No baby dragons? OK, no baby dragons, but we lost a lot of potential in merchandising.
Předpokládám, že se nám nechce desingovat od nuly, ani v těch statech dělat zásahy, protože kompatibilita.
Kovoví draci mají sekundární nezraňující dech, což je na jednu stranu cool a dobrý taktický prvek, ale myslím, že by měli být v nabídce i draci bez takovýchto ne úplně obvyklých capin. Proto bych vzal tři barevné a tři kovové.
Ty specifické dechy jsou odpudivý (bronzový) uspávací (mosazný) zpomalující (měděný) paralyzující (stříbrný) a oslabující (zlatý). Vyhnul bych se efektům typu "postava nebo rovnou celá parta nemůže nic dělat" protože to může vést k TPK nebo nudnému failování v savech. Proto volím Bronzového, Měděného a Zlatého. Živly mají Kysleinový (měděný), bleskový (bronzový) a Ohnivé (zlatý). Proto bych za barevné vybral Bílého a Zeleného, ať je paleta co nejširší. Třetí barevný asi Rudý, protože ohnivý drak je nejikoničtější.
Zelený a bronzový by neměli být stejně staří (stejná nebezpečnost, což je lame), to samé Rudý a zlatý (stejný živel). Zlatého bych dal Prastarého, protože jako když už, tak už, a mocná potvora má být z těch zajímavějších. Rudého naopak mladého, aby se "klasický" drak mohl objevit co nejdříve. A protože chceme dualitu, kvůli komplexnosti, tak druhý Prastarý by měl být barevný. Spíše Bílý, ten působí přeci jenmagičteji jež ještěrka, co plive jed. Zelený tedy musí být Dospělý, Bronzový tím pádem Mladý a Měděný dospělý.
Za mě tedy:
Mladý bronzový
Mladý rudý
Dospělý zelený
Dospělý měděný
Prastarý bílý
Prastarý zlatý