Dobře, blížíme se ke konci, takže asi je načase plynule navázat dál.
Zaprvé - díky moc všem. Vytvořit 30 oborů k použití, dalších 5 oborů co jsou poruce jako náhrada nebo případně jako další rozšíření coby online materiál nebo tak něco a zvládnout to během cca měsíce je totálně epic výkon. Zejména Log a Xyel musim říct jeli jak fretky. O tom, že dalších asi 20 konceptů neprošlo ani nemluvě - na druhou stranu, 60% úspěšnost je ve skutečnosti pro kreativní práci fakt hodně dobrej poměr (jakože běžně se při kreativní tvorbě vyhazuje třeba 80% vytvořenýho materiálu a jen 20% projde, takže tady sme byli 3x lepší...)
Další krok je proofreading od lidí, kteří se tu s náma v tom netopili a můžou to nějak objektivně posoudit. Zejména co do:
- mechanik a vyváženosti
- stylizace a coolness
...tohle doufám stihneme relativně rychle, doufám, že si to pročte tak 5-10 lidí, půl na půl se zaměřenim na jedno a druhý. Trocha nezávislýho pohledu a možná dozahlazení na základě toho co dotyční napíšou.
Krok 3 Pak to celé nějak sepíšu/eme do malinko uhlazenější formy (jakože se srovná formát, terminologie a dá se nějaké minimální množství fluf textu) a chci udělat i anglickou verzi (byť hodně ořezanou na minimum skutečně nutného)
Krok 4 je, že připravim feedback dotazníky a pak tyhle verze pošleme ven mezi lidi na testing.
Testing nějakou dobu potrvá, takže mezitim se budu věnovat na JaD jinejm věcem (zahlazování zbytku PHB, možná rozjedu práci na DMG...)
Krok 5 je, že počítám, že tak za měsíc, dva nebo tři by se měl sejít dostatek feedbacku (snad...) a podle toho se ty obory případně dobrousí a ve finální podobě se už začlení do textu Příručky hráče (což bude s trochou štěstí poslední krok tvorby PH, takže pokud se to sejde s grafikou, tak by Skaven mohl v optimistické verzi dostat finalizovanou PH někdy ve čtvrtině příštího roku... možná. Spíš ne, ale možná. Někdy v sobotu, řekněme? :D )