Kirros
14.11.2011 21:08
De tenebris: EXALTED
V téhle diskuzi budou informace k minikampani Exalted alternující se Sunny Beach.
Autorská citace #81
8.5.2012 16:19 - Khardix
Nápodobně, můžu po cca jedné hodině kdykoliv.
Autorská citace #82
8.5.2012 16:47 - Macintoush
Tak tedy v 15:30.
Autorská citace #83
8.5.2012 22:40 - sir thomas
ok, v 15:30 u Macintoushe se rozhodne osud Ang-Tengu.

P.S. Doufám, že najdeme nějaký lék. Každopádně šetřím zkušenosti pro případ, že by byl potřeba nouzový plán (jinak jsem chtěl investovat do charmů).
Autorská citace #84
8.5.2012 23:24 - Macintoush
Jo to taky doufám, bohužel můj první plán obsahuje cestování po moři rychlostí 1000 mil za den, Jednoho Deathlorda atd a předpokládá znalosti životopisu Jalyna Korfose, které má postava nemá, ale jinak by to zaručeně fungovalo.
Druhý je daleko lepší a tak si ho nechám až na hru. Jen není jisté zda zabere.
Jinak mám v hlavě už jenom Gentel call of Lethe.
Autorská citace #85
9.5.2012 12:05 - Khardix
Kvůli špatně vycházejícím autobusům od nás dorazím se zhruba 20-timinutovým zpožděním.
Autorská citace #86
10.5.2012 20:51 - sir thomas
Dneska jsem se opět nudil ve škole, takže jsem provedl rešerši, jak vlastně funguje clinch a našel jsem tento poklad:

Exalted 201 Second Edition Combat

Je to extrémně dlouhý případ, na kterém jsou vysvětlena téměř všechna pravidla pro souboj. Výsledek je takový, že v okamžiku, když účastník "zruší clinch", druhý je inactive (tzn. 5 tiků). Pořád si nejsem jistý, jak lze někoho reálně uškrtit s garotou, která má accuracy -3, ale je to Scroll of the Monk.

Další náhodné poznatky o pravidlech:
  • po odečtení DV je nutně potřeba mít alespoň jeden úspěch pro zásah
  • za stunty se dává essence vždy
  • wound penalty se počítá nejhorší u zaškrtnutých políček
  • piercing útoky snižují pouze soak brnění a to ne méně než na dva
  • fail v hodu na stabilizaci umírajícího znamená, že pacient umírá (with best wishes to Syrael)
  • je třeba házet si na zastavení krvácení (reflexive Stamina+Resistance 2)
V zásadě není dost dobře měnit minulost, je mi poměrně jedno, jak to budeme hrát a v tak crunchy systému jako Exalted není skoro možné v každém souboji neudělat nějakou chybu. Každopádně by bylo dobré, abychom si nějak ujasnili, jak ta pravidla budeme interpretovat (možná s tím one net success after DV bych počítal, tam změna hodnot o 1 dělá velké rozdíly).

Z trochu jiného soudku: je "záchrana" Ang-Tengu dobrým důvodem proč si zvyšovat backgroundy typu Cult, Influence a Backing (Ang-Teng)? A jak to budeme řešit mechanicky (xp, ...)?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.0693039894104 secREMOTE_IP: 3.144.172.115