Druhé testování, má domácí skupina, mé vlastní dobrodružství.
Možná to nebylo tak dobré testování, jako to první, ale zato to byla o něco větší zábava.
První poznámka, v těch PDF jsou chyby. V alchymistovi zmizelo škálování alchymistické kostky, nebo jsem ho alespoň nebyl schopen rychle najít, u Theurga je jednou ve vzorci použita místo inteligence moudrost...
Spoluhráčce vadilo používání mužského rodu. Jako vážně, byla to pomalu první věc, co mi řekla. Zejména jí vadily věty typu "když jsi byl malý chlapec" (ne, nevím, kde to přesně je).
Druhá se totálně ztrácela v popisech alchymisty, pletl se jí fluff s mechanikami (podobná poznámka obecně byla i na prvním testingu).
K samotnému testování - Šedá eminence, vykradač hrobů, theurg. 11. úroveň, dobrodružství spíše bojové.
Jak vidno, ne zcela optimální kombinace. Ale alespoň bylo vidět, že i v té konstalaci byli schopní fungovat. Pravda, vyhýbali se bojům, ale i při tom používali schopnosti.
Theurg příšel své hráčce slabý a působil tak vedle těch dvou tuláků trochu i na mne. Ale na druhou stranu jsem neměl pocit, že ho hraje optimálně, docela rád bych viděl víc testů alchymisty.
Co ale opravdu bude dobré změnit, bude tohle: Alchymista má jako alchymistickou zbraň zbraň zblízka nebo střely. Spíše by měl mít zbraň a střely. Strašně to omezuje taktické možnosti alchymisty, který už tak není bojové povolání.
Šedá eminence totálně mimo svoje vody, nepoužil jedinou schopnost. Pravda, díky základu tuláka fungoval i tak.
Vykradač hrobů taky neměl ideální podmínky, ale přišel mi z pohledu PJ OK.