hadrian
21.4.2012 15:40
Herní setkání - Herní komunita D&D4e v Brně
Sekce pravidelně nepravidelných setkání lidí z Brna.

Seznam na herní akci brněnské komunity DnD (a jiných). Termíny nahazujte po libosti.
Účastníci:

---

Seznam místa Scuku s odkazem:
Čajovna za zrcadlem; http://cajovnazazrcadlem.cz

Termín:

DM: ShadoWWW (d&d 4e a KaM)
Hráči: hadrian (d&d 4e); ShadoWWW (d&d 4e, Pathfinder a KaM); Assassin (d&d 4e); Nerhinn (d&d 4e); Endrey (d&d 4e); Deputy
Autorská citace #47
13.5.2012 01:07 - Assassin
22.5. je fajn. Rád bych se nechal překvapit domácí tvorbou.
Autorská citace #48
14.5.2012 07:58 - hadrian
ShadoWWW: no jo, já chtěl sem napsat 15.5. a napsal sem 18.5. Má chyba.

Sem taky pro 22.5. a výběr dobrodružství nijak neupřednostňuju. Asi sme ti preferencema ten výběr moc neusnadnili ShadoWWWe, co? ;o)
P.S.: Jaký limity budou na postavy? (level, itemy, atd.).
Autorská citace #49
19.5.2012 10:18 - liuk
Shadowww: Nepodařilo mi včera dorazit, ale rád bych se šel podívat alespoň na herní setkání. Jenže jsem DnD4 nikdy nehrál, tak bych asi jen koukal. Nebo je něco co bych zatím mohl nastudovat?
Autorská citace #50
19.5.2012 10:36 - York
liuk píše:
Nebo je něco co bych zatím mohl nastudovat?


DnD 4th eddition Quickstart Rules
Autorská citace #52
19.5.2012 11:55 - liuk
York a Shadowww: Díky už koukám do pravidel a asi ukuchtím 2 postavy a na místě se rozhodnu, která se do skupinky bude hodit víc. Plánujete potom v postavách pokračovat? Z diskuze nebylo jasné a včera jste se mohli dohodnout :)
Autorská citace #53
19.5.2012 13:10 - liuk
Shadowww: Je na tebe nějaká možnost kontaktu? ICQ, email? Potřeboval bych se poradit. Můj email je liuk2 na centrumu. Díky
Autorská citace #54
19.5.2012 16:02 - Assassin
Halfred "Mlha" Podhorský
Hobit, Pouťový kouzelník, Dýmkový čaroděj (ve skutečnosti Pekelný černokněžník)

Mlha píše:
Zdravím vás, jmenuji se Halfred Podhorský, ale přátelé mi říkají Mlha. Přezdívka je to trefná, protože kouření kvalitního dýmkového tabáku je má vášeň. Bez své dýmky jakobych to ani nebyl já a kamkoliv jdu, tam mne provází oblaka voňavého dýmu.

Živím se jako pouťový kouzelník. Vyfukuji kouřové lodičky a vytvářím z dýmu nádherné scénky pro pobavení diváků. Vše jsou samozřejmě jen triky, které ovládám díky své šikovnosti a nemají nic společného se skutečnou magií. Kde by se takový obyčejný hobit jako já naučil čarovat, že?

Tajemství:
V hobitích příbězích často figurují mocní čarodějové, jenž hledají hobity pro velmi důležité úkoly. Každý přece ví, že hobit je v každé skupince dobrodruhů nedocenitelným společníkem.
A proto i já, pouhý zahradník, jsem přijal návštěvu záhadného, ale velmi sympatického člověka, který ke mě přišel jedné teplé letní noci. Nic mi o sobě neřekl a ani jsem to nečekal. Dal mi nabídku, jenž prý změní můj život, a já nadšeně přikyvoval s očekáváním, že se také stanu součástí velkého a důležitého příběhu.
Vše bylo jinak, jak jsem později pochopil, prodal jsem svou duši ďáblu. Ale nelhal mi, můj život se opravdu změnil.


Vzhled:
Sympatický mladý hobit, štíhlý, obratný. Působí slaboučce, ale jeho malé tělíčko vydrží daleko víc, než by kdokoliv z vyšších ras očekával, a než by snesli oni sami. Nechybí mu přirozená inteligence a zdravý selský rozum, nicméně nedostatek zkušenosti a moudrosti, jej často zavede do nepříjemných situací.

Díky spojení s Peklem je i po koupeli cítit zápachem síry a občas se kolem něj stahují obláčky kouře, které snad unikly na tento svět ze samotných plamennů Pekelných. Tohoto si však nikdo nevšimne, protože neudělá ani krok bez své dýmky, která mohutnými oblaky dýmu a vůní tabáku přebije jakékoliv známky Pekla.

Nenašel jsem hezkej obrázek s dýmkou

Vybavení:
Hezké oblečení: 30 gp (reprezentativní kvůli divákům)
Kožená zbroj: 25 gp (kvůli nespokojeným divákům)
Batoh: 2 gp (snadno se ztratí, snadněji zapomene)
Dýmka: 7 gp (v boji s ní máváno jako s hůlkou - "Pipe Implement")
Náhradní dýmka: 7 gp (v batohu)
Spousta tabákového listí: 10 gp (nejlepší z Kraje)
Měch na vodu: 1 gp (v batohu)
Zlodějský náčiní: 20 gp (to maj všichni hobiti ne?)
2x dýka: 2x 1 gp (spíš takovej nožík, co má každej správnej chlap u sebe)

46 gp zbylo
Autorská citace #56
19.5.2012 18:10 - Assassin
Doplněno vybavení
Autorská citace #57
20.5.2012 16:06 - hadrian
Hiarekalion "Hirkal" z domu Beletherion
Eladrin, občasný nájemný meč, ještě občasnější písař, Mág meče.



Klasická studia mladého nadějného Eladrina směřující ho na tu "správnou" vyváženost mezi Magií požehnanou Corellonem a Cestou meče (abych pak s naprostou poslušností vykonával úkoly rady starších) nebyla tím pravým, co jsem si pro sebe představoval. A osud mi opravdu přál jinou cestu.
Tedy pokud jako svoji vysněnou představu berete, že děláte práci, kerá je pochybná nejen z pohledu zákonů, ale i z pohledu vaší morálky. Často jste o hladu a v zimě a vlhku, pak co se stalo, bylo asi to "pravé".
Svým vlastním prostořekým ústům můžu poděkovat za to, že jsem byl vyhoštěn ze svého Domu s tím, že se mám vrátit, až přijdu k rozumu. Tu radost se mi jim nechce udělat, abych musel přitáhnout s prosíkem.
Navíc ne vše je ve světě tak zlé, například horké kořeněné víno... To je věc, kterou u nás doma neochutnáte (prý se kořením přeráží "aroma" a to je nemístné a jiné podobné řeči) a pokud si zrovna něco vydělám, tak jeden až dva džbánky zrovna neuškodí. Navíc je tu toho tolik k vidění.
Toulám se světem teprve chvíli a kdoví koho potkám a kde si zase vydělám na živobytí.

Vzhled: Na Eladrina průměrně vysoký, šlachovitý a nepříliš silný na někoho, kdo jde cestou meče. Chodí oblečený do ošoupané kožené zbroje a šaty už evidenntně zažily lepší časy. Jeho vlastní jízlivost a nedostatek úcty k autoritám ho už dostala do pár problémů (být inteligentní je dobré, ale pokud moudrost nedokáže udržet jazyk na uzdě, tak je na problémy zaděláno - a okolí si pak rozhodně nemyslí, že bych byl výlupek chytrosti).

Kupodivu nevyhledává přítomnost jiných Eladrinů, spíše ostatních ras.

Vybavení:
Torna: 2 zl
Křesadlo: 1zl (v Torně)
Lano hedvábné: 10 zl (v Torně)
Měch na vodu (2x): 2 zl (v Torně - druhý je na víno)
Deka: 1 st (v Torně)
Svítící tyče 2x: 4 zl (v Torně)
Váček na opasek (2x): 2 zl (jeden je na koření na kořeněný horký víno)
Horolezecká souprava (kladívko, kotvička a 10 skob): 2 zl (na Torně)
Kniha kouzel: 50 zl
Lucerna: 7 zl (na Torně)
Olej (2 pinty): 2 st (v Torně)
Zrcátko: 1 zl (v Torně)
Śipky do kuše (20): 1 zl
Kuše: 25 zl
Dlouhý meč: 15 zl
Dýka: 1 zl
Kožená zbroj: 25 zl

zbylo: 2 zl, 7 st.
Autorská citace #58
20.5.2012 17:37 - hadrian
ShadoWWW: zaslán deník a seznam schopností.
Autorská citace #59
21.5.2012 07:44 - hadrian
Dal sem potřebné info i Deutymu a Romanovi, takže i to je zařízený.

Jak sme se vlastně dohodli s tou objednávkou místa?
Autorská citace #60
21.5.2012 11:09 - liuk
Zdravím, už jsem si nastudoval velkou část z pravidel, ale potřeboval bych ještě poradit se ohledně výběru náboženstí pro svého svatého bojovníka.
Jednak, aby zapadl do skupinky přesvědčením a zvyky a následně jaké božstvo k tomu.

Byl by to paladin / bojovník. Žádný vůdce, spíše podpora, ozval by se když by měl nějaký dobrý nápad, jinak by to nechával na ostatních. Neutrální, případně zlý. Nemluvný, všímavý k okolí, trochu nepříjemný, rázný, pragmatický. Vyšetřovatel. Nicméně nezkušený, mladý a s odhodláním vyzkoušet vše, čemu ho roky učili. Vidím to zhruba na dvě možnosti, ale jakkoliv to upravím, aby vám to vyhovovalo :)

Ta nejvíc dobrácká by ho viděla jako vyučeného lovce nemrtvých (případně rozšířit na démony), nabízí se neutrální Havranní královna, příliš by nemluvil, měl by své zásady, dokázal by se dobře vyznat v lidech, odhalit pravdu skrytou za jejich tvářemi, život zasvěcený ideálu vyhledávání a lovení monster. Pochmurný.

Ta více zlá varianta (a pro mne zajímavější) by ho brala jako mladého inkvizitora. Vyučeného k odhalování lží a hledání nepřátel. Schopného v boji s nimi. Nemluvného, nepříliš příjemného. Něco uvnitř sebe by po večerech rád zapíjel silným vínem. Těšilo by ho odhalovat pravdu, nicméně ne pro vyšší dobro, spíše pro vlastní uspokojení. Určitá podobnost s Nemilosrdnými (Mercykillers) z Planescapu. Tady by však bylo důležité, aby se nebil se skupinkou a nevěděl bych vybrat správného boha. Dle portfólia boha by se ještě rozšířilo jeho poslání.

Nicméně přes to všechno by to byl sice trénovaný, ale stále nezkušený mladý rytíř. To výše popsané jsou spíše vlastnosti, jakých by chtěl dosáhnout.
Autorská citace #62
21.5.2012 12:19 - Assassin
liuk: pro takový předem neupřesněný one-shot je určitě lepší nekonfliktní postava. Vraždit se s hráčema navzájem může být zábava, ale ne vždy a ne pro všechny. Ta verze s Havranní královnou zní fajn. Nemusel by to být jen lovec monster a nemrtvých, ale také poutník vyhledávající místa postižena válkou či nemocemi, kde uklidňuje a pomáhá umírajícím odejít do náruče Smrti.

Pokud bys ale chtěl hrát tu zlou variantu, napadá mne Bane. Zlé přesvědčení by bylo vyjádřeno brutalitou, nemilosrdností a bojechtivostí, ale účel by bylo udržení pořádku a klidného běhu světa poražením všech zlých a chaotických bytostí, které se jej snaží narušit.
Autorská citace #63
21.5.2012 12:51 - Assassin
ShadoWWW: Mám doma spoustu takovýhle skleněných žetonů, používáme je třeba na miniony místo figurek, mám je vzít?
Autorská citace #65
21.5.2012 13:30 - hadrian
Mám vzít megamat?
Autorská citace #67
21.5.2012 19:56 - liuk
Děkuji za podněty, něco během dneška, zítřka napíšu :)
Autorská citace #68
21.5.2012 20:39 - Nerhinn
Autorská citace #69
21.5.2012 21:30 - Sethi
<3 !

Doufala jsem, že Tvou kenkuakci uvidím naživo... tak snad při jiné příležitosti =)
Autorská citace #70
22.5.2012 11:18 - liuk
Mir
Služebník Erathis

Nedávno jsem konečně po letech opustil klášter. Od mnichů i starších válečníků se dalo mnohému naučit, ale já se chci učit životem. Erathis káže mnoho o zákonech, civilizaci a spolupráci. Musím uznat, že proti civilizaci nic nemám. Není nic lepšího než usednout v krčmě k sálajícímu krbu, jíst pečené vepřové a zapíjet ho míchaným vínem. Naštěstí se vždy najde někdo, kdo řád společnosti narušuje a tím mi zajišťuje další zlatky do měšce. Zlodějíčci, opilí výtržníci, lichváři, falešní obchodníci, šidící řemeslníci. Každý někdy porušuje zákony a já dokáži vycítit, když mi někdo lže. Erathis nemá ani nic proti lovu zvěře, nebo dokonce monster. Naopak jako její bojovník je mým úkolem rozšiřovat plamen a zápach civilizace do neposkvrněné divočiny. Obchodníci většinou platí za kožešiny dobře.

Mir je mladý, málomluvný, vysoký a silný člověk. Většinou má někde u sebe svou řádovou zbroj, štít a dlouhý meč. Večery tráví po krčmách a pokud má dost mincí utápí ve víně vzpomínky na uplynulý den. Nedá se říct, že by byl veselý společník, přesto v jeho pohledu i hlase je něco podmanivého. Alespoň v těch chvílích, kdy není opilý.

Výbava:

Dlouhý meč
Prak
Řádová plátová zbroj
Řádový těžký štít
Přilba
Kule do praku
Řádová tunika
Lucerna + 10 pint oleje
Jídlo na 10 dní
Křesadlo
Konopné lano 50 stop
Měch s vodou
Měch s vínem
Pokrývka
Svítící tyče 2*
Cestovní vak
Měšec
Svíce 10*

V měšci má 32 zlatých

Autorská citace #71
23.5.2012 01:28 - Assassin
Dokud mám něco v paměti...pokud mám něco spatně, tak křičte.

Sumarizace:

Představení družiny:
  • Peblíg - gnóm artificer
  • Hirkal - eladrin mág meče
  • Delgar - gnóm kouzelník
  • Allyks - kenku/nekenku hraničářka
  • Mir - člověk paladin Erathis
  • Mlha - "obyčejný" hobit
1. - Boj na cestě do města Grasl

  • Křik v lese, koboldi přepadli kupecký vůz a masakrují obchodníky.
  • Přibíhají Peblíg, Hirkal, Delgar a Allyks a započíná boj s koboldy.
  • Mlha přibíhá tajně z druhé strany mimo bojiště.
  • Mezitím přibíhá Mir do bojiště a přidává se do boje proti koboldům.
  • Z dálky vše sleduje vůdce koboldů, Mlha jej ze zálohy odstraňuje.
  • Mir se dostává do obležení koboldů a padá k zemi.
  • Zbytek je poráží, poslední kobold prchá. Mlha se jej neúspěsně snaží zastavit.
  • Allyks předstírá koboldího šamana a přikazuje koboldovi se vrátit. Past zabírá a kobold je převálcován hordou dobíhajících dobrodruhů.

    2. - Po boji

  • Allyks, Peblíg a Delgar jdou chytit splašené koně.
  • Mir obírá mrtvé koboldy.
  • Mlha a Hirkal kouří.
  • Přijíždějí městské stráže, výměna informací, pozvání k veliteli městských stráží Rovekovi.
  • Stráže odjíždějí, Mir obrací převrácený vůz a odjíždíme s kupci do města.

    3. - Příjezd do města

  • Návštěva knihovníka, který postavy pozval k sobě.
  • Knihovník chce vyřešit zvýšené množství banditů v okolí města.
  • Dva banditi jsou zajati v městské pevnosti, kobold a člověk z města, Jarek.
  • Banditi nosí znak vějíře, ptáka, mušle či něčeho takového.
  • Mir se u knihovníka odpojuje od zbytku a jde pátrat na vlastní pěst.
    Zašel do hospody na náměstí a sedl si ke stolu k veliteli stráží Rovekovi. Bavili se spolu a Mir získal od Roveka glejt, který umožňuje přijít do pevnosti přes Horní bránu, přes kterou se jinak pouští pouze osoby na koních.
  • Mlha nenápadně bere knihovníkovu mapu města a vydáváme se k matce Jareka.
  • Prý často na několik týdnů mizel z domu, u něj v pokoji Mlha nachází jeho deník.
  • Odcházíme do hostince v přístavní čtvrti, kde se schází lapkové.
  • Mlha podplácí hostinskou, Hirkal se vydává za sluhu Mlhy a snaží se zjistit informace.
  • Dohodne, že hostinská se pokusí zjistit co nejvíce do zítřejšího večera.
  • Odcházíme se vyspat ke knihovníkovi.
  • Mlha dočte deník Jareka, byl to lapka, chtěl se přidat k elitní skupině se svými přáteli Erikem, Jirkou a Zilgarem.

    4. - Pronikání do městské problematiky

  • Ráno se setkáváme s Mirem a jdeme k veliteli městských stráží.
  • Chce nás najmout na "špinavou práci", vyslechnout lapky, kteří se sejdou před hostincem v přístavní čtvrti dnes o půlnoci. Přijímáme.
  • Jdeme probudit hostinskou z přístavní čtvrti, Hirkal naléhá, že informace chce hned. Podaří se mu zjistit, že v domě nedaleko má Rovek tajnou schůzku v deset večer. Chce prý zneškodnit lapky.
  • Mir se odpojuje od skupinky a tajně sleduje hostinec a dům, kde má mít Rovek sraz.
  • Peblíg jde s matkou Jareka navštívit jej do vězení.
  • Zbytek jde ke knihovníkovi a čeká na večer. Knihovník mezitím zjistil, že symbol banditů je list magického stromu rostoucího nedaleko města.

    5. - Peblígova návštěva věznice

  • Peblíg vyslíchá Jarka a kobolda.
  • Zjištuje, že ve městě jsou 3 skupiny lapků. Z přístavní čtvrti, z chudinské čtvrti a opravdu dobří profesionálové se sídlem mimo město u magického stromu, který se otevře na heslo "Magie vzešla ze země" a na kmen se přiloží jeho list.
  • Jarek byl lapka a chtěl se přidat k těm profesionálům.
  • Vůdce z přístavní čtvrti Rovek zabil, vůdce z chudinské čtvrti zavřel, ale pustil (nebo naopak?)
  • Peblíg slíbil, že získá poklad banditů a předá část rodině kobolda.

    6. - Mirova sledovací akce

  • Mir zjistil že do dům, kde má mít Rovek sraz je hlídán dvěmi ozbrojenci a asi 12 mužů jde postupně dovnitř.

    7. - Konflikt

  • V noci se dáváme dohromady s Mirem a jdeme tajně sledovat dům. Rovek nepřichází, ale uvnitř se strhne bitva. Jeden muž vybíhá ven, ochranka jej zastřelí.
  • Všichni až na Mlhu a Mira jdou potichu k domu, Hirkala si však všimne ochranka.
  • Hirkal předstírá opilost, chytí ochranku a ostatní se na ně vrhnou a omráčí je.
  • Mir příbíhá k ostatním.
  • Hirkal hází mrtvého do moře, ostatní nakukují oknem do domu.
  • Rovek tam je mrtvý ve společnosti asi osmi mužů.
  • Zkoušíme nepozorovaně odejít z města boční brankou, ale je zavřena.
  • Hirkal skáče do moře a obeplouvá městské hradby. Utíká ven z města a přenocovává.
  • Zbytek odchází na noclek ke knihovníkovi.

    8. - Odchod z města

  • Další den ráno odchází skupina ven z města městskými branami. Putují na místo boje s koboldy a setkávájí se s Hirkalem. Dále společně putují k magickému stromu, přikládají list, pronese se heslo a strom se otevře, odhaluje díru s lanem.
  • Družina se neohrožene slaňuje dolů...
  • Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

    Věděli jste, že...
    Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
    Jak se chovat v diskuzích
    Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
    Formátování článků
    Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
    ČAS 0.058075904846191 secREMOTE_IP: 18.97.9.170