ShadoWWW píše:
A nechceš si teda zahrát s Colombem Tékumel a přijít na povídací setkání povyprávět, jaké to bylo? Kdybyste naplánovali termín, třeba by se přihlásil i někdo další.
Varianta možná, i když nesnadná. Záleží, zda-li bude mít mistr zájem, a na kolik bude ochoten se přenést přes naše osobnostní rozdíly (a já to samé).
Jak to nejhůř může dopadnout? Udělám mistrovi z Tékumelu (jeho srdcovky)
tohle, a on mě za to bodne vidličkou do oka.
Gurney píše:
Možná bys ke své hře přilákal podstatně víc lidí, kdyby měl zvůj návrh hlavu a patu, nezasazoval jsi ho do nějakého extrémně specifického settingu, měl aspoň hrubou představu co vlastně budou postavy ve hře dělat a nesnažil se delegovat podstatnou část GMování na někoho jiného..
Zamyslím se nad tím, co ji mi tu napsal ... a nerozumím, jak má lepší pobídce k hraní posloužit ta hlava a pata. Co to vůbec je? Webdesign zná hlavičky a patičky ...
Ostatní body jsi určitě propojil do významu. Taky je můžu mezi sebou propojit, tentokráte trochu jinak: setting řekne hráčům, co by zhruba jejich postavy mohly ve hře dělat; a nejde tu o zas tak extrémně specifickou věc. DMování, nebo GMování, či snad PJování ve dvou je zajímavý koncept. Stejně jako přiřazování role DMa jinému účastníkovi každé sezení. Anebo bezDMová hra. Všechny mají něco do sebe.