Muž v zářivé zbroji sekl po démonovi svou zářivou čepelí, ta se zableskla jasným světlem a spálila ohavnou stvůru na prach.
Tiefling po bitvě s monstry poklekl vedle své umírající společnice, a z jeho světlem zalitých rukou se vyvalila léčivá energie, která zacelovala její rány.
Elfí válečnice se vznesla do vzduchu, oděná samotným světlem, a poté spalujícími údery rozbila řady zděšených nepřátel.
Řád světlonošů si propůjčuje nebeskou moc, s jejíž pomocí bojuje proti rozličným nestvůrám, ale hlavně ohavným Běsům z Propasti a Devíti pekel. Když začne bitva, ohání se svatou energií, kterou spaluje své nepřátele, stejně jako léčí spojence. Jejich vnitřní smysl jim napomáhá, když potřebují najít svou kořist či spojence. Jejich světlo je nicméně v neustálém vnitříním konfliktu s jejich Temnotou, což vyusťuje v bolestivé momenty.
3. – Božské světlo, Vnímání zla
7. – Oslepující úder
11. – Zlepšené božské světlo
15. – Nebeská magie
18. – Oslňující proměna
zvláštní, kdykoliv
Zápas s temnotou ve tvém nitru odhaluje neuhasínající světlo ve tvém srdci.
Naučíš se trik Světlo, pokud jej ještě neznáš.
Máš omezenou kapacitu nebeské energie, ze které můžeš čerpat, abys léčil zranění nebo spaloval nepřátele. Kdykoliv dokončíš Dlouhý odpočinek, hodíš si tolika kostkami, kolik je tvá oprava Inteligence a přicti svou úrověň v Lovci netvorů. Druh kostek je dán dvojnásobkem tvého zdatnostního bonusu (tedy k4 pro +2, k6 pro +3 atd.). Na tento den máš tolik energie, kolik je výsledek hodu. Ve svém tahu můžeš tuto energii využít následujícími způsoby:
Navíc, ve svém Tahu jako Bonusovou akci si můžeš způsobit Zásah jednou svou Kostkou temnoty (tedy vlastně světla) a obnovit si počet bodů do své zásoby rovný utrpěnému Zásahu.
Když dokončíš dlouhý odpočinek, tvá zbývající energie se vytratí a je okamžitě nahrazena novou.
Oprava inteligence x mezi Dlouhými odpočinky
Tvůj vnitřní smysl ti dokáže prozradit, když se poblíž nachází nepřítel, nebo potenciální spojenec.
Můžeš seslat Najdi zlo a dobro bez utracení Pozice kouzel.
stále
Tvé vnitřní světlo ti umožňuje zasahovat nepřátele s přímo oslňujícím efektem.
Naučíš se Oslepující zakletí (viz níže), které se nepočítá do počtu Zakletí, která znáš.
Navíc se naučíš novou Temnou čepel, tedy vlastně Světlou čepel, která udílí Zářivý zásah, nad rámec tvých známých Temných čepelí. Pokud s ní Zasáhneš Běsa, hoď ještě jednou Kostkou temnoty (Světla) navíc.
Oslepující zakletí. Členové Řádu světlonošů na 7. úrovni. Jako Bonusovou akci ve svém tahu Zakleješ tvora do 6 sáhů od sebe tím, že ne něj vyšleš jasný proud světla. Cíl se stane Oslepený. Na začátku svého dalšího Tahu si může hodit Záchranný hod, při úspěchu Oslnění pomine hned, při neúspěchu pomine na konci tvého dalšího Tahu.
při použití Božského světla
Tvé božské světlo se stalo tak silným, že dokáže vytvářet dodatečné efekty.
Když způsobíš tvorovi zářivý zásah, pomocí své schopnosti Božské světlo, alespoň za deset bodů výdrže, cíl musí uspět v záchranném hodu na Odolnost, jinak oslepne až do konce tvého příštího tahu.
Když vyléčíš tvorovi alespoň deset bodů výdrže pomocí tvé schopnost Božské světlo, můžeš mu odstranit jeden z následujících stavů: slepý, hluchý, paralyzovaný, otrávený. Nebo mu můžeš vyléčit jednu nemagickou nemoc.
Zvláštní
Proudí tebou moc nebešťanů, která ti umožňuje používat božskou magii.
Získáš rys Přirozené sesílání kouzel. Tvá Sesílací vlastnost pro tato kouzla je Inteligence. Následující kouzla můžeš Sesílat podle daného limitu a nevyžadují od tebe žádné Surovinové složky.
Libovolně: Vedení, Posvátný plamen
3/den: Denní světlo, Vílí oheň, Neviditelnost (jen na sebe)
1/den: Obrození, Úsvit
1x mezi dlouhými odpočinky
Na okamžik vyjevíš svou skoro andělskou podobu.
Jako akci ve svém tahu můžeš na 1 minutu vyvolat plný potenciál Světla ve tvém nitru. Získáš následující benefity.