Dokončil jsem kapitolu 13
...což bylo bolestivé, ale je to hotové.
Pokud si někdo chcete vymyslet nějakou vlastní nemoc, teď máte příležitost. Pár by se jich možná ještě hodilo, ale pět taky relativně stačí a mě to už nebaví.
Pokud se do toho pustíte, tak dodržte mnou zavedený jednotný formát nemocí co do zápisu a volby mechanik (tj. držte se Stupňů, kašlete na wizardí "při úspěchu SO klesne o 1k6" a podobné bullshity). Máte čas dokud na to nevletí Lenka (což se stane potom co dokončim i kapitolu 12, chce to brát celé najednou).
Pokud nemáte inspiraci, můžete zkusit:
- úpal a dehydrataci (protiklad Nachlazení) nebo jinou "cestovní" nemoc do kategorie prostředí
- nějakej typickej mor.
- něco psychickýho, co neni přímo jen šílenství (chtěl sem mít všude 2, ale žádná jiná vysloveně psychická kterou by už nepokrylo to Šílenství mě nenapadla - a Šílenství chci z nějakých důvodů nechat primárně jako Stava a ne jako Nemoc)
- zombie nemoc! (sice už mám Přízračnění, ale Zombie jsou klasika...) Klidně v Cthulhu stylu (měnění se do shogotů atp.)
- nějakou kletba-nemoc co působí jako důsledek prokletí a temných rituálů
Zkuste případně udržet že by Nemoc měla mít zajímavý herní prvek ať už jako zápletka nebo jako hrozba nebo jako efekt nakažení. (Nemoci v DMG... jsou spíš o ničem). Nebojte se místy udělat nějaký parametr netradičně (já se o to u těch co tam jsou snažil) - má to fungovat jako designová demonstračka, takže je ok ukázat jak se s tím dá hrát. Obecně tam chybí nemoc která by byla těžko léčitelná, ale dlouhodobá (něco jako stone-scale v Game of Thrones atp.) mě teď tak napadá
Log: Přepracoval jsem Závislosti, Nachlazení i Tropickou horečku, tak na to možná mrkni na celý ještě jednou jestli mi někde neujela ruka pravidlově, dík. Případně dotvoř nějakou další nemoc, samozřejmě :)