Rozhodl jsem se nevěnovat čas vymýšlení pozadí předmětů, pro sebe to nepotřebuji dělat, stejně tak je to i s kouzelnými předměty a přestupy. berte hru jako diablo nebo deskovku...poznáte předmět, co dělá a jakmile dosáhnete potřebných xp, automaticky přestoupíte.
Poklady: cennosti za 2000 zl, 700 md, 6000 st, 3000 zl
krátký luk +1,
trepky: Když máš obuté tyto lehké boty, můžeš se pohybovat
nahoru, dolů i do stran na svislých površích, a dokonce
i po stropech hlavou dolů s volnýma rukama.
Máš rychlost šplhání rovnou své rychlosti chůze. Ale
trepky ti neumožňují se pohybovat tímto způsobem
na kluzkém povrchu, například pokrytým ledem či
olejem.
hůlka má 7 dávek. Když ji držíš, můžeš použít
akci k spotřebování 1 či více dávek a tím pomocí ní
seslat kouzlo magická střela. Za 1 dávku sešleš verzi
1. úrovně kouzla. Za každou další spotřebovanou dávku
můžeš zvýšit úroveň pozice kouzel o jedna.
Každý den za úsvitu si hůlka dobije 1k6 + 1 spotřebovaných
dávek. Spotřebuješ-li poslední dávku, hoď
k20. Padne-li 1, hůlka se rozpadne na prach a zničí se.