Slávek
25.3.2012 13:33
Konvert světa a svět
Takže dámy (ehm) pánové a ...genomové Zakládám zde tuhle debatu o změnách ve světě aby tu měl každý přístup a každý právo vyjádření a nedělali jsme jinde bordel. Zde budu dávat postupně změny ve světe a co jak je .Takže už Vám nebudu falmovat na email a můžete se hned vyjadřovat.
Autorská citace #1
25.3.2012 13:42 - Slávek
1) Zbraně Elfů po debatě s Mirou

Uděláme to jak to bylo po startu (Sihil a Gwahir) budou mít Elfie, An-Rimul jako rodové stejně jako lesní ve Finwallu a Nalmienu (Spojená lesní Království).

Sihil byl trpasličí a Gwahir myslím gnómský což u nás nelze použít takže oboje dvoje jsou zbraně Elfů. A budou spadat do exotických (vyjma toho že Sihil nebo Gwahyr si elfové mohou určit jeden z nich jako rodovku). A upraví se jim trochu hodnoty. ( Miro zkus něco navrhnout)

Pouštní Elfové to stejné jako výš
Siverin - Výše



Ismur -Poloelfové a Elfové těch se to netákýká

Mořští jsou banda která teprve se sjednocuje a vzhledem k tomu že jejich kultůra a tradice a úcta k odkazu jsou na bodě nula a jsou ovlivnění žitím s lidí tak pro ně se to vztahovat nebude vůbec ( je to fakt verbeš která je ceněna max jako posádka na lodě nebo jako piráti či pašeráci)


2)Dračí zemně a tvorové tam viz cesta Samuraje jak psal-Noir. Navíc dračí změně nezapomínejme že tam je magie vzácná...takže povolání tipu Čaroděj, Kněž atd nepovoluji stejně jako hraničář. Ale povolání co pracují s myslí, s tělem atd samozřejmě ano. Kněžská víra je tam více méně Budhismus a tuismus čili v sama sebe a Stury. Za to Alchymie tam funguje normálně a je na vysoké úrovni.
Autorská citace #2
25.3.2012 13:49 - Slávek
Rasy a Bohové :
Rasy- klíč
1)Člověk beze změny
2)Barbar není už je to člověk se změnou charakteristiky
3)Lesní Elf je Elf
4)Vznešený Elf je Eladrin
5)Darg je Goliash ale podoba zůstává Darga starého
6)Kent je Changeling a změna podoby tu je na nového Changelinga dále dělení kentu a jejich rozřazení budu ještě předělávat :(
7)Mořský Elf je prostě Eldarin akorát zaměřený na vodu no
8)Pouštní Elf je Drow stále ale vypadá jako pouštní Elf (Modré oči, ala Duna)

9)Gnom je Gnom a vypadá jako nový Gnom….ale pořád jsou do technologie zaměřeni spíše než na magii. Vím bude se to ještě řešit.

10)Šotek není a místo něho je Hobit a žijí s lidmi a Elfy (krom Elfie a puštěních elfů)

11)Tpralsík je trpaslík a zůstává.

Nové rasy
Minotaur povoleno ale později (pokud je družina najde a vyvede z temnoty) se spřáhnou s trpaslíky

Tifling povolen ale později- po narušení sfér

Orc a Polo Orc povolen už teď- Posledno, Císařství Olmion, Severské země

Shifters je povolený žíjí ve hvozdech, lesní říší, Argar, atd (hvzod Dary, Posledno )


Bohové tady je velký problém

naši bové zůstávají ale jejich jako by ztotožnění s DnD pro kněze a paladiny je následovné

Alvin bůh hladu, strádání, bolesti,
Duch smrti, pod jeho patronát lze i najít nemrtvé –v dnd Vekna


Andril bůh Světla, moudrosti, pravdy, vědění-v dnd-Erathis

Dulthar bůh neřesti, chlípnosti a obscénnosti- není důležitý na připodobnění

Dwatah bůh kovářství, Vládce Ohně a Země, Nejvyšší Pán hor (pro trpaslíky) v dnd -Moradin


Eleis (u Elfů) lidi se mu říká Sigmar bůh hrdinství a spravedlnosti.v dnd -Bahamut


Finvael bohové přírody, a Gallind stád, lesů, polí a plodnosti-v dnd Chauntea a Silvanus

Helkaglin Paní mrazu, královna ledových plání (zlo)- v DnD Raven Queen je akorát jen Zla

Irnaliel* bohyně léčitelství, lásky a věrnosti- vytvořena úplně nový archetyp pokud bude třeba.

Karvos* bůh slávy a boje - Tempus

Lianea* Měsíční bohyně, strážkyně klidného spánku, přezdívaná též Stříbrná paní která bojuje proti nemrtvím ( nejvyšší požehnání pro paladiny a kněze je že se mohou proměnit ve vlkodlaky jedná se řízenou lykantropii) v dnd –Selûne ( upravy)

Melek bůh bystrosti, řečnictví, lsti a také střelců a zlodějů-v Dnd Sehanine

Nefelktrah* vládkyně Temnot, paní
Moci a nositelka Zatracení stejně jako paní temných myšlenek- v dnd Tiamat

Sansri* Hadí bohyně v dnd Zehir


Sobek* bůh Vody a Větru, Pán oceánů, řek a ochránce mořeplavců- v Dnd Melora

Tanalé* bohyně krásy, radosti, citů, mládí a štěstí a chtíče ( velice uctívána i ve veřejných domech :) ) v dnd Sune

Tanron* bůh bohatství, peněz,obchodu a také prozíravosti a věštců,Ochránce měst-Avandra v DnD


Urxuros* Pavoučí bůh, pán pomsty,nenávisti a zatracenství-v dnd Lolth

Ulrik bůh krve a zuřivosti, Pán války bůh hor (barbarský ale i lidský)- v dnd Kord
Autorská citace #3
25.3.2012 14:21 - Slávek
Takže shrnutí a návrh :
1 - exploze za 1[z](větší zbraň tě bací víc)

2-3 - zásek na pohybovou (standardní akci už jsi nejspíš spotřeboval na nepovedený útok, takže by to dalo ješt v tomto kole možnost vyčistit zbraň a v příštím znovu jednat - nabít pohybovou (nebo drobnou akcí ještě v kole se zásekem, nevím, jak si určíš nabíjení) a znovu standardní akcí vystřelit).

4-19 - střelba

20 - normální kritika (tedy plé poškození podle použité schopnosti +1[z] za vysoký kritický zásah)

Střelné zbraně mohou používat ty povolání co Zdroj schopností: Bojový a Božský (Rád bych dal vy jímku na Alchymistu (artificer). Ostatní zdroje pokuď ji budou chtáít použít mají postih na jejich zdroj ( mystika atd).

Střelné zbraně u magických zřídel, kruhů druidů atd mají postih na Zásah a větší šanci udělat boom. Pro Změnu čarodějové, druidové mají postih u technologických krámech tipu dělo, tank, faktory a to dle DM. Dm řekne třeba že od děla je postih -10 po deseti sázích je nula ( co sáh to postih dolů).

byli upravené staty zbraní které se tu nelíbili a u pavézy byla dána Exotická že je.

Co se týká těch japonských zbraních z Dračích zemích k těm se většina lidi nedostane..ano za par desítek let Ilidar jako takoví k nim získá přístup ale trošičku jinou cestou a rozhodně se jim nebude líbit (invaze) mám to hlavně pro své cp.Dal jsme je navíc všechny opět na Exotické.

Podmínka - Zacházení se zbraní

Doutnáková pistole zas 0 dmg 1D6 dostřel 10/15 váha 10 lbs nabíjeni dvě drobné akce hlaveň - max dvě. Levá ruka

Křesadlovka pistole Zas.1 dmg 1d10 Dostřel 15/20 Váha 10 lbs. (max hlavní 4) nabíjeni jedna drobná akce jedna hlaveň-Vojenská a Levá ruka

Trombonová pistole (brokovnice) - zas+2 dmg 3d4 (zlepšené kritické zranění) dostřel 2/6 Váha 20 lbs (max 2 hlavně) - nabíjeni dvě drobné akce jedna hlaveň postava si hází při výstřelu past na udržení síla vs 6 ( popřípadě 10 pokud páli s obou dvou hlavní zaráz). Pokud oběť je zasažena hází si ještě na povolení Sila Vs 10 pokud z oběma hlavní tak síla vs 15-exotická

arkebuza zas 0 dmg 2d6 dostřel 10/20 váha 24 lib - nab dvě drobné akce

Mušketa zas.0 dmg 2d8 dostřel 15/30 váha 26 lib - nab jedná drobná akce. Max dvě hlavně.-Vojenská

Dlouhá mušketa s dalekohledem zas +3 dmg 1d10 dostřel 30/40 zlepšené kritické zranění- nabití dvě standartní akce.-exotická


Střelné zbraně jsou nákladné na sehnání, údržbu a ve většině území jsou nelegální nebo na výjimku. Musíte si hlídat střelný prach, kule a taky navlhnutí.



Jinak pro některé tvory je to exotická zbraň třeba pro Elfi s Elfie popřípadě z Lesních království atd.. záleži prostě od kud je.
Autorská citace #4
25.3.2012 14:56 - Slávek
Nové věci

Pavéza: postih -4, cena 15 zl, váha 25 lb.-exotická

*Pavéza dává výhody úplného zákrytu (str. 286), ale je dost neohrabaný a nepřítekl díky němu má proti tobě tedy výhody zákrytu, pokud je s přilehlých čtvercích.

exotické v Dračích zemích ..
Katana zasah +3 dmg 1d8 váha 5 lb Heavy Blade spec critik

Katana a Wakizaši

Wakizaši Zas 2 dmg 1d6 váha 4lb - lehká čepel-Defens-levá ruka critik
Katana -zasah +3 dmg 1d8 váha 5 lb Heavy Blade spec critik

Naginata zash +3 dmg 1D10 Váha 10lb Ratišťová zbraň, kopí- dlouhá , Critik

Yari Spear zash +3 dmg 1d10 váha 6lb. Ratišťová zbraň, kopí - dlouhá


Nodači zash +3 dmg 1d10 Váha 12lb Těžká čepel obouruč - zlepšené kritické zranění

Whip Claw zash +1 dmg2d6 Váha 2 lb. Light Blade, Kritik

Vojenské

Cat Claw zash +2 dmg1d8 Váha 2 lb. Light Blade


Sihil - -těžká čepel, Zach.+2, zranění 1k8, cena 35 zl, váha 4 lb. Jedenapůlroční a Zvýšený kritický zásah.

Gwalhir - vojenská, skupina: Lehká čepel, Zach. +2, zranění 1k8, cena 25 zl, váha 2 lb, Levá ruka
Autorská citace #5
25.3.2012 17:18 - Slávek
Expy, odměňování atd.


Minimálně za level dostanete 4 mag předměty počítám i s více hne dle vysvětlím proč.

Budu dávat jinak expy než je tam psáno (doporučeno i od ostatních DM) a bude jich méně, takže nebudete rychle postupovat ALE budete dostávat samozřejmě zaplaceno takže si časem vyděláte logicky na více předmětů než je minimální hodnota. Ceny nákupů jsou dle pravidel a samozřejmně se liší kde kupujete a od koho..stejně tak platí více méně ceny prodejné (s podmínkou víše uvedenou)

Co se týká poškozování předmětůse jede dle příspěvku Shadowa.. PH vám řekne kolik který předmět má životů a sem tma se hodíte na ověření.

Povolání zaklínač je prozatimně zakázáno...bude jako Cp jen
Povolání Kent nekromant to stejné

Speciální zbroje jako Dračí atd jsou stále ve hře...budu na nich dělat ( hledat).

DŮLEŽITÉ
1) pokud najdete magický item který je v jakýchkoliv dodatcích pro 4e tak jakmile mě ho vysvětlíte/přeložíte může do hry ( pokud to nebude ultra blbost )
2) To stejné dovednosti
3) cokoliv jiného krom rasy a některých povolání (rasu povoluje jen DM !)


Ano pojedu na systém X úspěchů a tři neúspěchy...

Téže si budu značit kolik úspěchů s kolika jste udělali a tím až budete uzavírat dostanete výsledek. Do teď to bylo jo nebo ne.



nezapomeňte prosím že primárně je se bavit a na to nepotřebujete superhridny .
Autorská citace #6
25.3.2012 17:28 - Slávek
Delegování

kdo co dělá :

Barbar - Dm
Mira - termíny, koordinace , sem tma pravidla , historie a co se kde dělo
Dep- Zápis iniciativy a stavů.
Roman- Pravidla
Zbyněk- Mapa
Zajda- Pravidla
Autorská citace #7
25.3.2012 17:32 - ShadoWWW
Poškozování předmětů: Viz část Poškozování předmětů na str. 69 v Průvodci Dějmistra. Co se týče souboje se nestvůrami... tam bych to asi řešil případnými rezistencemi; ale většina nestvůr v Bestiáři je již má implicitně (kde to plyne z logiky věci).

Co se týče golemů, tak ty lze najít např. v Monster Manual 2 nebo Dark Sun Creature Catalog, ale jsou to většinou nestvůry rekovského a legendárního stupně. Lze je však nahradit i různými Guardiany (strážci), kteří plní podobnou roli - lze je najít např. v MM1 a MM2.
Autorská citace #8
25.3.2012 17:32 - Slávek
Smrt
Smrt postavy pokud družina zachrání tělo není konečná. Lze oživit ale je potřeba tělo ( i kdyby to měla být jen kostra)

změna postavy
Dm na Vás bude hodně ale hodně zlý...takže více méně zakazuji :) ) Jen opravdu ve výjimečných případech mohu udělat to co jsem udělal Depemu.
Autorská citace #9
25.3.2012 17:35 - Slávek
ShadoWWW - sakra mě nenapadlo to použít na zbraň a zbroj :) Ok editnu to na hoře :)
Autorská citace #10
25.3.2012 22:09 - Vojtěch
Jestli si chcete ušetřit házení k6 před výstřelem tak můž průšvih nastat kdykoli postava hodí 1 na útok (což značí automatický neúspěch) a pak by to rovnou bouchlo, nebo se zaseklo. Kritický zásah, čili 20 na útok znamená plné damage a s vysokým krit.zásahem přidáváš další kostku, tedy i téměř dvojnásobné poškození. Takže podobný výsledek, méně házení (nebo to můžeš nechat na 1 výbuch, 2-3 zásek, ale vystřelí, 20 velká prda...)
Autorská citace #11
26.3.2012 07:28 - Slávek
Nad tím jsem uvažoval problém je Vojto ve variaci ber to následovně. On pokud hodí K6 pak tak má šanci ještě zvrátit situaci. Protože pokud mu padne po jedničce 6 tak dává kritický zásah. Ještě jsem přemýšlel že bych to narouboval na 20 stenku kde dle pravidel jednička automaticky minul dvojka nahazuje situaci a hází se K6 a následně to co jsem vypsal. A teď jdu přemýšlet nad tvím návrhem....udělat to jak to píšeš s menšími upravami že to bude jen na K20 tce.Zkusím o tom v Sobotu hlasovat:)
Autorská citace #12
26.3.2012 07:48 - Vojtěch
Mno, zkus si to představit ve hře. Já myslím, že akorát budeš házet 2x k6 a výsledek bude stejný. vyhodnocuješ dva hody ještě než se vůbec dostaneš k útoku. Pro nějakou jednotlivou akci to vypadá jako zpestření, ale počítej s tím, že to budeš dělat při každém souboji a to se omrzí... nedej bože aby vypravěč nasadil třeba 6 střelců s pistolí v každé ruce ;)

Př: Dvakrát hodíš navíc kostkou a pak stejně na k20 hodíš trojku a jde to vedle, nebo hodíš kritický zásah a ještě 2x dáš dáš 40 poškození a vypravěč si šktrne skřeta s 1 hp (poskok) :D
Autorská citace #13
26.3.2012 09:28 - Slávek
Hmm svatá pravda

Takže 1 miss alá výbuch
2 zaseknuti mechanismu 2 standardní akce
3 a 4 zaseknutí takže jednu standardní akci
20 ...no jo jenže dle pravidel dává dvacka vždy autmatický zásah a critik...jakou by to mělo ještě výhodu? Dát tam dvojnásobné zranění a kritické by bylo hodně přeboostování..
Autorská citace #14
26.3.2012 09:28 - ShadoWWW
Souhlasím s Vojtou. Jeho návrh je pravidlově čistší. A taky časově méně náročný - to je ostatně taky důvod, proč hod na útok proti statickému obrannému číslu je lepší než hod na útok proti OČ + hodu na obranu (jako to je v DrD 1.6), respektive proti záchrannému hodu (jako je to u kouzel v DnD 3E).

Výsledek je stejný, ale první způsob je elegantnější a kratší.

Edit: Však právě - nech tam na 20 jen ten kriťák (= dvojnásobné zranění) a je to. Máš to tudíš vyřešeno už v základu. Případně to dej jako zbraň se zvýšeným kritickým zasahem, např. +1k6
Autorská citace #15
26.3.2012 09:38 - Vojtěch
Aehm - v 3E bylo zase fixní DC kouzel, takže tam se počet hodů neměnil, jen se sjednotilo, že hází útočník proti pevné obraně.
Autorská citace #16
26.3.2012 09:49 - ShadoWWW
Vojtěch - no jo, máš pravdu.
Autorská citace #17
26.3.2012 09:59 - noir
Obávám se, že to je krapet zbytečná práce a poněkud úplné nepochopení toho, jak 4e funguje. Až vám ranger dá kritiku trombónem s powerou Sure shot, tak se pohybujeme kolem 80 zranění na jeden cíl. Ta zbraň je absurdně overpowered - průměrné zranění s ní je stejné jako maximální zranění jiných zbraní. A když si vezmu, že to někdo vylepší na Brutal, tak se to blíží rozbití hry...

Stejně nesmyslná je pavéza. Vyplatí se úplně vždycky...

Absurdní je i Whip Claw zash +3 dmg2d6 Váha 2 lb. Light Blade, Kritik. Když si vezmu, že je to vlastně kukri, jen dává dvakrát takové zranění, tak moc nechápu, proč by si někdo měl brát cokoliv jiného...

Na druhou stranu je zase sihil úplně zbytečná zbraň - proč by si někdo bral právě tuhle zbraň, když obyčejný long sword je totéž, ale má o +1 lepší útok?

SLávku, dokud nechápeš úplně dokonale, jak ten systém funguje, nevymýšlej nic-moc nového, nebude to fungovat. Lepší je vytáhnout si jakékoliv zbraně, které už 4e má a přejmenovat je...
Autorská citace #18
26.3.2012 10:04 - Slávek
Noir -

1) Renger je sice super ale pokud používá přírodní magii tak je mu to na houby viz konflikt mezi technologiemi.
2) Sihil má o proti long swordu Critik
Wip Claw jsem vzal s DnD Pravidel systému home na stránkách které mě byli doporučené :)

Ale ok trombon ač je v exotických zbraních a pořádj e tu konlikt magie a technologie + možnost že mu vybouchne v rukách jsme snížil na 3K

pávézu jsem poprosil Vojtu o pomoc poslal mě z Varováním že to není odzkoušené..tohle varování příjmám a zkusím.

http://www.dandwiki.com/wiki/4e_Mundane_Weapons ta katana a spol ( i třelné zbraně)
Autorská citace #19
26.3.2012 10:15 - Vojtěch
Proto jsem kdesi nahoře navrhoval mušketu jen s high crit / vysoký krit. zásah, který přihazuje jen jednu kostku. U 1[z] útoku je to 1[z] za tuto vlastnost a ještě plné zranění z muškety (takže jakoby obstojně hozený dvojnásobek), ale u 7[z] útoku to pořád jen přidává tu 1[z], nikoli dvojnásobek všeho.
Autorská citace #20
26.3.2012 10:17 - noir
Slávek:

1) Ranger je střelec nebo bojovník dvěma meči - přírodní magii nepoužívá, respektive nemusí používat. Je to "martial" povolání.

2) Kritika je zranění lk8 navíc, když hodíš na útok čistou 20 - nastane to tedy asi jednou za dvacet útoků. Plus jedna do útoku nastává při každém útoku. Cítíš ten rozdíl?

3) Ta zbraň je nesmyslná. Nic víc, nic míň. Rozbije ti systém, protože je jasně nejsilnější v pravidlech.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079514980316162 secREMOTE_IP: 18.217.228.35