sirien
7.10.2019 20:16
JaD tvorba: Autorská diskuse
Poněkud (i když ne úplně zcela) soukromější diskuse k vývoji JaD

(Tahle diskuse je "viditelná" (v panelu Aktualit) jen členům skupiny - nicméně je nalezitelná a přístupná)

Errata


Noc goblinů
Úsvit objevů
Soumrak v mlhách
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
4.12.2020 13:26 - sirien
Log: provedl jsem následující změny:
* - chill touch = dotek smrti (mrazivý dotyk)
* - guidance = vedení (boží dohled)
* - animate dead = zvedni nemrtvého (oživ mrtvého)
* - flesh to stone = zkamenění (maso na kámen)
* - bane = uřknutí (zhouba)
* - polymorph = proměň tvora (proměň)
* - sumburst = sluneční záblesk (sluneční erupce)
* - meld into stone = splyň s kamenem (vejdi do kamene)
* - druidcraft = druidství (druidovství)

(gust = poryv (závan) se nás netýká, jde o kouzlo z Xanathara)


Ohledně Taši - ok, tím líp. Patrony pak případně projdu.
4.12.2020 15:30 - LokiB
Rozpohybuj mrtvého už byl moc dlouhý název?

jinak, i když info bylo pro Loga, dodávám, že mi vesměs tvoje verze přijdou lepší než ty původní překladový. snad jen "vedení" mi nezní, ale je správně.
4.12.2020 16:17 - sirien
Rozpohybuj je divný - působí to na mě jako loutkaření, ne jako tvorba kostlivců a zombií.

Ty verze jinak nejsou moje ale jsou to ty dříve dohodlý změny, teď jen potvrzuju že sem je už (konečně) i zapracoval, protože Log z toho tvořil nějaký navazující seznamy (vyjma toho Zvedání nemrtvého - tam bylo Stvoř nemrtvého, ale tlouklo se to se Stvoř nemrtvé, tak sem musel šáhnout po jiný variantě)
4.12.2020 16:42 - LokiB
Chapu. Mne zas prijde divne zvedani, protoze ro zni jako kdyz zvedam krabici s mrtvolou a ne rozpohybovani :) je to vec vkusu
4.12.2020 16:56 - sirien
Popravdě mě to přijde nastejno s jinými možnostmi. Šel jsem se Zvedáním, protože "rising (un)dead" je ustálená "nekromantická fráze" která se používá jako název schopností / kouzel i v jiných hrách vč. PC her a její přímý překlad, tzn. "zvedání nemrtvých", je tedy minimálně mezi částí hráčů zaběhlý termín. Se mi aspoň zdálo. Jiný důvod sem k tomu neměl (ale přiznávám, že sem nad tim ani moc nepřemejšlel - víš jak, 198 stran korekcí kouzel, sem někde za dvěma třetinama kdesi v půlce "S" a fakt mě to DĚSNĚ baví...)
4.12.2020 18:35 - sirien
JAJ, našel sem novej shit - Tančící světla byla psaná jen pro Kouzelníka. Což znamená, že jiná kouzla taky můžou mít blbě zadaná Povolání. Narovinu - já teď naprosto nemám morálku to kontrolovat, takže pokud to neudělá někdo jinej, tak tohle já passnu.

EDIT: plus fun fact pro Loga: Tajemný výšlech sem našel jako Tajemný zášleh. Jestli se mi Skaven dostane do Vánoc pod ruku...
4.12.2020 21:07 - ShadoWWW
sirien píše:
Tajemný výšlech sem našel jako Tajemný zášleh.

c) je správně: tajemný výšleh.
7.12.2020 00:33 - Log 1=0
Tak jo, sepsán Chrámový rytíř. Někdo to PROSÍM zkontrolujte.
7.12.2020 00:56 - sirien
Pár poznámek, ale vcelku ok.

lvl 15 schopnost je zároveň silná, zároveň ale i situační - ale asi dost široká na to aby to nevadilo (?)
7.12.2020 09:51 - Log 1=0
sirien píše:
ale asi dost široká na to aby to nevadilo (?)

Myslím, že kdo hraje Paladina nebo Chrámového rytíře na 15. úrovni, tak tak nějak čeká, že občas dá přes držku nějakému sférickému vetřelci. Ale jo, je to jedna z věcí, kterou by měl vidět někdo jiný, než autor.
7.12.2020 11:00 - Chyba
Log: mám z toho pocit, že jsi při psaní dovedností pro jednotlivé úrovně zapomněl na to, že jsi mu už dal sesílání kouzel. Proti tomuto bych s Čarokněchtem opravdu bojovat nechtěl.
7.12.2020 11:24 - Log 1=0
OK, klidně beru, ale nechceš to trochu rozvinout? Co konkrétně ti připadá silné?
7.12.2020 14:24 - Chyba
Prozatím dle mně největší problém
Zásah (zranění) Čarokněcht x Chrámový rytíř za kolo na 7 úrovni se sesilací i útočnou schopností na 16 (+3) počítá se že vše zasáhne, protože šance jsou stejné
Obouruční zbraň
Č: max 2k12 (Jedovatá sprška) + 2k6+3 = průměr 23
CR: 3x 2k6+3 = průměr 30

Jednoruční zbraň (prozatím snesitelná)
Č: max 2k12 + 1k8+3 = průměr 20,5
CR: 3x 1k8+3 = průměr 22,5

Č se však potýká s tím že:
a) tento útok bude muset rozdělit do dvou cílů (na blízko na dálku)
b) na blízko bude muset použít kouzlo s menším dmg (šokující sevření místo 2k12 bude 2k8+ zrušení reakce) což sníží dmg na cca obouruč. 19 a jednoruč. 16,5
c) bude mít na útok kouzlem s nevýhodu, protože na blízko útočí kouzlem na dálku.

Rozdíl mezi nimi pak poroste s příchodem dalšího útoku a zlepšováním dovedností
7.12.2020 14:36 - sirien
jako ta schopnost by možná šla omezit je na mimosférický hnusky + nemrtvý, ale nevim, jestli to pak naopak neni až moc slabý. Možná přihodit éterickou rovinu a nehmotný věci (a pro tyto specificky změnit typ zásahu na zářivej)?
7.12.2020 14:58 - Log 1=0
Chyba píše:
počítá se že vše zasáhne, protože šance jsou stejné

Pomalu, Chybo, pomalu. Tohle je zásadní věc. Chrámový rytíř musí alespoň jedním útokem zasáhnout, ale to se mu ne vždy podaří, čímž mu to DPR dlouhodobě klesne. Jako, pokud máš pocit, že to pořád nevychází, tak je to legitimní připomínka, a já se na to podívám.

Navíc Čaroknechtovi se nestane, že mu dodatečný útok propadne, protože si původní cíl zabil. Navíc má mižnost přidat útok i k nebojovému triku (extrémně nepravděpodobné a situační, ale pořád výhoda).

A není mi vůbec jasné, proč by se měl potýkat s kterýmkoli z bodů a) b) nebo c).
7.12.2020 19:54 - Chyba
Dobře není to tak přesílený jak jsem si na první pohled myslel, ale pořád si myslím, že by to chtělo trochu srazit, 1k6+moudrost, bonus ke zranění za moudrost jen k mimosférickým...

možná by stálo popřemýšlet jestli schopnost 3. nebo 10 úrovně nepojat jako upgraid Druhého dechu. Těch jednotlivých léčivých schopností je už celkem dost.

Kráčejícímu talisman bych zkrouhl dosah, max 2 sáhy.
7.12.2020 20:32 - Log 1=0
Dobře, dám tam 1k6, ono to tu schopnost navíc zjednoduší, což je jen dobře.

Tak ta 10. je vlastně Druhý dech pro spojence. Mohl bych to na něj navázat, ale myslím, že by se tím věci spíše zkomplikovaly, než zjednodušily.

Kráčející talisman mi přijde OK, jsme na 18. úrovni.
9.12.2020 23:04 - sirien
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dojel sem ten debilní seznam kouzel. Hrozná zábava.

U písmen V a Z sem opět narazil na různé nejasnosti, které by bylo dobré, kdyby někdo zodpověděl.

Výhledově tam přenesu rozšířené možnosti nebojových Triků na vyšších Úrovních a pak tam je potřeba dobrousit a přenést ta kouzla která jsme dotvořili (v mezičase by je někdo mohl dozahladit co do např. chybějících Sesílacích složek atp.)
9.12.2020 23:11 - Log 1=0

Sice tento druh komunikace nesnáším, ale tohle si zaslouží výjimku.
Půjdu se na to podívat.
11.12.2020 21:28 - sirien
Ok. Fakt rád bych dorazil kouzla do finální podoby - ale zjistil sem, že to nejde, protože ta nová kouzla nejsou dotažená.

Triky byly relativně ok a začlenil sem je (byť tam zbývá taky pár drobných otázek). Ostatní Kouzla (co sem stihnul projít - tj. všechny vyjma Maelikovejch, k těm se musim teprve dostat) sem zaspaoval komentářema co potřebujou vyřešit (ideálně co nejdřív), aby ta kouzla bylo možné použít. Kdokoliv kdo se v tom vyznáte se na to prosím podívejte, díky
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084862232208252 secREMOTE_IP: 3.12.111.155