Alnag
18.5.2009 23:42
Záznam z hraní D&D 4e - Amazing Adventures. Omrkněte také Sethiin zápis.
10.11.2009 21:08 - Sethi
Jen ať neskáče na Aiss. To už jsme tu měli. Napřed na ni přistál Ghar, pak Konstantin, v intervalu ani ne minut.

Chudák holka.
10.11.2009 21:11 - Jerson
Ještě že do téhle diskuse tu a tam nakouknu, člověk se tááááák poučí (: )
Sethi, alespoň máš co kreslit ;-)
10.11.2009 23:28 - Almi
ALL: Tady, musím uznat, nápady máte solidní. Jako pravý muž však významně mlčím :o)
10.11.2009 23:39 - Alnag
Noir píše:
Když Spercheios zmanipuloval Konstantina, aby se vypravil do Tlamy, šlo mu zjevně především o ten meč, na který chudáka hyenu pořád lákal. A jedním z hlavních Vecnových cílů ve 4e je, aby se zmocnil jednoho meče, který ho jako jediná věc ve Vesmíru, dokáže opravdu zabít...


To je hodně dobrý. Budu si muset ten OG přečíst opravdu z gruntu. Možná je tam těch náznaků víc... :D

Každopádně díky za info, určitě to použiju v nějakém dalším záznamu. Ono je vlastně jedno, jak to Almi zamýšlí, historii píšou bardi... :-p
10.11.2009 23:42 - Sethi
Vy jste na něj prostě zlí...
10.11.2009 23:55 - Alnag
Ale tak jako, já věřím, že to Spercheios myslel dobře. Byl jen krapet moc ambiciózní a zahrával si se silami, které byly nad jeho síly... ;-)
1.12.2009 07:00 - Nachtrose
Vytecny. A strasne se mi libi ta kostka :-)
1.12.2009 10:24 - Almi
Alnag: Opět jsi překonal mojí představivost..a to jsem se účastnil :o)

Nachtrose: kostka je velice vypečená věc, dalo by se říct... ;-)
1.12.2009 10:37 - Nachtrose
Almi: ci byl Kostka napad? I ta hospoda myslim. Kdyz Sven popsal ten stit s d20 zacal jsem se usmivat a cekal nejakou zaludnost, kde se prolinaji svety postav a hracu ( ma to nejaky odborny nazev? ;-) ). Takhle to ale taky bylo dobry.

Alnag: Jedna drobnustka me tam lehce zarazila. V Kostce se Konstantin sesune mrtev pod stul a v dalsim strihu uz si to vesele straduje s partou. Bud jsem neco prehlid ci nepochopil tak uplne spravne, ale trosku mi to rozhodilo kontinuitu pribehu.
1.12.2009 11:37 - Alnag
Nacht: Myslím, že se to jmenuje "breaking the fourth wall" ale tady je to dost slabé. Jinak Almi řekl jen kostka. Že je to d20 jsem si tam doplnil. Na druhou stranu d20ku znali i římani, tak to není vyloženě nepravděpodobné...

Jinak nad Konstantinem se hned sklání Aiss. Ale uvidím, co se s tím dá dělat.
1.12.2009 11:50 - Nachtrose
Alnag píše:
Jinak nad Konstantinem se hned sklání Aiss. Ale uvidím, co se s tím dá dělat.


Ono taky pravda, ze pri prihode s Gaerwyn v Hladove tlame to Sven v poznamkach presel celkem strucne a Aiss z toho udelala samostatnou epizodu. Na druhou stranu tady nejak nebyl cas ( mi tak prislo ) na cely ritual, leda by Konstantin nebyl tak uplne mrtvy.

/edit:

Sven píše:
Pak, po dalším hodu kostkou, Konstantin se zachrčením vydechnul naposledy. Odsunul jsem židli a s obtížemi jsem se pomalu postavil.
Pekelnice klečela nad gnollem a snažila se ho vzkřísit.


Toto je ona pasaz. Mozna necist i Aissiny zapisky, tak mi prijde v pohode, ale po te, co kvuli Gaerwyn nevim jak dlouho v meditaci rozmlouvala s Kralovnou, mi to prislo moc hrr. Ale kdyz se to veme kolem a kolem, asi to klidne nech tak a ja si pockam na popis od Aiss ;-)
1.12.2009 12:38 - noir
Konstantin nebyl mrtvý, jen na 0 životů a na 0 surgích.
1.12.2009 12:54 - yokuzava
:) Opet perfektni!
1.12.2009 13:59 - Nerhinn
Alnag: Ono ve vlastnostech té kostky je popsané, co se stane v případech, kdy hodíš 1-6, takže... ne, není tam vyloženě napsané, že je to šestistěnka, ale asi se to tak nějak předpokládá. Což je jedno, dvacetistěnka působí hrozivěji :)

A Gaerwyn Svenovi přirostla k srdci? Super! Tenhle díl se mi líbí :)
1.12.2009 14:50 - Nachtrose
Noir: tohle metavysvetleni uz mi dava smysl. Dik :-)
1.12.2009 17:08 - Almi
Nachtrose: místo se jmenovalo taverna U Kostky. Drobnou narážku nepopírám, ostatně se tyto táhnou celým hraním Amazing Adventures a pozorný čtenář je má možnost odhalit či získat nápovědu věcí příštích.. ;-)

Pravdou je, že Sven zcela pominul ve svých zápiscích neméně vydařenou část hry, které se neúčastnil (a tudíž nepopsal). Těšte se proto na Aissinu pasáž. Zejména je krásné vidět, jak si celé pátrání představovala Aiss (ve svém deníkovém preview na 17. června) a jak se to nakonec celé událo...

..protože není nad to, když závody v pití pořádá postava s nízkou Endurance (Gaerwynn), průzkům strašidelného domu vede dráček s nízkou Arcanou a hledání či orientaci ve městě nechají všichni na Aiss (streetwise či perception). Pak vznikají velmi zajímavé situace :-))

Noir: technicky máš pravdu, herně to byla regulérní zástava srdce, z níž tě Aiss musela nakopnout...

Nerhinn: Ty máš pouze jednu část vymyšleného artefaktu, a to věc známou jako Vagabundova kostka. Ta je skutečně 6ti stěnná, leč sama o sobě (téměř) neškodná, byť Sven po příhodě v katakombách bude mít asi trochu odlišný názor... :o)
1.12.2009 17:21 - Alnag
Teď jsem se kouknul a d20 je v příběhu popsána na vývěsním štítě. To, co bere Sven do ruky je popsáno jen jako kostka.
1.12.2009 17:37 - Jarik
Almi>
ale to je tim, ze jsem jeste nebyl vudce....
ja vsem zvolil spravne vyuziti, ... ze si sel kazdy po "svem"... zato ja nemohu.
Aiss > cirkevni kruhy (religion + diplomacy/history)
Noir > ochrana jeji, takze podpora vlastnosti (pripadne Nature a Perception)
Sven > klepy (Streetwise, Insight/History,... cokoliv)
Gaerwyn > hospody (Streetwise, Perception, Bluff)
Ghar(ja) > socialni vrstvy, struktura mesta (Diplomacy, History).

To byl plan. Jediny, kdo se jej drzel byli Sven a Aiss. Zbytek mne ignoroval a sel si po svem.

Ted jsem vudce. teda.. ted jsem vudce? ja nevim. ale asi to budu muset resit.
Jsem mistr slepych ulicek,... sam v nich jsem nejcasteji, ale i to je cesta (TUDY NECHOD!!!)
1.12.2009 18:06 - noir
Jarik: Ghar má kloaku, takže na vůdcovství jistý nárok má :o)
A my s Gaerwyn jsme se plánu drželi jako klíšťata - ale nečekali jsme magickou kostku, co nám půjde po tom, co máme nejslabší. Mrcha...
1.12.2009 18:29 - Nerhinn
Můj plán naopak vycházel prakticky bezchybně... užuž jsem z nich málem vytáhla všechno, co jsem potřebovala, když začali umírat a nestihli mi to doříct :/

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087007999420166 secREMOTE_IP: 3.128.155.149