Kultura

Gurney
18.9.2015 11:34
Hledám hráče/hledám vypravěče!
Protože naše komunitní sekce je momentálně v poněkud neutěšeném stavu a relativně často se tu objevují příspěvky typu hledám skupinu/hráče/vypravěče, tady je na to speciální diskuze. Nezapomeňte napsat koho hledáte (hráče, vypravěče, popřípadě v jakém množství), co a kde chcete hrát (místo/město, případně online, ať už přes Google Hangouts, Roll20, Fantasy Grounds nebo post-by-post) a nějaký kontakt na sebe (pokud nechcete dáva mail, pak se stačí registrovat zde na d20 a ostatní registrovaní uživatelé vám následně můžou posílat zprávy).

Zároveň sem budu přepostovávat "hledám ..." vzkazy, co se objeví v jiných diskuzích.
15.8.2025 00:12 - EmArciAn
Čau hledám skupinu se kterou bych si jako hráč mohl zahrát. Preferoval bych osobní setkávání (ale asi by to šlo i přes discord )v Praze a okolí. Jsem začátečník ale nevadilo by mi ani JaD ani 5e.
Díky za odpovědi:)
2.9.2025 10:36 - Uotan
Ahoj všichni :)

rád bych v Praze založil skupinu na týdenní offline sezení 1x 3-4 hod / 2x 1.5-2 hod. Specificky středy a pátky od 16:00. Možná úterý od 16:30.

Systém je Freeform, takže hráč řekne, co chce udělat, pj (já) řekne, co se stane, bez herních mechanik.
V kostce to sedí kreativním hráčům, co chtějí intenzivní roleplay, který se prolíná do soubojů, které jsou rychlé a unikátní.
Oproti klasickému DrD je to velmi o důvěře v PJ, protože nakonec on/ona dělá každé rozhodnutí.
Prostě ten "dračák" co jsme hráli jako prťata :D

Svět/magie je kompletně homebrew. Může probíhat v ČJ i AJ.

Určitě budu preferovat hráče, co budou vědět, že zvládnou docházet víceméně pravidelně. Pro víc detailů stačí napsat na uotanwa@gmail.com, budu se těšit na případný zájem :)
16.9.2025 21:27 - mrkew