Tak další test
Konečně jsme tu měli čtyři hráče, zato málo času, tak se hrálo to naprosto debilní dobrodružství z prvního testu.
Vojevůdce, pyrofor, kejklíř strážce.
Za sebe jako PJ jsem neměl pocit, že by družina byla silná či slabá, ani že by něco drhlo.
Dojmy od hráčů:
Kejklíř má slabinu v tom, že se skutečně zapomíná, co byl ten minulý hod. Ale radost z možnosti přenést si krit do dalšího tahu tyto problémy přebila.
Dodávám: I když jsem k tomu měl po přečtení výhrady, musím říci, že srážku s hráči ustál v pohodě.
Hráč strážce měl pocit, že moc nevyužívá své schopnosti, i když má v bojovém dobrodružství bojovou postavu.
Dodávám: Svou roli mohlo hrát specifikum dobrodružství, kdy strávil dost času sežraný žebomotem.
Hráč vojevůdce byl nováček v DnD, ale zjevně hrál jiné věci (nevím co, měli jsme málo času na pokec), a měl pocit, že mu něco chybí, i když to sám přikládal nevyužívání potenciálu systému.
Dodávám: Nevím, mě přišlo, že ho využívá dost a rozkazů použil spoustu. Sám nevím, co si z jeho feedbacku odnést.
Hráčka pyrofora měla pocit, že alchymista je slabý a má málo možností.
Dodávám: Na mě to tak "zvenku" nepůsobí, ale asi tam ten problém je, protože to slyším po několikáté. Musím s tím později něco udělat.