Kirros
14.11.2011 21:08
De tenebris: EXALTED
V téhle diskuzi budou informace k minikampani Exalted alternující se Sunny Beach.
Autorská citace #1
14.11.2011 21:57 - Kirros
Velmi stručný úvod do historie Stvoření

Pokud byste si chtěli přečíst vtipnější a možná i obsáhlejší historii světa exalted, podívejte se sem. Je to odkaz, který postoval sir Thomas v hlavní diskuzi.

Ale teď už k samotnému settingu. Bylo nebylo nekonečné moře chaosu. Všechno zde bylo možné a to i nemožné věci. Čas tu plynul všemi směry a někde taky nebyl. A toho si Víly, obyvatelé tohoto chaosu, řečeného Dyvoko, užívali. Ale protože v Dyvoku bylo všechno možné objevili se tu i stvoření řádu, kterým se tento chaotický kosmos nelíbil, byli to Primordialové (z lat. Prim - první, Ordial - řád... tedy alespoň podle američanů).

Milý Primordialové si postavili vlastní svět, definovaný jako ostrůvek řádu mezi vlnami chaosu, definovaný pěti póly živlů - Země, Ohně, Vody, Vzduchu a Dřeva. A protože každý z Primordialů měl své věci na práci (převážně války s Vílami) tak se nechtěli otravovat s údržbou nově vzniklého světa. Stvořili si proto partu bohů a jiných bytostí, které Stvoření, jak svůj svět originálně pojmenovali, udržovali. A ano, každá věc v tomto světě má svého boha, od kocoviny, přes tamhleto jezero až po koncept hrdinství.

Po nějakém čase si Bohové řekli, že je otročina pro své stvořitele nebaví a řekli si, že povstanou. Jenže nemohli povstát přímo protože je svazovali přísahy, které složily vůči svým tvůrcům. A tak si s pomocí Autochtona (Primordiala, kterého už před jeho zradou nikdo neměl moc rád) a Gaiy nejmladší z Primordiálů zamilované do bohyně Luny, vytvořily partu svých vyvolených, mající za úkol zpacifikovat tvůrce vesmíru. Bohové, kteří se tohoto účastnili byli: Neporažené Slunce - ten stvořil 300 Solarů majících za úkol válku vést, Luna - stvořila 300 Lunarů - každý jeden aby sloužil jako partner a pomocník jednomu z Solarů, Panny Osudu - stvořily 100 Sidereálů kteří měli sloužit jako zvědové, rádci a učitelé Solarů a nakonec Gaia dala vzniknout desetitisíci Drakokrevných, slabších Exaltůch sloužících jako nižší důstojníci v armádách Solarů.

No a protože Primordialové čekali takovouto vzpouru, asi jako by faraon čekal vzpouru z mraveniště ve čtvrti otroků, bylo jejich překvapení opravdu nezměrné. Zvlášť když někteří z nich umřeli a zjistili, že nedefinovali pravidla reinkarnace tak, že zahrnovali je samé. Z těchto Primordiálů, zaseknutých mezi životem a smrtí se pak stali Nezrození. Po dlouhých letech Primordiálové válku prohráli a ti co rezignovali, byli zmrzačeni a uvězněni v těle jejich vůdce - Malfea.

A tak Bohové odešli do nebeského města Ju-Šanu, pověřily Exalty aby vládli pozemskému světu a šli hrát Božské Hry u kterých vystřídali Primordiály. Tohle fungovalo nějakou dobu a tento První Věk byl asi nejúžasnějším obdobím na Stvoření. Pak začala působit kletba kterou vyslovili umírající Primordiálové a Solarům začala jejich moc lézt na mozek. Zašlo to až tak daleko, že si Sidereálové řekli, že není jiná možnost, než Solary zlikvidovat, zajistit aby se žádný z nich už nikdy neobjevil a předat vládu Drakokrevným. A přesně tohle udělali, sami pak odešli na nebesa, bez toho aby někdo na zemi věděl, že kdy Existovaly. Esence Solarů byly uvězněny hluboko pod mořem v Nefritové cele a Lunaři se rozprchly do Dyvoka. Na zemi vládli Drakokrevní a všechno bylo fajn. Teda až na mor Nezrozených a nájezdy Víl, které vymlátili 90% populace Stvoření. Naštěstí hrdiná Drakovkrevná bojovnice, později zvaná Šarlatová Císařovna, získala přístup k obrané síti vybudované Solary a obě hrozby odvrátila.

No a po sedmistech letech své vlády zmizela a Císařství upadlo do stavu hádek a bojů o Šarlatový trůn. Mezitím služebníci Nezrozených našli Nefritovou Celu a pokusili se ukrást esence Solarů.

--- POTUD STANDARTNÍ KANNON ---

Nezrozeným se podařilo ukrást dvěstě z původních tří set esencí. Dalších padesát se pak dostalo do rukou Yozi - uvězněným Primordiálům. Od té doby uplynulo asi deset let. Šarlatová Císařovna je stále neznámo kde a císařství vládne její dcera Mnemon. Císařství však zahrnuje jen Požehnaný ostrov - kontinent uprostřed Stvoření. Na Prahu - okraji stvoření však propukly krvavý boj mezi armádami nově povstalých Solarů proti Rytířům Smrti, vyvoleným Nezrozených vytvořeným z ukradených esencí Solarů.

Nové Stínozemě se objevují každým dnem a invaze Podsvětí se zdá nezastavitelná. V této těžké době tak vzniklo několik dříve nemyslitelných spojenectví. Kult Osvícených - organizovaná církev Solarů je sdružuje, existuje zde poradní orgán, dále se navrátivší se Lunaři připojili k boji svých bývalých pánů, připojili se armády Drakokrevných a Kult má také požehnání od Bohů a Siderealů, kteří mu ze všech sil pomáhají v odvrácení hrozby, které Stvoření hrozí.

Přesto se však zdálo, že šiky Nezrozených jsou silnější, proto také vzniklo to nejpodivnější spojenectví. Vyvolení Yozi - Princové Zeleného Slunce se připojili k boji proti mrtvým bratrům svých pánů. Ani uvěznění stvořitelé, nechtějí své dílo vidět v troskách neexistence. A tak se Žluté Slunce nebes a Zelené Slunce pekel spojili v boji proti Černému půlnočnímu slunci podsvětí. Bude to boj o samotnou Existenci. A spojenectví, na kterých tento boj stojí nejsou rozhodně ta z nejjistějších...

// Zítra napíšu jak tvořit postavy.
Autorská citace #2
1.12.2011 20:23 - sir thomas
Na jaké části Creationu budeme/chceme hrát? Můj koncept je Jižan, ale v zásadě mi s Linguistics 2 připadá vše až na Blessed Isle možné.

Jinak postavu sem hodím až Kirros napíše něco více o tvorbě postav (např. jestli jsou tam nějaké specifické záležitosti).

Mimochodem, teď jsem pracoval na jiném konceptu a zajímalo by mě: Jak funguje kombinace "Worthy Mount Technique" a "Leaping Dodge Method"?
Autorská citace #3
2.12.2011 14:49 - sir thomas
STRUČNÝ A ZAUJATÝ PRŮVODCE PO SMĚRECH (neoficiální)
Stvoření lze klasifikovat do čtyř (nebo pěti) Směrů, z nichž každý je spojen s jedním živlem. Střed, který kotví celé Stvoření v Dyvoku, a o kterém zde mluvit moc nebudu, je spojen se Zemí a tvoří ho Blessed Isle, centrum Říše. Obklopuje jej Vnitrozemní moře.

mapa Stvoření

SEVER
Sever je spojen se Vzduchem. Čím více na sever se člověk dostává, tím chladněji je; tajga postupně přechází v tundru a na úplném severu, u Elementálního pólu Vzduchu jsou nekončící ledové pláně. Sever byl na své obyvatele vždy tvrdý.
Co je na Severu: Barbaři! Mamuti! Létající lodě! Podzemní město skrývající ve svých tunelech Temnotu! Bílé město, jehož každý kámen je zasvěcen Neporaženému slunci!

ZÁPAD
Západ je spojen s Vodou. Z velké většiny tvořen oceánem, lidé zde žijí na nespočetném množství ostrovů a souostroví. Daleko na západě, u Elementálního pólu Vody přechází voda v oblohu a není rozeznat obzor.
Co je na Západě: Everything is better with pirates! A tihle jsou navíc napůl démoni! Ostrov, kde jsou mrtví důležitější než živí!

JIH
Jih je spojen s Ohněm. Jak je Sever nehostinný kvůli chladu, je Jih kvůli horku. V okolí Vnitrozemního moře je ještě možné půdu obdělávat, ale čím více na jih se člověk dostává, tím sušší a teplejší je podnebí. V blízkosti Elementálního pólu Ohně přechází poušť v nekonečnou plamennou pustinu.
Co je na Jihu: Město skleněných věží! Tisíc a jedna noc! Nomádi! Krvežíznivé nevěsty boha války (a skotu)! Město vykutané ve vyhaslém vulkánu! Kastovní společnost, kde je váš život předurčen vaším znamením! Drahé kamení, drogy, otroci!

VÝCHOD
Východ je spojen se Dřevem. Nejúrodnější a také nejlidnatější Směr stvoření. Směrem na východ přechází stepi v pralesy a ty stále houstnou, až u Elementálního pólu Dřeva jsou stromy zemí i oblohou.
Co je na Východě: Létající hora! Ruiny Prvního věku skryté v pralesech! Stát, jehož obyvatelé žijí pouze v korunách stromů! Zdánlivá idila, kde všichni jednou za rok hromadně propadnou šílenství!

ŘÍČNÍ PROVINCIE také Scavenger Lands
Ačkoli leží na Východě, je to více než jen hrstka rebelů proti Říši. Je to jeden z nejrozmanitějších regionů Stvoření.
Co je v Říční provincii: Ankh-Morpork Stvoření! Město ovládané bohy, kde každý druhý obyvatel je bůh, polobůh nebo elementál! Obrovská nekropole-město ovládané Pohřebníky a střežené duchy mrtvých! Prázdné prokleté město plné technologie z Prvního věku! A Walker, Nexus Ranger (dobře, oficiální název je Emissary)!

Disclaimer: Tento průvodce se zaměřuje pouze na ty prvky Stvoření, které si autor pamatuje a připadaly mu "hustodémonsky krutopřísné", neboli "cool", jedná se tedy o extrémně zaujatou práci. Zároveň se autor omlouvá za některé nepřeložené názvy (psány kurzívou).
Autorská citace #4
6.12.2011 21:46 - sir thomas
Poznámka: Neberte to tak, že se váš standardní ST nudí. Má jen problém držet se projektu a projekt opustit. Pokud je dostatečně zajímavý. Postavu publikuju, abych to měl už hotové a měl s tím klid.

RIST, aka Kamenný zabiják, aka Zlatoruký spasitel
Vyvolený Neporaženého Slunce, Night caste
Kdybyste potkali Rista na ulici libovolného města na Jihu, nejspíše byste mu nevěnovali žádnou pozornost. Je nevysoký, i když široký v ramenou, s tuctovým obličejem, tmavou pletí a krátce střiženými černými vlasy; pohybuje se tak, jako by na jeho přítomnosti zde nebylo nic divného. Když si člověk přece jen uvědomí, že je na tom jižanovi, kterého zahlédl je něco zvláštního a podívá se na něj znova, zjistí, že není k nalezení.

Nenechte se zmýlit nenápadným vzezřením. Rist je vrah. Zabiják. V jeho rukou našlo smrt už mnoho lidí, kteří Stvoření přinášeli více škody než užitku. Nikdy ale nezabíjí pro svůj osobní prospěch. Vždy zabíjel pro jiné, když to byla nejkratší cesta k dosažení vyššího cíle. A vražda často problémy značně zjednodušuje.

Nikoho asi nepřekvapí to, že v boji je Rist extrémně nebezpečný. Bojuje sice často jen holýma rukama, ale pod jeho údery praskají kosti, obzvlášť pokud si ještě navleče své artefaktové rukavice. Většinou se snaží souboj rychle ukončit; postupuje nezadržitelně vpřed, sráží soupeře silou svých pěstí, zatímco jejich údery se od něj prostě jen odrážejí.

Pozadí
Rist se narodil na dálném jihu, mezi pouštními nomády. Z té doby nemá moc vzpomínek, pamatuje si jedině zběsilý úprk pouští. Není jasné, co jeho otce donutilo utéct s rodinou až na pobřeží Vnitrozemního moře, do Chiaroscura, města skleněných věží. Jedna věc jasná je, ani to mu nepomohlo, alespoň ne na dlouho. Ani ne dva roky od jízdy jeho života ho našli mrtvého v docích, ve vodě, tváří dolů.

Rist přežíval na ulicích jak se dalo, dokud se jeho matka nezalíbila úředníkovi v manufaktuře na bavlněné plátno, který ji zařídil stálé zaměstnání. I přes to většinu mládí strávil Rist v docích, kde začal pracovat jako nosič a dělník. Byla to mizerná práce a mizerně placená, ale placená byla. Navíc, doky byly plné námořníků a kupců z Gildy,
plné příběhů z cizích krajů.

Jak začal Rist zabíjet? Jeho matka se úředníkovi znelíbila a hrozilo, že skončí na ulici a nikdo ji nebude chtít přijmout do dalšího zaměstnání. Rist se rozhodl, že nejjednodušší bude úředníka zabít. Po šest dní ve svém volném čase sledoval jeho zvyky, než našel vhodný okamžik. Sedmý den se ho vydal zabít. Holýma rukama mu zlomil vaz, zmizel do noci, a dalšího dne přišel do doků, jako by se nic nestalo.

Úředník nebyl příliš důležitý ani oblíbený a stop zůstalo málo, takže nakonec musela být vražda uzavřena jako nevyřešená. Shodou okolností se však o tento čin začal zajímat jeden z delzhanských šlechticů, Ristův zaměstnavatel. Toho zaujal především způsob provedení -- oběť se ani nestihla bránit, rána byla rychlá a efektivní a útočník zmizel téměř beze stop. Nějakým způsobem se mu podařilo dát dvě a dvě dohromady a učinil Ristovi nabídku, která se nedala odmítnout. Buď jej i jeho matku připraví a veškerý majetek a nechá vyhnat z města a nebo se o ně oba postará, ale Rist pro něj občas odstraní někoho nepohodlného. Nikdy se nejednalo o důležité lidi, většinou to byli rváči najatí soupeřícím šlechticem. Většinou to ale také byli nebezpeční lidé. Chudinskými čtvrtmi se brzy rozběhly pověsti o maskovaném vrahovi, který zabíjel výhradně holýma rukama.

Zabijáci většinou umírají, když narazí na někoho lepší, než jsou sami; takový je osud toho, kdo bere cizí život svou vlastní rukou. Rist by už asi dávno skončil v nějaké temné uličce, kdyby neexaltoval. Jeho posledním cílem ve službě jeho pána byla žena, prý bezvýznamná a neschopna obrany. Sledoval ji celý den; zdálo se, že před něčím prchá. Jednat se rozhodl v okamžik, když po setmění opustila městské brány. Připlížil se tak blízko, že stačilo už jen natáhnout ruce ... zjistil, že v náručí ukrývá dítě, novorozeně ... a čas se pro něj na okamžik zastavil.

Nikdo kromě něj neví, jestli k němu v ten okamžik promluvil Neporažené Slunce. Od té doby však nepoužívá své schopnosti ve službě těm, kteří jsou mocní a rádi by získali ještě více moci za použití jakýchkoli prostředků, ale na pomoc těm, kteří jsou slabí a nemají jak se bránit.

Velmi rychle zjistil, že ta žena prchala před Delzhanským šlechticem, jeho pánem, jehož dítě donosila. Rist věděl, že jeho pán bude mít někde v okolí další služebníky a že pokud teď uteče, velmi brzo bude mít na své stopě jiné zabijáky. Zavedl své pronásledovatele do pouště a uprostřed písečné bouře se na ně obrátil. Žádný z nich, včetně jeho dřívějšího
pána nepřežil. A písek skryl všechny stopy.

Když písečná bouře ustala, zjistil, že se nachází v ruinách nějakého města. V nich našel oba artefakty, které teď nosí.

Od té doby Rist cestuje po Stvoření (kde přesně, podle kampaně) a pomáhá potřebným tím, že je zbavuje jejich vykořisťovatelů. V malých komunitách mu to dokonce přineslo uctívače, kteří se modlí k Zlatorukému spasiteli (podle jeho artefaktových rukavic), který přijde a zbaví je krutého pána nebo nájedzníků. Rist však obvykle skrývá svou identitu a svůj vzhled, proto je znám jen podle svého přízviska.

Poznámky:
Osobní deník (bonusové body do Essence, Virtue, Combo (3), a dvou Abillities)
Některé věci ještě nejsou dořešené, záleží na tom, kde budeme hrát. Kontakty bych viděl na něco s Gildou.
Motivace, osvobodit exaltace všech abyssálů, je na míru kampani (a Virtues), pokud se nehodí, jde vymyslet něco jiného.
Autorská citace #5
8.12.2011 14:08 - sir thomas
Upravil jsem deník postavy podle Scroll of Errata. Mimochodem, bude někdo z vás mít MDV větší než 6? Jinak mi vyšly bonusové body na skvělý charm "Screw you, guys, I ain't here.".

Pro jistotu připomenu, že Kirros prosil, abyste mu poskytli koncept postavy do pátku (včetně). A taky to, že pokud budeme hrát v okolí Thorns, může být dobré, aby vaše postava uměla Riverspeak, kterým se v tam mluví (zvlášť pokud bude obstarávat sociální interakci).
Autorská citace #6
9.12.2011 18:59 - Macintoush
Loquemus Stříbrostín
Loquemus Stříbrostín se narodil v Sijanských docích. Matka byla místní a zdědila jednu menší hospůdku, otec pocházel ze zničeného Linowanského klanu. Oba pracovali v hostinci. Vzhledově po otci podědil tmavě zelené vlasy, po matce spíše světlejší odstín pleti. Ve dvanácti letech byl díky inteligenci a zdravému zájmu o o posmrtnou existenci ( mimo Sijan se tomu říká morbidita) přijat do Pohřebního řádu, původně mezi Obřadníky, po dvou letech však byl přeřazen k Mluvčím mrtvých. Krátce po dosažení 20 let (oficiální dospělost v Sijanu) se zapojil do jednoho sporu o vlastnictví předmětů z hrobky jednoho Exalta. Detaily doplním (podle toho jestli to půjde s Khadrixem, nebo tam vrazím třeba svého Lunara nebo něco jiného) Nakonec dokázal tribunálu Pohřebního řádu, že daný exalt je oprávněným vlastníkem těch věcí (pomocí materiálů a z Sijanského archivu a dávno zapomenutých pohřebních regulací a dědických pravidel) a v průběhu soudu sám exaltoval. Souzený exalt odsouhlasil, že o ničem nebude mluvit a Sijan si vesele uklidil svého Eclipse (poporovat Anathemu by poněkud poškodilo zahraniční vztahy, nebo dokonce odradilo klienty), a začal ho cvičit. Vedení Pohřebního řádu, předpokládá, že Solár oddaný městu by mohl v blízké době podstatně vylepšit jejich situaci a pokud se něco nepovede, popřou veškeré spojení s ním od jeho exaltace. Pomocí několika ukrytách zanmení se mu na jedné hrobce podařilo aktivovat mechanismus, který mu podal pár krátkých daikláv (jednu soulsteelovou a druhou Orichalcumovou- ne taky nevím, který blbec a proč to v prvním věku vyrobil)

Motivace: něco podsvětí, deathlordy a mírem, nebo tak něco. Musím to ještě zformulovat.
Anima baner: obtočený Had Lethe (CoCD: U), nebo možná Gravehound (CoTD: W)

Charakter sheet by měl být zítra.

Jo a chápu správně, že backing slouží jako základní náhrada spousty backgroundů, jen to je složité a musíte dělat, co váš hřbitov chce?
Autorská citace #7
11.12.2011 13:52 - Khardix
Tak se zpožděním, ale přece:

Syrael Sandstorm
Koncept: Hlas pouště, klerik-emissar Cecelyne
Co se historie týče, tvrdě narážím na neznalost prostředí, takže jen hrubý nástin:
Syrael se narodil na Jihu v kmeni nomádů. V mládí vynikal svojí dovedností v boji se šavlí, (později dvěma šavlemi) a byl znám svojí nemilosrdností při nájezdech. Když byl na oplátku takto přepaden jeho kmen, obraně se příliš nevěnoval a raději zmizel, dle hesla "Dnes uteč, zítra bojuj". Nájezd byl ovšem neobvykle úspěšný a Syrael byl najednou jediným přeživším členem svého kmene. Po týdnu bloudění pouští ho navštívil démon Cecelyne (konkrétně Gilmyne) a nabídl mu Exaltaci, kterou Syrael ani příliš neváhal přijmout.
Dálší osudy nemám kokretizované, ačkoliv určitě strávil nějaký (delší než minimum pro setkání se s patronem) čas v Malfeu.

Motivace: Sjednotit Jih pod svojí vládu (potažmo vládu Cecelyne) a/nebo Přetáhnout co nejvíce Exaltů na stranu Yozi.

Na character sheetu pracuji a doplním, společně s detaily typu Anima Banner.
Edit: aktuální verze deníku; chybí vybavení (akorát na artefaktovou zbraň/e mám vyhrazené dva body), Charmy (vybírám průběžně) a nejsou utracené extra body (kromě zvíšení Essence).

Co se týče napojení na ostatní - s Dráčou jsme se tak napůl domluvili, že budeme oba z Jihu a nejspíš dorazíme na místo hry společně.
K Macovu návrhu: Klidně budu v daném sporu vystupovat, jen budu potřebovat konkrétnější představu, o co tam vlastně šlo :)
Autorská citace #8
11.12.2011 13:59 - Khardix
Následně bych měl pár dotazů: V Erratech se píše, že Infernálové si vybírají ještě jednoho Yoziho (mimo svého kastovního) a jeho Charmy jsou pak počítány jako Favored. Taky u Urges se mluví o "Yozi patron", ale není úplně jasné, jestli jde o kastovního, nebo nějakého jiného. Jak to tedy je?
- Yozi patron je Yozi dané kasty a levnější Charmy jsou od Yoziho, se kterým postava nějak sympatizuje
- Yozi patron může být jiný Yozi než kastovní, postava pak má jeho Urge a levnější charmy

Jak funguje boj dvěma zbraněmi? V základních pravidlech se o něm moc nepíše (kromě příkladu specializace u Melee vlastně vůbec) a jinde jsem ho také nenašel...
Autorská citace #9
11.12.2011 17:33 - sir thomas
Nejsem odborník na Yozi, ale přišlo by mi logické, že budu mít přístup ke kastovním charmům a nějakým charmům jednoho libovolného Yozi. Představa například Slayera, který nebude mít Malfeovy charmy mi přijde ... vtipná. Ale možná se pletu.

Co se týče boje se dvěma zbraněmi, hrál jsem jednoho takového (shodou okolností u Kirrose), takže: jediné, čím se to liší je Flurry (Core, p. 143), kdy je možné každou ze zbraní zaútočit tolikrát, kolik je její Rate (a platí postihy za multiple action). Obyčejný útok jde pouze jednou ze zbraní za akci, dává normální postih na DV, ... Navíc, pokud to nejsou vyvážené zbraně (Hook Sword, Short Diaklave) a člověk nemá příslušný merit (našel jsem jen jako příklad u Pantera, kde jsou v Exaltech merity, anyone?), dostává off-hand penaltu -1. Pěkné, je že můžeš počítat vyšší Parry DV z obou zbraní (nic se nesčítá).
Autorská citace #10
11.12.2011 19:46 - Macintoush
Merity jsou v Scrool of heores, jak je získat pokud neexaltujete z hera, netuším.
Jinak to, co jsem psal o dvou daiklávách ruším, žralo by mi to moc esence při soubojích, oproti jedné obouruční celkem zbytečně.
Jo a taky jsem otevřel úplně špatnou příručku. (wonders of lost age, apendix), proč mi to nikdo nezakázal? A zjistil, že základní warstrider se dá sehnat už za tři tečky v backgroundu. Asi s tím nemůžu začínat hru, co? Zoufalý DB žoldák zaplatil epický pohřeb své lásky svým warstiderem, asi ne co? Deedlord ho dal Sijanu, jako důkaz přátelství? ( Právě jsem ochotný utratit 3 tečky za něco, co mi při první příležitosti ustřelí hlavu, asi bych se neměl tolik koukat na anime)
Autorská citace #11
11.12.2011 20:19 - sir thomas
Macintoush: Nikdo ti to nezakázal, protože jsme zapomněli, že ten, kdo má Selský Rozum, je Carl. Kdo slyšel něco o diplomatovi s vlastním warstriderem. Každopádně, warstridery potřebují k operaci trojkový Hearthstone. To už je docela drahé.

Co třeba takový power armor? ;)

EDIT: Neporažené Slunce, co jsem to právě navrhl?

Mimochodem, je třeba říct, že dvě zbraně nejsou moc dobré (vlastní zkušenost) -- při Flurry jsou ty postihy tak velké, že se špatně trefuje (a zbraně mají relativně slušný Rate i normálně). Hodí se spíše, když na to člověk má charmy, nebo když jsou diametrálně odlišné (a člověk používá tu, co se mu zrovna hodí).
Autorská citace #12
11.12.2011 21:29 - Macintoush
Po konzultaci s předky jsem se rozhodl, že warstider si seženu až v průběhu hry (7. legie není daleko a potřebuje komunikovat se svými mrtvými.) :)

sir thomas píše:
. Kdo slyšel něco o diplomatovi s vlastním warstriderem.

Den kdy se Země zastavila?, Code Geass?
Vsadím se diplomati 7. legie mají warstidery.
EDIT: slyšely jste někdy o Gunboat diplomacy

Sir thomas píše:
Nikdo ti to nezakázal, protože jsme zapomněli, že ten, kdo má Selský Rozum, je Carl.

Jo ten teď asi moc nezajistím (Mluvčí mrtvých jsou divní, morbidní a excentričtí i na poměry Sijanu), snad ho dodá někdo jiný.

Komunikaci se mnou v době zápočtů neberte moc vážně.
PS: Všimněte si, že jediný v naší skupině, kdo nehrál žádného Jižana je Jill.
Autorská citace #13
11.12.2011 23:06 - draca
Zpoždění z důvodu psaní diplomky a totální sklerózy:

Jméno: Parametr not found. (Zatím nemám)
Koncept: Vědec průkopník
Historii postavy nahodim ve stylu co by měl dělat a co bych chtěl hrát jelikož jsem všechna jména spokojeně zapoměl. Měl by bejt z jihu aby znal khardixovu psotavu pořípadě kousek od jihu.
Měl by se narodit ve městě kde pro svůj zájem o mutace a tvoření z neživých věcí v živé. Když civilisti se rozhodli zničit celé zařízení z důvodu že v okolí nastala náká pohroma tak naprosto zbaběle zdrhnul při celé události zemřeli jeho učitelé a byli zničeny veškeré záznamy výzkumu.


Motivace: Vytvořit svoji vlastní říši, která bude zaplněna tvory které stvoří.

Na char sheetu se dělá tzn. mám atributy a skilly - totálně nestíhám.

S Khardixem jsme se tak trochu domlouvali že dorazíme spolu.

Když tak Kirrosi řvi stěžuj si atd.
Autorská citace #14
12.12.2011 10:33 - Macintoush
Omlouvám se, ale vzhledem ke přetrvávajícím technickým problémům s notebookem, nejsem schopen vytvořit si exaltový charkter sheet v elektronické podobě (už dvakrát mi u toho spadl počítač a po třetí to tam fakt nemám náladu naklikávat)- nevadilo by Kirrosovi, pokud bych si na charakter přinesl až na hru vytvořený klasickou metodou . Mám ti napsat třeba alespoň charmy?

PS: Ne, není to způsob, jak tam propašovat warstridera.
Autorská citace #15
12.12.2011 16:53 - Kirros
Mac - když napíšeš charmy tak klidně sheet přines až na hru.

Totéž platí pro Dráču, a Jill už má postavu?
Autorská citace #16
12.12.2011 17:48 - Macintoush
Shadowland circle necromancy: Banish ghost, Summon ghost, Dusk eyes, Gentle call of Lethe.
Archery: Esence arrow atack, Phantom arrow technique
Linguistics: SAGACIOUS READING OF INTENT
Socialize: MASTERY OF SMALL MANNERS
Resistance: ox- body technique
second lore excelency
Počet vlastněných warstriderů: 0 -To jen pro ujištění, Ono to fakt tam rozumně nejde narvat, ale pokud bychom někdy hráli nějaký exaltí oneshot...

Jill už má alespoň náčrt, ale nějak je na jejím počítači, můžu garantovat, že do večera ti ho pošle, pokud bys to chtěl stvořit hned teď můžu ti to popsat alespoň systémově.

EDIT: Jen pro ujasnění budeme překládat jména do češtiny, nebo je nechávat v angličtině? (vytvářet jméno, které zní hustě v obojím je poněkud komplikované)
Autorská citace #17
12.12.2011 18:43 - Jill
Moc se omlouvám za zpoždění... jinak mám spíš takový nástřel, ale asi sama z toho už moc inteligentnějšího nevytvořím. Konzultovala jsem to s Macem, tak snad by to neměly být úplné hlouposti, i když ta postava je tak trochu disneyovsky klišovitá a v lecčems nedodělaná... každopádně jsem otevřená případné kritice.

- jméno: Summer
(Infernal)
- místo původu: Coral Archipelago
- koncept: Summer pochází z Coralu z rodiny známého korzára Jorana Blackwatera, kapitána Bouře, jehož zásluhou byly potopeny stovky lodí a který prý jednou při rumovém závodu přepil samotného Sea Lorda. Summeřini tři starší bratři následovaly brzy v otcových stopách, ale jí coby děvčeti byl předurčen jiný život. To, že svému otci nestála skoro ani za pohled, se samozřejmě hluboce podepsalo na Summeřině psychice. Její touha dokázat, že je stejně dobrá či snad ještě lepší než její bratři, jí nakonec dovedli až k útěku z domova a vstupu na loď kapitána Dashmoora Hesse Obludná krakatice v převleku za chlapce. Její tvrdohlavost, šikovnost v zacházení se zbraněmi, cílevědomost a vysoká neoblíbenost kapitána Hesse jí časem pomohli na lodi vybudovat skupinu přátel, s jejíž pomocí vyvolala vzpouru a ujmula se vlády nad lodí. V okamžiku vítězství však byla zrazena svým nejbližším přítelem Dakkem DiMarem, kterému jako jedinému odhalila svou pravou totožnost. On ji však odhalil zbytku posádky, která se na základě tohoto jediného prostého faktu, že Summer je žena, proti ní obrátila jako jeden muž (ano, odtud pramení její nenávist ke všem mužů). A jelikož „ženská na palubě přináší smůlu“, ještě ten samý den, co dosáhla svého vítězství, vlastnoručně podřízla nenáviděného Hesse a stala se kapitánem Krakatice, byla zavržena během okamžiku všemi svými věrnými, zrazena nejbližším přítelem (a překvapivě – mužem, kterého milovala) a svržena do moře v okovech a s pytlem přes hlavu. Za normálních okolností by toto byl Summeřin konec, ale Malfeas se rozhodl využít jejích schopností a nabídnout jí druhou šanci…
(Mimochodem pět dní na mořském dně a život strávený na moři či v přístavu, jí také vybudoval blízký vztah ke Kimbery)

- zbraně: firewand, wavecleaver daikclave, knife
- abilities: důležité – archery, melee, war, sail, presence, athletics, stealth, dodge
- na začátku bez lodi
- důležité virtue – conviction, vailor
- motivation: stát se nejslavnější pirátkou Creationu, porazit všechny světové flotily a smést celé Coralské souostroví i se všemi jeho šovinistickými obyvateli z povrchu zemského!
- urge: Malfeas (urge to destroy)
Autorská citace #18
13.12.2011 00:33 - draca
Kirros po dnešním sezení s Khardixem mi chybí jenom dorozdělit background tečky ještě tak 5 bych se mi jich hodilo navíc...a možná přerozdělit charmy pač mě pak Khardix upozornil ještě na charmy v The Broken-Winged Crane tzn. ještě uvažuju o lehkém předělání

ALe jinak tři body mi žere excelency
pak určitě nechám
Unshattered Tongue Perfection - kapesní překladatel
Factual Determination Analysis - kapesní detektor lží
Essence-Dissecting - kapesní mote kompas

Uvažuju že vyhodim
Constructive Convergence of Principles
a naberu něco z Broken Winged pač zatim mám silně omezený shaping reality...

PS: Jak by ses tvářil kdybych měl od začátku Craft Genesis na 5 tečkách?
Autorská citace #19
13.12.2011 00:36 - sir thomas
Dráča: A nemáš na ty backgroundy ještě bonusové body?
Autorská citace #20
13.12.2011 00:39 - draca
No máš 3 za to ze ses infernál pak 7 volnejch a já chci ten artefakt na poněkud vííc tvarů končetin máš ... 15 ale víš jak to rychle zmizlo?:D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.076073169708252 secREMOTE_IP: 3.143.223.33