No tak proč se pak ptáš "Proč tedy neříct postup ....". Z toho se mi zdálo, že ti to právě není jasné :)
Píše:
důležitý nepřítel bojuje, dokud nepadne polovina družiny, a pak ho první útok zabije. Nastav počet vyřazených členů skupiny na 1 pro lehčího a na Max-1 pro těžkého nepřítele. Čísla hozená během boje hráčskými postavami popisuj, ale ignoruj jejich mechanický vliv
jako ono by to klidně mohlo na některé hráče fungovat. Konec konců na úrovni mise (místo jednoho boje), mám z Omegy podobně zadrátovaný pocit herní mechaniky úspěchu mise :D
Stejně tak bych mohl dokola opakovat "proč chodí lidé na kouzelnické představení, když vědí, že je to jen trik?" a "proč lidé podesáté koukají na stejný film / seriál, když věcí, jak to přesně bude?" protože psychika.
prostě takové ty otázky, které ukazují, že lidé jsou lidmi a ne stroji, což se projevuje i v preferencích u hraní RPG. protože psychika.
Aj vaj, tady jsme už byli, tady to poznávám ... ale vlastně je to půvabné, že na tu diskusi na toto téma s tebou mohu použít stejně udivené dotazy, jako ty na některé způsoby hraní a GMování :) je to stejné, jen na jiné téma, akorát tady se divím já a ty jsi v roli toho, kdo hraje pro mě nepochopitelně tuhle hru ;)