Alnag
18.5.2009 23:42
Záznam z hraní D&D 4e - Amazing Adventures. Omrkněte také Sethiin zápis.
Autorská citace #1
18.5.2009 23:42 - Sethi
*glee*

jednou tě přistihne, jak jí koukáš na zadek, a v obličeji ti přibude obtisk kopýtka.
Autorská citace #2
19.5.2009 00:03 - sirien
(to sem zvědavej jak jí bude pomáhat, třeba když v tom zadku bude mít šíp. Nebo když jí bude vysazovat aby někam vyšplhala...)
Autorská citace #3
19.5.2009 00:10 - Alnag
Sirien je pragmatik. Ten by jen nekoukal. Ten by si rovnou sáhl. :o)
Autorská citace #4
19.5.2009 00:11 - Sethi
nu, čelovku bych od tieflinga dostat nechtěla. radši bych o takovém sáhnutí přemýšlela dvakrát =)
Autorská citace #5
19.5.2009 00:23 - sirien
Divil by ses, kolikrát to funguje :D
Autorská citace #6
19.5.2009 06:29 - Jarik
V poradku.
Dobre zapisky :)
Sice by asi bylo hodne zajimave kdybychom psali vsichni, ale to mne osobne nejde :)
navic kazdou hru vidim, jak rychle starnu :D {a to nemam na mysli, jak starne svet kolem mne jeste rychleji }
Autorská citace #7
19.5.2009 06:50 - Sethi
napadla mě jedna věc...

tím, že to alnag píše jako pohled do dávné minulosti si pojistil, že bard přežije. musí, přece nechceme, aby nám tu vznikl nějaký paradox.

...znamená to, že ho kněžka nesmí zabít? ani trošku?
Autorská citace #8
19.5.2009 07:07 - Jarik
Sethi> nesmi ho zabit... o prizabiti se tu nehovori :)
A navic,... zas takova historie to neni. Tady skoncil, jako by to psal dnes. Kdo rika, ze stihne napsat druhou cast? :D
Autorská citace #9
19.5.2009 09:04 - Lotrando
Pěkný. Už dlouho jsem čekal na nějaký nový kus z tvého pera a tohle vypadá moc fajn. Takže jsem v očekávání pokračování.

P.S. Jen jsem si všiml, že se Sven vykulil z úkrytu beze zbraně a pak sekal hlavy mečem? Nebo jsem to špatně pochopil.
Autorská citace #10
19.5.2009 10:20 - Nerhinn
Lotrando: Píše:
„Jdi si po svých Saere,“ zamručel a s těmi slovy jeho opasek s mečem zaduněl o zem.
Autorská citace #11
19.5.2009 10:26 - Lotrando
aha, nějak jsem měl za to, že to dělal svým mečem, nějakým divným mečem.

už mlčim :)
Autorská citace #12
19.5.2009 12:22 - Alnag
Lotrando píše:
Už dlouho jsem čekal na nějaký nový kus z tvého pera a tohle vypadá moc fajn.


Já jsem strašně zaseknul na článku o archetypech. Pořád jsem v něm zaseklý a nějak to ne a ne jet. Ale Sethi mně vyhecovala do povídky, což je fajn. Díky za pochvalu.

A ano, je to o tom, že Sven setnul bratra jeho mečem.
Autorská citace #13
19.5.2009 14:08 - Almi
Alnag: Hmm..moc se mi to líbilo. A závidím to umění psát :-) Pokud někdy budeš psát svůj pohled na ten zmatek okolo věže a Rogiho, jsem Tvůj věrný čtenář! :-)

Sethi: Přizabít ho můžeš - nikdo neříká, že ty paměti nediktuje třeba.. mozek ve flašce? :o))))
Autorská citace #14
19.5.2009 14:22 - sirien
Tak třeba to ta postava píše po večerech právě teď, tak, jakoby to vypadalo že to píše v 50. Je to bard nakonec, žejo. Vychytralej tah - budou to instantně dostupné a vydatelné paměti, které budou naprosto dokonale popisovat co se tehdy dělo aniž by to bylo zapomenuto :)
Autorská citace #15
19.5.2009 14:36 - Sethi
Píše:
Přizabít ho můžeš - nikdo neříká, že ty paměti nediktuje třeba.. mozek ve flašce? :o))))


hm... motivační...

přeju si scénu, bude zahrnovat skalpely, pilky, velkou skleněnou láhev a barda =)
Autorská citace #16
19.5.2009 14:53 - sirien
Sethi Taková námaha... stačí Ti špalek na podložení prkna, dlouhý prkno, pár provazů, kýbl a zdroj vody. Je to jednoduchý, nenáročný, účiný...
EDIT: A navíc je to teď docela "in" :)
Autorská citace #17
19.5.2009 14:59 - Sethi
řekni mi, jak pomocí téhle vyslýchací techniky vypreparuju mozek?
Autorská citace #18
19.5.2009 15:33 - Fibriso
tak to jsi zapoměla na formaldehyd :D
Autorská citace #19
20.5.2009 00:39 - sirien
Sethi: Tak pokud Tě omrzí základní postup u této techniky, tak můžeš vždy vyjmout podkladový špalek a dotyčnému na tom prkně mozek vypreparovat tím špalkem.
Autorská citace #20
23.5.2009 00:20 - Alnag
Tak dlouho očekávané pokračování je tu... ;)
Autorská citace #21
23.5.2009 00:21 - Sethi
echm.

sluší mi to =)
Autorská citace #22
23.5.2009 00:31 - sirien
lol
Autorská citace #23
23.5.2009 13:39 - Alek
začíná to bejt fakt zajímavý, soucítím se Svenem, po tom obrázku Aiss snad ještě víc :-)
Autorská citace #24
26.5.2009 07:53 - wraiths
hmm oc pekny a dal? ;-)
Autorská citace #25
26.5.2009 21:26 - Alnag
Tak pro všechny nedočkavce - třetí díl je na světě. A čtvrtý se píše. Předpokládám, že zatím odehraná hra vyjde na 5 dílů (a zanedlouho odehrajeme šestý). Pokud toho chcete víc, tlačte na Almiho, aby se hrálo i přes léto... :D
Autorská citace #26
27.5.2009 00:04 - Nerhinn
Hezký obrázek jsi Gaerwyn vybral. Všechno je jednou poprvé... i postava s dekoltem :))
Autorská citace #27
27.5.2009 08:25 - Lotrando
On Almi skutečně dává pauzu každé léto a ačkoliv jsem letos doufal ve změnu, má novou výmluvu :).

Zápis je pěkný, dostal mě Mormegil. To byly časy.
Autorská citace #28
27.5.2009 08:36 - Noir
Jó, Mormegily mám taky ještě někde ve sklepě:) I Agarwaeny...

Jinak z obou kronik jsem nadšený, ukazují mi, že ti magoři, co kolem mě pobíhají, mají pravděpodobně i nějaké důvody k tomu, proč se takhle šíleně chovají...
Autorská citace #29
27.5.2009 08:46 - Sethi
Píše:
mají pravděpodobně i nějaké důvody


chceš snad říct, že jsi o našich důvodech někdy pochyboval? =)
Autorská citace #30
27.5.2009 09:06 - Magus
Sethi to by si nedovolil.....=)
Autorská citace #31
27.5.2009 09:25 - wraiths
No to je senzace, ono to ma takovy naboj! jesteee!!!
Autorská citace #32
31.5.2009 13:24 - Element_Lead
Ta cast kdy gnoll zacenichal a prosel kolem s kravou na rameni za vytrvaleho pobihani stekajici hyeny kolem me dostala :) to nema chybu a pripomelo mi to jedno NPC z guild wars :)
Autorská citace #33
31.5.2009 14:57 - Blaine
Ugh, posledni cast je fakt kvalitne napsana, atmosfericka, v posledni casti me zamrazilo a skoro jsem i uronil slzicku nad poslednim radkem...
Autorská citace #34
31.5.2009 15:29 - Alnag
No tak abyste neřekli - přidal jsem 4. část. Pátá (poslední odehraná) se právě píše.
Autorská citace #35
31.5.2009 22:00 - Sethi
já vám to vyspoiluju, už jsem ji četla...

všichni umřou. sežere je altán.
Autorská citace #36
31.5.2009 22:02 - Colombo
hmm, spoilování mě nikdy nebralo:/ dycky mě spíš zajímalo jak by je sežral a jak se k tomu dostali, než co se tam konkrétně stalo:/ proto mi nějaké spoilování vůbec nikdy nevadilo:/
Autorská citace #37
1.6.2009 22:57 - Element_Lead
meli by jste hrat/psat casteji/rychleji :)
Autorská citace #38
1.6.2009 22:59 - Alnag
Yash píše:
meli by jste hrat/psat casteji/rychleji :)


To řekni Almimu, který chce na léto zavřít krám. :(
Autorská citace #39
1.6.2009 23:48 - Alnag
No... tak na četné naléhání fanoušků a necudné sliby leckterých fanynek ;-) jsem se rozhodl vydat poslední napsaný (a odehraný díl našeho D&D). A tentokrát i s bonusem!
Autorská citace #40
2.6.2009 00:07 - sirien
Píše:
a necudné sliby leckterých fanynek

Co Ti Sethi slíbila (tentokrát)? :)
Autorská citace #41
2.6.2009 08:53 - Sethi
sethi nikdy neslibuje nic necudného. sethi je slušně vychovaná dívka, která ani nezná význam slova "necudný".
Autorská citace #42
2.6.2009 09:13 - Merlin
ááá ušijakořidítka je upejpavá
Autorská citace #43
2.6.2009 09:17 - Sethi
...

...cože? proč? kdo? já?

to je nějaká šikana? navážíte se do mě, protože mám trochu vyvinuté.. uši?

to jste kamarádi? Q.Q
Autorská citace #44
2.6.2009 09:40 - Merlin
co naděláš :)
Autorská citace #45
2.6.2009 09:46 - Sethi
jen co najdu čistý papír...
Autorská citace #46
2.6.2009 10:19 - Lotrando
fajne
Autorská citace #47
2.6.2009 10:44 - Merlin
papír? na co? budeš si dávat do oušek kornouty??? :P
Autorská citace #48
4.6.2009 13:10 - Almi
Tedy..jedna věc je pánovat to, věc druhá číst pak tyhle řádky...pokaždé to vidím znova před sebou a musím se smát i obdivovat, jak dokážete hrát (i krásně spoilovat :o))
Autorská citace #49
4.6.2009 13:52 - Nerhinn
Ó, hned tři stránky, které jsem neviděla :-O Super :)
Na další zápis ze hry se těším o to víc, že by mi snad mohl pomoct se lépe zapojit do hry (přemýšlím nad historií).
Autorská citace #50
7.6.2009 12:56 - Jerson
Tyhle zápisky se čtou taky moc dobře. Hlavě je skvělé číst jeden a pak druhý zápis - jak to každý vidí ze svého pohledu a přitom úplně jinak.
Autorská citace #51
16.6.2009 01:19 - Nerhinn
Tak přesně tohle miluju na vyprávění příběhu z různých pohledů. Poprvé jsem zápiskem naprosto nadšena :)
Autorská citace #52
16.6.2009 07:23 - Lokken
Příjemně se to čte.

Já pořád, koho mi Svenovy zápisky připomínají, a on to je žambochův Koniáš...
Autorská citace #53
16.6.2009 08:35 - Sethi
s touhle části jsem alnaga obzvláště prudila, myslím, že to ve výsledku stálo za to =)

s mou vhozenou rukavicí si poradil skvěle, pořád se u některých scén hihňám jak idiot =3
Autorská citace #54
16.6.2009 14:41 - Alnag
Nerhinn píše:
Poprvé jsem zápiskem naprosto nadšena :)


Ó, díky.

Lokken píše:
Já pořád, koho mi Svenovy zápisky připomínají, a on to je žambochův Koniáš...


To je zvláštní. Zrovna Žambocha jsem nijak zvlášť nemusel. (Sem asi s věkem degeneroval... :))

Sethi: Mno... co se na to dá říct. :))
Autorská citace #55
16.6.2009 14:48 - Sethi
Alnag píše:
Mno... co se na to dá říct. :))

už tam budem?
Autorská citace #56
16.6.2009 19:18 - Faire
Super čtení, chválím taky fotodokumentaci :) těším se na pokračování.
Autorská citace #57
19.6.2009 07:41 - Nachtrose
Jen tak z cire zvedavosti: jake jste vlastne meli urovne postav?
Autorská citace #58
19.6.2009 08:44 - Sethi
na posledním sezení jsme cinkli na šestou.
Autorská citace #59
19.6.2009 08:49 - Nachtrose
A zacinali jste normalne od prvni?
Autorská citace #60
19.6.2009 08:53 - Sethi
ano.

cinkneme přibližně tak kažné sezení, sezení a půl, řekla bych.
Autorská citace #61
19.6.2009 09:00 - Nachtrose
Ja jen tak ze zvedavosti. Zitra taky asi budeme zkouset Col Fen. Tak jsem si pri procitani Open Grave vzpomel, ze to jmeno od nekud znam :-) Je to takovy nahradni plan, pac bude jen polovina druziny ( 2x bojovnik a klericka Sehanine ). A hlavne klericce chci dodat pocit moci, tak jsem hledal nejaky maly hrbitov, kde muzu dat nemrtve. A idealne hodne minionu. ( rucicky, pejsky, kostlivce... ). No a jestli mi sednou na spek, tak lebku odevzdaji nejakemu tieflingovi ve Fallcrestu a hned mame zadelano na crawl v mistnich katakombach :-)
Autorská citace #62
19.6.2009 09:09 - Sethi
no já mám teď takový provinilý pocit, že jsem to jméno nezměnila, hrozně nerada přebírám jména, když to není nezbytné...
Autorská citace #63
19.6.2009 09:20 - Nachtrose
A neni to jedno? Je to jen dalsi epizodni a jinak bezvyznamna vesnice nekde uprostred niceho. A ze jste zacali s nejakym hotovym dobrodruzstvim... no a? Nejpozdej po opusteni Col Fenu je to uz vlastni ( aspon mne to tak prijde ). A pokud uz pouzivate nejaky ten "general" setting, nevidim duvod nepouzivat i "general" pojmenovani.
U mne treba Col Fen zustane Col Fen, jen ho prestehuju nekam pobliz Fallcrestu ( pac tam chci hrat zacatek s celou druzinou ) a o vic se nestaram. Pri nasi cetnosti hrani stejne asi prejdeme na Eberron driv, nez se dostaneme do pevnosti nad stinopadem a tam uz asi nejaky Col Fen stejne nepotkame :-)
Autorská citace #64
19.6.2009 17:50 - Nachtrose
Kdyz uz jsme u toho Col Fenu. Budu moc zlej, kdyz na partu 5 lidi na lvl 1( aspon to vypada, ze se jeste 2 pridaji ) na hrbitove poslu 12-20 minionu? Prevazne rucicky a pejsky. ( ke klericce pribyde jeste kouzelnik )
Autorská citace #65
19.6.2009 17:54 - Sethi
no stálo by to především za ty výrazy, až rozestavíš figurky po plánu =))
Autorská citace #66
19.6.2009 18:01 - Nachtrose
jen jestli jich tolik budu mit :-D No ale pokud nebudou hloupi a nebudou mit extremni smulu, tak je to otazka tak max dvou - tri kol. Pokud budou mit smulu, tak budu muset hodne fixlovat. I kdyz... s mym stestim na kostky ani ne :-)
Autorská citace #67
19.6.2009 18:50 - Almi
Nachtrose: Není problém hromada minionů. Ale je to škoda. Fakt doporučuju aspoň 1-2 normální potvory. Když si projdeš Open Grave a MM1+MM2, zjistíš, že je tam hromada zajímavých nemrtvých potvor na levelu 1-3. Já hrál Col Fen 2x, a pokaždé jinak postavený, pokaždé to vyznělo jinak.

..a co se týče téhle kampaně, tak tady (byť to příliš nevyznělo), byly obyvatelé pro nádech hororovosti něco jako komunita Amishů v USA - prostě přišli odněkud jinud, usadili se tu a moc s okolím nekomunikují. Dá se úžasně vyhrát s atmosférou i s koncem zápletky.
Autorská citace #68
19.6.2009 19:10 - Nachtrose
Tak je to hlavne na efekt, jednak z obrovskeho precisleni, a jednaz z pocitu jak jsou mocni ( klericka s kouzelnikem ) kdyz na jedno AoE odbouchne ( doufam ) tak 8-12 pracek :-) Ale necham si poradit a jeste si ty knizky projdu.

Ale rozhodne neocekavam vysledek typy AA. Spis to bude jenom crawl. A ocekavam jeden ze tri vysledku: lebku rozbijou, lebku odnesou do chramu Sehanine ( Kralovna tam chram nema ) a nebo lebku prodaji "tajemnemu" tieflingovi. A nebo vymysli nejakou strasnou zvrhlost, se kterou nepocitam :-)
Autorská citace #69
19.6.2009 20:02 - Lokken
Nachtrose píše:
A nebo vymysli nejakou strasnou zvrhlost, se kterou nepocitam :-)

ááááá.... D) je správně!
Autorská citace #70
19.6.2009 20:09 - Sethi
Nachtrose píše:
A nebo vymysli nejakou strasnou zvrhlost, se kterou nepocitam :-)

myslím, že to u nás bylo dost podobné.
Autorská citace #71
19.6.2009 20:11 - Nachtrose
Tak za domaci ukol zopakovat improvizacni techniky "Ano a...", "Ano, ale..." a "Ses zblaznil vole...!?" ;-)
Autorská citace #72
21.6.2009 17:34 - Alnag
My vždycky vymýšlíme zvrhlosti... ale myslím, že už se s nimi i tak počítá. :)
Autorská citace #73
21.6.2009 21:25 - Nachtrose
Tak jsme vcera odehraci Col Fen. No katasrofa. Prezili vsichni, ale mosel jsem umyslne na nektere veci zapominat a obcas osidit hod na utok. Nevim jak vam, ale osobne mi prislo nasadit 2 lvl 5 soldiery ( ghuly ) proti skupince postav na lvl 1 trosku prestreleny. Ale aspon jsme si to zkusili. No bude to jeste tezke *povzdech* kromne mne se do pravidel koukal jenom jeden hrac :-( Co nadelam, kdyz neni nikdo jiny k dispozici.

A lebka se jeste neresila. Trochu se to protahlo a nekteri spechali, tak sezeni skoncilo smrti ghulu.
Autorská citace #74
21.6.2009 21:30 - Sethi
alepoň smrtí ghúlů a ne smrtí postav ;)
Autorská citace #75
21.6.2009 21:47 - Nachtrose
Jo, ale kdyz jsem videl, jak s tankama umi zamavat obycejny kostlivec s longswordem, tak jsem uplne vypustil treba ghoulish bite. Mame v parte jednoho trpaslika bojovnika, co na ghula prosel pri hodu 15+. To uz je celkem bida.
Autorská citace #76
21.6.2009 22:27 - Lotrando
level + 4 je ultra hard core finální souboj.
kostlivci markujou ne? to může bejt mazec
bojovnik s enemusi trfeit, stačí když markne a drží :)
Autorská citace #77
21.6.2009 22:43 - Nachtrose
Setup byl: Human Fighter ( 2h talent ), Dwarf Fighter ( 2h talent ), Longtooth shifter warden, Elf Cleric a Eladrin Wizard. Hit v tomto poradi maji +9 vs AC, +6 vs AC, +8 vs AC, +4 vs Will/Ref a +5 vs Ref. Obrany tech ghulu AC 21; Fortitude 18, Reflex 20, Will 17 takze behem par kol byl klerik bez healu a bojovnici zase bez HP ( jednomu ubral koslivec jednou ranou temer 1/2 HP :-) ) Kdyz jsem pak kouknul a zjistil, ze bych mel pouzit ghoulish bite za 3d6+4, tak jsem ho hruzou "zapomel" pouzit :-)

Btw. ten masovej encounter byl celkem zabavnej, i kdyz tech 19 minionu asi bylo premrstenych a zbytecnych. Nicmene reakce na to neustale pridavani dalsich a dalsich fugurek byla opravdu hezka, i kdyz ne az tak sokovana, jak jsem cekal. A Almi dik za radu, pridani dvou zombie to opravdu myslim zlepsilo a ozvlastnilo.
Autorská citace #78
21.6.2009 22:54 - Lotrando
Vojáci jsou nejdrsnější potvory, vždycky dají družině zabrat. Dát je na max level, ani se ti nedivim, já bych taky zapomínal powry :). Jak říkám, potvora s levelem +2 nad družinou je, pokud nemají moc itemů, docela dost silná. Al ejestli nakonec slavně zvítězili, nedělal bych si s tím hlavu. časem dostaneš cit pro obtížnost a postavičky taky vydržejí o dost víc. První levely je největší úmrtnost.
Autorská citace #79
21.6.2009 23:02 - Nachtrose
Ja hral to dobrodruzstvi tak jak bylo napsano v Open Grave no :-(
Autorská citace #80
22.6.2009 10:47 - Blaine
Nachtrose: Klasicky priklad spatne udelaneho souboje se da najit napr. v Scales of War druhe casti konec prvni puli. Elite Soldier s AC 24? A s at-will close burstem? A orcim shamanem, ktery mu muze ve sve akci davat utok a jeste ho lecit za 15 hp? Ano, nase parta swordmage, 2x rogue a 1x zvireci druid musel tezce prchat. Ale nakonec jsme ho utahali.
Autorská citace #81
22.6.2009 11:41 - Almi
Nachtrose: Vy jste ještě nidky nehráli 4E? Tak to jste měli spíš zkusit něco z KotS. Je tam pár zajímavých úvodních zápletek, na naučení se pravidel a hraní jak za potvory tak hráče ideálních (koboldi ti ukážou kompletní spektrum všeho). Col Fen už chce trochu cviku. Typicky třeba já jsem v jednom ze "zpracování" úvodní útok několika zvířátek hrál jako útok smečky nemrtvých zvířátek, protože to hráli zkušení hráči a tohle pro ně byla větší výzva.

Souhlasím s tím, že ti ghúlové na konci jsou docela silní. Ovšem tady se ukáže, jaký je stupeň a síla sehranosti družiny - bojuje se docela v sevřených prostorách, dá se toho využít. Pamatuji si, že já měl v téhl scéně dokonce i uprchlého ducha z předchozího encounteru (Aiss vzpomene :o))), a pak to teprve mělo grády. Postavy nesmí zapomínat na Druhé dechy, markování válečníka, klidně i total defense válečníka, pomoc druhému atp. Ti ghúlové jsou silní, ale aby se jejich kousnutí projevilo, musí už ochromit.

Každopádně: platí, že je klíčové ustát prvotní nápor, nebát se, když někdo padne na 0 hp. Není to smrt, jen se umírá a postava se dá zvednout. Daily power může rozhodnout souboj. Ovšem pozor, aby jí postava nevyplýtvala předčasně, což u začátečníků svádí a pak zoufale chybí (Sven v Col Fen geniálně použil Daily power, která za každý zásah hlavního bose i vyléčila drobně postavu, která ho hitla. To souboj rozhodlo).

A dvě rady pro GM (první mne naučil Lotrando):
1.) Pokud můžeš, odpal encounter power a akční body nestvůr tak rychle, jak to jde. I když se to nezdá, většinou se druhého kola a dalšího použití nemusíš s potvorou dožít :o))))
2.) Pokud postavy vyhrajou a je to o fous, tak na takové boje se pak vzpomíná dlouho. Ale musí to být s citem (jako ostatně vždy). Ideální je postavy trochu ukolébat a pak to stojí za to! :-) (Ovšem stejně mi toho beholdera včera zabili, ach jo! :o)))

a rada bonusová: pokud máš pocit, že je to na družinu moc a nechceš něco vynechat, prostě nech potvory nastupoat na scénu s určitým zpožděním, nebo dokonce postavy dopředu varuj. Ovšem nedej moc herního ani reálného času na přípravu, jinak se utopí v šíleném plánování :o)

..sakra, jsem nějakej chytrej! :-)
Autorská citace #82
22.6.2009 11:55 - Nachtrose
Nesesla se kompletni druzina, tak jsem misto Flalcrestu chtel nejaky "oneshot" a ne tak uplne to vyslo. Klerik prasknnul daily ( beacon of hope )uz u ducha pac tam taky solidne dostavali. Postupne jsem na scenu neuvadel monstra, ale postavy, jelikoz kouzelnik dostal skvely napad se tam zkusit tmou podivat a bouchnout tam nejake AoE. Zombici u vchodu s darkvision ho presvedcili o nevhodnosti tohoto napadu. Pri boji s ghuly pak byli temer permanentne imobilizovane nejmin 3 postavy, protoze nepadali save. A to me presvedcili o tom, ze wadenuv Fon of Life je aura, tak si kazdy hazel save 2x. Uznavam, ze jsme v tom meli vice zmatku nez jasno, vsichni, jak jsme tam sedeli. A chybel nam plnohodnotny striker.

Dalsi snad pujdeme Kobold Hall ve Fallcrestu, tak to snad bude snazsi. Jen se celkem desim toho draka na konci.
Autorská citace #83
22.6.2009 12:02 - Sethi
tak pokud si vzpomínám, tak zrovna v tomhle boji jsme se taky uváděli na scénu dost... postupně (protože někdo prostě musel běžet za tím duchem, že?)
Autorská citace #84
22.6.2009 12:50 - Merlin
Nacht: jak říká almi, pokud si nejsi jistej, jestli to postavy zvládnou, pošli jin další oponenty s dvou tříkolovým odstupem...
zatím se mi daří, že postavy přežijí většinu soubojů tak tak, ale přesto některým z nich občas zbyde i nějaká dejlka (není vhodná příležitost k využití)

případně zkus použít menší počet nepřátel, nebo slabší kousky a dopln to zajímavým terénem (pokud je terén kompletně obtížně schůdný, dělá to divy; nechaj občas někde díry zaváté sněhem, různé výstupky, vyšší místa, složitější terén, výfuky horké páry...)
Autorská citace #85
22.6.2009 13:27 - Nachtrose
No hlavne jsem pred timto sezenim nevedel, co ta parta vubec zvladne. Ted mam nejake "referencni mereni" se kterym muzu srovnavat, vim kde jsem delal chyby ja, kde hraci, na cem treba popracovat, kde trochu zvolnit. Doufam, ze se mi je podari ukecat na dalsi hrani driv nez za mesic, nez to vsechno zapomenu :-)
Co je ale nejdulezitejsi, ze jsme se tam vsichni neco priucili a pokud vim, vsechny to bavilo.

A jak jsem se ted koukal na toho draka z Kobold Hall, mozna nebude tak tuhej, jak se mi nejprve zdal, zvlaste kdyz ho srovnam s temi ghuly :-)
Autorská citace #86
22.6.2009 16:52 - Almi
Nachtrose: Jestli můžu doporučit, tak Kobold Hall je opravdu šílenej Dungeon Crawl. A navíc nudnej - půlka setkání postrádá logiku a dá se hrát jen se sebezapřením, chce to obecnou dohodu o přijetí nelogických faktů (téměř všechny pasti například) dopředu. Obecně to slouží jen jako ukázka herních mechanik. Například toho draka bych na Tvém místě udělal jako vyjednávací skill encounter s tím, že pokud postavy uspějí, drak pochopí, že byl někým manipulován a vypadne bez boje. Může se totiž ukázat, že mladý drak sem byl vlákán nějakými kultisty, kteří mu slíbili vládu draků...a že už přijde brzy...a blablabla = rovnou přechod na hraní KotS (je k dispozici dokonce i oficiálně na stránkách WotC). Navíc je ke KotC k dispozici i několik rozšíření, takže se dá v okolí Winterhaven docela solidně vyblbnout i bez návštěvy samotné pevnosti). A perlička - je tu někde na d20.cz i částečný překlad)

Jinak je ještě zajímavý nízko levelový quest třeba Menace of the Icy Spire (str. 4 Dungeonu 159 - je i na Stříbrném podnose nebo archivu ShadoWWWa, heslo d20.cz) - zajímavý skill encounter (průchod sněhovou bouří), zajímavý bojový encounter (sněžní goblini, zajímavé vychytávky terénu, mapka se dá jakžtakž vytisknout).

..a zajímavé inspirace se dají nalézt v Dungeon Delve, kde najdeš i inspiraci pro drobné zápletky, ale hlavně asi nepovedenější ukázky toho, jak využít terénu k výstavbě zajímavých pastí a jiných vychytávek přesně v duchu toho, co výše zmínil Merlin).
Autorská citace #87
22.6.2009 17:07 - Nachtrose
Almi píše:
Jestli můžu doporučit, tak Kobold Hall je opravdu šílenej Dungeon Crawl.


Z tohoto soudim, ze to prave naopak bude neco pro moji skupinku. :-) Zatim se nachazi prave ve fazi crawleru, kde je zajima spise boj ( aspon vetsinu ) a loot a tak. A priznam se, ze ja mel taky sve problemy s DMovanim. Skillchallenge bychom urcite nezvladli. Ten ma tak 2-3 sezeni jeste cas. Ale kazdopadne juknu i na ty dalsi, co jsi navrhoval.

Jeste doplnujici dotaz: jakou rychlosti a za co vsechno pridelujes XP? Za boje v Col fenu mi to vyslo jen pouhych 340 na osobu. A kolik davas za questy a tak vubec? ( pac Ušatka rikala, ze cinkate priblizne po kazdem sezeni. a za sebe premyslim, ze minimalne za boje budu davat dvojnasob )
Autorská citace #88
22.6.2009 17:19 - Lotrando
Pokud mohu poradit, tak dávej za questy. Tak klem 500, kolem páté úrovně dávej 1000. Ve chvíli, kdy přijdou SC, tak to půjde samo.

V podstatě by jsi měl mít 10 střetnutí na level. Mě to vychází 3 velký boje, 6x SC, to celé ve třech sezeních. Někdy čtyřech. Ale to je družina levelu 14, tam se to dost zpomaluje. Na prvních třech levelech jsem prostě dával co sezení to postup. Když ale budeš moc rychlý, zavalí vás pravidla. Systém pomalu přidává komplexnast a je dobrý mít v paži to co postavičky umí dřív, než se to zkomplikuje.
Autorská citace #89
22.6.2009 22:52 - Merlin
hmm...tak u mě postupují tak za 4-5 sezení
Autorská citace #90
22.6.2009 23:02 - Sethi
podle mě má něco takového smysl, když se hraje pravidelně každý týden... ale při naší frekvenci "jednou za čtrnáct dní když to náhodou vyjde" jsem docela ráda, že alespoň takhle ze začátku jedeme rychle... nejsem si jistá, že by mě bavilo dopracovávat se k paragánovi dva roky =)
Autorská citace #91
22.6.2009 23:02 - Alnag
My postupujeme často a rádi :)
Autorská citace #92
22.6.2009 23:06 - Nachtrose
U nas to zatim asi bude vychazet na jedno sezeni mesicne +-.
Autorská citace #93
23.6.2009 09:07 - Almi
Nachtose: V tom případě ber jedno sezení = level aspoň z počátku. Ale zapojit SC fakt doporučuji. Není to nic těžkého, fakt ne. Hezký návod je třeba Alnagovo překlady či výtvory (nejsem si jist, každopádně povedené) pro první DnD Day ve 4e. Myslím tím SC Bloudění divočinou, či Pitka v hospodě. Jedná se o klasická témata, takže pro hráče hezky představitelná a ty se to na tom naučíš. Ostatně o tom tu někde byla i hodně dobrá diskuze.

Obecně o expech se dá říct to, co psal Lotrando s tím, že z počátku je růst rychlejší (do 3. levelu téměř co hra to level, cca. do 8. levelu co 2 hry to level, pak se to pozvolna zpomaluje.

V pravidelné hře (cca. 3 hry do měsíce) jsme se za sezonu (v létě nehrajeme) dostali na paragon a dost jsme se s tím příběhově a herně vyblbli. Žádné - "cink, mám 11. level, jsem rázem navíc to a umím tamto." Byla příprava postav už kolem 9.-10. levelu aby to bylo zajímavé a nebyla nouze o zvraty. Zrovna Lotrando by mohl vyprávět, měl určitě několik bezesných nocí ale výsledek stojí za to).

Ve hře s Aiss a Alnagem je to trochu rychlejší. Jednak je to dáno "společenskou objednávkou", ale také tím, že díky zkušenosti hráčů jsou SC téměř pravidelně těžší (vyšší náročnosti, je třeba víc úspěchů), což je dáno kvalitou a složením hráčů (výborní vypravěči, silné osobnosti, úžasné herní scény a situace). Naopak souboje jsou méně časté, spíš jako třešnička na dortu a já tak vyškolen taktickým orgiemi z jiných skupin si (zatím) udržuji zdání bojové převahy..
..sice mi ji Sven narušuje, ale jeho zas sabotuje Aiss... a... ;o))))

..no, výsledek znáte z deníků více než dobře.
Autorská citace #94
23.6.2009 11:16 - Merlin
asi budu muset být k hráčům mírnější
Autorská citace #95
26.6.2009 00:27 - Sethi
dat ass.

proč jsem kylaru nesvedla sama?

totiž, proč kylara nesvedla mě?
Autorská citace #96
26.6.2009 00:39 - Alnag
Uši: Buď hodná, nech prostor i ostatním... :)
Autorská citace #97
26.6.2009 00:44 - Nerhinn
Alnag: Jůůůůů


Sethi: A jsi si jistá, že ten zadek patří Kylaře? Ty vlasy mi připadají takové povědomé, jako už bych je viděla na nějaké... hmmm... skice... netají nám Aissiny a Svenovy zápisky něco? :-P
Autorská citace #98
26.6.2009 00:46 - Sethi
ano. je na čase, abych odtajnila své úmysly.

naschvál jsem navrhla tenhle obrázek jako materiál na Kylaru, aby se náhodou nestalo, že by na něj třeba náhodou alnag narazil jinde a použil ho... jinak.

navíc, vidíte tam nějaký ocásek? no vidíte?

nevidíte.
Autorská citace #99
26.6.2009 00:55 - Alnag
Tak "oficiálně" je to Kylara. Je to totiž to... "umělecké jméno". Ad ocásek ... existuje ještě fotošop, drahoušku :)
26.6.2009 01:01 - Sethi
rád tančíš na ostří meče, že? =)
26.6.2009 01:06 - Alnag
Je tu ještě jedna nápověda ohledně toho, jak se věci mají... všimněte si, že první obrázek u každé kapitoly je vždycky nějaká z hráčských postav. Opravdu si myslíte, že bych to pravidlo porušil?

ušijakořidítka píše:
rád tančíš na ostří meče, že? =)


Záleží, kdo ho drží... ;-)
26.6.2009 08:43 - Almi
Alnag píše:
.. všimněte si, že první obrázek u každé kapitoly je vždycky nějaká z hráčských postav.


..že by dráček či snad - dle bohaté srsti soudě - někdo z chlupatých bratrů? Doufám že ne...a protože mrtvá kráva není považována za člena družiny asi to bude některá z těch živých...členek :o)
26.6.2009 11:15 - Sethi
ve skutečnosti je to sven, on se jen rád... převlíká... =)
26.6.2009 11:34 - Jarik
jeste ze nema supiny... bych se bal, ze to svedete na mne :)

dik za povidku.
26.6.2009 14:38 - Sethi


it had to be done...
26.6.2009 22:05 - Lotrando
Alnag: je to dobrý, ale mám tak nějak pocit, že jste se o moc dál nedostali. nevidím "zvrat"
26.6.2009 22:39 - Alnag
Lotrando: Tak bylo to trochu takové přešlapování na místě, ale tak já nejsem režisér tohoto dramatu. A někdy, když ti nepřijdou všichni herci...
26.6.2009 22:41 - Lotrando
jasně, já jen, že je to dobře napsaný a tohle tomu trošku chybí. co se dá dělat :)
1.7.2009 15:38 - yokuzava
Uz to sem musim napsat. Kazdou cast pribehu z teto nebo druhe strany hltam a tesim se na ni! Libi se mi jak pisete a jak pribeh doplnujete z ruznych pohledu.
Videl jsem Vas(Sethi, Alnagu) a hral s Vami jen jednou a to jsme byl vyjukanej ze jsem se ani nezmohl na poradne hrani postavy, protoze jsem hral poprve DnD a jeste navic s cizimi lidmi. Priznavam ze obcas lituju ze nejsem z Prahy a ze nepatrim do okruhu vasich pratel se kterymi hravate a prozivate tyto a jina dobrodruzstvi! Jste velmi nadani a jak to rict, multi-tvurci! Jen tak dale! Neuvazovali jste o nejakem soubornem vydani pribehu? :)
2.7.2009 12:17 - Almi
odin: Ani raději nechtěj vědět, jak příběhy vznikají..ale vydat by je oba dotyční mohli, jen co je pravda..samozřejmě s mnoha obrázky, mapkami, pohledy do zákulisí :o))

..ale včera jim samotné zápisky pomohly pohnout se z místa a nakopnout vlak událostí, který je nakonec kodrcavě dovezl do finále příběhu. Tož jsem zvědav, jak se s tím zápiskově poperou. Protože rolových prvků tam bylo dost a dost. A došlo i k tasení Svenova tajemného meče...
2.7.2009 12:41 - Jerson
Ohó, tak Sven vytasil svůj tajemný ... meč. Jaký má vlastně meč, dlouhý, široký? ;-)
2.7.2009 12:44 - Sethi
tajemný.
2.7.2009 12:47 - yokuzava
Takjemny ? Jak to vypada?
2.7.2009 12:56 - Sethi
tajemně =)
2.7.2009 17:12 - Jarik
jerson:
ten mec je bystrozraky.
7.7.2009 09:40 - Lotrando
kurňa ...

to ho nedokážete zabít ?:)

Alnag: jako vždy fantastický
7.7.2009 09:42 - Sethi
tak jako... ano, mohli jsme zjistit, že je konstantin v čoudu, jít si na pár hodinek lehnout a druhý den vyrazit při plných silách, to bychom ho jistě utloukli, ale...

...znáš to =)
7.7.2009 10:02 - Alnag
Lotrando: Hlavně to už je asi pátá postava, která nám za poslední dobu utekla nebo tak. Většinou jsou to ty, které mají nějaké magické vybavení... :D
7.7.2009 11:00 - Lotrando
je trošku vidět, že vám chybí pořádný řezník :). je vás sice těžké udolat, ale vy sami toho taky moc nepobijete.

zkuste někdy vyhrožovat, zkrvavená potvora by se měla vzdát.
7.7.2009 11:30 - Alnag
Píše:
je trošku vidět, že vám chybí pořádný řezník :)


Tak jako momentálně, když Noir nehraje jsme 2 leadeři, 1 defender a 1 striker. Normálně máme 2 strikery. Ale on ten problém je spíš v tom, že jsme to hráli hodně příběhově a málo takticky. Samozřejmě, že kdybych zapomněl v jaké jsme situaci a jel prostě jen řezničinu tak by to minimálně jedna Almiho bestie odnesla... ale to by nebylo ono.
7.7.2009 11:30 - Sethi
o to větší máme radost, když někoho utlučeme.

jen co se konstantin postaví na nohy, bude to zase dobré. vyhrožování je pro slečinky =)
7.7.2009 11:42 - Lotrando
oki


už mlčim :)
7.7.2009 11:43 - yokuzava
:) Mam pocit ze se Sethiin denicek predbehl pred Alnagovym nebo se mi to zda? :) Pisete fakt pekne. Uz jste o tom soubornem vydani pribehu premysleli? Treba jen PDF ;)
7.7.2009 11:44 - Alnag
Ve skutečnosti, když mne dostal Stříbrňák a ta malá potvora do flanku, tak jsem vážně přemýšlel o tom, že sejmu tu malou bestii, kterou pak zase flankoval paladin. Byla mnohem větší pravděpodobnost, že by to zvrátilo situaci na bojišti, ale nebylo to prostě dost "filmové".
7.7.2009 11:45 - Alnag
Odin: Se Sethi jsme odehráli ještě krátkou vyslýchací session a Sethi už to napsala. Já napsal jen to, co se hrálo normálně. A jestli myslíš to, proč není Sethiin článek bumpnut nahoru, tak na to taky dojde... :D
7.7.2009 11:52 - yokuzava
Alnag :) ja posledni dobou radsi nemyslim, nekdy to boli :)))
7.7.2009 12:17 - Sethi
odin píše:
Uz jste o tom soubornem vydani pribehu premysleli?

máme naprosto jasné plány. jednoho dne to vydáme, budou to zápisy, k tomu přidružené povídky, rodokmeny, mapy zemí a měst, historie... vlastně máme v plánu překonat tolkiena, bude toho třikrát tolik oproti jeho dílu, protože jsme na to dva a jsme lepší =)

tolik k našim skromným plánům =)
7.7.2009 12:20 - yokuzava
:) Huraaa!!!
7.7.2009 12:23 - Sethi
samozřejmě se hodláme napakovat na právech k filmovému zpracování.
7.7.2009 12:24 - Magus
Odin ja to ani nepoznal...=)
7.7.2009 13:21 - Alnag
Tak jsem přidal ještě tu část, které se dožadoval Odin.
7.7.2009 13:56 - yokuzava
:) Diky Alnagu :) Netusil jsem ze si tady mohu i objednavat :)
7.7.2009 13:59 - Sethi
nebyla to náhodou moje objednávka?

nebo já tu jako právo na objednávky nemám?
7.7.2009 14:00 - Almi
Alnag: ten dodatkový bonus je neuvěřitelně silný. Každý odstavec..samostatný minipříběh s mikropointou. Atmosférické. Hmm...

ad. souboj: Máš pravdu, zahráli jste to pěkně a já to ocenil v expech..a dalších věcech, které se projeví časem, v příběhu. Ta zápletka měla dvě možná rozuzlení, oboje jsou "předehrou" k věcem příštím. Musím říct, že jste se toho zhostili výborně. Až se děsím pokračování..a doufám, že už bude s Noirem, byť stále nyní ležícím na lůžku.
7.7.2009 14:15 - yokuzava
:) Sethi urcite mas! A navic ses v podstate spolutvurce s Alnagem, a to je vyhoda! No, ne!? :)
7.7.2009 14:16 - Chrochta
Mohu mít také jeden dotaz? Co za dobrodružné povolání má Konstantin? U ostatních mám jasno, jen u něj ne.
7.7.2009 14:20 - Sethi
konstantin je... chlupáč z povolání? =)

ranger, pokud se nemýlím.
7.7.2009 14:27 - Almi
Chrochta: Ano, ranger, beast master class. Vynikající striker na blízko.
7.7.2009 14:29 - Lotrando
Tak teď teda nejsem o moc moudřejší. Abych pravdu řekl, tak v téhle fázi se to u nás zadrhlo. Všichni věděli, že se něco děje, ale nikdo nevěděl co a bál se zeptat. Po pravdě, tyhle části jsou patrně nejtěžší nejen sepsat, ale i nějak rozumně vymyslet, takže jsem zvědav, jak se toho zhostíte.

P.S. nevim co Almi vykládal, ale určitě hrozně kecal, aspoň jak ho znám já ... .)
7.7.2009 14:40 - Sethi
tak my jsme parta zvědavých držtiček, strkáme nos, kam nemáme, a když se děje něco divného, tak se prostě zeptáme =)

vlastně si nejsem úplně jistá, na kterou "tuhle fázi" se odvoláváš...
7.7.2009 15:06 - Lotrando
svěřování se.

(záleží, kolik toho Almi vykecal. jestli ne moc, je celkem pochopitelné, že si nerozumíme. to by bylo na samostatným thread)
5.8.2009 10:09 - yokuzava
Tak pekne napsany bonus! :) Priznam se ze jsem cekal neco podobneho, ale spis
nejak mam porat pocit ze Aiss a Sven maji k sobe nejake tajemne hodne osobni pouto. Ale treba prijde odhaleni pozdeji :)) Nebo jsem neco prehledl ci ctu mezi radky neco co tam neni? :)
5.8.2009 10:24 - Sethi
tak čistě prozaicky bez tajemna, to, že mám s alnagem bližší kontakty než s kýmkoli jiným ze skupiny, je prostě fakt - to, že z toho vyplývá, že s postavami blbneme i mimo vyhraněnou herní dobu, je prostě příjemný bonus =) ale já jsem děvka prodejná, budu blbnout s kýmkoli =))
5.8.2009 10:45 - yokuzava
:) Oki, ja Vas zazil jen jednou a proste ten pocit jsem mel uz dlouho. Diky, alespon vim ze jsem mel pravdu a na pocity se muzu stale spolehnout. :)
5.8.2009 14:54 - Almi
..o tom blbnutí mohu potvrdit....několikrát jsem ji viděl :-)
20.10.2009 22:44 - t2001
Tak jsem si přávě přečetl vaše zápisky a musím říct, že mi u toho ukápla slza dojetí a závistivosti. Moc bych rád aby takhle vypadala i moje sezení. Nu což, člověk se musí ještě hodně naučit...
A takovéhle info mu dává vynikající navod jak na to.

Výborná práce autoři! Jen tak dál :)
21.10.2009 00:00 - Alnag
t2001 píše:
Výborná práce autoři! Jen tak dál :)


Pracujeme teď se Sethi na nové kapitole a musím říct... že z toho mám fakt dobrý pocit. Hlavně mně hrozně inspirují ty kousky, co mi Ušák posílá, tak doufám, že to zvládneme do dalšího hraní (tj. do čtvrtka). Těšte se!
21.10.2009 00:13 - Sethi
Jo! Jen se těšte!

Moment, to asi neměla být výhrůžka...
21.10.2009 19:58 - Almi
Alnag, Sethi: Docela mne děsíte! Jak dokážete z minulého bezuzdného vraždění vyloupnout zajímavý příběh? Vždyť jste o něj téměř nezavadili ;)) Těším se.
21.10.2009 20:10 - Alnag
Mno... o příběhu řeč nebyla, pokud vím...
23.10.2009 13:22 - t2001
No možná tam žádný příběh není, ale díky poutavému zápisu se to dobře čte a to je hlavní :)
Dobrá práce!
23.10.2009 13:54 - Jarik
Mozna tam zadny pribeh neni?
Chtel bych mit ty oci, ktere mi umozni videt pod tu povrchni slupku pribehu.
Vzdy az kdyz ctu zapis ze hry si uvedomim co vsechno jsme zazili a jak je to hluboke.
23.10.2009 13:59 - Lokken
Víc! Jen víc!
23.10.2009 14:12 - Alnag
Jarik píše:
Vzdy az kdyz ctu zapis ze hry si uvedomim co vsechno jsme zazili a jak je to hluboke.


Vždycky když píšu ten zápis si uvědomím, kolik hloubky tam musím přidat :D (Sorry, tomu vtípku se nedalo odolat.)
23.10.2009 14:40 - Nerhinn
Asi se pokusím umírat častěji :)
23.10.2009 14:42 - Sethi
Jako Tvůj osobní lékař bych Ti to moc nedoporučovala.
23.10.2009 14:46 - Almi
Alnag: Tady..jak to říct..atmosférické..nádherné, brilantní! Je fantastické sledovat přepis hry, její encountery bojové i nebojové i prosté rozmluvy hráčů ve hře a následně takhle.

A věz, že o to víc platí, že co je psáno, to je dáno...hmmm... :-)

Nerhinn: Ale? A víš, jak bude cena? Myslím, že brzy obdržíš zajímavou PM ;-)

Jarik: Hlubokými věcmi myslíš, že se opět změnilo "vůdcovství" v družině? ;)

Ušatá: Hmm...jsem zvědav na tvou verzi. Dnes víc než kdy jindy
23.10.2009 14:52 - Sethi
Almiho bych jen poprosila, ať se zajímavými PM posečká do mého vydání (Soon™), s Nerhinn jsme na tohle téma už jednaly a nějaké důsledky z toho už jsou vyvozeny.
23.10.2009 14:58 - Almi
Ušatá: :o)))
23.10.2009 15:01 - Nerhinn
Hm... proč mám najednou z ničeho nic pocit, že jsem udělala něco strašlivého, za co budu po zásluze potrestána? A já si přitom myslela, že to, že vám pomůžu, bude kvitováno s povděkem. Chjo :(
23.10.2009 15:18 - Sethi
Jestli narážíš na to svoje vaření... Neboj, už tě k tomu nepustíme...
23.10.2009 15:25 - Sethi
Už abych skoro taky něco napsala, hm? Když v tomhle počasí se mi nic nechce =)
23.10.2009 16:21 - Alnag
Uši píše:
Už abych skoro taky něco napsala, hm? Když v tomhle počasí se mi nic nechce =)


A už tam budem?

Almi píše:
A věz, že o to víc platí, že co je psáno, to je dáno...hmmm... :-)


No já hlavně vím, že minimálně do další session jsou to všechno jen plané výhrůžky... :o))
27.10.2009 11:28 - yokuzava
Stejně jako u Sethiina zápisku. Opět nezbývá, než poděkovat za krásný zážitek při čtení! Děkuji !!!
27.10.2009 14:18 - noir
Vzpomínky na úžasná dobrodružství jsou úžasné! Díky moc!
7.11.2009 13:42 - Alnag
Noir píše:
Vzpomínky na úžasná dobrodružství jsou úžasné! Díky moc!


To jsem zvědavý, jestli si to budeš myslet i po tomhle dílu... ;-)
7.11.2009 21:33 - Chrochta
"Tak Vecna říkáte... To je skutečně zajímavé..."

A já Spercheira původně tipoval na nějakého Aissina vzdáleného příbuzného. No, to nebude nevinná procházka bitevním polem uprostřed bitvy :)
8.11.2009 00:13 - Sethi
Sven je paranoik, já s jeho náhledem nesouhlasím ani jako hráč, ani jako postava =)
8.11.2009 00:29 - Alnag
Chrochta píše:
A já Spercheira původně tipoval na nějakého Aissina vzdáleného příbuzného.


To se nevylučuje. Navíc, nikdo neříká, že Spercheios je Vecna. Jenom, že k sobě mají možná blízko... blíž, než by se Ušákovi líbilo. Ostatně taky bych nechtěl být příbuzný s nějakým křiváckým mágem... :D
8.11.2009 01:03 - Sethi
To jsou všechno jen pomluvy. Sven nemá Spercheia rád, tak na něj hází špínu =)
8.11.2009 01:08 - Nerhinn
Ať už je to jakkoliv, kuše je má.
8.11.2009 01:19 - Alnag
Uši píše:
Sven nemá Spercheia rád, tak na něj hází špínu


Sven nemá Spercheia rád, protože už od začátku tuší, že je to křivák...
8.11.2009 07:56 - noir
No teda, teď je to ještě mnohem, mnohem hezčí! Geniální konstrukce, která do naší skupiny vnáší ještě víc rozporů, než v ní bylo doposud...
8.11.2009 09:38 - noir
Alnag: Nevím, zda ti to nějak pomůže s tvou konspirační teorií, ale jedna z verzí legendy o sv. Konstantinovi-Cyrilovi tvrdí, že budoucí světec byl osvícen k šíření božího slova, když ze Soluně vyjel na výlet do Eurytanie. Holubice (neboli duch svatý) k němu přiletěl, právě když odpočíval na břehu řeky Spercheios.

A teď vůbec netuším, co všechno už jsou náhody, co má Almi promyšlené a co tak nějak samo vykrystalizovalo...
8.11.2009 11:15 - Alnag
Noir: Tak jestli tě to nějak uklidní, řeka Spercheios protéká městem jménem Lamia. :)
8.11.2009 12:33 - noir
Dík, hned jsem mnohem víc v pohodě!
8.11.2009 15:24 - Alnag
Jinak co se týče konspirace - zkusil jsem si vygooglovat Kylaru. Sice jsem kdysi pár dílu četl, ale úplně jsem zapomněl, že je to postava z románů od Anne McCaffrey (Pernská série).

EDIT: Taky jsem samozřejmě vyzkoušel co google dá na jméno Spercheios, ale až na minolovku toho jména, několik bitev poblíž, hraniční řeku a válečnou linii ve 2. světové válce nic moc zajímavého.
8.11.2009 23:42 - Almi
Nerhinn: Věřím, že po pár PM ode mne se ti líbí ještě víc :-)

Ušatá: Nedej se :-)
8.11.2009 23:52 - Alnag
Almi píše:
Nerhinn: Věřím, že po pár PM ode mne se ti líbí ještě víc :-)


Jestli neumí alespoň střílet za roh a neprorazí 10 stop silnou hradbu, tak bych na Veroničině místě ještě handloval... :)

Almi píše:
Ušatá: Nedej se :-)


Souhlasím. Nedej se oblbnout DMem, když si hraje na hodného strýčka Spercheia...
9.11.2009 00:15 - Sethi
Na strejdu Spercheia nedám dopustit.

Na druhou stranu, kdyby se mělo ukázat, že jsou Svenovy paranoidní asociace pravdivé, budu považovat za svou povinnost ho vlastnoručně: a) konvertovat; b) zabít.
9.11.2009 00:26 - Alnag
Píše:
a) konvertovat; b) zabít.


Svena? :D
9.11.2009 00:28 - Sethi
Alnag píše:
Svena? :D

Svena budu muset zabít jakožto nepohodlného svědka.

Otázka při cestě - jsou i pohodlní svědci?
9.11.2009 08:59 - wlkeR
UšIuŠiUšI™ píše:
Otázka při cestě - jsou i pohodlní svědci?

Devět z deseti draků, co kdy nějakého toho svědka zasedlo říká: Nic moc.

Kdy uvidíme tvůj příspěvek?
9.11.2009 09:38 - Almi
Noir: Víš, že seš pěknej šťoura? ;))

Ušatá: ..to bych ti přece neudělal... :-)
9.11.2009 10:08 - noir
Almi: Manželka mi něco podobného při několika příležitostech naznačovala :o)
9.11.2009 10:35 - Sethi
Uvědomila jsem si chybu ve výpočtech. Vzhledem k tomu, že podle momentálně dostupných informací strejda Spercheios dost možná natáhl bačkory, jsem ochotná ho přivést z mrtvých, abych ho mohla vlastnoručně: a) konvertovat; b) znovu zabít.
9.11.2009 14:58 - Almi
Ušatá: Troufalá to slova, jen co je pravda... ;)
10.11.2009 06:22 - Chrochta
Když už byla naklepnutá Kylara, dva drobné postřehy.

Nomen omen? Pernská Kylara bylo sebestředné stvoření posedlé sexem a mocí, ze kterého byla neštastná dokonce i její dračí královna. Na sex (a nezájem o povinnosti) taky dojela...

V Open Grave se vyskytuje jedna sympatická dáma, která si přivlastnila nějakou tu část Vecnova těla (srdce?) a ted je tuším lich v Jeho službách.
10.11.2009 11:11 - Alnag
Chrochta: To je hodně zajímavé. Tu Pernskou Kylaru jsem vygoogloval, ale en Open Grave mne nějak minul. Nicméně, když jsem se do toho podíval... ehm. No jestli je Almi tahle záludnej, tak klobouk dolů...
10.11.2009 12:38 - Almi
Pořád nevím, zda komentovat nebo ne..radši ne...ale musím pochválit všechny zúčastněné, včetně kolemjdoucích. Tak přemýšlivé hráče by chtěl mít každý..

..z jiného soudku: v neděli jsem s karlovarskou družinou (pro Alnaga - shodou okolností) hrál "sex skill encounter". Fakt je možné cokoliv..ale nejvíc mne pobavilo, že byl vnesen požadavek zapracovat ho i do nějaké scény zde..těšte se ;)
10.11.2009 13:42 - Lotrando
Almi: mnoo .... teda .. vono to bylo trošku jinak řečeno, ale když už je to venku ..... . Stejně si nejsem jistej, zda ta moje pomoc nakonec nebyla trošku kontraproduktivní. Trošku víc .)

V kostce. Kmen barbarů potřebuje nějakého troubu, který půjde umřít a předtím snad zabije draka. Náčelníkovi se do toho moc nechce, je to schopný intrikán, takže vymyslí rozmluvu z duchy. Šamanka oblékne kůži rudého tygra (totemové zvíře) a divadlo může začít.

Družina se trošku zdráhá, protože k ritálu jsou pozváni jen bojovníci, ale poté co se rangerka rozhodne, že je bojovníkem také a doprovázena 200kg kočkou zaujme místo v první řadě, se odhodlají i ostatní. Jen kouzelnici je naznačeno, že baby neberou.

Rituál je dost surový, nějaká zvířecí oběť a šamanka napůl proměněná v rudou tygřici obchází a vybírá si vhodného kandidáta. Mlsně kouká po Lišákoví, což teda moje postava nemůže připustit. Má totiž takové ty kočičí majetnické sklony. Takže prská na šamanku, její vnitřní zvíře se manifestuje a probíhá zkouška vůle. Pak ale Lišák udělá krok v před, čímž jasně dává najevo svoji volbu.

Pak už jen nevázaný sex, hvězdička, zbytek po desáté. Za zmínku stojí ještě pokus rangerky znejistit případnou sokyni, která podléhá nevybíravé vášni elfa a poddává se mu. Kmen oslavuje, jen náčelník je z toho trošku paf.
10.11.2009 19:49 - Sethi
Jo, také napjatě očekávám okamžik, kdy si to Sven rozdá s Konstantinem.

Bohužel jsem ze svých vytoužených představ musela vypustit Ghara, přinejmenším dokud se nevyřeší ta záležitost s lázněmi.

A šupiny jsou přitom tak sexy.
10.11.2009 20:12 - Jarik
UsiSemUsiTam>
tak jsem to dozkoumaval... tak ty lazne plati jen pro samicky. Samecci mohou otehotnet jen jako prokleti :)
Asi kvuli Tiamat :)
{nepodlozene, prave vymyslene}

Ale to driv zamrzne peklo, nez bys mohla supiny zneuzit. Drakorozeni a Tieflingove(resp. Tieflingyne) nejsou kompatibilni :)
10.11.2009 20:29 - Sethi
To je v pořádku, o kompatibilitě s drakorozených s tieflingy v naší skupině nikdo nemluvil.

Jen tak k tématu něco z mé NSFW sbírky.
10.11.2009 20:38 - Blaine
Dem tails!
Source?
/omlouvam se, prilis mnoho cteni na /tg/ a /co/
10.11.2009 20:45 - Sethi
Bohužel nevím. Náhodný nález z dé nebo tégé, spíš to druhé, dé stojí poslední dobou za houby.
10.11.2009 20:54 - Alnag
Hustý obrázek... to se musí nechat. Doufám, že to odehrajete... :D
10.11.2009 20:59 - Sethi
Nemůžu přece rozbíjet Gharův slib čistoty (btw, poslední Oglaf - NSFW!).

Na druhou stranu, pokud na to vlítnete s Konstantinem, najdu si nějakého drakorozeného bez závazků.
10.11.2009 21:03 - noir
Po cestě z tiskovky jsem si pročítal Open Grave a našel jsem ještě jednu pěknou věc k Alnagově teorii s Vecnou. Když Spercheios zmanipuloval Konstantina, aby se vypravil do Tlamy, šlo mu zjevně především o ten meč, na který chudáka hyenu pořád lákal. A jedním z hlavních Vecnových cílů ve 4e je, aby se zmocnil jednoho meče, který ho jako jediná věc ve Vesmíru, dokáže opravdu zabít...

Ještěže jsem tak unavený, skoro se mi zdálo, že se tu domlouvá nějaké sodomistické homosexuální porno...
10.11.2009 21:05 - Jarik
UsiSemUsiTam
Tohle od tebe nebylo hezke. Ja jsem nic neslibil... jedine, ze bych byl na mol :)
A to btw tvou "poznamku" jeste vice podtrhuje :)

Alnag
Tak to nevim, nevim... Ghar ted ma moc prace :) Nevi kam driv skocit.
10.11.2009 21:08 - Sethi
Jen ať neskáče na Aiss. To už jsme tu měli. Napřed na ni přistál Ghar, pak Konstantin, v intervalu ani ne minut.

Chudák holka.
10.11.2009 21:11 - Jerson
Ještě že do téhle diskuse tu a tam nakouknu, člověk se tááááák poučí (: )
Sethi, alespoň máš co kreslit ;-)
10.11.2009 23:28 - Almi
ALL: Tady, musím uznat, nápady máte solidní. Jako pravý muž však významně mlčím :o)
10.11.2009 23:39 - Alnag
Noir píše:
Když Spercheios zmanipuloval Konstantina, aby se vypravil do Tlamy, šlo mu zjevně především o ten meč, na který chudáka hyenu pořád lákal. A jedním z hlavních Vecnových cílů ve 4e je, aby se zmocnil jednoho meče, který ho jako jediná věc ve Vesmíru, dokáže opravdu zabít...


To je hodně dobrý. Budu si muset ten OG přečíst opravdu z gruntu. Možná je tam těch náznaků víc... :D

Každopádně díky za info, určitě to použiju v nějakém dalším záznamu. Ono je vlastně jedno, jak to Almi zamýšlí, historii píšou bardi... :-p
10.11.2009 23:42 - Sethi
Vy jste na něj prostě zlí...
10.11.2009 23:55 - Alnag
Ale tak jako, já věřím, že to Spercheios myslel dobře. Byl jen krapet moc ambiciózní a zahrával si se silami, které byly nad jeho síly... ;-)
1.12.2009 07:00 - Nachtrose
Vytecny. A strasne se mi libi ta kostka :-)
1.12.2009 10:24 - Almi
Alnag: Opět jsi překonal mojí představivost..a to jsem se účastnil :o)

Nachtrose: kostka je velice vypečená věc, dalo by se říct... ;-)
1.12.2009 10:37 - Nachtrose
Almi: ci byl Kostka napad? I ta hospoda myslim. Kdyz Sven popsal ten stit s d20 zacal jsem se usmivat a cekal nejakou zaludnost, kde se prolinaji svety postav a hracu ( ma to nejaky odborny nazev? ;-) ). Takhle to ale taky bylo dobry.

Alnag: Jedna drobnustka me tam lehce zarazila. V Kostce se Konstantin sesune mrtev pod stul a v dalsim strihu uz si to vesele straduje s partou. Bud jsem neco prehlid ci nepochopil tak uplne spravne, ale trosku mi to rozhodilo kontinuitu pribehu.
1.12.2009 11:37 - Alnag
Nacht: Myslím, že se to jmenuje "breaking the fourth wall" ale tady je to dost slabé. Jinak Almi řekl jen kostka. Že je to d20 jsem si tam doplnil. Na druhou stranu d20ku znali i římani, tak to není vyloženě nepravděpodobné...

Jinak nad Konstantinem se hned sklání Aiss. Ale uvidím, co se s tím dá dělat.
1.12.2009 11:50 - Nachtrose
Alnag píše:
Jinak nad Konstantinem se hned sklání Aiss. Ale uvidím, co se s tím dá dělat.


Ono taky pravda, ze pri prihode s Gaerwyn v Hladove tlame to Sven v poznamkach presel celkem strucne a Aiss z toho udelala samostatnou epizodu. Na druhou stranu tady nejak nebyl cas ( mi tak prislo ) na cely ritual, leda by Konstantin nebyl tak uplne mrtvy.

/edit:

Sven píše:
Pak, po dalším hodu kostkou, Konstantin se zachrčením vydechnul naposledy. Odsunul jsem židli a s obtížemi jsem se pomalu postavil.
Pekelnice klečela nad gnollem a snažila se ho vzkřísit.


Toto je ona pasaz. Mozna necist i Aissiny zapisky, tak mi prijde v pohode, ale po te, co kvuli Gaerwyn nevim jak dlouho v meditaci rozmlouvala s Kralovnou, mi to prislo moc hrr. Ale kdyz se to veme kolem a kolem, asi to klidne nech tak a ja si pockam na popis od Aiss ;-)
1.12.2009 12:38 - noir
Konstantin nebyl mrtvý, jen na 0 životů a na 0 surgích.
1.12.2009 12:54 - yokuzava
:) Opet perfektni!
1.12.2009 13:59 - Nerhinn
Alnag: Ono ve vlastnostech té kostky je popsané, co se stane v případech, kdy hodíš 1-6, takže... ne, není tam vyloženě napsané, že je to šestistěnka, ale asi se to tak nějak předpokládá. Což je jedno, dvacetistěnka působí hrozivěji :)

A Gaerwyn Svenovi přirostla k srdci? Super! Tenhle díl se mi líbí :)
1.12.2009 14:50 - Nachtrose
Noir: tohle metavysvetleni uz mi dava smysl. Dik :-)
1.12.2009 17:08 - Almi
Nachtrose: místo se jmenovalo taverna U Kostky. Drobnou narážku nepopírám, ostatně se tyto táhnou celým hraním Amazing Adventures a pozorný čtenář je má možnost odhalit či získat nápovědu věcí příštích.. ;-)

Pravdou je, že Sven zcela pominul ve svých zápiscích neméně vydařenou část hry, které se neúčastnil (a tudíž nepopsal). Těšte se proto na Aissinu pasáž. Zejména je krásné vidět, jak si celé pátrání představovala Aiss (ve svém deníkovém preview na 17. června) a jak se to nakonec celé událo...

..protože není nad to, když závody v pití pořádá postava s nízkou Endurance (Gaerwynn), průzkům strašidelného domu vede dráček s nízkou Arcanou a hledání či orientaci ve městě nechají všichni na Aiss (streetwise či perception). Pak vznikají velmi zajímavé situace :-))

Noir: technicky máš pravdu, herně to byla regulérní zástava srdce, z níž tě Aiss musela nakopnout...

Nerhinn: Ty máš pouze jednu část vymyšleného artefaktu, a to věc známou jako Vagabundova kostka. Ta je skutečně 6ti stěnná, leč sama o sobě (téměř) neškodná, byť Sven po příhodě v katakombách bude mít asi trochu odlišný názor... :o)
1.12.2009 17:21 - Alnag
Teď jsem se kouknul a d20 je v příběhu popsána na vývěsním štítě. To, co bere Sven do ruky je popsáno jen jako kostka.
1.12.2009 17:37 - Jarik
Almi>
ale to je tim, ze jsem jeste nebyl vudce....
ja vsem zvolil spravne vyuziti, ... ze si sel kazdy po "svem"... zato ja nemohu.
Aiss > cirkevni kruhy (religion + diplomacy/history)
Noir > ochrana jeji, takze podpora vlastnosti (pripadne Nature a Perception)
Sven > klepy (Streetwise, Insight/History,... cokoliv)
Gaerwyn > hospody (Streetwise, Perception, Bluff)
Ghar(ja) > socialni vrstvy, struktura mesta (Diplomacy, History).

To byl plan. Jediny, kdo se jej drzel byli Sven a Aiss. Zbytek mne ignoroval a sel si po svem.

Ted jsem vudce. teda.. ted jsem vudce? ja nevim. ale asi to budu muset resit.
Jsem mistr slepych ulicek,... sam v nich jsem nejcasteji, ale i to je cesta (TUDY NECHOD!!!)
1.12.2009 18:06 - noir
Jarik: Ghar má kloaku, takže na vůdcovství jistý nárok má :o)
A my s Gaerwyn jsme se plánu drželi jako klíšťata - ale nečekali jsme magickou kostku, co nám půjde po tom, co máme nejslabší. Mrcha...
1.12.2009 18:29 - Nerhinn
Můj plán naopak vycházel prakticky bezchybně... užuž jsem z nich málem vytáhla všechno, co jsem potřebovala, když začali umírat a nestihli mi to doříct :/
1.12.2009 19:11 - Jarik
Noir>
ja uz tu kloaku... odvolal. To vis, drakorozeny v puberte... jeste ani poradne nevi k cemu to ma :)

Nerhinn> nene. Muj nazor jste vubec nevzali na vedomi a sli jste si po svem. A ja to ... (kupodivu) ... vedel, ze mate velkou slabinu.
A jako uz po nekolikate... Vas dostala. :D
1.12.2009 20:42 - Alnag
Jelikož už nejsem v práci, tak nějak důkladněji.

Almi píše:
Alnag: Opět jsi překonal mojí představivost..a to jsem se účastnil :o)


Ó, díky!

Nachtrose píše:
Alnag: Jedna drobnustka me tam lehce zarazila. V Kostce se Konstantin sesune mrtev pod stul a v dalsim strihu uz si to vesele straduje s partou. Bud jsem neco prehlid ci nepochopil tak uplne spravne, ale trosku mi to rozhodilo kontinuitu pribehu.


Sice bych mohl poukázat na pár letmých poznámek v textu, ale čtenář má vždycky pravdu. Upravil jsem tam asi tři krátké pasáže tak, aby to bylo víc věrné a tak nějak to líp plynulo.

(Taky jsem opravil jednu tragickou čárku navíc...)

Noir píše:
Konstantin nebyl mrtvý, jen na 0 životů a na 0 surgích.


Máš pravdu. Je to spíš bezvědomí s náběhem na smrt.

Nerhinn píše:
A Gaerwyn Svenovi přirostla k srdci? Super! Tenhle díl se mi líbí :)


Tobě stačí i málo, viď? :)

Almi píše:
Drobnou narážku nepopírám, osttaně se tyto linou celým hraním Amazing Adventures a pozorný čtenář je má možnost odhalit či získat nápovědu věcí příštích.. ;-)


Neříkej... ;-)

Almi píše:
Pravdou je, že Sven zcela pominul ve svých zápiscích neméně vydařenou část hry, které se neúčastnil (a tudíž nepopsal).


Musím říct, že tohle mne na rozdělení družiny štve asi nejvíc. Že je zaznamenaná asi 1/3 všeho, co se odehrálo. Na druhou stranu, kdybych psal i ty ostatní pasáže, tak bych to asi vůbec nestíhal.

Jarik píše:
ja vsem zvolil spravne vyuziti


Tak hlavně, když si to umíš takhle dobře vyhodnotit. Pak je ještě jedno zlaté pravidlo RPG, které říká "never split the party".

Jarik píše:
Ted jsem vudce. teda.. ted jsem vudce?


Jen přes tvou mrtvolu... :)

Nerhinn píše:
Můj plán naopak vycházel prakticky bezchybně... užuž jsem z nich málem vytáhla všechno, co jsem potřebovala, když začali umírat a nestihli mi to doříct :/


Pokud to cítíš jako jediný drobný kaz ve svém plánu, pak ti příště půjčím kalíšek a můžeš to zkusit znovu. Ale nepočítej, že za tebe bude zase někdo tahat kaštany z ohně. ;-)

Noir píše:
A my s Gaerwyn jsme se plánu drželi jako klíšťata - ale nečekali jsme magickou kostku, co nám půjde po tom, co máme nejslabší. Mrcha...


Ty děláš, jako bys hrál s Almim první session, nebo co...

Jarik píše:
ja uz tu kloaku... odvolal. To vis, drakorozeny v puberte... jeste ani poradne nevi k cemu to ma :)


Sven ti půjčí na čtení takový svitek. Jmenuje se to základy anatomie plazů pro plazy.
1.12.2009 23:13 - Nerhinn
Jarik: Ehm, já to vím, o tom vysvětlování vtipu, já jen, že...
...nenapadlo tě náhodou, že jsme tam šli proto, že to byl opak tvého plánu? ;)
Jinak se zásadně ohrazuji proti tomu, že mě tato má slabina už poněkolikáté dostala. Jsem si naprosto jistá, že na endurance jsem si házela poprvé.

Alnag píše:
Tobě stačí i málo, viď? :)
A víš ty, jak je to těžké, snažit se znova a znova vyjádřit pochvalu a nepsat při tom to samé? :-P
1.12.2009 23:17 - Alnag
Nerhinn píše:
Jsem si naprosto jistá, že na endurance jsem si házela poprvé.


Neházela sis náhodou na konzumaci svého kulinářského výtvoru?
1.12.2009 23:21 - Nerhinn
Poprvé... s touhle kostkou?
3.12.2009 00:26 - Alnag
No a abychom překlenuli čas než Sethi dopíše svůj epos, nabízím ještě krátký bonus, který jsme psali společně. :D
3.12.2009 08:59 - Almi
Alnag, slečna Ušatá: opět jste mi svým bonusovým dialogem vykouzlili na tváři úsměv a za to vám oběma patří můj dík :-)
3.12.2009 15:58 - noir
Hrajem dneska?
3.12.2009 16:03 - Sethi
Jop.
3.12.2009 16:49 - Blaine
Vy se mate:/ me dneska a tenhle tyden vsechno padlo :(((
4.12.2009 09:25 - Almi
Blaine: Po včerejším hraní by možná někteří také byly rádi, kdyby se nehrálo.. :o))) Ale nuda nebyla ani na vteřinu, to se musí nechat ;-)
4.12.2009 09:40 - Nachtrose
Almi: nejaka dalsi umrti? ;-)
4.12.2009 09:48 - Sethi
Mno... Jak se to vezme. Tak trochu, možná. Naštěstí někteří fungují na selfrestart... O jiných se ještě uvidí.
4.12.2009 09:52 - noir
Nachtrose: Hrdě se hlásím k tomu, že jsem opět pohlédl paní Smrti (nebo někomu podobnému) do očí. Nebo očních důlků. Nebo jednoho očního důlku? No prostě něco takového. Rozhodně mě ale potěšilo, že se u nás provádějí resurekční rituály tak, jeden křísí a druhý je připravený s mečem, aby oživovaného v případě obtíží hned zase zabil...
4.12.2009 10:16 - Blaine
noir píše:
Rozhodně mě ale potěšilo, že se u nás provádějí resurekční rituály tak, jeden křísí a druhý je připravený s mečem, aby oživovaného v případě obtíží hned zase zabil...

U nas je ten kriseny jeste pripoutany a zavreny v magickem kruhu, aby z nej nemohl utect. Ano, pri sesilani jednoho ritualu jsou pripojeny jeste dalsi tri ritualy, ktere maji zajistit, ze kriseny znovu neumre na otravu hladnou oceli.
4.12.2009 10:22 - Sethi
Ale já jsem nikoho nekřísila, to byla jen běžná bezpečnostní prověrka. A Konstantin prošel. Tak nějak.
4.12.2009 10:41 - noir
Abych řekl polopravdu, sám nevím, jak jsem se dostal pryč...
4.12.2009 10:41 - Nachtrose
Cim dal vic mi je lito, ze je pragl tak zruky a nemuzu hravat s vama :-)
4.12.2009 12:51 - yokuzava
Jj, Nachtrose, moje rec! :)
4.12.2009 12:58 - Nerhinn
No, je pravda, že někomu úplně cizímu bychom v současné situaci možná nevěřili mnohem míň, něž sami sobě navzájem.
4.12.2009 13:38 - Sethi
Jako ne-nevěřili?
4.12.2009 13:54 - Jarik
Damy, damy...
Vzdyt my si duverujeme... to ze si v nekterych chvilich nedavame vyhody... prece neznamena, ze si neduverujeme.

Prece nemuzu davat vyhodu nekomu, kdo je sileny nebo zmateny. :D
4.12.2009 15:03 - Nerhinn
EarsWideShut: No, tak, že bychom někomu jo-věřili, se mi zdá poněkud nepravděpodobné. Ale že bychom cizímu nedůvěřovali méně, než členům vlastní party, to si představit dovedu :)
4.12.2009 16:54 - Almi
No, takhle družina má hodně pevné pouto..nebo Alnag sype do čaje nějakou drogu. Jinak si nedovedu představit, že Nerhinn jezdí na hru speciálně z Brna a Jarik si kvůli hraní našel práci v Mělníce, když už přišel o práci v Praze, aby nemusel zpět do Budějic..nevídáno, neslýcháno... :-))

A co se úmrtí týče, nevíte, jaký si na sebe pletete bič, přátelé..jen houšť, jen houšť ;-)
4.12.2009 17:20 - Nachtrose
Almi píše:
Nerhinn jezdí na hru speciálně z Brna


Tak to ziram, klobouk dolu.
4.12.2009 17:33 - Jarik
a ja nejsem v Melnice, ale v Koline :)
a kvuli hre mam jen specialne upravenu pracovni dobu, abych zacinal v patek v pul desate a ne v osm :D
4.12.2009 17:36 - Alnag
Sethi píše:
A Konstantin prošel. Tak nějak.


To jsem teda upřímně řečeno nepochopil, jak se mu to mohlo podařit, když královnu nepotkal...

Noir píše:
Nachtrose: Hrdě se hlásím k tomu, že jsem opět pohlédl paní Smrti (nebo někomu podobnému) do očí. Nebo očních důlků. Nebo jednoho očního důlku? No prostě něco takového.


No právě... že někomu podobnému. Ale co si budeme povídat, že jo...

Noir píše:
Rozhodně mě ale potěšilo, že se u nás provádějí resurekční rituály tak, jeden křísí a druhý je připravený s mečem, aby oživovaného v případě obtíží hned zase zabil...


Sis nějak spletl, ne? Křísil jsem tě já. Akorát ses tak nějak probudil sám. Což byl důvod sáhnout po nečem jiném... nevěřím ničemu, co nebylo vzkříšeno někým z družiny. (A když o tom tak přemýšlím, ani ničemu, co bylo vzkříšeno někým jiným z družiny než mnou...)
4.12.2009 17:44 - noir
Alnag: Vidíš to moc černě. A hlavně - nezapomínej, že Konstantin už není živý delší dobu. Tudíž oživování a podobné věci u něj fungují krapet jinak... A co se týká vzkříšení? Holt někteří členové naší smečky (a teď nemyslím Konstantina) zřejmě umí věci, které o nich ostatní netuší.

Křísil jsem tě já. píše:

Beru to z Konstantinova pohledu - když se vzbouzel, klečela u něj soucitná Aiss s modlitbou na rtech a vedle postával Sven s jílcem Mormegilu v ruce a špičkou u mého krku...
4.12.2009 18:57 - Ebon Hand
Překvapila mě informace, co všichni podstupují, aby mohli hrát. Smekám a zkusím tomu zde věnovat více pozornosti.
gratuluji :-)
4.12.2009 21:53 - Alnag
Noir píše:
Beru to z Konstantinova pohledu - když se vzbouzel, klečela u něj soucitná Aiss s modlitbou na rtech a vedle postával Sven s jílcem Mormegilu v ruce a špičkou u mého krku...


No když si to pamatuješ takhle, nebudu ti to vyvracet.
5.12.2009 08:23 - yokuzava
:)
27.12.2009 01:37 - Sethi
Exkluzivní únik z tajného Svenova deníku! (Tak tajného, že o něm neví ani Sven.)

aneb

Co jsme nevěděli, že víme.

Svenův emodeníček píše:
Milý deníčku. Tak máme na krku bezvědomého eladrina. Kněžka zjevně rozšiřuje svou sbírku nekompetentních společníků. Tento je nám přece jen o něco užitečnější, než byl ten chlupáč, kterého si onehdá ochočil Konstantin. Vždycky ho můžeme použít alespoň k uvázání Oslíka. A nehrozí, že čtyřikrát za boj změní strany, jako někdo.
27.12.2009 12:45 - noir
Hu? Eladrina? A bezvědomého? To jsou mi věci, to jsou mi věci. A kde jsme ho vzali?
27.12.2009 14:05 - Jarik
ja to nejsem. Zustavam verny drakorozenemu druhu.... i kdyz budu asi lehce dabelstejsi :D (nebo ne? to se dozvite... po prestavce) :D

p.s.: nechtel nam tu nekdo doplnit zaznamy? (treba nase zurnalistka) :D :D
27.12.2009 14:16 - Sethi
To je tak, když Almi zapomene na pár drobností. Jako třeba že se ty sochy pak měly probudit, žejo... Nic se ale nebojte, plynulost děje to nenaruší.

Zápis bude, až... až bude. Asi tak bych to viděla.
27.12.2009 15:22 - noir
Ty sochy, co jsem z nich chtěl oškrábávat reziduum na nature rituály? No, aspoň bude ten eladrin oholenej...
27.12.2009 15:54 - Nerhinn
Ty sochy, co bych vám nedovolila oživit (první dobrý skutek, který Gaerwyn vykonala), a co jsme zapálili?
27.12.2009 17:48 - Sethi
Ony se pro jistotou oživily samy (a fakt jsem v tom nevinně) ale pro jistotu jsem jednu z nich nechala na místě umřít a druhé jsem z technických důvodů zmenšila poškození i chapadlovitost na minimum.

Však uvidíte.
27.12.2009 18:00 - Jarik
na mne to tak pusobi, ze jsem se mel stat tesarem a kamenikem.
jakmile potkame sochu (a je jedno z ceho je), tak se na 99% probudi k zivotu.
nebo ma nekdo z nas takovy dar? ze ty sochy vsude probouzime? :D
27.12.2009 18:03 - Sethi
Ať koukám jak koukám, v mých featech nic jako "automatická přeměna kamene na maso" není. Zase bychom ale ušetřili za jídlo.

Ovšem nechci vědět, co by se stalo s takovými drahokamy.
4.1.2010 09:55 - Almi
Almi je zapomněl na konci herní scény sdělit, že po smrti Šedivce přestali působit jisté efekty a rituály...ale s pomocí Aiss se to napravilo.

..snad jen, že eladrin není eladrin, ale to se spraví, až se dotyčný/dotyčná probere...
12.1.2010 08:11 - Jarik
Tak a je to tu.
Konecne se nektere veci z mych vzpominek na posledni hru uzaviraji v kruh :)

Super povidani.
A propo... dekuji za vyrazne upraveni me navstevy Chaosu zivlu.
12.1.2010 08:31 - Almi
Excelentní..hororové, ponuré..pokud tohle bylo to, cos cítil při hře, včetně pocitů postavy, nemohlo to být lepší. Atmosféra houstla každou další větou. Výborně napsáno, všechna čest!

A propo: kde jsi ty a Aiss sebrali Vznešeného dole v kobkách? :-) Zdá se, že je tu drbný informační šum.. :-)
12.1.2010 09:14 - Sethi
Almi píše:
kde jsi ty a Aiss sebrali Vznešeného dole v kobkách? :-) Zdá se, že je tu drbný informační šum.. :-)

No, to máš tak. Tvoje informace byly na začátku dost skoupé, v podstatě jsi mluvil o jen o vílách, jenže víly, to je dost široký informační pojem - i takový Sven, kdyby mu někdo vnutil mýdlo a kartáč, by se dal pohodlně napasovat do kolonky víla. V okamžiku, kdy jsi vznesl stížnost na mou eladriní interpretaci, jsem už měla publikováno a já se nerada šťourám zpětně v zápisech.

A vůbec. Já si ho našla a chci si ho nechat. Budu mu říkat Alík, naučím ho nosit mi pantofle, když se vrátím domů, a bude hlídat dům před zloději. A když se náhodou pusti do pronásledování nějakého zvířete a prožene se rybníkem, alespoň nebude smrdět jako mokrý pes.
12.1.2010 09:16 - Sethi
Alnag píše:
místy poněkud zavádějící zápis havraní kněžky

Každý rozumný čtenář ví, že bardům se nedá věřit.
12.1.2010 09:24 - Almi
VšakOnaDobřeVí: Ajtakrajta! :o)) No, jsem zvědav jak si s tímhle další vývoj příběhu poradí.. ;-))) Protože On je žena. A nebyl v kryptě, ale byla to jedna z těch soch, jak si hezky popsala ve svém příběhu. Johoho, umím já to mlžit! :-)
12.1.2010 09:24 - noir
Sven je víla? To si píšu a v nejméně vhodné situaci využiju!
12.1.2010 09:31 - Sethi
Almi píše:
Protože On je žena.

U těch elfoidů člověk nikdy neví... Však se podívejte na Svena, uplatil Kylaru, aby ostatní přesvědčila, že Sven není Svenka.

noir píše:
nejméně vhodné situaci využiju

Schválně, komu se podaří zvolit nevhodnější situaci ;)
12.1.2010 12:09 - Alnag
Almi píše:
A propo: kde jsi ty a Aiss sebrali Vznešeného dole v kobkách? :-) Zdá se, že je tu drbný informační šum.. :-)


To není informační šum, to je jen trochu zběsile napsaná věta. Upravil jsem to, aby to bylo jasné.

Sethi píše:
Každý rozumný čtenář ví, že bardům se nedá věřit.


Dobrý pokus, jak manipulovat čtenáři. Ale nevyjde... :)

Almi píše:
No, jsem zvědav jak si s tímhle další vývoj příběhu poradí.. ;-))) Protože On je žena.


Když dodáš mizerné informace, nediv se, že se ti to pak vyvine jinak, než jsi čekal. (A zvlášť, když někteří je mají navíc z druhé ruky...)

Sethi píše:
těch elfoidů člověk nikdy neví... Však se podívejte na Svena, uplatil Kylaru, aby ostatní přesvědčila, že Sven není Svenka.


Tak Sven klidně uplatí i Aiss. Nemusíš žárlit. :)
13.1.2010 12:08 - Almi
Alnag: já mizerné nedodal. Já je zapomněl dodat :o)) mAle s vědomím toho, že to nevadí, nenarušuje příběh, jsem je poskytl někomu už dopředu. Bohužel ústně..teda verbálně. Ale to je fuk :-) Těším se zítra! :-)
13.1.2010 17:00 - Jarik
tak jsem si to dneska vsechno vytiskl.
50 stranek husto-textu (10b).
Sethiina verze ma 40 :)
jsem si to vytiskl v 50 zmenseni, ale stejne nez to prectu :D

Tak to je fakt hustyyyy :) hura do zitrejsich porci zabavy :D
13.1.2010 17:18 - noir
Já vím, že se už asi opakuju, ale jsme na 8. úrovni, že jo? Nebo jsem si jen v CB omylem Konstantina přeleveloval?
13.1.2010 17:26 - Sethi
Na osmé s vysokým riskem cinknutí.

Alespoň to tvrdí náš správce expů.
13.1.2010 17:38 - Jerson
jen je při čtení trochu potíž, že ty dva zápisy nejsou nějak sfázované.
13.1.2010 17:50 - noir
Uši: Až tak? No tak to je skvělé! Perestrojka Konstantina je tedy hotova a tak trošku se na tom svezl i chudák Metoděj. Ale nebojte, bude teď ještě huňatější a ještě zvědavější. Ale taky viditelně štíhlejší, až kostnatý...
13.1.2010 17:51 - Sethi
Jestli ty ho málo nekrmíš.
14.1.2010 07:58 - Almi
Jerson: No, asi máš pravdu. Já oboje zápisy čtu těsně poté, co vyjdou. Ale neboj - nakladatel je donutí to při ofivydání sfázovat :-)

Noir: Cinknete určitě..pokud přežijete ;-)
9.2.2010 00:01 - Alnag
Taky si udělám reklamu... takže prostě nová část - tudy.
9.2.2010 02:06 - Jarik
to neni reklama... to neni plakat. to je uuuplnej megaplakat :)
nadhera, nadhera (snad jen tentokrat... ten obr tam notny cas nebyl :) )
9.2.2010 08:43 - noir
Tak abych si vzpomenul na své mládí prožité v brněnské chudinské čtvrti: "Tohle bylo kurevsky skvělé čtení"!
9.2.2010 08:49 - yokuzava
:) Ja se jim (Sven a Sethi) divim. Pisou tak dobre, aspon pro me to je vyborne cteni, a ke knize se nemaji. No treba kdyz budu chvili jeste provokovat tak se dockame ;)))
9.2.2010 16:49 - Almi
Alnag: Tedy, klobouk dolů. je těžké popsat to, co člověk cítí a Tobě se to povedlo. A hned v několika rovinách. Dokonalé!

..a o to víc se ukazuje, kolik se toho v příběhu děje. Často kladeš Ty i Aiss důraz na jiné scény. A přesto má člověk pocit, že o nich už kdesi četl, nádherná iluze. Děkuji za ní...

yokuzava: Dobré čtení si žádá dobrý konec. Alespoň pro začátek ;-)
9.2.2010 17:57 - Alnag
Almi, Noire, Jariku, Yokuzavo a ostatní, kteří si to jen mysleli: Dík! Hodně to pro mne znamená.
10.2.2010 07:07 - yokuzava
:) Vzdycky jsem chtel nejakou knihu ze dvou pohledu. Nebo film. Nejlepsi by bylo napr. kousek pribehu za "dobrou" stranu a ten samy usek za "zlou". Neco jako Alli vs. Horde konflikt, kde je casto Alli ac brana jako dobra, tou spatnou stranou atd. :))))
10.2.2010 07:28 - noir
yokuzawa: no jo, ale já na psaní nemám čas :o)
10.2.2010 08:10 - Almi
noir píše:
no jo, ale já na psaní nemám čas :o)


Kdybys byl co k čemu, už dávno jsi to mohl prosadit do vašich rubrik pro zahrádkáře ;-) Bavil by ses a ještě by ti platili..no a z Aiss by se stala modelka a místo emo módy bysme tu měli ucho módu..hmm, tak radši ne. Docela mne to děsí :o))
10.2.2010 10:00 - yokuzava
:) lolci jedni :)))) Ja to myslel vazne :) Jedine na co mam obcas cas je wow z nedostatku lidi v prijatelne vzdalenosti. Trochu jsem procital texty kolem toho a je to fakt pekne! Taky by to nekde mohli vydat pohromade aby clovek nemusel celej den hledat na netu. Pardon za OT. ;) To nic nemeni na tom ze zdejsi clanky jsou na podobne propracovane urovni. Zejmena literarni tvorba znameho dua :)
10.2.2010 16:02 - Jerson
Skvělý zápis, Alnagu. Hlavně ty duševní pochody, to na vás obou obdivuju.

(Jeden drobný detail. Když píšeš "Rozběhl jsem se po střeše a přeskočil uličku. Dopadl jsem do kotoulu a za mnou odlétlo několik došků", mám dojem, že jsi myslel spíše šindele, soudě podle zvučného dopadu na dláždění.)
10.2.2010 16:04 - Alnag
Jerson: Myslel jsem tu dřevěnou nebo jako placku. Takže ano... šindel. Opravím. Díky.
10.2.2010 16:46 - yokuzava
:) detailista :)
22.2.2010 19:20 - Alnag
Poslední dobou stíhám ty přírůstky na poslední chvíli.
22.2.2010 19:35 - Sethi
Náhodou. Jednou jsme zase dohnali na obou frontách.
22.2.2010 20:11 - Jarik
a ja vam jsem vdecny.
aspon tusim co se delo :D

to slovo aspon je moc slabym odvarem toho 'co jste oba nejen pro mne napsali'
23.2.2010 00:08 - Jerson
Dal jsem Sethiin zápis, Alnaga si nechám až po vyspání. (Kdybych měl tak aktivní hráče já...)
23.2.2010 14:01 - Assassin
Asi jsem jen nepoučitelnej detailista a má poznámka nikoho zajímat nebude, ale všechny nadpisy zatím obsahovaly slovo "část", zatímco poslední se jmenuje "kapitola". Podle mě to působí celkem rušivě. Jinak výborná práce.
23.2.2010 15:24 - yokuzava
Skvela prace! :)
23.2.2010 16:42 - Alnag
Assassin: Ten váš smysl pro detail mne jednou zabije. :D

Yokuzava: Přiznej se, to říkáš každému... ;-)
24.2.2010 11:01 - yokuzava
:) Alnagu, fakt ne. Ale je fakt ze sis vsimnul ze vcera jsme napsal totez tobe i Sethi :)
24.2.2010 11:03 - yokuzava
Mezi nama, pokazde vymyslet neopakovatelnou a originalni pochvalu je pro me v posledni dobe celkem problem.
9.3.2010 23:10 - Nachtrose
Patnacta cast prekvapila. A opet skvela. Jen si musim v nektere knize dohledat kdo presne ze to je Asmodeus :-)

Jinak mozna to uz padlo v diskuzi o hrani AA, ale Sethi ma nejaky nevysvetlitelny paranoidni tik z demonickych bilych kocicek.
10.3.2010 07:55 - Almi
Nachtrose: Asmodeus se ukázal...ale větší pozornost bych doporučoval věnoval slečně jménem Glasya, jejíž jméno ve Svenových zápiscích sice nepadlo, ale hádám, že se objeví v zápiscích Havraní kněžky... :-)
10.3.2010 08:32 - Sethi
Můj zápis má v této chvíli v podstatě dvě složky. Jednou je zdánlivě zdrogovaný výčet náboženských blízkých setkání třetího druhu a vzpomínek na dávnou minulost, druhá se tváří jako jmenný rejstřík padouchů. Snažím se to zabalit tak, aby dohledávání v další literatuře nebylo nutné.

Nicméně Asmodeus je pán Devíti pekel a vládce devátého kruhu. Jen tak mimo záznam to byl on, kdo uzavřel pakt se vznešenou říší a vytvořil tak tieflingy. K tomu, aby dosáhl plného božství se napřed musí vypořádat s démony.

Zmíněná Glasya je jeho milovaná dcerka, paní šestého kruhu. Milá dáma.

Dneska se jdu nechat vyzkoušet z kytek, tak se potom pokusím zase nastartovat osla a popojet.
10.3.2010 10:51 - yokuzava
:) Opet krasny kousek! Prekvapeni :) Skvele.

Asmodeus je neco jako knize pekel, ne? Demon.
10.3.2010 10:58 - Sethi
Ďábel, ďábel. Ne démon. Zatímco ďáblové jsou andělského původu, démoni jsou v podstatě náhodně poslepované kusy hnusu.

Nic osobního, Konstantine.
10.3.2010 11:02 - Nachtrose
Dik za osvetu. Asmodea jsem si uz i dohledal. Nejak nemam moc prehled v DnD bozstvech zatim, o to min, ze hraju Eberron, kde je to stejne ponekud jinak :-)

Ouško: a jak se vlastne ma pan Mňau? ;-)
10.3.2010 11:06 - Nerhinn
Zvažovali jsme udělat z něj plaváčka (když už dostal tak pěkný proutěný košík), věnovat ho hodným lidem (Alandra odmítla), nakrájet na steaky (málo masa). Zatím se nás drží jak klíště, mrška.
10.3.2010 11:10 - Sethi
Myslela jsem, že se Alandra ke Svenovu dárku ještě nevyjádřila.

Doufám, že se toho zvířete ujme, k jeho vlastnímu dobru. Nerada bych ho omylem vložila mezi dvě půlky housky Konstantinovi k svačině.
10.3.2010 14:53 - yokuzava
:) Nojo tak dabel. Poridte koteti druhe kote opacneho pohlavi :))

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.26353788375854 secREMOTE_IP: 18.118.200.136