vyšší dobro, spíše pro vlastní uspokojení. Určitá podobnost s Nemilosrdnými (Mercykillers) z Planescapu. Tady by však bylo důležité, aby se nebil se skupinkou a nevěděl bych vybrat správného boha. Dle portfólia boha by se ještě rozšířilo jeho poslání.

Nicméně přes to všechno by to byl sice trénovaný, ale stále nezkušený mladý rytíř. To výše popsané jsou spíše vlastnosti, jakých by chtěl dosáhnout.
Autorská citace #62
21.5.2012 12:19 - Assassin
liuk: pro takový předem neupřesněný one-shot je určitě lepší nekonfliktní postava. Vraždit se s hráčema navzájem může být zábava, ale ne vždy a ne pro všechny. Ta verze s Havranní královnou zní fajn. Nemusel by to být jen lovec monster a nemrtvých, ale také poutník vyhledávající místa postižena válkou či nemocemi, kde uklidňuje a pomáhá umírajícím odejít do náruče Smrti.

Pokud bys ale chtěl hrát tu zlou variantu, napadá mne Bane. Zlé přesvědčení by bylo vyjádřeno brutalitou, nemilosrdností a bojechtivostí, ale účel by bylo udržení pořádku a klidného běhu světa poražením všech zlých a chaotických bytostí, které se jej snaží narušit.
Autorská citace #63
21.5.2012 12:51 - Assassin
ShadoWWW: Mám doma spoustu takovýhle skleněných žetonů, používáme je třeba na miniony místo figurek, mám je vzít?
Autorská citace #65
21.5.2012 13:30 - hadrian
Mám vzít megamat?
Autorská citace #67
21.5.2012 19:56 - liuk
Děkuji za podněty, něco během dneška, zítřka napíšu :)
Autorská citace #68
21.5.2012 20:39 - Nerhinn
Autorská citace #69
21.5.2012 21:30 - Sethi
<3 !

Doufala jsem, že Tvou kenkuakci uvidím naživo... tak snad při jiné příležitosti =)
Autorská citace #70
22.5.2012 11:18 - liuk
Mir
Služebník Erathis

Nedávno jsem konečně po letech opustil klášter. Od mnichů i starších válečníků se dalo mnohému naučit, ale já se chci učit životem. Erathis káže mnoho o zákonech, civilizaci a spolupráci. Musím uznat, že proti civilizaci nic nemám. Není nic lepšího než usednout v krčmě k sálajícímu krbu, jíst pečené vepřové a zapíjet ho míchaným vínem. Naštěstí se vždy najde někdo, kdo řád společnosti narušuje a tím mi zajišťuje další zlatky do měšce. Zlodějíčci, opilí výtržníci, lichváři, falešní obchodníci, šidící řemeslníci. Každý někdy porušuje zákony a já dokáži vycítit, když mi někdo lže. Erathis nemá ani nic proti lovu zvěře, nebo dokonce monster. Naopak jako její bojovník je mým úkolem rozšiřovat plamen a zápach civilizace do neposkvrněné divočiny. Obchodníci většinou platí za kožešiny dobře.

Mir je mladý, málomluvný, vysoký a silný člověk. Většinou má někde u sebe svou řádovou zbroj, štít a dlouhý meč. Večery tráví po krčmách a pokud má dost mincí utápí ve víně vzpomínky na uplynulý den. Nedá se říct, že by byl veselý společník, přesto v jeho pohledu i hlase je něco podmanivého. Alespoň v těch chvílích, kdy není opilý.

Výbava:

Dlouhý meč
Prak
Řádová plátová zbroj
Řádový těžký štít
Přilba
Kule do praku
Řádová tunika
Lucerna + 10 pint oleje
Jídlo na 10 dní
Křesadlo
Konopné lano 50 stop
Měch s vodou
Měch s vínem
Pokrývka
Svítící tyče 2*
Cestovní vak
Měšec
Svíce 10*

V měšci má 32 zlatých

Autorská citace #71
23.5.2012 01:28 - Assassin
Dokud mám něco v paměti...pokud mám něco spatně, tak křičte.

Sumarizace:

Představení družiny:
  • Peblíg - gnóm artificer
  • Hirkal - eladrin mág meče
  • Delgar - gnóm kouzelník
  • Allyks - kenku/nekenku hraničářka
  • Mir - člověk paladin Erathis
  • Mlha - "obyčejný" hobit
1. - Boj na cestě do města Grasl

  • Křik v lese, koboldi přepadli kupecký vůz a masakrují obchodníky.
  • Přibíhají Peblíg, Hirkal, Delgar a Allyks a započíná boj s koboldy.
  • Mlha přibíhá tajně z druhé strany mimo bojiště.
  • Mezitím přibíhá Mir do bojiště a přidává se do boje proti koboldům.
  • Z dálky vše sleduje vůdce koboldů, Mlha jej ze zálohy odstraňuje.
  • Mir se dostává do obležení koboldů a padá k zemi.
  • Zbytek je poráží, poslední kobold prchá. Mlha se jej neúspěsně snaží zastavit.
  • Allyks předstírá koboldího šamana a přikazuje koboldovi se vrátit. Past zabírá a kobold je převálcován hordou dobíhajících dobrodruhů.

    2. - Po boji

  • Allyks, Peblíg a Delgar jdou chytit splašené koně.
  • Mir obírá mrtvé koboldy.
  • Mlha a Hirkal kouří.
  • Přijíždějí městské stráže, výměna informací, pozvání k veliteli městských stráží Rovekovi.
  • Stráže odjíždějí, Mir obrací převrácený vůz a odjíždíme s kupci do města.

    3. - Příjezd do města

  • Návštěva knihovníka, který postavy pozval k sobě.
  • Knihovník chce vyřešit zvýšené množství banditů v okolí města.
  • Dva banditi jsou zajati v městské pevnosti, kobold a člověk z města, Jarek.
  • Banditi nosí znak vějíře, ptáka, mušle či něčeho takového.
  • Mir se u knihovníka odpojuje od zbytku a jde pátrat na vlastní pěst.
    Zašel do hospody na náměstí a sedl si ke stolu k veliteli stráží Rovekovi. Bavili se spolu a Mir získal od Roveka glejt, který umožňuje přijít do pevnosti přes Horní bránu, přes kterou se jinak pouští pouze osoby na koních.
  • Mlha nenápadně bere knihovníkovu mapu města a vydáváme se k matce Jareka.
  • Prý často na několik týdnů mizel z domu, u něj v pokoji Mlha nachází jeho deník.
  • Odcházíme do hostince v přístavní čtvrti, kde se schází lapkové.
  • Mlha podplácí hostinskou, Hirkal se vydává za sluhu Mlhy a snaží se zjistit informace.
  • Dohodne, že hostinská se pokusí zjistit co nejvíce do zítřejšího večera.
  • Odcházíme se vyspat ke knihovníkovi.
  • Mlha dočte deník Jareka, byl to lapka, chtěl se přidat k elitní skupině se svými přáteli Erikem, Jirkou a Zilgarem.

    4. - Pronikání do městské problematiky

  • Ráno se setkáváme s Mirem a jdeme k veliteli městských stráží.
  • Chce nás najmout na "špinavou práci", vyslechnout lapky, kteří se sejdou před hostincem v přístavní čtvrti dnes o půlnoci. Přijímáme.
  • Jdeme probudit hostinskou z přístavní čtvrti, Hirkal naléhá, že informace chce hned. Podaří se mu zjistit, že v domě nedaleko má Rovek tajnou schůzku v deset večer. Chce prý zneškodnit lapky.
  • Mir se odpojuje od skupinky a tajně sleduje hostinec a dům, kde má mít Rovek sraz.
  • Peblíg jde s matkou Jareka navštívit jej do vězení.
  • Zbytek jde ke knihovníkovi a čeká na večer. Knihovník mezitím zjistil, že symbol banditů je list magického stromu rostoucího nedaleko města.

    5. - Peblígova návštěva věznice

  • Peblíg vyslíchá Jarka a kobolda.
  • Zjištuje, že ve městě jsou 3 skupiny lapků. Z přístavní čtvrti, z chudinské čtvrti a opravdu dobří profesionálové se sídlem mimo město u magického stromu, který se otevře na heslo "Magie vzešla ze země" a na kmen se přiloží jeho list.
  • Jarek byl lapka a chtěl se přidat k těm profesionálům.
  • Vůdce z přístavní čtvrti Rovek zabil, vůdce z chudinské čtvrti zavřel, ale pustil (nebo naopak?)
  • Peblíg slíbil, že získá poklad banditů a předá část rodině kobolda.

    6. - Mirova sledovací akce

  • Mir zjistil že do dům, kde má mít Rovek sraz je hlídán dvěmi ozbrojenci a asi 12 mužů jde postupně dovnitř.

    7. - Konflikt

  • V noci se dáváme dohromady s Mirem a jdeme tajně sledovat dům. Rovek nepřichází, ale uvnitř se strhne bitva. Jeden muž vybíhá ven, ochranka jej zastřelí.
  • Všichni až na Mlhu a Mira jdou potichu k domu, Hirkala si však všimne ochranka.
  • Hirkal předstírá opilost, chytí ochranku a ostatní se na ně vrhnou a omráčí je.
  • Mir příbíhá k ostatním.
  • Hirkal hází mrtvého do moře, ostatní nakukují oknem do domu.
  • Rovek tam je mrtvý ve společnosti asi osmi mužů.
  • Zkoušíme nepozorovaně odejít z města boční brankou, ale je zavřena.
  • Hirkal skáče do moře a obeplouvá městské hradby. Utíká ven z města a přenocovává.
  • Zbytek odchází na noclek ke knihovníkovi.

    8. - Odchod z města

  • Další den ráno odchází skupina ven z města městskými branami. Putují na místo boje s koboldy a setkávájí se s Hirkalem. Dále společně putují k magickému stromu, přikládají list, pronese se heslo a strom se otevře, odhaluje díru s lanem.
  • Družina se neohrožene slaňuje dolů...
  • Autorská citace #72
    23.5.2012 08:06 - hadrian
    Hezký Assassine :)
    k bodu 1. Alycs, tuším, přikázala aby se ten kobold vrátil.
    bod 2. - vůz Hirkal nepřevracel, ale radil ostatním jak na to.
    bod 5. heslo je "magie vzešla ze země".
    Líbilo se mi, jak se poskládala družinka, myslím že jsme "nepřehlédnutelní" (tedy spíš zapamatovatelní);)
    Autorská citace #74
    23.5.2012 14:21 - Assassin
    opraveno + upraven bod
    "Zbytek jde ke knihovníkovi a čeká na večer. Knihovník mezitím zjistil, že symbol banditů je list magického stromu rostoucího nedaleko města."
    Autorská citace #75
    23.5.2012 16:10 - Nerhinn
    Super! A dvakrát super, že ji nemusím psát já :)

    Kdy příště? Asi by se mi to hodilo spíš za dva týdny, příští týden už něco mám.
    Autorská citace #76
    23.5.2012 18:34 - Endrey
    Klobouk dolu Assassine, skvele napsane:)
    Autorská citace #77
    23.5.2012 20:52 - Assassin
    Pokud budeme uvažovat pouze všední dny, hodilo by se mi to v Nerhinn navrhovaný týden buď ve čtvrtek (7.) nebo pátek (8.).
    Možná budu mít nakonec čas i některé dny předtím, ale teď je ještě nemohu slíbit.

    endrey: Dík:)
    Autorská citace #78
    23.5.2012 21:43 - liuk
    No 6.6. obhajoba bakalářky, 8.6. státnice :) já to ten týden moc vesele nevidím :)) Leda třeba v pondělí 4.6.?
    Autorská citace #79
    24.5.2012 07:25 - hadrian
    pondělky nemohu určitě, 7., 8. bych mohl.
    Autorská citace #80
    24.5.2012 08:15 - Deputy
    Primárně záleží kdy může ShadoWWW, zatím s navrhovaných termínů mi vyhovuje nejvíc 7mého
    Autorská citace #81
    27.5.2012 12:51 - Assassin
    Pokud by na tom nějak záleželo, uvolnilo se mi i pondělí (4.)
    Jak je na tom endrey a Nerhinn s konkrétními dny? A hlavně, byla tu zpráva od ShadoWWWa, že čas má, ale zmizela. Proč?

    EDIT: Zmizely mi všechny příspěvky ShadoWWWa z tohohle topicu...
    Autorská citace #82
    27.5.2012 17:22 - Nerhinn
    Neozývám se = mám čas :D
    Autorská citace #83
    27.5.2012 19:13 - hadrian
    V pondělí nemůžu (a středu taky ne - tyhle dva dny jsou úplně v tahu). Bohužel úterek je pro mě mrtvej den, jsem pryč až do středy do večera.

    Ale pořád zůstává čtvrtek (7.) a pátek (8.) v pohodě.

    Assassin: no jo, nejenom tobě, mi taky zmizely jeho příspěvky. Snad ShadoWWW nedostal ban za nějaký hanění 5. iterace dnd :D.

    Nerhinn: to se nedá okomentovat ani neokomentovat, jsem rozpolcen :DDD.

    ShadoWWW: Takže asi nejvíc hráčů může čtvrtek a pátek (5), jinak jich bude míň. Tak to asi bude na tobě, kterej den ti víc sedne.
    Autorská citace #84
    27.5.2012 20:26 - ShadoWWW
    Je mi to celkem jedno. Tak třeba zase pátek 8., ať se další den můžeme pořádně vyspat. :-)
    Autorská citace #85
    29.5.2012 11:15 - Endrey
    Jak rekla Nerhinn:)

    Ok, s tim patkem pocitam.

    Panove a damo:)
    nechame stejny lokal, nebo se poohledneme po necem jinem? Prostredi v cajovne bylo fajn, ale celej vecer na mostu a bez kafe.. :/

    Hadriane, rikal si mi o nejake restauraci nebo hospode, kousek od te cajovny, muzes zjistit nejake info a stav?
    Autorská citace #86
    29.5.2012 11:29 - Nerhinn
    Pokud by šlo o hospodu, potřebovala bych nekuřáckou. Jsem alergik a 5+ hodin v zakouřeném prostředí nevydržím.
    Autorská citace #87
    29.5.2012 18:45 - hadrian
    jj, beru v potaz, měl by tam být salónek pro nekuřáky, jen tam musím mrknout, jak velký stůl tam bude. Kdyby to bylo na houby, tak by to zůstalo u čajovny.
    Autorská citace #88
    29.5.2012 21:27 - Endrey
    Asi tak:) nemam problem byt v nekurackem a hadrian asi taky ne.. a o zadnem jinem kurakovi uz nevim:).. a snad ta obcasna pauzicka nikomu nevadila:)

    udelame s hadrianem strategicky pruzkum a pak nase poznatky hodime sem:)
    Autorská citace #89
    30.5.2012 18:49 - hadrian
    Takže prověřeno, maj tam malý stoly, prozatím bych to nechal na čajovnu (to dohrání).
    Autorská citace #90
    30.5.2012 19:04 - Assassin
    Tak snad akorát vyjednat si vyjímku na kafe :)
    Jinak mi ta čajovna přišla velice vhodná, nevím jaký na ni máte názor vy, ale myslím, že lepší místo na hraní RPG by se hledalo velice těžko. Akorát jedna vada, nevím jak se sedělo na tom provizorním něčem, co dostal liuk a Deputy. To mi přišlo jako dost velký nezvládnutí organizace z jejich strany. A pak teda taky ceny, dát si pár matonek by vyšlo určitě levněji.
    Autorská citace #91
    30.5.2012 20:22 - Nerhinn
    Assassin píše:
    lepší místo na hraní RPG by se hledalo velice těžko

    V poměrně dohledné době by se mělo dát hrát u nás: velký stůl, klid, hudba a kafe dle chuti. Akorát tedy ta doba přijde tak za měsíc.
    Autorská citace #92
    31.5.2012 09:54 - Deputy
    predpokladam ze ne primo U nás :o)
    Autorská citace #93
    31.5.2012 10:38 - Nerhinn
    Ne.
    Autorská citace #94
    31.5.2012 13:57 - Deputy
    V pátek 8mého to budete muset odehrát beze mne. Odjíždíme s rodinou na víkend pryč. Sorry....
    Autorská citace #95
    31.5.2012 14:55 - Assassin
    Ten čtvrtek 7. už není ve hře?
    Autorská citace #96
    31.5.2012 16:01 - hadrian
    No asi je 7. čtvrtek ve hře, pokud bude moct ShadoWWW... Jinak by to bylo ve čtvrtek v šesti i se ShadoWWWem a v pátek v pěti i se ShadoWWWem (jestli počítám správně).
    Tak jak to vidíš ShadoWWWe?
    Autorská citace #97
    31.5.2012 18:40 - ShadoWWW
    Ve čtvrtek 7. by to klidně šlo, akorát můžu až od 17:00.

    Ještě k úrovni - jste srozuměni s tím, že se bude hrát na 2. úrovni, jak navrhoval Assassin?
    Autorská citace #98
    4.6.2012 08:27 - hadrian
    Krátký shrnutí: hrát se bude tento čtvrtek 7.6. od 17:00 v Čajovně jako minule, level 2.

    ShadoWWWe myslíš že bys to tam mohl zase objednat?
    Autorská citace #99
    6.6.2012 12:11 - Endrey
    Ok, tak pocitam se zitrkem. O pate tam budu.
    6.6.2012 16:52 - ShadoWWW
    Tak je to zarezervováno.
    6.6.2012 18:09 - hadrian
    Super, těším se :)
    8.6.2012 02:13 - Assassin
    Sumarizace:

    1. - Jeskyně banditů

  • Mir zůstává na povrchu hlídat vchod, ostatní se úspěšně slanili dolů.
  • Hirkal opatrně prozkoumává první místnosti a naráží na nepřátelského goblina.
  • Družinka se pouští do boje s gobliny, mezitím Mlha zapaluje svou dýmkou postel, protože jako jediný nevidí v šeru.
  • Mlha přitahuje rukou zhmotněnou z kouře jednoho goblina k hořící posteli. Peblíg se snaží jej do ní zhodit, neúspěšně.
  • Do boje se přidává hejno hladových krys, Allyks je zastrašuje předstíráním psího štěkotu. Následně je postupně napichuje na své rapíry.
  • Mlha bere od Allyks louči, zapaluje ji o hořící postel a vydává se prozkoumat zbytek patra, nikdo živý už nezbyl, jenom několik koní.
  • Družinka důkladně prozkoumává celé patro, marně hledá východ, když v tom Mlha úplnou náhodou při kouření své dýmky si všimne, že v podlaze je schovaný poklop.
  • Allyks a Delgar naleznou runy černé magie vyryté na stole. Poté, co si je Allyks obkreslí, jde pomoci Hirkalovi zvednout těžký poklop se schodištěm do nižšího patra.

    2. - Studovna

  • Mlha posílen tak snadným vítězstvím nebojácně skáče ze schodů do dalšího patra následován Hirkalem. V místnosti je luxusně zařízená studovna s pěti zahalenými muži. Mlha vítězoslavně prohlásí "zachránili jsme vás před gobliny!", v odpověď se mu dostane jen "poplach! Vetřelci!"
  • Dřív než Hirkal, Allyks a Mlha zaujmou pořádné bojové postavení, Delgar a Peblíg spojí svoji gnómskou magii a výsledná kombinace rozmetá v ohnivém kole všechny nepřátele.
  • Družina začne prozkoumávat studovnu. Peblíg nalezne magickou kuši schovanou v truhle. Hirkal a Delgar prozkoumávají knihy v knihovně. Všechny pojednávají o mučení nebo černé magii, to druhé zajímá obzvlášť Delgara. Některé knihy si vzal.
  • Hirkal nachází dopis na pergamenu:
    "Buď pozdraven, Kalarele.
    Nedávno jsem se dozvěděl o tvém působení v oblasti a mám pro tebe nabídku. Pokud bys během svého působení v tomto kraji chytil nějaké humanoidy, hned je koupím. V Telosu mám spojence z rodu duergarů, kteří potřebují dodávku otroků. Pokud máš zájem, pošli za mnou vyslance. Mí poslové mu ukáží cestu.
    Krand, vůdce Krvavých loupežníků."
  • Hirkal ví, že Telos je bývalé město minotaurů.
  • Hirkal bere kápi jednoho z banditů a jejich odznak, ostatní si naoko zavážeme ruce jako jeho zajatci.

    3. - Laboratoř

  • Hirkal otvírá dveře do alchymistické laboratoře, jsou v ní dva alchymisté v bílých pláštích a několik jejich pomocníků. Uprostřed laboratoře jsou dvě studny, jedna ze zelenou tekutinou a druhá s červenou tekutinou.
  • Hirkal zařve "tak je vedu" ale okamžitě poté útočí na zmatené pomocníky. Spolu s Allyks se přemisťuje k jednomu z alchymistů, který nemůže odolat jejich čepelím. Gnómové Delgar a Peblíg odstraňují zbytek pomocníků a Mlha mezitím doslova rozdrtí druhého alchymistu za pomoci své kouřové ruky.
  • Družinka si nabírá do lahviček obě tekutiny ze studen. Hirkal nalézá tajný východ v krbu. Pravděpodobně vede na povrch. V místnosti jsou však ještě kovové dveře, které paklíčem otevře Mlha.

    4. - Věznice

  • Dveře vedou do věznice, v které je mučírna a v jednom vězení je zmučený vězeň.
  • Peblíg jej vyléčí. Hirkal a Allyks vězně odvádí z věznice a dávají mu napít červené tekutiny ze studny, což mu znatelně pomůže.
  • Hirkal se rychle a nenápadně zbavuje pláště od bandity, aby jej vězeň neviděl, ten vypráví, že jej odtáhli z Graslu jako mnoho dalších, aby na nich dělali strašné pokusy. Všichni buď umřeli nebo byli odvedeni jinam. Vůdce banditů nosí černou helmu ve tvaru lebky. Hirkal s Allyks poté odvedou vězně, který se představil jako Jan k Mirovi do bezpečí.
  • V laboratoři Allyks ještě najde jedny tajné dveře, které nejsou zamčené.

    5. - Rituální místnost

  • Družina vejde do místnosti, je luxusně vybavena, ale je v ní strašné vedro kvůli lávovému jezírku u stěny. Uprostřed místnosti je oltář s kostrou, vzadu jsou za mřížemi zombie. U vchodu byly dvě zombie s meči a u oltáře muž s černou helmou ve tvaru lebky.
  • Zombie útočí na Hirkala, zatímco vůdce banditů odhazuje silovým pulsem Allyks do lávového jezírka. Kenku je však mnohem odolnější rasa než se zdá.
  • Mlha opět svoji rukou z kouře útočí na vůdce banditů, Hirkal se k němu teleportuje, Peblíg rozstřelí kuší hlavu zombie, Allyks dobíhá k vůdci a probodává mu srdce. Druhé zombie se však podařilo otevřít mříž a uvolnit další ctyři, ty ihned rozmetává Delgar magickou energií. Poslední žijící zombie probodává Hirkal a nám tak již nic nebrání tomu, podívat se na obrovský poklad ukryt v místnosti, ke které Mlha svým paklíčem odemyká dveře.
  • 10.6.2012 20:24 - hadrian
    Já vím, že se to tu psalo už po prvním shrnutí, ale Assassine - moc pěkné :)

    Ke hře - Myslím, že na gnómské kombo bylo nezapomenutelné (no, Hirkalův despekt ke gnómům se otřásl v základech).
    11.6.2012 14:03 - ShadoWWW
    Toto hraní se mi moc líbilo a Assassin to opět perfektně shrnul. Přestože podzemí mělo být ponuré, u stolu zazněly některé fakt vtipné hlášky. Moc jsem se bavil. :-)

    BTW V podzemí jste objevili dva koně, tak si je nezapomeňte připsat do "pokladu". :)
    11.6.2012 15:50 - Endrey
    Skvela hra a pribeh.. skvele jsem se bavil.

    Hlasuju pro, aby gnomove dostali ty dva kone:)
    A zajiste pocitam s tim, ze je ostatni postavy vzdy vysadi nahoru:))
    11.6.2012 16:43 - hadrian
    Ano, některý i nevinný situace mi došly až zpětně. (trochu sem to upravil oproti realitě) Dostala mě následující debata. "Ty seš vysokej, ty ten poklop zvedneš, co?" Kdy mému Eladrinovi Swordmágovi tohle říkají postavy - hobit a 2 gnómové a souhlasně si přikyvovali. Já koukal střídavě na ně a na kenku hraničářku Alycs (co je sice o hlavu menší než já, ale má sílu za dva takový jako já)... A pak koukám na ten masivní dubový poklop, nasucho polykám a Alycs mě doráží slovy - já ti dám podporu... Tvrďáckej výraz, hláška: "jasně, du na to" a kdyby mi nepadlo 16, tak by sice nepovolil poklop, ale něco úplně jinýho :-D - takhle sem za hrdinu...
    11.6.2012 17:06 - Assassin
    Mlhu by hodně zajímalo, co vlastně bylo v tom pokladu :)
    11.6.2012 19:31 - hadrian
    No Hirkal děkuje létům studií za to, že ví že v pokladu s pravděpodobností hraničící s jistotou je 0,4 koně pro každého, ale zbytek? Kdo ví? :D Hirkal se připojuje k Mlhovi a chce taky vědět, cože jsme to "zachránili".
    12.6.2012 12:56 - Nerhinn
    No, já došla k závěru, že na nekromantovi byla coby helma Helm of Seven Deaths a coby amulet Amulet of Life Protection +1 (který víceméně říká, že tě nemůžou zvednout coby nemrtvého - pro nekromanta roztomilé pokrytectví).
    12.6.2012 13:37 - Deputy
    Nezacneme pomalu premyslet o dalsim terminu ? :o) Navrhuju libovolnej vsedni den vyjma patku.
    12.6.2012 13:47 - Nerhinn
    Navrhuji příští týden, nejdřív v pět.
    12.6.2012 13:50 - Endrey
    To by slo. Nemam s tim problem.

    edit: Jen ve stredu jsem mimo hru. Kryje se mi to s praci.
    12.6.2012 20:22 - hadrian
    No pokud by se hralo pristi tyden, tak bohuzel nemohu:(
    12.6.2012 20:46 - Assassin
    Příští i přespříští týden mohu.
    14.6.2012 13:23 - Nerhinn
    Tak přespříští týden?
    15.6.2012 15:20 - hadrian
    Přespříští bych mohl, to by bylo fajne :) Teď jen jestli může ShadoWWW a jak nám bude trvat vybírání z 20 magických předmětů levelu 11 a výše které jsme jistojistě našli u nekromanta (teda pokud mě DM neopraví...).
    15.6.2012 15:29 - ShadoWWW
    Slibuji, že během zítřka odpovím na všechny zde položené dotazy.

    Časově by se mi hodil spíš ten přespříští týden, ale příští týden by to taky šlo.
    17.6.2012 20:42 - hadrian
    Aj, teď mi to došlo, já příští týden nemohu a ten přespříští je plánováno povídací sezení - což by už dělaloa 2 dny v týdnu a to je pro mě moc. :( Takže příští týden (18.6. až 22.6.) můžete hrát beze mne. Nebo ten další týden (25.6. až 29.2.) bych mohl buď na hrací sezení nebo na povídací. Nebo odložíme povídací. Záleží jak to vidíte.
    17.6.2012 20:57 - Nerhinn
    Navrhovala bych buďto odložit povídání, nebo dát prioritu hraní. Ale tak já jsem jenom prostý munchkin...
    17.6.2012 21:17 - Endrey
    Uz jsem se dneska o tom s Hadrianem bavil a byl bych taky pro odlozeni povidaciho setkani a dat prednost hernimu setkani.
    18.6.2012 10:50 - ShadoWWW
    Taky bych se přikláněl k tomu odložit povídací setkání a v dané době si zahrát.

    Otázka je, jak má dobrodružství dál pokračovat? V podstatě jsou dvě možnosti:
    - Zjistit, kde leží podzemní město Telos (zmiňované v dopise) a zajet se do něj podívat.
    - Vypátrat koboldí vesnici a navštívit (nejspíš nějak inkognito) koboldovu rodinu a předat jí část nalezeného pokladu.

    Možné jsou samozřejmě i jiné návrhy.

    Co se týče pokladu, tak mimo již zmíněné nalezené věci jste ještě nalezli (každý):
    - 2 500 zl
    - Tři léčivé lektvary
    - 1 kouzelný předmět na 5. úrovni, 1 kouzelný předmět až na 4. úrovni a 1 kouzelný předmět až na 3. úrovni. (všechny dle vašich přání)
    18.6.2012 11:12 - Nerhinn
    Koboldí vesnice se mi líbí víc, ale trochu se bojím masakru...
    18.6.2012 12:38 - Deputy
    s tydnem problem nemam, jen bych se primlouval za jiny den nez patek
    18.6.2012 13:39 - Assassin
    Také bych si spíše zahrál, než povídal o hraní. :)

    Co se týče dalšího postupu, Mlha by rád pomohl splnění slibu koboldovi, ten snad i popisoval přibližné umístění jejich vesnice, co si tak vzpomínám.

    Telos a duergaři v něm jej příliš nezajímají. Za to by se rád mrkl, co jsou zač ti Krvaví loupežníci, k těm však nemáme žádná vodítka.
    18.6.2012 14:40 - hadrian
    Já jsem taky pro odložení Povídacího. Hirkal by rád ukázal tomuto městu paty, takže budeli to do Koboldí vesnice nebo do Telosu je jedno (lze to spojit oboje, nikdy by to nepřiznal, ale za společnost je rád). Stejně nemá kam jít a budeli mít společnost někoho s kým už bojoval, bude rád. Hirkal radí Mlhovi, že Krvaví loupežníci dodávaj pro Telos, takže poptat se po nich v jeho kolí asi bude dobrý začátek.

    Edit:
    Nerhinn: Hirkal se zajímá, jakého masakru se bojíš? Jestli z naší strany na vesnici koboldů, nebo obráceně? koneckonců vrátit poklad jim má gnóm Peblig, když na něj dáme pozor a jestli se umí přestrojit za kobolda (výška by odpovídala), mohla by to být legrace.
    18.6.2012 19:57 - Nerhinn
    hadrian: No o koboldy se bojím. Ani nevím proč, možná zlá předtucha :D
    18.6.2012 21:36 - hadrian
    Nerhinn: Pravda, převlečený gnóm snažící se vám vrátit váš vlastní poklad je věc, před kterou varují chůvy malé děti napříč všemi rasami...
    Edit: masakr pak je jediné snadné řešení...
    18.6.2012 21:39 - Endrey
    Zacinam mit pocit, ze tu nekdo nema rad gnomy...:/ :D
    19.6.2012 07:23 - hadrian
    Hirkala zajímá, kolik z těch 2500 zl na každýho bude vráceno jako poklad Koboldům. Protože pokud jim část ze svého nedáme, tak jim zatím nemáme co vracet.
    19.6.2012 21:21 - Endrey
    Se jen tak pro zajimavost zeptam, na jaky den v tydnu byste to videli?
    20.6.2012 14:46 - hadrian
    Jestli budu moct (a pevně doufám že ano), tak u mě připadá v úvahu jen čtvrtek anebo pátek.
    20.6.2012 15:06 - Deputy
    ctvrtek zni slibne, patek nemohu
    20.6.2012 15:52 - Assassin
    Čtvrtek mi vyhovuje.
    20.6.2012 15:56 - ShadoWWW
    jj, mně taky vyhovuje čtvrtek
    20.6.2012 21:59 - Nerhinn
    Budu s tím počítat a těšit se :)
    21.6.2012 13:38 - Endrey
    jsem na tom podobne:)
    22.6.2012 15:44 - Assassin
    Připomínám, že jsme se domluvili na přidání theme a backgroundu postavě. Je k tomu potřeba neoficiální update a tuším, že Deputy říkal, že ho taky nemá.

    Stáhl jsem ho tady http://www.demonoid.me/files/details/2755001/001007074653/
    Jedná se o soubor CBLoader 1.3, mimo torrent jsem ho nikde nenašel, můžu ho případně někam upnout.

    Instaluje se to na ten poslední oficiální October 2010 patch, a super je, že instalace je externí a nijak nezasáhne do původního Character builderu (dá se pak souběžně pouštět starej i novej).

    Jak jsem však minule říkal, instalace mi vždy v závěru hodí do konzole hnusnou a nic neříkající chybu. Přesto vše funguje a žádné podivnosti jsem nezpozoroval.

    ---

    Co se týče Mlhy, zatím před postavami tají theme Devil's Pawn s naprosto dokonalým backgroundem On the Run from the Devil.
    24.6.2012 22:17 - hadrian
    Assassine: Už jen ty názvy (hlavně těch kořenů) jsou tak výborný, že není třeba ani dál popisovat. V názvech je vše :)

    Hirkal má Kořeny "Refused Admittance" (Odmítnutý vstup/vyhození), kdy ho vyhodili z Akademie, což možná bude ten důvod, proč se nechce (nebo nemůže) vrátit domů a radši se toulá po světě (ne že by se tím chlubil na potkání). (Ještě nevím, jestli by se spíš k postavě nehodily kořeny "Arcane Student Who Saw Too Much").
    I když byl až doteď sám, nebyl přesto úplně osamocený, protože je člen řádu (Order Adept - jakého, to se možná svěří později).
    26.6.2012 19:59 - Endrey
    Ahoj vsem,
    mame dva dotazy:
    1. Na kolikatou hodinu se domluvime( 16:00)?
    2. Muzes opet objednat stul v te cajovne Shadowwwe(klidne muzem i sami:)?

    endrey a hadrian
    27.6.2012 16:15 - Assassin
    Jak jsme na tom tedy? Já od 16:00 můžu být na místě.
    27.6.2012 16:23 - hadrian
    já mohu být od 16:00 taky na místě.

    Kdo má objednat stůl, pokud už to ShadoWWW nezařídil?

    P.S. Měl sem mít figurku, pochlubit se vespolek jak mi sluší, ale bohužel ničehož nic, kamarád to nedoladil.
    27.6.2012 16:33 - Assassin
    hadrian píše:
    Kdo má objednat stůl, pokud už to ShadoWWW nezařídil?

    Ty :)
    27.6.2012 17:01 - hadrian
    Assassine, já se právě nenápadně ptám ShadoWWWa jestlu už to objednal či nikolivěk, aby tam nebyly najednou 2 rezervace. ;)
    27.6.2012 17:06 - ShadoWWW
    Zarezervováno od 16:00. Paní z čajovny mi doporučila stůl v salónku, tak jsem ho zarezervoval.
    28.6.2012 12:26 - Nerhinn
    Vadí vám přítomnost nemocného člověka? Jsem taková trochu nachlazená...
    28.6.2012 13:15 - Endrey
    Nerhinn: pouze upoutani na luzko te omlouva:-)
    28.6.2012 14:51 - hadrian
    Nevadí, navíc tam se můžeš poléčit nějakým čajem.
    29.6.2012 00:19 - hadrian
    Nakonec to nebylo tak špatné, vyladila se spousta věcí :). Mimochodem založíme to téma s čistě herníma záležitostma jako separé diskuzi?
    29.6.2012 01:27 - Nerhinn
    To je imo zbytečné. Spíš bych přejmenovala tuhle diskusi a upravila záhlaví.

    EDIT: Btw, dneska to bylo super! Úplně mě to nakoplo :)
    29.6.2012 07:59 - hadrian
    Myslíš jako hodit ty historie postav přímo do záhlaví? No jo ale kam budem dávat zápisky z hraní? (aby to nebylo rozbíjeno debatou o termínech atp.). Nevím, jestli v záhlaví by to šlo rozestránkovat, když se jedná o "diskuzi" a ne o "článek". Úplně nejlepší by bylo to mít jako článek a debata pod tím by byla o termínech a dalších věcech. (aby nebylo nutno sledovat 2 různé věci zaráz kvůli jedné herní skupině). Uvítám jakékoliv rady, přece jen v tomhle sem tak trochu lama.

    Jinak debata k názvům:
    1) Za zrcadlem (tam kde to začalo); 2) Nuda v Brně (tam kde by to nemělo skončit); 3) Jedna rána (z čeho to vzniklo)
    Co byste zvolili?

    EDIT: Zajímavé, 2x se ShadoWWWem a 1x bez něj a pořád výbornej pocit ze hry. Už teď se těším, až se příště budou naše postavy spolu bavit, jak se budem bavit my (viva la Jump street :-D ).
    29.6.2012 08:39 - Nerhinn
    Aha, tak to jsem ti špatně porozuměla. Já myslela, že se bavíme o tom, že tohle je diskuse k nějakému hraní a ty chceš udělat diskusi k Našemu hraní.

    Každý z nás si může v rámci skupiny založit postavu (příklad1, příklad2-některé odkazy už nefungují) a tam to hodit. Jelikož je to upravovatelné jako kterýkoliv text tady, můžou se tam dát i odkazy na jiné postavy. Není to úplně ideální, ale dá se s tím prozatím vyjít. Ale můžem to klidně dát i jako stránku do článku se zápisy/sumarizacemi.

    Ještě bylo ve hře "No humans allowed". Ale nejvíc se mi líbí (1) a (2).
    29.6.2012 16:40 - Assassin
    Jestli chápu místní systém, musíme udělat skupinu, pod tu se pak dají řadit články, diskuze i postavy.

    Pak může vzniknout třeba něco takového http://www.d20.cz/skupina/121/postavy/

    Skupina se zakládá zde http://www.d20.cz/skupina/zalozit.html
    29.6.2012 16:56 - hadrian
    Ok, tak ji založím, myslím že nakonec nejvíc i včera byl odkýván název "Za zrcadlem".
    30.6.2012 14:13 - ShadoWWW
    Omlouvám se, že jsem nedorazil a ani nedal vědět, ale ve čtvrtek kolem poledne jsem jel z Mokré-Horákov a měl jsem na TOMTO místě autohavárii a skončil jsem v nemocnici.

    Jel jsem a najednou se ze zatáčky vyřítilo proti mně auto, co zrovna předjíždělo jiné auto, v mém pruhu. Jel jsem stovkou a je to do zatáčky, takže jsem to auto viděl až na poslední chvíli a strhl jsem řízení doprava. Naštěstí jsme se těsně minuli, ale auto se mi rozhoupalo a skončil jsem v poli s roztrženým obočím a rozbitým nosem. Asi nějaký svěděk zavolal sanitku, takže jsem skončil v nemocnici.

    Myslel jsem na vás, ale na internet jsem se nedostal, abych vám dal vědět (zkoušel jsem to přes mobil, ale nějak to nefungovalo). Dostal jsem se na net až dnes. Moc mě to mrzí, na hru jsem se moc těšíl! :-(

    Příště už určitě dorazím (teda doufám, že nebudu mít takovou smůlu, abych si někdy tento zážitek zopakoval).
    30.6.2012 17:38 - chrochta
    Hlavně že se ti nic nestalo. Není problém dostat se nezaviněně do havárky a většinou to nekončí jen roztrženým obočím.
    30.6.2012 18:56 - Assassin
    Páni, tak hlavně, že jsi v pořádku. Tu silnici znám velice dobře, mám v Mokré a Horákově příbuzné, na první pohled vypadá hezky přehledně a skutečně vybízí řidiče, aby zkusili, co jejich auto dovede. Štěstí, že se to obešlo bez vážných zranění.

    Co se týče nás, vzali jsme celou situaci více než dobře a hlavně díky Nerhinn ji využili k našemu prospěchu. Společně jsme vymysleli rozšířené minulosti a cíle svých postav, které jsme vzájemně propletli. Trochu doufáme, že by ti to mohlo ulehčit vymýšlení zápletek.

    Založili jsme na to skupinu Za zrcadlem, kam se to vše přehledně umístí, koukal jsem, že hadrian a Nerhinn se do toho již pomalu pustili, já osobně jsem teď trochu bez času, ale během pár dní to určitě sepíšu a zveřejním.
    30.6.2012 19:45 - hadrian
    ShadoWWW: Uf. Jsem rád, že to pro tebe dopadlo aspoň takhle. To je jediná věc, ze které mám na silnici obavy - z toho, že potkám i.diota za volantem (kdy je mi má vlastní opatrnost k ničemu).
    Vůbec se neomlouvej, za to jsi nemohl a nakonec jsme tam vydrželi snad až do půl desáté (díky Nerhinn, jejím nápadům a jahodám).
    1.7.2012 12:29 - Nerhinn
    Uff, to je dobře, že to nakonec dobře dopadlo. Fakt jsem byla nervózní.

    Jinak už máme oficiální herní diskusi, takže zbytek věcí bych probírala už tam.
    1.7.2012 21:03 - Endrey
    Stesti v nestesti. Tak hlavne, ze to tak dopadlo.
    4.2.2014 20:17 - sirien
    zatraceně, ve které diskusi jsem to hlásil prezenčku minule? Resp. kolik tu těch srazovejch diskusí k Brnu máte probohy?


    Každopádně - Včera jsem přijel do Brna a dnešek jsem poklidně proregeneroval, protože jsem ten voraz fakt už dost potřeboval, ALE už jsem se relativně otřepal a plánuju tu pobýt nějakých pěkných pár dalších dní (max. teda do 13., pak musím zase zpátky do Prahy), takže kdyby byl zájem se někdy nějak někde sejít, na něco zajít nebo se někde paktovala nějaká akce, one-shot nebo tak něco, tak kdyžtak dejte vědět :)
    4.2.2014 20:34 - Colombo
    Hmm, víkendový oneshot?
    5.2.2014 13:52 - hadrian
    Sirien: Srazová diskuze je TADY. Posledně sem musel odejít hned na začátku a teď sem tak zavalenej, že to zas nedám. A to tam posledně byla taková prča, ach jo :(((.
    23.6.2015 01:30 - Cemi
    Ahoj, hrajeme ve středu v Brně otevřenou hru v Příbězích Impéria, přidá se někdo?

    Hra se jmenuje Moře z šafránu a uvádí ji Arwi v rámci projektu Hraju larpy. Hrálo se to vloni na Gameconu s poměrně pozitivním ohlasem, takže myslím, že to bude stát za to. Původně to měla být hra "ukážeme larperům, že existuje rpg", ale zájem je menší než jsme čekali, takže jsou obsazená pouze 2 místa z 5. Kdybyste si chtěli zahrát, rádi vás uvidíme, je to už tuto středu v čajovně Za Zrcadlem, je třeba se předem přihlásit na stránkách www.hrajularpy.cz a něco se tam platí (larpový zvyk, zaplatí se z toho útrata v čajovně).

    (kdybyste si náhodou chtěli zahrát larp, tak ty jsou pro tuto sezónu už dohrané a budou se vypisovat nové zase na podzim =))
    23.6.2015 02:02 - Colombo
    Děvčica vypadá dobře, být v brně, bych se i přidal, ale co to znamená vstupné 100kč? Jak platí se z toho útrata v čajovně? Tož, co si kdo vypije, to si taky zaplatí, ni? Nebo to děvčica robi jako polo-profi službu?
    23.6.2015 02:26 - sirien
    Cemi píše:
    Původně to měla být hra "ukážeme larperům, že existuje rpg", ale ... ... a něco se tam platí (larpový zvyk, zaplatí se z toho útrata v čajovně).


    (larpy mají odlišnou kulturu, hry jsou unikátní jako celek, nemají naše rozlišení systém / hra a jsou často hratelné jen jednou a vypisované pro nové a nové hráče, přičemž v larpové komunitě je běžné, že jsou vždy placené - narozdíl od našich OG které obvykle jedou jen tak ze srandy - mimo jiné i kvůli tomu, že uvaděč larpu není úplně RPG GM co se týče účasti na hře, často tam nemá až tak moc co dělat a hře jen přihlíží... takže když si larpeři vypíší RPGčko primárně pro sebe, tak není moc překvapivé, že na něj převedou svoje zvyklosti)
    23.6.2015 03:52 - Colombo
    Tedy říkáš, že larpeři berou i GMčko v RPG jako baviče hráčů a proto je i GMování v podstatě (placená) služba? Tzn. to moje "polo-profi službu" byla trefa?
    23.6.2015 15:51 - Cemi
    Není to úplně tak, (minimálně naši) uvaděči ani organizátoři nejsou placení a dělají to ve volném čase podobně jako GMs. Ale záleží jak definuješ "polo-profi" - ano, děláme to pro veřejnost, vypisujeme oficiální eventy a děláme nějaké veřejné promo - ano, nejsou to hry pro naše kamarády, které hrajeme u nás ve sklepě, pokud je tohle "polo-profi služba", tak to asi děláme mno... na tomhle aktuálně funguje larpová komunita.

    Larpy stojí peníze, protože vyžadují specifický prostor, který pronajímáme (takže hráči se defacto skládají na nájem). Občas platíme lidem cesťáky, když jezdí uvést hru z jinýho města. Další důvod je, že larpy jsou pro konkrétní počet hráčů a když jeden nepřijde, tak se hra prakticky nedá hrát. Placení předem je alespoň malá motivace pro ty lidi, aby přišli, když už si to zaplatili. Tohle je důvod, proč jsme zachovali placení i na rpg, protože larpeři jsou na to zvyklí a jsou dost podezřívaví k věcem, které jsou moc levné nebo snad dokonce zadarmo (věci zadarmo jsou v larpovém světě často sračka). A hlavně se pak necítí nijak zavázáni přijít, když se nic neplatí. Zkrátka jsme použili larpový model, protože oddělit vnímání uvaděče larpů a GM rpgčka v hlavách našich hráčů by bylo dost náročné a zároveň jsme jim chtěli ukázat, že existuje ještě nějaký jiný svět než larpy...

    Ale vzhledem k tomu, že larpeři zjevně o rpg nemají zájem a náš experiment selhal, tak se můžeme domluvit a pokud by si to někdo z vás chtěl zahrát a zaplatit útratu za svoje (což absolutně chápu), tak prosím napište mně nebo Arwi nebo na náš mejl klub@korh.cz a vyřešíme to, není problém. =)

    Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

    Věděli jste, že...
    Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
    Jak se chovat v diskuzích
    Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
    Formátování článků
    Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
    ČAS 0.15940499305725 secREMOTE_IP: 34.204.176.71