K JaD je plánována sada několika úvodních dobrodružství, na různá témata. Jedno z nich má být na téma explorace. Plus, má se vejít do jednoho sezení, čili 4-5 hodin hry, což znamená stejný počet konfliktů (souboje, hádanky, atd.). A přirozeně, má být beginner friendly.
Víc hlav, víc ví, a proto sepíšu s čím jsem zatím přišel:
- zasazení je ostrov. Jednak to umožňuje limitovat velikost mapy, a jednak je to skvělá příležitost k nějaké ukázce toho jak dělat dobrodružství, které není v prastarém chrámu, podzemí hradu, nebo tak něco.
- strukturu bych nechal ala Noc Goblinů, tedy první úvodní lokace, pak 3-4 encountery, a finální dungeon. S tím rozdílem, že ty 3-4 encountery nevolí PJ. Jsou namapované na jednotlivé hexy, a hráči potkají ty, které leží na trase, kterou zvolí.
- na cestě mezi A a B tedy leží zhruba 3-4 rozcestí (např. půjdeme přes les, nebo oklikou po staré silnici?)
Přirozeně, je třeba přijít s příběhem (napadlo mě vzít třeba za základ Tomb Rider z roku 2014), a těma encounterama jako takovýma.