Když odhlédnu od stylu, tak obsahově mi to přijde dobré. s jednou výhradou ... přijde mi, že je to psané pro hráče, který už nějakou zkušenost má a teď se chce dále zlepšovat. tedy jednotlivé pojmy a myšlenkové obraty už mu něco říkají, jen si je třeba nedokázal sám utřídit a něco z toho vyvodit. A tohle mu pomůže
Pro nováčka to jde až moc po povrchu. Nováček potřebuje, aby se víc vysvětlovalo, daleko víc příkladů a to klidně i komplexnějších, aby vůbec pochopil, co kterým obratem a pojmem myslíš. Jinak se v tom ztratí a utopí.
Představ si, že toho o vedení hry moc nevíš a přečteš si třeba :
"Při vedení mocenských her je důležité dávat důraz na následky činů, intrik a událostí. Tyto následky by měly být logické a z větší části, ale ne zcela, předvídatelné, a měly by bránit tomu, aby přímá akce byla vždy žádoucí."
Všechno z toho uvedeného je dejme tomu pravda, ale JAK na základě toho vůbec něco vytvořit? Těch podmínek je hodně, ne u každé je jasné, jak přesně ji myslíš, a nezkušený PH se bude drbat na hlavě, jak je všechny splnit.
Dej mu příklad, ať se má čeho chytit, z čeho vyjít a dál si rozvíjet a upravovat a na podobě toho vytvářet sám nové.
Ještě ke stylu ...
Tam, kde nejdeš po pravidlech, ale popisuješ třeba aspekty Vílí Divočiny, problém není. Vyžvejknout se umíš, popisy dáš taky barvité a nápadité.
V těch pravidlověji-těžších pasážíš je to pak někdy trochu kostrbatější, věty píšeš podle mě zbytečně dlouhé (dlouhá souvětí) a někdy složitě formulované. Na tom se dá při zahlazování zapracovat nejvíc. I když se tím význam a obsah nezmění, bude to následně "až o 30% čtivější a přívětivější" :)