sirien
7.10.2019 20:16
JaD tvorba: Autorská diskuse
Poněkud (i když ne úplně zcela) soukromější diskuse k vývoji JaD

(Tahle diskuse je "viditelná" (v panelu Aktualit) jen členům skupiny - nicméně je nalezitelná a přístupná)

Errata


Noc goblinů
Úsvit objevů
Soumrak v mlhách
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
23.8.2020 03:22 - LokiB
sirien píše:
jsou tam půlorkové. Viz výše.


no jo, ale ty já jako půlrasu neberu, protože orkové v základu nejsou (nebo jsou? měl jsem pocit že ne). takže jsem měl na mysli půlrasy z hráčům dostupných ras.
jako nic se nestane, když tam půlelfové budou, ale imho se nic nestane, i kdyby tam nebyli. leda by byli potřeba pro nějaké rasa+class standardní kombo
24.8.2020 20:38 - Chyba
Prošel jsem logovy půlčíky a upravil do formátu podobnějšímu tomu sirienovu.
Nechtěl jsem to hned logovi přepisovat, ani duplikovat a zahlcovat hlavní soubor, tak jsem to dal do nového i se zvýrazněnými úpravami. pro přehlednost jsem odkaz přihozen i do hlavního souboru.
27.8.2020 10:59 - Log 1=0
sirien píše:
musíme někdy projít, ideálně na callu

Btw, nebudeš mít čas někdy tenhle víkend?
27.8.2020 11:07 - sirien
Log: nope :/ Zítra odlítám na dovolenou a budu tam až do 6. září. Plus nebudu tam mít moc signál, natož internet, takže teď budu nejspíš tejden dost pryč.
29.8.2020 23:47 - Log 1=0
Projel jsem Boj, a udělal v něm nečekaně hodně změn a přidal dva komentáře.
6.9.2020 22:06 - Log 1=0
sirien píše:
Zítra odlítám na dovolenou a budu tam až do 6. září.

Tak co, pane šéf, už jsou zpátky?
6.9.2020 22:32 - sirien
Trčej na letišti a budou až někdy o půlnoci, takže vlastně až zejtra.
8.9.2020 14:53 - Log 1=0
Sirien píše:
musíme někdy projít, ideálně na callu

Nevím, jak to máš ty, ale já mám teď ve všední den více času, než o víkendech. Co děláš zítra?
8.9.2020 15:02 - sirien
zítra bych měl mít vcelku čas - cca někdy po třetí až někdy do večera, zhruba do devíti, +-
8.9.2020 15:46 - Log 1=0
Tak já bych se asi kolem čtvrté (ať je rezerva) ozval.
10.9.2020 19:14 - sirien
Včera jsme s Logem strávili velmi zábavné odpoledne tím, že jsme redesignovali unikátní schopnosti společných i individuálních zázemí plus jsme zabrušovali všechna individuální zázemí (plus jsme udělali jejich final cut).

Pokud by to po nás chtěl někdo checknout, budeme moc rádi. (Začátek dokumentu s výběrem ras zatím můžete přeskočit, na tom se ještě živě pracuje paralelně s rasami samotnými.)


Výhledově bych rád dodělal rasy, ideálně třeba do konce příštího týdne (včera sme s Logem probírali půlčíky a půlorky, dneska s Maelikem Tieflingy a Drakorozený, ke gnómům se snad dostanu ASAP co bude mít Chyba případně chvíli čas).

Co budou hotové rasy bych rád přešel na finalizaci povolání a oborů (ideálně aby to do konce října bylo hotový)

Paralelně se pak budou ještě dodělávat zbylý kapitoly, který sou ale hlavně o zahlazování popř. pár fluff textech a kreativity tam naštěstí snad už potřeba tak moc neni.


Takhle tady mezi námi si troufnu říct, že to SNAD vypadá, že bysme do konce listopadu mohli Skavenovi předávat finalizovaný draft PHB. Nechci to zakřiknout, ale s trochou snahy by to mělo jít. (Dokonalý to nebude nikdy, ale v rámci daných možností, zejména časových, se myslím blížíme tak moc jak jen to de a už takhle máme oproti původnímu slibu Skavenovi dva tři měsíce skluz...)


Pokud má někdo kdo ještě není zapojený chuť s něčím pomoct a netuší s čím, klidně se ozvěte a řeknu.

Pokud by měl někdo chuť si projít už +- hotové texty a třeba je okomentovat, zkritizovat atp., tak dejte vědět a nasměruju k tomu co je aktuálně živě potřeba (zrovna teď výše zmíněná zázemí, zanedlouho to budou ty zbylé rasy... ale ono jsou poruce i další věci, třeba pokud by Logovi chtěl někdo pomoct zahladit a zabrousit Výbavu a Boj, které jinak necháváme +- jak jsou, tak to taky nebude na škodu)
10.9.2020 19:49 - LokiB
Kouknu se na ten text se zázemím.
EDIT:

kam chceš psát poznámky typu:
"Když znáš svou rasu, je ještě potřeba určit její původ" ... ta formulace není hezká, protože to "její" se najednou odkazuje výrazně na tu "rasu" ne na "postavu", jak je zamýšleno.

"Když znáš rasu své postavy, je ještě potřeba určit její původ".
nebo
"Když znáš svou rasu, je ještě potřeba určit tvůj původ."
10.9.2020 20:20 - sirien
Pokud se to zdá zřejmé, tak to zkorekturuj rovnou (stejně to celé pak bude procházet ještě profi korekcema a editacema od Skavena), pokud ne tak normálně do poznámky (ctrl+m)

Popř. můžeš zapnout mód revizí a psát to jako revize - tuhle funkci ale prosim používat pouze pro dílčí změny nebo pro vepisování nových alternativních bloků textu (přepisování středně velkých částí textu revizema je... trochu bordel).
10.9.2020 20:22 - Log 1=0
Včera jsi zmiňoval nějaké alternativní řešení nosnosti (řádky atd.). Tos myslel jako House-rule v DMG? Zkusil jsem vymyslet nějaký přepočet, který by nevyžadoval vlastní balanc, a nejde to, muselo by se to vymyslet od 0.

Btw, co kdybych vyhodil tabulku pro oblékání zbroje? Za mě trapná konina.
10.9.2020 20:49 - sirien
Co se nosnosti týče, tak počítat věci po kilech mi přijde jako archaická konina a vůbec bych se to nebál natvrdo nahradit něčim jinym (stejně, jako sem se nebál šáhnout na pravidla pro pohyb), co a) lidi třeba budou používat a b) to bude nějak interaktivně zajímavý (a ne účtařina). Že existuje nějaký systéme s kilogramama bych odkázal v rámečku (teoreticky tam ty váhy věcí můžeme pro nadšence i nechat).

Celkově to je zatim jen pracovní nápad. Zatim mě asi napadlo použít nějakou variaci Quentinova řádkového naložení, kdy se věci dělí na drobné, malé a velké a na jeden "řádek" si můžeš napsat 4, 2 nebo 1. Měl bys výchozí počet řádek změněný o opravu síly. (Třeba, teď to totálně střílim od boku jen jako koncept.) Je to jednodušší a graficky názornější. Plus tam sou fun bonusy jako že např. batoh přidá pár řádek, ale jsou to řádky batohu - takže když zahodíš batoh, tak jasně vidíš, co letí k čertu...

Tabulka pro oblékání zbroje - nevim? Jakože fakt netušim. Nechat jí tam navíc asi nic nestojí, ale jak moc to je nebo neni užitečný musej asi posoudit spíš zkušený DnD veteráni.
10.9.2020 21:27 - Log 1=0
Tak že počítat věci na kila je účtařina, archaismus a opruz souhlasím bez výhrady, spíš jde o to, že dotáhnout tu alternativu do konce je náročnější, než se zdá, a nechal bych to až na tvorbu DMG.

Tabulku oblékání zbroje jsem v životě nepoužil, gamisticky je to na nic (akorát ti všichni řeknou, že spí ve zbroji, a teď se s nima hádej, jestli to jde), příběhu to nic nedá, a simulačně je to úplně rozbité. To už ať to každý radši řeší od oka, než se hádat o tabulce. Raději ji natvrdo vymazat.
10.9.2020 23:13 - LokiB
komentáře a návrhy jsem doplnil
11.9.2020 00:50 - Log 1=0
Zase tam vyskočil ten lovec netvorů, kterého stále znovu úspěšně vytěsňuji a neuvádím ho v žádném seznamu, nemáme jeho zkrácenou verzi a vlastně jsem měl za to, že se v tichosti vytratil.
11.9.2020 13:25 - Log 1=0
Tak jsem prošel souboják, poupravoval výbavu, zapracoval všechno, co jsem si pamatoval z toho callu i většinu Lokiho připomínek. Uf.
12.9.2020 23:24 - sirien
Výborně. Po stylovém týdenním maratonu máme kreativně hotové rasy. Dokument sem rozdělil do dvou (kvůli dýlce tam lagovaly editace už trochu víc než mi bylo příjemný).

Co je potřeba udělat tenhle týden:
- zahladit půlčíky (a doplnit sub-kapitoly)
- zahladit půlorky (a doplnit sub-kapitoly)
- Gnómy jsem doladil s Chybou, ale Maelik tam hodil svojí verzi kde jsou zajímavé a kompatibilní nápady k duševním vlastnostem. Tohle je potřeba mergenout a pak zahladit
- zahladit Drakorozené
- zahladit Tieflingy

Chyba, Maelik (Log, ...): na ty Gnómy by bylo možná super se sejít aspoň na chat když ne na call a udělat je společně.

zahladit = zabrousit text, místy některé myšlenky zestručnit nebo rozvinout (asi udělám klidně já).

Až to bude, tak to tady předhodíme k proofreadingu a po zapracování budou kompletní rasy.

Paralelně dodělám(e) podkapitolu ras v tvorbě postavy.

S trochou štěstí budou do konce příštího tejdne rasy komplet finalizovaný.

Já do sebe kopnu a sepíšu tu kapitolu 2.4 o zbylých vlastnostech postavy (přesvědčení, povaha atd.) a tím bude hotová i kapitola o tvorbě postavy.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.098241090774536 secREMOTE_IP: 3.149.249.68