Slávek: Podle mě postupuješ hrozně narychlo; snažíš se vytvořit všechno naráz, místo, abys zkusil tu hru bez doplňků, které nefungují. Lepší /t.j. elegantnější, rychlejší, úspornější/ postup je nahodit hru podle úplně obyčejných 4e pravidel a různé věci různě nazývat.
T.j. ne vytvářet zbraně, které fungují 2-3 úrovně, říkat dlouhému luku trombon, minikuši bambitka a opakovací kuši arkebuza.
Postihy na sesílání apod. jsou zcela zbytečné - protože kouzelník absolutně nemá důvod střílet nebo metat oštěpy, místo aby kouzlil. Pravidla jsou postavená tak, aby čarodějové kouzlili, šermíři šermovali a vrhači nožů vrhali nože. V tom jsou dobří a jde jim to. Pokud se snaží dělat cokoliv jiného, nebudou v tom zdaleka tak dobří, jako by se snažili dělat to, nač jsou stvoření.
Nemá smysl vytvářet složitý systém omezování magie/techniky, když ta hra bude fungovat i bez něj...
Hraničář je klasické povolání střelce. Přijde mi trošku legrační penalizovat ho za to, že střílí.