Žena v nachovém oděvu se usmívala, když sváděla králova osobního strážce, kterého zmámila, zatímco mu do vína sypala jed. Zítra budou on i král mrtví, a ona bude moci těžit z chaosu, který to přinese.
Stařec v potrhaném rouchu s rarachem na rameni podřízl krk postupně všem jeho obětem. Narovnal je do pentagramu a poté začal se zaříkáním. Chystá se přivolat démony do našeho světa, aby mohl zmasakrovat všechny obyvatele zdejšího chrámu.
Mladý muž v černém plášti pospíchal katakombami starého hradu. Když doběhne včas, možná zabrání ďáblovým kultistům, aby způsobili ve zdejším království zmatek. Na rtech měl zaklínadlo, jímž si předem v ruce stvořil oheň.
Dotčení Běsem čerpají svou sílu z temných Nižšších svér. Buď ze sféry Zákona - Devíti pekel, nebo Chaosu - Propasti. Ovšem tak i tak se jedná o místa plná zla. Někteří čarodějové svůj původ přijmou, slouží jako zvědové či služebníci tamních temných pánů, nebo využívají své schopnosti čistě ve svůj prospěch. Jiní se však vzpírají silám, které je napájejí, a často se dokonce snaží překazit každý Pekelný či Propastný plán, na který narazí. Tak jako máme dobré Tieflingy, můžeme nalézt i dobré Čaroděje dotčené Běsem.
1. Běsovský původ, Běsovská magie
6. Zlomyslný služebník
14. Běsí podoba
18. Brána do pekel
Stále
Pro danou sortu běsů jsi tak trochu našinec, tělem i duší. Teda, ne že by našincům nerozpárávaly krky ale...
Ať už jsi výsledkem ohavného křížení, zlé kletby nebo tajemné přeměny, tvůj původ tě spojuje a určitým typem běsů. Ať už se jedná o Ďábly z Devíti Pekel, nebo Démony z Propasti, vždy ti dává určitý potenciál v jejich řadách. Je jen na tobě, zda jej využiješ, nebo zavrhneš.
Zvol si buď Ďábly nebo Démony, když si vybíráš tento Obor. Tato volba se bude vztahovat na většinu tvých schopností daných tímto Oborem a nelze ji později změnit.
Získáš Zdatnost ke všem Ověřením charismatu vůči zvolené skupině Běsů. Pokud už Zdatnost máš (třeba z Dovedností), můžeš si přičíst dvojnásobek Zdatnostního bonusu. Navíc ovládáš Jazyk svého původu. Tedy Démonštinu pro Démony nebo Ďábelštinu pro Ďábly.
K tomu se tvé tělo adaptovalo, aby lépe zvládalo domácí podmínky tvého druhého světa. Získáš Odolnost vůči Ohnuivému (Ďáblové) nebo Jedovému (Démoni) zásahu, podle toho, co jsi zvolil za původ.
kdykoliv
Nižší sféry často překypují poněkud něpěknou magií. A ty ses ji naučil používat také.
Tvé spříznění se silami temna ti dává možnost Sesílat kouzla nad rámec běžných možností ostatních čarodějů. Vždy, když získáš možnost Seslat kouzla daného Stupně, naučíš se nad počet Kouzel, která běžně Znáš, Kouzlo z tabulky Oboru a Kouzlo z tabulky tvého Původu.
Všichni:
Ďáblové:
Démoni:
stále
Naučil ses, jak přes své pouto k nižším Sférám k sobě připoutat věrného služebníka.
Naučíš se kouzlo Najdi přítelíčka, které se nepočítá do počtu Kouzel, která Znáš. Tvůj přítelíček získá nezvyklou podobu. Ďáblík, pokud jsi zvolil Ďábly, nebo Raracha, pokud jsi zvolil Démony.
Takovýto Přítelíček může ve svém tahu použít všechny Akce, včetně Útoku.
Může používat tvůj Zdatnostní bonus, pakliže je větší, než ten jeho.
Se svým Přítelíčkem můžeš telepaticky komunikovat a vnímat skrze jeho smysly, pokud jste ve stejné Sféře existence. Když vnímáš skrz jeho smysly, můžeš skrze něj také mluvit svým hlasem, a to i když Přítelíček běžně mluvit nedokáže.
Získá schopnost Vrozeného sesílání kouzel. Může jednou denně seslat Pekelné pokárání, pokud je Ďáblík, nebo Paprsek otrávení, pokud je Rarach.
Vždy plní tvé povely zcela správně a bezchybně, ale pokud je tvé Přesvědčení Dobré, dělá to s určitou nevolí.
1 x mezi Dlouhými odpočinky, Čarodějné body
Tvé tělo se může stát na okamžik skutečným Běsem. Krasavec sice nebudeš, ale jisté výhody to má.
Jako akci dokážeš na jednu minutu vyvolat svou temnou podobu a ukázat svůj plný potenciál. Tvé tělo získá rohy, kopyta, šupiny, či jiné démonické či ďábelské rysy dle tvé volby.
Po dobu trvání získáš Výhodu k hodům na Zastrašování a na začátku každého tahu si obnovíš 1k4 Bodů výdrže. Navíc získáš některé schopností z nabídky níže. Vyber si počet schopností menší či rovný tvé Opravě charismatu, za každou musíš utratit jeden Čarodějný bod. Po dobu přeměny získáš příslušné Akce a schopnosti. Pokud vyžadují hod na Útok nebo Záchranný hod, použij pro výpočet opravu Charismatu. Vybereš-li si více schopností, které se vyhodnocují hodem na Útok, můžeš je všechny provést v rámci jedné Akce.
Po dobu své přeměny se počítáš za Humanoida, ale i za Běsa zároveň. Tudíž jsi například ovlivněný schopnostmi, jež detekují Běsy, ale i zároveň těmi, co působí pouze na Humanoidy.
1 x mezi Dlouhými odpočinky
Jen blázen vkroří do pekelných bran, nevedou nikam, kam by se moudrý vydal. A to je přesně tam, kam jdeš.
Jako Akci vyřkneš slova v řeči, kterou ses naučil zkrze tento Obor, a vytvoříš před sebou kruhový portál do Nižších sfér. Ten vydrží až do konce tvého příštího Tahu a může jím projít libovolný počet tvorů. Pokud jsi zvolil Ďábly, vede do první vrstvy Devíti pekel, pokud Démony tak vede do první vrstvy Propasti. To kam konkrétně záleží na dohodě mezi tebou a PH.
Opačně, pokud se již naházíš v této sféře, můžeš se jím dostat do Materiální sféry. Nebo také můžeš portál využít k cestování hlouběji do každé Sféry. Vždy jej můžeš nasměrovat o jednu úroveň níže, než kde se nacházíš.
Navíc, kdykoliv otevřeš portál na dané místo, můžeš z něj přivolat Běsa (Démona z Propasti či Ďábla z Devíti pekel) s Nebezpečností 5 či méně, který ti bude sloužit, dokud nedokončíš Dlouhý odpočinek. Poté zmizí.