hadrian
21.4.2012 15:40
Herní setkání - Herní komunita D&D4e v Brně
Sekce pravidelně nepravidelných setkání lidí z Brna.

Seznam na herní akci brněnské komunity DnD (a jiných). Termíny nahazujte po libosti.
Účastníci:

---

Seznam místa Scuku s odkazem:
Čajovna za zrcadlem; http://cajovnazazrcadlem.cz

Termín:

DM: ShadoWWW (d&d 4e a KaM)
Hráči: hadrian (d&d 4e); ShadoWWW (d&d 4e, Pathfinder a KaM); Assassin (d&d 4e); Nerhinn (d&d 4e); Endrey (d&d 4e); Deputy
Autorská citace #93
31.5.2012 10:38 - Nerhinn
Ne.
Autorská citace #94
31.5.2012 13:57 - Deputy
V pátek 8mého to budete muset odehrát beze mne. Odjíždíme s rodinou na víkend pryč. Sorry....
Autorská citace #95
31.5.2012 14:55 - Assassin
Ten čtvrtek 7. už není ve hře?
Autorská citace #96
31.5.2012 16:01 - hadrian
No asi je 7. čtvrtek ve hře, pokud bude moct ShadoWWW... Jinak by to bylo ve čtvrtek v šesti i se ShadoWWWem a v pátek v pěti i se ShadoWWWem (jestli počítám správně).
Tak jak to vidíš ShadoWWWe?
Autorská citace #97
31.5.2012 18:40 - ShadoWWW
Ve čtvrtek 7. by to klidně šlo, akorát můžu až od 17:00.

Ještě k úrovni - jste srozuměni s tím, že se bude hrát na 2. úrovni, jak navrhoval Assassin?
Autorská citace #98
4.6.2012 08:27 - hadrian
Krátký shrnutí: hrát se bude tento čtvrtek 7.6. od 17:00 v Čajovně jako minule, level 2.

ShadoWWWe myslíš že bys to tam mohl zase objednat?
Autorská citace #99
6.6.2012 12:11 - Endrey
Ok, tak pocitam se zitrkem. O pate tam budu.
6.6.2012 16:52 - ShadoWWW
Tak je to zarezervováno.
6.6.2012 18:09 - hadrian
Super, těším se :)
8.6.2012 02:13 - Assassin
Sumarizace:

1. - Jeskyně banditů

  • Mir zůstává na povrchu hlídat vchod, ostatní se úspěšně slanili dolů.
  • Hirkal opatrně prozkoumává první místnosti a naráží na nepřátelského goblina.
  • Družinka se pouští do boje s gobliny, mezitím Mlha zapaluje svou dýmkou postel, protože jako jediný nevidí v šeru.
  • Mlha přitahuje rukou zhmotněnou z kouře jednoho goblina k hořící posteli. Peblíg se snaží jej do ní zhodit, neúspěšně.
  • Do boje se přidává hejno hladových krys, Allyks je zastrašuje předstíráním psího štěkotu. Následně je postupně napichuje na své rapíry.
  • Mlha bere od Allyks louči, zapaluje ji o hořící postel a vydává se prozkoumat zbytek patra, nikdo živý už nezbyl, jenom několik koní.
  • Družinka důkladně prozkoumává celé patro, marně hledá východ, když v tom Mlha úplnou náhodou při kouření své dýmky si všimne, že v podlaze je schovaný poklop.
  • Allyks a Delgar naleznou runy černé magie vyryté na stole. Poté, co si je Allyks obkreslí, jde pomoci Hirkalovi zvednout těžký poklop se schodištěm do nižšího patra.

    2. - Studovna

  • Mlha posílen tak snadným vítězstvím nebojácně skáče ze schodů do dalšího patra následován Hirkalem. V místnosti je luxusně zařízená studovna s pěti zahalenými muži. Mlha vítězoslavně prohlásí "zachránili jsme vás před gobliny!", v odpověď se mu dostane jen "poplach! Vetřelci!"
  • Dřív než Hirkal, Allyks a Mlha zaujmou pořádné bojové postavení, Delgar a Peblíg spojí svoji gnómskou magii a výsledná kombinace rozmetá v ohnivém kole všechny nepřátele.
  • Družina začne prozkoumávat studovnu. Peblíg nalezne magickou kuši schovanou v truhle. Hirkal a Delgar prozkoumávají knihy v knihovně. Všechny pojednávají o mučení nebo černé magii, to druhé zajímá obzvlášť Delgara. Některé knihy si vzal.
  • Hirkal nachází dopis na pergamenu:
    "Buď pozdraven, Kalarele.
    Nedávno jsem se dozvěděl o tvém působení v oblasti a mám pro tebe nabídku. Pokud bys během svého působení v tomto kraji chytil nějaké humanoidy, hned je koupím. V Telosu mám spojence z rodu duergarů, kteří potřebují dodávku otroků. Pokud máš zájem, pošli za mnou vyslance. Mí poslové mu ukáží cestu.
    Krand, vůdce Krvavých loupežníků."
  • Hirkal ví, že Telos je bývalé město minotaurů.
  • Hirkal bere kápi jednoho z banditů a jejich odznak, ostatní si naoko zavážeme ruce jako jeho zajatci.

    3. - Laboratoř

  • Hirkal otvírá dveře do alchymistické laboratoře, jsou v ní dva alchymisté v bílých pláštích a několik jejich pomocníků. Uprostřed laboratoře jsou dvě studny, jedna ze zelenou tekutinou a druhá s červenou tekutinou.
  • Hirkal zařve "tak je vedu" ale okamžitě poté útočí na zmatené pomocníky. Spolu s Allyks se přemisťuje k jednomu z alchymistů, který nemůže odolat jejich čepelím. Gnómové Delgar a Peblíg odstraňují zbytek pomocníků a Mlha mezitím doslova rozdrtí druhého alchymistu za pomoci své kouřové ruky.
  • Družinka si nabírá do lahviček obě tekutiny ze studen. Hirkal nalézá tajný východ v krbu. Pravděpodobně vede na povrch. V místnosti jsou však ještě kovové dveře, které paklíčem otevře Mlha.

    4. - Věznice

  • Dveře vedou do věznice, v které je mučírna a v jednom vězení je zmučený vězeň.
  • Peblíg jej vyléčí. Hirkal a Allyks vězně odvádí z věznice a dávají mu napít červené tekutiny ze studny, což mu znatelně pomůže.
  • Hirkal se rychle a nenápadně zbavuje pláště od bandity, aby jej vězeň neviděl, ten vypráví, že jej odtáhli z Graslu jako mnoho dalších, aby na nich dělali strašné pokusy. Všichni buď umřeli nebo byli odvedeni jinam. Vůdce banditů nosí černou helmu ve tvaru lebky. Hirkal s Allyks poté odvedou vězně, který se představil jako Jan k Mirovi do bezpečí.
  • V laboratoři Allyks ještě najde jedny tajné dveře, které nejsou zamčené.

    5. - Rituální místnost

  • Družina vejde do místnosti, je luxusně vybavena, ale je v ní strašné vedro kvůli lávovému jezírku u stěny. Uprostřed místnosti je oltář s kostrou, vzadu jsou za mřížemi zombie. U vchodu byly dvě zombie s meči a u oltáře muž s černou helmou ve tvaru lebky.
  • Zombie útočí na Hirkala, zatímco vůdce banditů odhazuje silovým pulsem Allyks do lávového jezírka. Kenku je však mnohem odolnější rasa než se zdá.
  • Mlha opět svoji rukou z kouře útočí na vůdce banditů, Hirkal se k němu teleportuje, Peblíg rozstřelí kuší hlavu zombie, Allyks dobíhá k vůdci a probodává mu srdce. Druhé zombie se však podařilo otevřít mříž a uvolnit další ctyři, ty ihned rozmetává Delgar magickou energií. Poslední žijící zombie probodává Hirkal a nám tak již nic nebrání tomu, podívat se na obrovský poklad ukryt v místnosti, ke které Mlha svým paklíčem odemyká dveře.
  • 10.6.2012 20:24 - hadrian
    Já vím, že se to tu psalo už po prvním shrnutí, ale Assassine - moc pěkné :)

    Ke hře - Myslím, že na gnómské kombo bylo nezapomenutelné (no, Hirkalův despekt ke gnómům se otřásl v základech).
    11.6.2012 14:03 - ShadoWWW
    Toto hraní se mi moc líbilo a Assassin to opět perfektně shrnul. Přestože podzemí mělo být ponuré, u stolu zazněly některé fakt vtipné hlášky. Moc jsem se bavil. :-)

    BTW V podzemí jste objevili dva koně, tak si je nezapomeňte připsat do "pokladu". :)
    11.6.2012 15:50 - Endrey
    Skvela hra a pribeh.. skvele jsem se bavil.

    Hlasuju pro, aby gnomove dostali ty dva kone:)
    A zajiste pocitam s tim, ze je ostatni postavy vzdy vysadi nahoru:))
    11.6.2012 16:43 - hadrian
    Ano, některý i nevinný situace mi došly až zpětně. (trochu sem to upravil oproti realitě) Dostala mě následující debata. "Ty seš vysokej, ty ten poklop zvedneš, co?" Kdy mému Eladrinovi Swordmágovi tohle říkají postavy - hobit a 2 gnómové a souhlasně si přikyvovali. Já koukal střídavě na ně a na kenku hraničářku Alycs (co je sice o hlavu menší než já, ale má sílu za dva takový jako já)... A pak koukám na ten masivní dubový poklop, nasucho polykám a Alycs mě doráží slovy - já ti dám podporu... Tvrďáckej výraz, hláška: "jasně, du na to" a kdyby mi nepadlo 16, tak by sice nepovolil poklop, ale něco úplně jinýho :-D - takhle sem za hrdinu...
    11.6.2012 17:06 - Assassin
    Mlhu by hodně zajímalo, co vlastně bylo v tom pokladu :)
    11.6.2012 19:31 - hadrian
    No Hirkal děkuje létům studií za to, že ví že v pokladu s pravděpodobností hraničící s jistotou je 0,4 koně pro každého, ale zbytek? Kdo ví? :D Hirkal se připojuje k Mlhovi a chce taky vědět, cože jsme to "zachránili".
    12.6.2012 12:56 - Nerhinn
    No, já došla k závěru, že na nekromantovi byla coby helma Helm of Seven Deaths a coby amulet Amulet of Life Protection +1 (který víceméně říká, že tě nemůžou zvednout coby nemrtvého - pro nekromanta roztomilé pokrytectví).
    12.6.2012 13:37 - Deputy
    Nezacneme pomalu premyslet o dalsim terminu ? :o) Navrhuju libovolnej vsedni den vyjma patku.
    12.6.2012 13:47 - Nerhinn
    Navrhuji příští týden, nejdřív v pět.
    12.6.2012 13:50 - Endrey
    To by slo. Nemam s tim problem.

    edit: Jen ve stredu jsem mimo hru. Kryje se mi to s praci.

    Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

    Věděli jste, že...
    Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
    Jak se chovat v diskuzích
    Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
    Formátování článků
    Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
    ČAS 0.094269990921021 secREMOTE_IP: 35.174.62.162