Kirros
14.11.2011 21:08
De tenebris: EXALTED
V téhle diskuzi budou informace k minikampani Exalted alternující se Sunny Beach.
Autorská citace #1
14.11.2011 21:57 - Kirros
Velmi stručný úvod do historie Stvoření

Pokud byste si chtěli přečíst vtipnější a možná i obsáhlejší historii světa exalted, podívejte se sem. Je to odkaz, který postoval sir Thomas v hlavní diskuzi.

Ale teď už k samotnému settingu. Bylo nebylo nekonečné moře chaosu. Všechno zde bylo možné a to i nemožné věci. Čas tu plynul všemi směry a někde taky nebyl. A toho si Víly, obyvatelé tohoto chaosu, řečeného Dyvoko, užívali. Ale protože v Dyvoku bylo všechno možné objevili se tu i stvoření řádu, kterým se tento chaotický kosmos nelíbil, byli to Primordialové (z lat. Prim - první, Ordial - řád... tedy alespoň podle američanů).

Milý Primordialové si postavili vlastní svět, definovaný jako ostrůvek řádu mezi vlnami chaosu, definovaný pěti póly živlů - Země, Ohně, Vody, Vzduchu a Dřeva. A protože každý z Primordialů měl své věci na práci (převážně války s Vílami) tak se nechtěli otravovat s údržbou nově vzniklého světa. Stvořili si proto partu bohů a jiných bytostí, které Stvoření, jak svůj svět originálně pojmenovali, udržovali. A ano, každá věc v tomto světě má svého boha, od kocoviny, přes tamhleto jezero až po koncept hrdinství.

Po nějakém čase si Bohové řekli, že je otročina pro své stvořitele nebaví a řekli si, že povstanou. Jenže nemohli povstát přímo protože je svazovali přísahy, které složily vůči svým tvůrcům. A tak si s pomocí Autochtona (Primordiala, kterého už před jeho zradou nikdo neměl moc rád) a Gaiy nejmladší z Primordiálů zamilované do bohyně Luny, vytvořily partu svých vyvolených, mající za úkol zpacifikovat tvůrce vesmíru. Bohové, kteří se tohoto účastnili byli: Neporažené Slunce - ten stvořil 300 Solarů majících za úkol válku vést, Luna - stvořila 300 Lunarů - každý jeden aby sloužil jako partner a pomocník jednomu z Solarů, Panny Osudu - stvořily 100 Sidereálů kteří měli sloužit jako zvědové, rádci a učitelé Solarů a nakonec Gaia dala vzniknout desetitisíci Drakokrevných, slabších Exaltůch sloužících jako nižší důstojníci v armádách Solarů.

No a protože Primordialové čekali takovouto vzpouru, asi jako by faraon čekal vzpouru z mraveniště ve čtvrti otroků, bylo jejich překvapení opravdu nezměrné. Zvlášť když někteří z nich umřeli a zjistili, že nedefinovali pravidla reinkarnace tak, že zahrnovali je samé. Z těchto Primordiálů, zaseknutých mezi životem a smrtí se pak stali Nezrození. Po dlouhých letech Primordiálové válku prohráli a ti co rezignovali, byli zmrzačeni a uvězněni v těle jejich vůdce - Malfea.

A tak Bohové odešli do nebeského města Ju-Šanu, pověřily Exalty aby vládli pozemskému světu a šli hrát Božské Hry u kterých vystřídali Primordiály. Tohle fungovalo nějakou dobu a tento První Věk byl asi nejúžasnějším obdobím na Stvoření. Pak začala působit kletba kterou vyslovili umírající Primordiálové a Solarům začala jejich moc lézt na mozek. Zašlo to až tak daleko, že si Sidereálové řekli, že není jiná možnost, než Solary zlikvidovat, zajistit aby se žádný z nich už nikdy neobjevil a předat vládu Drakokrevným. A přesně tohle udělali, sami pak odešli na nebesa, bez toho aby někdo na zemi věděl, že kdy Existovaly. Esence Solarů byly uvězněny hluboko pod mořem v Nefritové cele a Lunaři se rozprchly do Dyvoka. Na zemi vládli Drakokrevní a všechno bylo fajn. Teda až na mor Nezrozených a nájezdy Víl, které vymlátili 90% populace Stvoření. Naštěstí hrdiná Drakovkrevná bojovnice, později zvaná Šarlatová Císařovna, získala přístup k obrané síti vybudované Solary a obě hrozby odvrátila.

No a po sedmistech letech své vlády zmizela a Císařství upadlo do stavu hádek a bojů o Šarlatový trůn. Mezitím služebníci Nezrozených našli Nefritovou Celu a pokusili se ukrást esence Solarů.

--- POTUD STANDARTNÍ KANNON ---

Nezrozeným se podařilo ukrást dvěstě z původních tří set esencí. Dalších padesát se pak dostalo do rukou Yozi - uvězněným Primordiálům. Od té doby uplynulo asi deset let. Šarlatová Císařovna je stále neznámo kde a císařství vládne její dcera Mnemon. Císařství však zahrnuje jen Požehnaný ostrov - kontinent uprostřed Stvoření. Na Prahu - okraji stvoření však propukly krvavý boj mezi armádami nově povstalých Solarů proti Rytířům Smrti, vyvoleným Nezrozených vytvořeným z ukradených esencí Solarů.

Nové Stínozemě se objevují každým dnem a invaze Podsvětí se zdá nezastavitelná. V této těžké době tak vzniklo několik dříve nemyslitelných spojenectví. Kult Osvícených - organizovaná církev Solarů je sdružuje, existuje zde poradní orgán, dále se navrátivší se Lunaři připojili k boji svých bývalých pánů, připojili se armády Drakokrevných a Kult má také požehnání od Bohů a Siderealů, kteří mu ze všech sil pomáhají v odvrácení hrozby, které Stvoření hrozí.

Přesto se však zdálo, že šiky Nezrozených jsou silnější, proto také vzniklo to nejpodivnější spojenectví. Vyvolení Yozi - Princové Zeleného Slunce se připojili k boji proti mrtvým bratrům svých pánů. Ani uvěznění stvořitelé, nechtějí své dílo vidět v troskách neexistence. A tak se Žluté Slunce nebes a Zelené Slunce pekel spojili v boji proti Černému půlnočnímu slunci podsvětí. Bude to boj o samotnou Existenci. A spojenectví, na kterých tento boj stojí nejsou rozhodně ta z nejjistějších...

// Zítra napíšu jak tvořit postavy.
Autorská citace #2
1.12.2011 20:23 - sir thomas
Na jaké části Creationu budeme/chceme hrát? Můj koncept je Jižan, ale v zásadě mi s Linguistics 2 připadá vše až na Blessed Isle možné.

Jinak postavu sem hodím až Kirros napíše něco více o tvorbě postav (např. jestli jsou tam nějaké specifické záležitosti).

Mimochodem, teď jsem pracoval na jiném konceptu a zajímalo by mě: Jak funguje kombinace "Worthy Mount Technique" a "Leaping Dodge Method"?
Autorská citace #3
2.12.2011 14:49 - sir thomas
STRUČNÝ A ZAUJATÝ PRŮVODCE PO SMĚRECH (neoficiální)
Stvoření lze klasifikovat do čtyř (nebo pěti) Směrů, z nichž každý je spojen s jedním živlem. Střed, který kotví celé Stvoření v Dyvoku, a o kterém zde mluvit moc nebudu, je spojen se Zemí a tvoří ho Blessed Isle, centrum Říše. Obklopuje jej Vnitrozemní moře.

mapa Stvoření

SEVER
Sever je spojen se Vzduchem. Čím více na sever se člověk dostává, tím chladněji je; tajga postupně přechází v tundru a na úplném severu, u Elementálního pólu Vzduchu jsou nekončící ledové pláně. Sever byl na své obyvatele vždy tvrdý.
Co je na Severu: Barbaři! Mamuti! Létající lodě! Podzemní město skrývající ve svých tunelech Temnotu! Bílé město, jehož každý kámen je zasvěcen Neporaženému slunci!

ZÁPAD
Západ je spojen s Vodou. Z velké většiny tvořen oceánem, lidé zde žijí na nespočetném množství ostrovů a souostroví. Daleko na západě, u Elementálního pólu Vody přechází voda v oblohu a není rozeznat obzor.
Co je na Západě: Everything is better with pirates! A tihle jsou navíc napůl démoni! Ostrov, kde jsou mrtví důležitější než živí!

JIH
Jih je spojen s Ohněm. Jak je Sever nehostinný kvůli chladu, je Jih kvůli horku. V okolí Vnitrozemního moře je ještě možné půdu obdělávat, ale čím více na jih se člověk dostává, tím sušší a teplejší je podnebí. V blízkosti Elementálního pólu Ohně přechází poušť v nekonečnou plamennou pustinu.
Co je na Jihu: Město skleněných věží! Tisíc a jedna noc! Nomádi! Krvežíznivé nevěsty boha války (a skotu)! Město vykutané ve vyhaslém vulkánu! Kastovní společnost, kde je váš život předurčen vaším znamením! Drahé kamení, drogy, otroci!

VÝCHOD
Východ je spojen se Dřevem. Nejúrodnější a také nejlidnatější Směr stvoření. Směrem na východ přechází stepi v pralesy a ty stále houstnou, až u Elementálního pólu Dřeva jsou stromy zemí i oblohou.
Co je na Východě: Létající hora! Ruiny Prvního věku skryté v pralesech! Stát, jehož obyvatelé žijí pouze v korunách stromů! Zdánlivá idila, kde všichni jednou za rok hromadně propadnou šílenství!

ŘÍČNÍ PROVINCIE také Scavenger Lands
Ačkoli leží na Východě, je to více než jen hrstka rebelů proti Říši. Je to jeden z nejrozmanitějších regionů Stvoření.
Co je v Říční provincii: Ankh-Morpork Stvoření! Město ovládané bohy, kde každý druhý obyvatel je bůh, polobůh nebo elementál! Obrovská nekropole-město ovládané Pohřebníky a střežené duchy mrtvých! Prázdné prokleté město plné technologie z Prvního věku! A Walker, Nexus Ranger (dobře, oficiální název je Emissary)!

Disclaimer: Tento průvodce se zaměřuje pouze na ty prvky Stvoření, které si autor pamatuje a připadaly mu "hustodémonsky krutopřísné", neboli "cool", jedná se tedy o extrémně zaujatou práci. Zároveň se autor omlouvá za některé nepřeložené názvy (psány kurzívou).
Autorská citace #4
6.12.2011 21:46 - sir thomas
Poznámka: Neberte to tak, že se váš standardní ST nudí. Má jen problém držet se projektu a projekt opustit. Pokud je dostatečně zajímavý. Postavu publikuju, abych to měl už hotové a měl s tím klid.

RIST, aka Kamenný zabiják, aka Zlatoruký spasitel
Vyvolený Neporaženého Slunce, Night caste
Kdybyste potkali Rista na ulici libovolného města na Jihu, nejspíše byste mu nevěnovali žádnou pozornost. Je nevysoký, i když široký v ramenou, s tuctovým obličejem, tmavou pletí a krátce střiženými černými vlasy; pohybuje se tak, jako by na jeho přítomnosti zde nebylo nic divného. Když si člověk přece jen uvědomí, že je na tom jižanovi, kterého zahlédl je něco zvláštního a podívá se na něj znova, zjistí, že není k nalezení.

Nenechte se zmýlit nenápadným vzezřením. Rist je vrah. Zabiják. V jeho rukou našlo smrt už mnoho lidí, kteří Stvoření přinášeli více škody než užitku. Nikdy ale nezabíjí pro svůj osobní prospěch. Vždy zabíjel pro jiné, když to byla nejkratší cesta k dosažení vyššího cíle. A vražda často problémy značně zjednodušuje.

Nikoho asi nepřekvapí to, že v boji je Rist extrémně nebezpečný. Bojuje sice často jen holýma rukama, ale pod jeho údery praskají kosti, obzvlášť pokud si ještě navleče své artefaktové rukavice. Většinou se snaží souboj rychle ukončit; postupuje nezadržitelně vpřed, sráží soupeře silou svých pěstí, zatímco jejich údery se od něj prostě jen odrážejí.

Pozadí
Rist se narodil na dálném jihu, mezi pouštními nomády. Z té doby nemá moc vzpomínek, pamatuje si jedině zběsilý úprk pouští. Není jasné, co jeho otce donutilo utéct s rodinou až na pobřeží Vnitrozemního moře, do Chiaroscura, města skleněných věží. Jedna věc jasná je, ani to mu nepomohlo, alespoň ne na dlouho. Ani ne dva roky od jízdy jeho života ho našli mrtvého v docích, ve vodě, tváří dolů.

Rist přežíval na ulicích jak se dalo, dokud se jeho matka nezalíbila úředníkovi v manufaktuře na bavlněné plátno, který ji zařídil stálé zaměstnání. I přes to většinu mládí strávil Rist v docích, kde začal pracovat jako nosič a dělník. Byla to mizerná práce a mizerně placená, ale placená byla. Navíc, doky byly plné námořníků a kupců z Gildy,
plné příběhů z cizích krajů.

Jak začal Rist zabíjet? Jeho matka se úředníkovi znelíbila a hrozilo, že skončí na ulici a nikdo ji nebude chtít přijmout do dalšího zaměstnání. Rist se rozhodl, že nejjednodušší bude úředníka zabít. Po šest dní ve svém volném čase sledoval jeho zvyky, než našel vhodný okamžik. Sedmý den se ho vydal zabít. Holýma rukama mu zlomil vaz, zmizel do noci, a dalšího dne přišel do doků, jako by se nic nestalo.

Úředník nebyl příliš důležitý ani oblíbený a stop zůstalo málo, takže nakonec musela být vražda uzavřena jako nevyřešená. Shodou okolností se však o tento čin začal zajímat jeden z delzhanských šlechticů, Ristův zaměstnavatel. Toho zaujal především způsob provedení -- oběť se ani nestihla bránit, rána byla rychlá a efektivní a útočník zmizel téměř beze stop. Nějakým způsobem se mu podařilo dát dvě a dvě dohromady a učinil Ristovi nabídku, která se nedala odmítnout. Buď jej i jeho matku připraví a veškerý majetek a nechá vyhnat z města a nebo se o ně oba postará, ale Rist pro něj občas odstraní někoho nepohodlného. Nikdy se nejednalo o důležité lidi, většinou to byli rváči najatí soupeřícím šlechticem. Většinou to ale také byli nebezpeční lidé. Chudinskými čtvrtmi se brzy rozběhly pověsti o maskovaném vrahovi, který zabíjel výhradně holýma rukama.

Zabijáci většinou umírají, když narazí na někoho lepší, než jsou sami; takový je osud toho, kdo bere cizí život svou vlastní rukou. Rist by už asi dávno skončil v nějaké temné uličce, kdyby neexaltoval. Jeho posledním cílem ve službě jeho pána byla žena, prý bezvýznamná a neschopna obrany. Sledoval ji celý den; zdálo se, že před něčím prchá. Jednat se rozhodl v okamžik, když po setmění opustila městské brány. Připlížil se tak blízko, že stačilo už jen natáhnout ruce ... zjistil, že v náručí ukrývá dítě, novorozeně ... a čas se pro něj na okamžik zastavil.

Nikdo kromě něj neví, jestli k němu v ten okamžik promluvil Neporažené Slunce. Od té doby však nepoužívá své schopnosti ve službě těm, kteří jsou mocní a rádi by získali ještě více moci za použití jakýchkoli prostředků, ale na pomoc těm, kteří jsou slabí a nemají jak se bránit.

Velmi rychle zjistil, že ta žena prchala před Delzhanským šlechticem, jeho pánem, jehož dítě donosila. Rist věděl, že jeho pán bude mít někde v okolí další služebníky a že pokud teď uteče, velmi brzo bude mít na své stopě jiné zabijáky. Zavedl své pronásledovatele do pouště a uprostřed písečné bouře se na ně obrátil. Žádný z nich, včetně jeho dřívějšího
pána nepřežil. A písek skryl všechny stopy.

Když písečná bouře ustala, zjistil, že se nachází v ruinách nějakého města. V nich našel oba artefakty, které teď nosí.

Od té doby Rist cestuje po Stvoření (kde přesně, podle kampaně) a pomáhá potřebným tím, že je zbavuje jejich vykořisťovatelů. V malých komunitách mu to dokonce přineslo uctívače, kteří se modlí k Zlatorukému spasiteli (podle jeho artefaktových rukavic), který přijde a zbaví je krutého pána nebo nájedzníků. Rist však obvykle skrývá svou identitu a svůj vzhled, proto je znám jen podle svého přízviska.

Poznámky:
Osobní deník (bonusové body do Essence, Virtue, Combo (3), a dvou Abillities)
Některé věci ještě nejsou dořešené, záleží na tom, kde budeme hrát. Kontakty bych viděl na něco s Gildou.
Motivace, osvobodit exaltace všech abyssálů, je na míru kampani (a Virtues), pokud se nehodí, jde vymyslet něco jiného.
Autorská citace #5
8.12.2011 14:08 - sir thomas
Upravil jsem deník postavy podle Scroll of Errata. Mimochodem, bude někdo z vás mít MDV větší než 6? Jinak mi vyšly bonusové body na skvělý charm "Screw you, guys, I ain't here.".

Pro jistotu připomenu, že Kirros prosil, abyste mu poskytli koncept postavy do pátku (včetně). A taky to, že pokud budeme hrát v okolí Thorns, může být dobré, aby vaše postava uměla Riverspeak, kterým se v tam mluví (zvlášť pokud bude obstarávat sociální interakci).
Autorská citace #6
9.12.2011 18:59 - Macintoush
Loquemus Stříbrostín
Loquemus Stříbrostín se narodil v Sijanských docích. Matka byla místní a zdědila jednu menší hospůdku, otec pocházel ze zničeného Linowanského klanu. Oba pracovali v hostinci. Vzhledově po otci podědil tmavě zelené vlasy, po matce spíše světlejší odstín pleti. Ve dvanácti letech byl díky inteligenci a zdravému zájmu o o posmrtnou existenci ( mimo Sijan se tomu říká morbidita) přijat do Pohřebního řádu, původně mezi Obřadníky, po dvou letech však byl přeřazen k Mluvčím mrtvých. Krátce po dosažení 20 let (oficiální dospělost v Sijanu) se zapojil do jednoho sporu o vlastnictví předmětů z hrobky jednoho Exalta. Detaily doplním (podle toho jestli to půjde s Khadrixem, nebo tam vrazím třeba svého Lunara nebo něco jiného) Nakonec dokázal tribunálu Pohřebního řádu, že daný exalt je oprávněným vlastníkem těch věcí (pomocí materiálů a z Sijanského archivu a dávno zapomenutých pohřebních regulací a dědických pravidel) a v průběhu soudu sám exaltoval. Souzený exalt odsouhlasil, že o ničem nebude mluvit a Sijan si vesele uklidil svého Eclipse (poporovat Anathemu by poněkud poškodilo zahraniční vztahy, nebo dokonce odradilo klienty), a začal ho cvičit. Vedení Pohřebního řádu, předpokládá, že Solár oddaný městu by mohl v blízké době podstatně vylepšit jejich situaci a pokud se něco nepovede, popřou veškeré spojení s ním od jeho exaltace. Pomocí několika ukrytách zanmení se mu na jedné hrobce podařilo aktivovat mechanismus, který mu podal pár krátkých daikláv (jednu soulsteelovou a druhou Orichalcumovou- ne taky nevím, který blbec a proč to v prvním věku vyrobil)

Motivace: něco podsvětí, deathlordy a mírem, nebo tak něco. Musím to ještě zformulovat.
Anima baner: obtočený Had Lethe (CoCD: U), nebo možná Gravehound (CoTD: W)

Charakter sheet by měl být zítra.

Jo a chápu správně, že backing slouží jako základní náhrada spousty backgroundů, jen to je složité a musíte dělat, co váš hřbitov chce?
Autorská citace #7
11.12.2011 13:52 - Khardix
Tak se zpožděním, ale přece:

Syrael Sandstorm
Koncept: Hlas pouště, klerik-emissar Cecelyne
Co se historie týče, tvrdě narážím na neznalost prostředí, takže jen hrubý nástin:
Syrael se narodil na Jihu v kmeni nomádů. V mládí vynikal svojí dovedností v boji se šavlí, (později dvěma šavlemi) a byl znám svojí nemilosrdností při nájezdech. Když byl na oplátku takto přepaden jeho kmen, obraně se příliš nevěnoval a raději zmizel, dle hesla "Dnes uteč, zítra bojuj". Nájezd byl ovšem neobvykle úspěšný a Syrael byl najednou jediným přeživším členem svého kmene. Po týdnu bloudění pouští ho navštívil démon Cecelyne (konkrétně Gilmyne) a nabídl mu Exaltaci, kterou Syrael ani příliš neváhal přijmout.
Dálší osudy nemám kokretizované, ačkoliv určitě strávil nějaký (delší než minimum pro setkání se s patronem) čas v Malfeu.

Motivace: Sjednotit Jih pod svojí vládu (potažmo vládu Cecelyne) a/nebo Přetáhnout co nejvíce Exaltů na stranu Yozi.

Na character sheetu pracuji a doplním, společně s detaily typu Anima Banner.
Edit: aktuální verze deníku; chybí vybavení (akorát na artefaktovou zbraň/e mám vyhrazené dva body), Charmy (vybírám průběžně) a nejsou utracené extra body (kromě zvíšení Essence).

Co se týče napojení na ostatní - s Dráčou jsme se tak napůl domluvili, že budeme oba z Jihu a nejspíš dorazíme na místo hry společně.
K Macovu návrhu: Klidně budu v daném sporu vystupovat, jen budu potřebovat konkrétnější představu, o co tam vlastně šlo :)
Autorská citace #8
11.12.2011 13:59 - Khardix
Následně bych měl pár dotazů: V Erratech se píše, že Infernálové si vybírají ještě jednoho Yoziho (mimo svého kastovního) a jeho Charmy jsou pak počítány jako Favored. Taky u Urges se mluví o "Yozi patron", ale není úplně jasné, jestli jde o kastovního, nebo nějakého jiného. Jak to tedy je?
- Yozi patron je Yozi dané kasty a levnější Charmy jsou od Yoziho, se kterým postava nějak sympatizuje
- Yozi patron může být jiný Yozi než kastovní, postava pak má jeho Urge a levnější charmy

Jak funguje boj dvěma zbraněmi? V základních pravidlech se o něm moc nepíše (kromě příkladu specializace u Melee vlastně vůbec) a jinde jsem ho také nenašel...
Autorská citace #9
11.12.2011 17:33 - sir thomas
Nejsem odborník na Yozi, ale přišlo by mi logické, že budu mít přístup ke kastovním charmům a nějakým charmům jednoho libovolného Yozi. Představa například Slayera, který nebude mít Malfeovy charmy mi přijde ... vtipná. Ale možná se pletu.

Co se týče boje se dvěma zbraněmi, hrál jsem jednoho takového (shodou okolností u Kirrose), takže: jediné, čím se to liší je Flurry (Core, p. 143), kdy je možné každou ze zbraní zaútočit tolikrát, kolik je její Rate (a platí postihy za multiple action). Obyčejný útok jde pouze jednou ze zbraní za akci, dává normální postih na DV, ... Navíc, pokud to nejsou vyvážené zbraně (Hook Sword, Short Diaklave) a člověk nemá příslušný merit (našel jsem jen jako příklad u Pantera, kde jsou v Exaltech merity, anyone?), dostává off-hand penaltu -1. Pěkné, je že můžeš počítat vyšší Parry DV z obou zbraní (nic se nesčítá).
Autorská citace #10
11.12.2011 19:46 - Macintoush
Merity jsou v Scrool of heores, jak je získat pokud neexaltujete z hera, netuším.
Jinak to, co jsem psal o dvou daiklávách ruším, žralo by mi to moc esence při soubojích, oproti jedné obouruční celkem zbytečně.
Jo a taky jsem otevřel úplně špatnou příručku. (wonders of lost age, apendix), proč mi to nikdo nezakázal? A zjistil, že základní warstrider se dá sehnat už za tři tečky v backgroundu. Asi s tím nemůžu začínat hru, co? Zoufalý DB žoldák zaplatil epický pohřeb své lásky svým warstiderem, asi ne co? Deedlord ho dal Sijanu, jako důkaz přátelství? ( Právě jsem ochotný utratit 3 tečky za něco, co mi při první příležitosti ustřelí hlavu, asi bych se neměl tolik koukat na anime)
Autorská citace #11
11.12.2011 20:19 - sir thomas
Macintoush: Nikdo ti to nezakázal, protože jsme zapomněli, že ten, kdo má Selský Rozum, je Carl. Kdo slyšel něco o diplomatovi s vlastním warstriderem. Každopádně, warstridery potřebují k operaci trojkový Hearthstone. To už je docela drahé.

Co třeba takový power armor? ;)

EDIT: Neporažené Slunce, co jsem to právě navrhl?

Mimochodem, je třeba říct, že dvě zbraně nejsou moc dobré (vlastní zkušenost) -- při Flurry jsou ty postihy tak velké, že se špatně trefuje (a zbraně mají relativně slušný Rate i normálně). Hodí se spíše, když na to člověk má charmy, nebo když jsou diametrálně odlišné (a člověk používá tu, co se mu zrovna hodí).
Autorská citace #12
11.12.2011 21:29 - Macintoush
Po konzultaci s předky jsem se rozhodl, že warstider si seženu až v průběhu hry (7. legie není daleko a potřebuje komunikovat se svými mrtvými.) :)

sir thomas píše:
. Kdo slyšel něco o diplomatovi s vlastním warstriderem.

Den kdy se Země zastavila?, Code Geass?
Vsadím se diplomati 7. legie mají warstidery.
EDIT: slyšely jste někdy o Gunboat diplomacy

Sir thomas píše:
Nikdo ti to nezakázal, protože jsme zapomněli, že ten, kdo má Selský Rozum, je Carl.

Jo ten teď asi moc nezajistím (Mluvčí mrtvých jsou divní, morbidní a excentričtí i na poměry Sijanu), snad ho dodá někdo jiný.

Komunikaci se mnou v době zápočtů neberte moc vážně.
PS: Všimněte si, že jediný v naší skupině, kdo nehrál žádného Jižana je Jill.
Autorská citace #13
11.12.2011 23:06 - draca
Zpoždění z důvodu psaní diplomky a totální sklerózy:

Jméno: Parametr not found. (Zatím nemám)
Koncept: Vědec průkopník
Historii postavy nahodim ve stylu co by měl dělat a co bych chtěl hrát jelikož jsem všechna jména spokojeně zapoměl. Měl by bejt z jihu aby znal khardixovu psotavu pořípadě kousek od jihu.
Měl by se narodit ve městě kde pro svůj zájem o mutace a tvoření z neživých věcí v živé. Když civilisti se rozhodli zničit celé zařízení z důvodu že v okolí nastala náká pohroma tak naprosto zbaběle zdrhnul při celé události zemřeli jeho učitelé a byli zničeny veškeré záznamy výzkumu.


Motivace: Vytvořit svoji vlastní říši, která bude zaplněna tvory které stvoří.

Na char sheetu se dělá tzn. mám atributy a skilly - totálně nestíhám.

S Khardixem jsme se tak trochu domlouvali že dorazíme spolu.

Když tak Kirrosi řvi stěžuj si atd.
Autorská citace #14
12.12.2011 10:33 - Macintoush
Omlouvám se, ale vzhledem ke přetrvávajícím technickým problémům s notebookem, nejsem schopen vytvořit si exaltový charkter sheet v elektronické podobě (už dvakrát mi u toho spadl počítač a po třetí to tam fakt nemám náladu naklikávat)- nevadilo by Kirrosovi, pokud bych si na charakter přinesl až na hru vytvořený klasickou metodou . Mám ti napsat třeba alespoň charmy?

PS: Ne, není to způsob, jak tam propašovat warstridera.
Autorská citace #15
12.12.2011 16:53 - Kirros
Mac - když napíšeš charmy tak klidně sheet přines až na hru.

Totéž platí pro Dráču, a Jill už má postavu?
Autorská citace #16
12.12.2011 17:48 - Macintoush
Shadowland circle necromancy: Banish ghost, Summon ghost, Dusk eyes, Gentle call of Lethe.
Archery: Esence arrow atack, Phantom arrow technique
Linguistics: SAGACIOUS READING OF INTENT
Socialize: MASTERY OF SMALL MANNERS
Resistance: ox- body technique
second lore excelency
Počet vlastněných warstriderů: 0 -To jen pro ujištění, Ono to fakt tam rozumně nejde narvat, ale pokud bychom někdy hráli nějaký exaltí oneshot...

Jill už má alespoň náčrt, ale nějak je na jejím počítači, můžu garantovat, že do večera ti ho pošle, pokud bys to chtěl stvořit hned teď můžu ti to popsat alespoň systémově.

EDIT: Jen pro ujasnění budeme překládat jména do češtiny, nebo je nechávat v angličtině? (vytvářet jméno, které zní hustě v obojím je poněkud komplikované)
Autorská citace #17
12.12.2011 18:43 - Jill
Moc se omlouvám za zpoždění... jinak mám spíš takový nástřel, ale asi sama z toho už moc inteligentnějšího nevytvořím. Konzultovala jsem to s Macem, tak snad by to neměly být úplné hlouposti, i když ta postava je tak trochu disneyovsky klišovitá a v lecčems nedodělaná... každopádně jsem otevřená případné kritice.

- jméno: Summer
(Infernal)
- místo původu: Coral Archipelago
- koncept: Summer pochází z Coralu z rodiny známého korzára Jorana Blackwatera, kapitána Bouře, jehož zásluhou byly potopeny stovky lodí a který prý jednou při rumovém závodu přepil samotného Sea Lorda. Summeřini tři starší bratři následovaly brzy v otcových stopách, ale jí coby děvčeti byl předurčen jiný život. To, že svému otci nestála skoro ani za pohled, se samozřejmě hluboce podepsalo na Summeřině psychice. Její touha dokázat, že je stejně dobrá či snad ještě lepší než její bratři, jí nakonec dovedli až k útěku z domova a vstupu na loď kapitána Dashmoora Hesse Obludná krakatice v převleku za chlapce. Její tvrdohlavost, šikovnost v zacházení se zbraněmi, cílevědomost a vysoká neoblíbenost kapitána Hesse jí časem pomohli na lodi vybudovat skupinu přátel, s jejíž pomocí vyvolala vzpouru a ujmula se vlády nad lodí. V okamžiku vítězství však byla zrazena svým nejbližším přítelem Dakkem DiMarem, kterému jako jedinému odhalila svou pravou totožnost. On ji však odhalil zbytku posádky, která se na základě tohoto jediného prostého faktu, že Summer je žena, proti ní obrátila jako jeden muž (ano, odtud pramení její nenávist ke všem mužů). A jelikož „ženská na palubě přináší smůlu“, ještě ten samý den, co dosáhla svého vítězství, vlastnoručně podřízla nenáviděného Hesse a stala se kapitánem Krakatice, byla zavržena během okamžiku všemi svými věrnými, zrazena nejbližším přítelem (a překvapivě – mužem, kterého milovala) a svržena do moře v okovech a s pytlem přes hlavu. Za normálních okolností by toto byl Summeřin konec, ale Malfeas se rozhodl využít jejích schopností a nabídnout jí druhou šanci…
(Mimochodem pět dní na mořském dně a život strávený na moři či v přístavu, jí také vybudoval blízký vztah ke Kimbery)

- zbraně: firewand, wavecleaver daikclave, knife
- abilities: důležité – archery, melee, war, sail, presence, athletics, stealth, dodge
- na začátku bez lodi
- důležité virtue – conviction, vailor
- motivation: stát se nejslavnější pirátkou Creationu, porazit všechny světové flotily a smést celé Coralské souostroví i se všemi jeho šovinistickými obyvateli z povrchu zemského!
- urge: Malfeas (urge to destroy)
Autorská citace #18
13.12.2011 00:33 - draca
Kirros po dnešním sezení s Khardixem mi chybí jenom dorozdělit background tečky ještě tak 5 bych se mi jich hodilo navíc...a možná přerozdělit charmy pač mě pak Khardix upozornil ještě na charmy v The Broken-Winged Crane tzn. ještě uvažuju o lehkém předělání

ALe jinak tři body mi žere excelency
pak určitě nechám
Unshattered Tongue Perfection - kapesní překladatel
Factual Determination Analysis - kapesní detektor lží
Essence-Dissecting - kapesní mote kompas

Uvažuju že vyhodim
Constructive Convergence of Principles
a naberu něco z Broken Winged pač zatim mám silně omezený shaping reality...

PS: Jak by ses tvářil kdybych měl od začátku Craft Genesis na 5 tečkách?
Autorská citace #19
13.12.2011 00:36 - sir thomas
Dráča: A nemáš na ty backgroundy ještě bonusové body?
Autorská citace #20
13.12.2011 00:39 - draca
No máš 3 za to ze ses infernál pak 7 volnejch a já chci ten artefakt na poněkud vííc tvarů končetin máš ... 15 ale víš jak to rychle zmizlo?:D
Autorská citace #21
13.12.2011 00:49 - sir thomas
Najdi si Scroll of Errata (nějakou novější verzi -- když tak jde po registraci zdarma stáhnout na DriveThruRPG) -- trochu to mění character creation, mj. tak, že těch bodů je 18 (moc to asi nepomůže, ale přeci jen, tři body ...).
Autorská citace #22
13.12.2011 00:51 - draca
18 coooo? to řeší spoustu mých problémů..vim že khardix říkal ze si jde určit druhého Yoziho na levnější charmy
Autorská citace #23
13.12.2011 00:57 - sir thomas
No, jsou tam ještě nějaké změny -- např. to, že WP je na začátku 5 nezávisle na Virtues a Virtues a WP se za bonusové dokupují zvlášť (obojí 1 za 1). Taky Favoured charmy stojí 3 bonusové.
Autorská citace #24
13.12.2011 01:02 - draca
hmm to musim stáhnout pač to by mě docela přeházelo pár rozdělenejch bonus bodů
Autorská citace #25
14.12.2011 08:26 - Kirros
Zdravím, tak jsem dnes zjistil, že se mi nepodaří Exalty dnes sehrát. Přišel nám do firmy nový server, jehož instalace a sprovoznění je poměrně akutní (a to tak, že velmi) a zřejmě jsem tu jediná osoba toho schopná a tedy mi šéf volno nedá.

Takže se omlouvám, ale dnešek musím zrušit. (Měl jsem za to, že server přijde až příští týden ale přivezli ho už dnes ráno...) Doufám, že se tohle dostane ke všem.
Autorská citace #26
14.12.2011 11:00 - sir thomas
Uh oh. A já se tolik těšil. Nevadí, alespoň bude čas si postavy pořádně promyslet (stejně to všichni budou dělat na poslední chvíli ;)).

Každopádně, škoda, že kalamita nastala tak náhle, možná jsme mohli pokračovat v hunterech nebo jsem mohl připravit něco velmi krátkého na Střepy snů, či tak nějak. Teď už je asi pozdě cokoli domlouvat, aby se to dostalo všem a obávám se, že jsem SB trochu vypustil z hlavy, respektive, nějaké pokračování zápletek mám, ale asi by to bylo takové plácání se.

Takže se uvidíme po zkouškovém, budu se na vás všechny těšit.
Autorská citace #27
17.12.2011 23:59 - Macintoush
Takže se mi podařilo, najít Exalted character generator (jmenuje se to Anathema, doporučil bych vám to taky, ale nejsou tam ještě zapracovaní Infernalové, takže vám to moc nepomůže), jinak čas a mozkovou náročnost tvorby postavy to snižuje na polovinu a hlavně se to dá uložit. Takže jsem nějak dotvořil postavu a tady ji máte: https://docs.google.com/open?id=0B9o-6ynXkcq6ZDQzMWNmY2EtOWNlOC00YmUyLTg4MTEtZjAwOGJhNmVkMGI2 Ještě jsem alternativně přemýšlel o motivaci: Chránit Sijan a jeho tajemství.

Jo a vyhrazuji si právo ještě něco změnit.
Intimacies a Anima baner ještě doplním.
Příběh exaltace ještě dodělám, na základě toho zda bude S. Sandstorm použitelný (některé charmy CC, nebo ED by z jeho záchrany před tribunálem, udělali celkem zbytečnou show, což z vás Solára asi neudělá. Případně mám pár alternativ.
Autorská citace #28
26.12.2011 21:49 - sir thomas
Jménem Chejopa Kejaka bych rád popřál všem členům obnoveného Solárního shromáždění veselou kalibraci a mnoho štěstí do dalšího roku.
Autorská citace #29
26.12.2011 23:03 - Macintoush
Fajn chtěl jsem ten vtip taky použít, ale sir thomas, mě evidentně o hodinu předběhl. Mimochodem, víte jak to dopadlo, když přál naposledy C. K. Solárům veselou kalibraci? (And so second age began...)

Na úvod bych všechny poprosil, aby nevyvolávali v průběhu kalibrace démony prvního stupně.

Dále my bylo duchy předků řečeno, abych vám popřál mnoho atrtefaktů, esence, následovníků, intimit a limit breaků.
Autorská citace #30
27.12.2011 12:54 - sir thomas
Já jsem si původně chtěl najít, kterého roku druhého Solárního shromáždění byla uzurpace, ale zjistil jsem, že letopočet je od 3516 Prvního věku poněkud ... vágní. ;)
Autorská citace #31
8.2.2012 21:39 - Macintoush
Jo ohledně té tvorby a hraní Exaltů mám ještě pár dotazů postřehů apod., něco je z diskuze s ST a Khardixem, něco je z mé hlavy a tak. Myslel jsem to hlavně na Kírrose, ale klidně odpovídejte i vy ostatní.
1) Můžu si teda vzít ten Backing, nebude to z pohledu vývoje moc spoutávájící, otravující ostatní nutností ohlížet se na jedno pitomé město... ehm hřbitov, nebo je to OK? Můžu si z toho počítat i nějaké finanční prostředky, nebo si je musím brát nezávisle v Resouces? Třeba ten Night z H. Ligy si na to občas i půjčuje artfakty (mimochodem jediný kdo srovnatelný backing mezi kanonickými charaktery.)
2) Moje backstory, mám i pár alternativ k zachraňování exalta, pokud se nikdo z kruhu nebudedát použít. Jo a nevadilo by pár změn (vzdání se Linowanského původu a předělání jazyků?) Ještě mě napadlo udělat z něj ghostblooded a napojit exaltaci na necromantický iniciační rituál.
3) pořád mě nenapadl cool Anima baner, nějaké nápady? I to jméno by vlastně mohlo být o 20% více cool.
4) Řešili jsme neznalost setingu u některých hráčů, navrhovalo se, že moje postava s trochu větším LORE by ji měla sloužit jako chodící encyklopedie.
5) Trochu mám obavy z jistého neporozumění mezi solární a infernální částí družiny a konflikty postav vyhrocené na život a na smrt mě zrovna neberou. Bude přinucení rozumě spolupracovat natolik silné, že na to nedojde? Nebo mám nějak vytvořit charaktery, které spolu vy drží, skloubit cíle a vytvořit třeba nějakou společnou minulost? Nebo to vlastně nevadí?
6) Jo a ohledně odpadnutí Jill, budeme hrát ve 4, nebo byste radši kompletní kruh? V případě B), kde ho vzít?
A byste neřekli, že jen produkuji hory textu, při hledání vhodného obrázku postavy jsem postahoval i něco, co jsem považoval za možná vhodná zobrazení vašich postav(moc popisu jsem neměl, tak to pole toho dopadlo), asi mě s většinou z nich pošlete do háje, ale třeba se něco ujme. Jo jestli si najdu náladu, tak tam něco přidám.
Autorská citace #32
10.2.2012 12:10 - sir thomas
Hlavní producent wall-of-text děkuje, že v tom není sám...

Mám hlavně poznámku ohledně boje mezi postavami: Mám DMDV 6, a pokud jste schopni dlouhodobě odolávat dice poolu 9, damage 13L (piercing), je to fair game. Slovy Rista: "Pokud máte sebevražedné sklony, rád vám vyhovím."
ok, to asi vyznělo trochu jinak, než jsem zamýšlel.
Takže znova: Nemělo by vadit, že postavy v kruhu mají trochu jiný světonázor. Nemělo by vadit když se navzájem budou tyto názory sdělovat. Asi by neměl být problém, když dojde k menším debatám, jak přesně danou situaci řešit, vzhledem k danému světonázoru. Ale všechny čtyři strany by nakonec měly dojít k nějakému kompromisu. Jsem ochotný odehrát situaci, kdy jedna strana trochu více přitlačí na pilu ("join the dark/light/dead side"), ale chtěl bych se tomu vyhnout a budu to řešit tak, že Rist má ruce vždy po ruce (co mám dělat, mám fyzicky zaměřenou postavu, jejíž koncept je zabiják).
Možná, že by bylo vhodné, abychom si, ve hře, udělali nějakou dohodu a pak ji stvrdili (a následně všechny drželi od Fiendů).

Mimochodem, že se ptám, nastaly nějaké změny (mám na mysli spíše dokončování) na postavách?
Autorská citace #33
25.2.2012 12:34 - Macintoush
Do materiálů jsem vložil definitivní verzi postavy, předělanou podle přípravné diskuze.

EDIT: pokud jste ještě někdo nedotvořil charakter, tak Anathema má novou verzi, která podporuje tvorbu Infernálů a vůbec obsahuje cool upgrady, vážně doporučuji
Autorská citace #34
26.2.2012 21:54 - Khardix
Díky Anathemě již snad také mám finální verzi (pokud jsem na něco nezapomněl): Syrael Sandstorm - Voice of the Desert.
Jen by to chtělo doladit některé detaily (třeba Past Life, tam třeba vůbec netuším, jaký by měl/mohl být), jsem přístupný návrhům, popř. to klidně můžu nechat zcela na Vypravěči, aby sis to Kirrosi mohl zpracovat, jak se ti to bude hodit :)
Autorská citace #35
27.2.2012 20:20 - draca
http://www.d20.cz/data/S/153/RalZarek.pdf

Diky Anatheme jsem zjistil ze mam jeden volnej bod tak sem odebral dva další z abilit a pořídil si charm
Autorská citace #36
27.2.2012 23:38 - Kirros
Já zase pomalu bastlím NPC. Pro jedno jsem si šel pro inspiraci až sem: Ta Která Nikdy Nedostala Poníka
Autorská citace #37
27.2.2012 23:51 - sir thomas
... cannot be unseen ...

(s Ristem nenastaly žádné změny, ale když už jste všichni generovali Anathemou, tak, ještě podle staré verze)
Autorská citace #38
29.2.2012 21:33 - sir thomas
(připravte se na wall of text)

Jen rychle shrnu dojmy z dnešní hry: Měl jsem pocit, že docela trvalo, než se to rozjelo (hlavně takové to: "co teď uděláme?"), respektive, že se to rozjelo až v okamžiku, když nás někdo zatáhl do Sevend-Tiered Sanctuary. Od toho okamžiku už to ale jelo (s námi z kopce ;)), takže se těším na pokračování.

Nejužitečnější postavy:
  1. Ral Zarek protože podal svému druhovi pomocnou ruku, když ten přišel o vlastní.
  2. Quenon protože jednou rukou zničil 30 válečných duchů (škoda, že se to už nikdy tímhle způsobem nepovede) a zahnal na útěk noční můru jménem Ta, Která Nikdy Nedostala Poníka
Největší smolař: Syrael, který se naučil jeden charm jen proto, aby přišel o ruku a málem vykrvácel.

Nejhloupější postavy nebudu vypisovat, protože všichni víte, jaké bylo pořadí. ;)


Abyste si to nemuseli hledat: zvedání atributů a podobných věcí je docela náročná a drahá záležitost, takže víceméně lze zvyšovat Caste/Favored skills (které nejsou tak drahé a cvičí se okamžitě, narozdíl od týdnů). Vypadá to, že na naučení charmů je třeba trénovat (8 hodin denně v rámci několika dnů), což je asi vyřazuje ze hry (pokud nebude nějaké R&R nebo se nedomluvíme jinak).


Pro Khardixe (a pokud budete někdy optimalizovat postavu na boj): Na straně 247 jsou necelé čtyři stránky o tom, jak připravit postavu Exalta na boj, včetně popisů rizik (ve formě dice poolu a damage soupeře), kterým bude čelit a jak jim čelit. Je pravda, že jednodušší je to dělat se Solary, protože ti nemají tak hluboké stromy charmů.
Třeba Rist je zaměřen na Resistance-defense (má relativně nízké DV), ale stejně to doplňuje artefaktovým brněním (dohromady soak 9/9). Výsledek je takový, že si může dovolit sem tam dostat zásah, ale pořád je riziko zranění. Takže těch zásahů nesmí být moc, souboje se nesmí moc protahovat a nemůže tam být hodně účastníků. Prostě vrah (má slušné damage).

Woo hoo! Iron Skin Concentration funguje i na nečekané útoky (ale má jiné nevýhody).
Autorská citace #39
2.3.2012 20:06 - draca
Sem rád že tam není uvedeno jak jsme se vlastně do toho průšvihu dostali.

Syrael až se probere tak mě asi zabije jak zjistí jakej má na pahýlu znak....
Autorská citace #40
2.3.2012 21:00 - sir thomas
Obávám se, že až se Syrael probere, nebude ve stavu, ve kterém by někoho zabíjel.

Podle rychlého výpočtu zbývá Syraelovi do plného uzdravení asi 26 dní (v klidu, bez léčivých charmů, které nemáme; 45 pokud bude chtít vykonávat významnější aktivitu), z toho asi týden mu bude trvat než bude alespoň při smyslech (dostane se z Incapacitated, jestli to chápu správně), další týden než bude k něčemu platný (postih "jen" -2). Jediná výhoda: asi nebude muset bojovat s infekcí, rána byla vypálena.

Z tohoto důvodu se nabízí zásadní otázka (asi i na Kirrose): co s tím? Protože buď budeme muset změnit své plány (což je mrzuté, zvláště, když jsem nabyl dojmu, že jde o čas), nebo nebude mít Khardix moc co dělat, což mi připadá ještě horší (hrajeme, abychom se bavili, že). Máte někdo nějaký skvělý nápad?


Mimochodem: Sand-Slip Trick (onen nešťastný charm na zrychlení) se sice nemusí aktivovat, ale pokud se používá (jinak než při dlouhodobém cestování), je Obvious.
Autorská citace #41
2.3.2012 21:26 - draca
Ou to je poměrně blbé tzn. v tuhle chvíli jsme tři... tak ve chvili kdy si na nej khardix vzpomel uz bylo jedno jak moc obvious efekt uděláme...

Btw do anathemy sem strčil oněch 6xp a měl sem předtím dojem že se xp utrácej stejně jako bonusový body nicměně tomu tak očividně neni tzn v infernálech někde budou poměry ne? Či je to uprava az z errat?

Edit: tak nic uz sem ty xp našel:D
Autorská citace #42
2.3.2012 21:53 - sir thomas
Ono je to hlavně blbé pro Khardixe.

No, jasně, jen jsem si všiml, že to není jen tak obvyklá věc ("no co, prostě běžím dvakrát rychleji než vy, loseři"), ale má to efekt typu Roadrunner.

Utrácení zkušeností je vždy na konci kapitoly Storytelling. Až na výjimky (infernální charmy a něco navíc) je většina v Core.
Autorská citace #43
2.3.2012 22:31 - Macintoush
Draca píše:
Sem rád že tam není uvedeno jak jsme se vlastně do toho průšvihu dostali.

Neboj, tak trochu zkouším psát nějaký zápis, ještě uvidím, jak mi to půjde.

Jo mimochodem, jak to děláme s Limit breaky? Mám si ty situace, kdy si házím sledovat sám, nebo bude ST? Myslím, že jsme nějaké Quenonovi přešli.

Co se týče Syrael meatloaf transformation problem Quenon může zavolat libovolné osobě nacházející se v Creationu, Underworldu, Malfeasu a Saturnině paláci. Napadá vás, jak tohle vyřešit jedním vzkazem v zrcadle? Něco bych měl, ale nebude se vám to líbit. Máte někdo nějaký zázračný kontakt, s healing charmy? Má Quenon nějakého skvělého kamaráda v Cult of Iluminated? Jo a ta nabídka na Lethe pořád trvá. :) Nechávat tam Aurelia a zdrhat z města se mi moc nechce.
Autorská citace #44
2.3.2012 22:48 - sir thomas
Kdybych to počítal striktně, tak mám asi tak dva. Oba díky mým kolegům. A velmi brzo tímhle tempem (Heart of Flint) skončím ve věčném Limit Breaku. Mám to počítat striktně?

Syrael meatloaf transformation (chtěl jsem to zkrátit, ale vyšlo mi SMTP, ještě hůře to dopadlo pro Syrael Mutilation) a posílání zpráv: Cesta z Malfea trvá pět dní. Papírový Tygr říkal něco o nezasahování a nedokážu si představit někoho z Creationu, kdo by nám spěchal na pomoc, ještě do Trnů. Ale možná, že se někdo najde. (Underworld: Really? Really?!)

Což mi připomíná, kdybyste někdo uměl vyvolávat démony: Sesselja je dobrá volba.
Autorská citace #45
3.3.2012 09:45 - Khardix
K vyvolávání démonů: Mno, měl jsem v úmyslu začít si pořizovat Sorcerous Iniciation of Cecelyne, nicméně asi to investuji spíše do zbroje :D
K léčení: Co s tím dělat popravdě řečeno netuším... Jedině nějaký benevolentní duch, ale to už bych asi mohl rovnou prosit o léčení Abyssály.
EDIT: Ještě mě napadá sehnat v Thorns nějakého kultistu a nechat ho démona přivolat, ale to opravdu netuším, jak je pravděpodobné.
Autorská citace #46
3.3.2012 14:13 - Macintoush
Uvědomte si, že máme spoustu volných Intimacies, takže stačí vytvořit někoho s solární medicínou, nebo siderickým uhýbáním (TROUBLE-REDUCTION STRATEGY-Avoidance kata na ostaní, něco jako: on tam taky nebyl), nebo čímkoliv podobným a ochotným a schopným nám rychle pomoci a máme to. Říkám si, že když mám ten status 3 v CoI, tak bych mohl nějakého siderického mentora z golden faction mít. Jen nevím, co na to Kírros.

Nějací kultisté by v Thorns být mohli, lidé mají často tendenci hledat menší zlo. Jen netuším jek je najít.

Jo a k těm buildům charakteru, pravidla doporučují dovolit hráčům po prvních pár hrách předělat trochu charakter, což by asi Khadrix i draca docela ocenili.
Autorská citace #47
3.3.2012 20:28 - Khardix
Já bych i tušil, jak kultistu najít, ale opět na to nemám správný Background a nepředpokládám, že by si Dráča vzal Unwoven Coadjutora na třech tečkách.

Předělávat charakter asi nebudu, nenapadá mě totiž nic moc, co by se dalo předělat... Spíš se nesmím do bitvy vrhat po hlavě sám :)
Autorská citace #48
3.3.2012 20:55 - draca
Nemam zadny volny tecky...nehlede na to ze za 6xp bez rp se to fakt sehnat neda:D
Autorská citace #49
3.3.2012 21:57 - sir thomas
Já si jen představuju, jak se Yozi pět dní před akcí dozví (ano, čas tady funguje divně), že se na žádost jejich služebníka má do Stvoření vydat démon, který se využívá především pro jeho léčitelské (omlouvám se, opravářské) schopnosti.

Mimochodem, po zběžném průchodu necharmových možností léčit, jsem našel neartefaktový a necharmový [!] způsob: Malfean Balm (Infernals, p. 176) -- stojí Resources 3 a možná by ho některý z Infernalů mohl mít sebou. Pravda, obnáší proměnu požkozené tkáně v mosaz ... ale zato slušně urychluje léčení.
Další možnost je Celestial Wine (Core, p. 378), Resources 5. Jsem si téměř jistý, že k tomuhle se nemůžeme dostat.
Taky možná, že kdybychom byli dost vemlouvaví, Hedvábný Vítr něco ve své zásobě najde (nechci vědět, co za to bude chtít).
Autorská citace #50
3.3.2012 22:47 - Khardix
Na Malfean Balm jsem taky narazil a jak tak na něj koukám, jsem ho schopen dokonce vyrobit :) Akorát se mi moc nezdá dovybavování během akce... Na druhou stranu postava o tomhle přípravku pravděpodobně věděla dřív (a více) než hráč, tudíž bych ho asi sebou mít mohl dvě nebo tři dávky.
Co se týče chybějící ruky, asi bych ji nechal být tak jak je do konce mise (jsem docela platný i na dálku), a potom budu mít pro Dráču práci (Prosthetic of Clockwork Elegance vypadá zajímavě a věřím, že by to dát dohromady zvládnul) :)
Autorská citace #51
3.3.2012 23:44 - sir thomas
Khardix: Malfean Balm jsi schopný vyrobit pouze pokud jsi alespoň Adept Art of Alchemy (tj. thaumaturgy). Ale je nepravděpodobné, že bychom byli na takovou akci nevybaveni. Zvláště, když nikdo nemá healing charmy.

Co se týče Prostethetic of Clockwork Elegance, mám dojem, že na to je potřeba Craft: Magitech. Ale může to vyrobit někdo jiný. Na druhou stranu, mám dojem, že s expertízou Ral Zareka v Medicine a Craft: Genesis, by mohl být schopný vypěstovat a následně transplantovat náhradní ruku.
Autorská citace #52
4.3.2012 02:54 - draca
Khardix Pro mě je mnohem jednodušší ti udělat novou ruku než se babrat s nákejma věcma z magitechu...

Mnohem jednodušší je udělat kompletně celou novou nahradni ruku která může mít pár zábavných charakteristik..Nechcete nehty ale zatahovací drápky? Nevadí! Chcete se dívat za roh tím že vystrčíte jeden prst s malým detekčním okem? Vyrobíme. Nebo snad potřebujete na svojí ruce vrstvu chitinu proti případným úrazům i to můžeme zařídit!! Objednejte si svoji náhradní končetinu již dnes a bude vám doručena do 14 dní dle vaší specifikace.

Firma Ral Zarek a.s. Neručí za nově získané choroby, otravy či vyvinuté mutace v důsledku získání výše zmíněne končetiny. V případě ztráty, poškození vlastní vinou či prostě že vám končetina uteče peníze nevracíme.

V případě že objednáte 2 ruce dostanete nohu zdarma!

Pro uctívače Kimberly máme speciální nabídku každé desáté chapadlo je zcela zdarma. (Nabídka je limitována 10 000 chapadly na osobu)

A to se vyplatí!!!
Autorská citace #53
4.3.2012 09:48 - Khardix
Malfean Balm: Pravda, když jsem si to přečetl znovu a pořádně, zjistil jsem, že Degree není počet teček v Craft (Vitriol). V tom případě to s sebou mít asi nebudem, protože ani jeden z nás na něj nemá Resources :-/
Prosthetic of Clockwork Elegance: Myslel jsem to spíš jako inspiraci, s tím, že by mi mohl Zarek vypěstovat něco podobného s pomocí Craft (Genesis). Chci ovšem upozornit, že ruku si předem prohlédnu a veškerá vylepšení nejdříve schválím, chapadla nepotřebuji, děkuji pěkně :)
Autorská citace #54
4.3.2012 15:14 - draca
Klidně si ji prohlídni:D
Autorská citace #55
6.3.2012 09:22 - Kirros
No jak to vidím já ohledně situace se zraněným:
1) Můžete si domyslet vybavení, na které máte resources pokud se dá nást v příručním zavazadle.
2) Khardix a Dráča si můžou předělat postavy, pokud chtějí do té míry, že nemůžou zrušit charmy které už použili.
3) Můžete si přimyslet známosti (které spadají do backgroundů), které vám mohou pomoci, nebo najít způsob jak Kontakovat papírového draka.
4) Modlit se o pomoc ale v Thorns to může jít špatně.
5) Poprosit o pomoc domorodce, ale je otázka jestli budou chtít.
6) Zkusit hledat pomoc v Podsvětí?
7) Utéct z Thorns a využít čas na rekonvalescenci
8) Jiné extrémní řešení
Autorská citace #56
7.3.2012 10:00 - draca
1) Na tom se můžem dohodnout ale nevim co se dá tahat s resources 2
2) no mám tedďka čas tak se můžu podívat ale nevim stejně co bych měnil
3) umíte někdo poskládat origami draka a poslat ho do větru?
4)žádné modlení krom modlení ke mě
Autorská citace #57
7.3.2012 10:42 - sir thomas
Je fakt, že moc zajímavého vybavení (kromě zbraní -- v Scroll of the Kings jsou zajímavé alchymistické zbraně) poříditelného za peníze jsem nenašel -- a ani moc nevím, kde hledat. Na druhou stranu, s resources 2 můžeš mít rozumné množství normálního vybavení -- pochodně, přikrývky, olej, třímetrovou tyč, ...

dráča píše:
žádné modlení krom modlení ke mě

Myslím, že to je docela dobrý nápad, alespoň co se týče Syraela.
Autorská citace #58
15.3.2012 11:52 - Khardix
Možná mě konečně napadla použitelná Urge, na druhou stranu, nevím jestli nebude moc obecná (a jak moc se bude dát hrát):
"Vytvořit/získat v Creationu armádu pro Yozi."
Autorská citace #59
16.3.2012 13:43 - Macintoush
Jen takový malý setingový detail, pokud to nevyhovuje můžeme to klidně ignorovat, ale v Ang-tengu se mluví seetongue(důkaz Scroll of Exalts str 141), který neumíme nikdo, takže nás asi čeká veselý výlet.
Autorská citace #60
16.3.2012 14:24 - sir thomas
Velmi zajímavé -- když chce člověk najít, jak se někde mluví, nepomůžou mu ani regionální sourcebooky. Ale řekl bych, že to tam bude trochu složitější. Zřejmě se tam mluví Západštinou (podle Core je to Západ, podle Compassu jih -- wtf?) ale je to docela blízko Jihu, takže by někde měli mít slušné porozumnění Jižanštině. Kromě toho, někteří budou umět i High Realm (úředníci).

Jak o tom tak ale uvažuju, skvělý charm "Keen Hearing and Touch Technique" bude hodně použitelný, když polovině lidí, které budu poslouchat, nepůjde rozumět.
Autorská citace #61
17.3.2012 10:06 - draca
Ha koněčně využiju svůj překladatelský charm:D
Autorská citace #62
25.4.2012 23:53 - sir thomas
Základní technické záležitosti z toho, co se domluvilo na dnešním sezení:
Mimořádný termín je v úterý 1. 5. asi od 13:00--14:00, místo se ještě domluví.
Autorská citace #63
26.4.2012 16:50 - sir thomas
Proletěl jsem Syraelův deník (9 h školy) a mám následující návrh: vybodnout se na Dodge, přidat si tečku do Melee a vzít Target Shield => Parry DV (3+4+4)/2=6, má to Mobility penaltu -1. Možná nějaký charm na snížení postihů k DV nebo větší dama (Hardened Devil Body?). Ale Syrael asi není až tak moc bojový charakter.
Jinak se moc neodvažuju říkat, jestli mu něco chybí.

Zdá se mi to, a nebo mají Infernalové poměrně málo obranných charmů?

Zajímavé náměty k diskusi:
Je možné aplikovat Thunderclap Rush Attack na clinch? Zřejmě ano?
Když jsou štíty teď "zbraně s vysokou defense", je možné, aby jedna z končetin Fourfould Demon Arm byla založena na štítu?
Autorská citace #64
26.4.2012 19:05 - Macintoush
Trochu na to koukám a mám prá drobností:
1) Lore 0 znamená negramotnost -) Syrael Iliteratestorm :)
2) Na dodge bych se úplně vykašlal.
3)Někde schrastit Awareness, třeba za ty tečky z dodge
4) Trocha Atheltics se taky hodí.
5) specializací k daiklávám je překvapivě melee - daiklaves (ale to už je pravidlový právní positivismus)
6) Druhá ruka je tam trapně nevyužitá buď do ní vrazit ten štít, nebo jinou zbraň s velkou defence (slouží vlastně jako štít a dá se navíc použít při flurry) - třeba wavecleave daiklave, nebo použít nějakou obouručku (Dire lance, nebo si přehodit STR na 3 si vzít Grand něco)
Autorská citace #65
26.4.2012 21:35 - Khardix
1) Co bys čekal od pouštního nomáda :) Ale asi by si minimálně tečku zasloužil, i kdyby jen ze čtení knih opěvující Cecelyne.
2,6) Chtěl jsem ho koncipovat jako rychlého, obratného šermíře, co se špatně trefuje, a původně měl mít buď dvě zbraně nebo něco obouručního rychlého. S těmi štíty jsem to úplně nepochopil, ale asi si vezmu buď něco na způsob krycí dýky, nebo proměnlivé klepeto (Mít jednu z forem ruky jako štít vypadá zajímavě). Nicméně bojový charakter spíše sekundární, měl by to být přece jenom charismatický kněz s hbitým jazykem.
3-4) Mrknu se co dělají a pravděpodobně zvýším.
5) Tak nějak jsem doufal, že když mám šavlovitou Daiklavu, bude se specialita do šavlí týkat i jí, ale pokud ne, tak to přehodím.
Autorská citace #66
26.4.2012 21:48 - sir thomas
Původně štíty fungovaly tak, že zvyšovaly DV (o 1 nebo o 2) ještě navíc k tomu, co měl člověk ze zbraně. Teď štíty fungují tak, že se berou jako zbraně, tj. mají Defense, ze které se počítá Parry DV (a Defense zbraně se do toho nepočítá, což může být i výhoda).

Co použiješ, závisí na tobě. Neartefaktové zbraně ale nemají tak velkou Defense a artefaktové stojí XP.

Mimochodem, při projíždění charmů jsem (opět) zjistil, jak moc imba (no dobře, ne imba, ale pekelně silná) je Dráčova telekineze. Řekněte mi, proč ji v minulé hře ani jednou nepoužil.
Autorská citace #67
27.4.2012 00:13 - draca
Protože mám dosah 8 a s tím jsem moc nevyvedl... I když příšte si ji aktivuju před hrou sice mi to sezere 10 essenci ale budu to moct pouzivat do nekonecna a mam charm kterej nedela jeji pouzivani obvious...A musim konecne dodelat svuj artefakt:D:D
Autorská citace #68
27.4.2012 11:43 - sir thomas
Což bylo, mimochodem, asi o 4 více než vzdálenost toho Daye před tím, než se rozhodl tě škrtnout. Ranged clinch FTW! ;)
Autorská citace #69
29.4.2012 12:22 - sir thomas
Tak jsem mluvil se spolubydlícími: V úterý můžeme hrát u nás.

Překopal jsem Rista (překopali mi Resistance-based defense) a posunul jsem ho směrem k assassinovi: plížení, neviditelnost -- to je výceúčelové (koupil jsem si Stealth excellency), clinch (Dragon Coil Technique). V boji stále ještě dost vydrží, ale nemá charm na snížení minimal damage.
Z vaší strany: Připadá vám cenný člen skupiny? Nebo ho mám pojmout více bojově?
Autorská citace #70
30.4.2012 09:19 - Kirros
Ok tak beru na vědomí, že se hraje zítra u thomase a projdu si vaše postavy jestli je hodíte na net. Omlouvám se za neaktivitu na fóru ale měl jsem docela náročný týden a pak víkend (300 stran o agilním plánovaním zpracovaných do prezentace a celodení výlet na 35km se šplháním do svahů ze svahů a skotačením po skalách :) )
Autorská citace #71
30.4.2012 09:38 - Khardix
Nevím, jestli zítra dorazím, celý víkend ležím doma nemocný a i když se to lepší, nevím, jestli se to do zítřka stihne spravit... Takže spíše se mnou nepočítejte, kdyby se to zlepšilo, dám ještě vědět.
Autorská citace #72
30.4.2012 17:29 - Macintoush
Thomas - Jak je Rist funkční pro skupinu těžko říct, asi hlavně proto že nemám žádnou představu jak by ta skupina měla fungovat, ale trochu více plížení na úkor výdrže by asi nevadilo, máme přece Aurelia a nějaké bojové schopnosti máme všichni.
Kýrros - doplnil jsem vyexpovaný a upravený charakter do matrošů - už jsou nedodělané jen ty intimacies
Khadrix - Přeji brzké uzdravení.
Autorská citace #73
30.4.2012 19:03 - sir thomas
Novou verzi Rista už jsem taky nahrál do materiálů. Taky mi chybí intimacies, pravděpodobně něco ke zbytku kruhu.

Jen ať to máme přesně: Zítra se hraje u nás od 13:30. Veškeré námitky hlaste.
Autorská citace #74
1.5.2012 21:37 - sir thomas
Provedl jsem rychlou rešerši a mám dojem, že jediné stvoření na Creationu schopné prohlédnout automaticky mou iluzi je Neporažené Slunce, a to jen proto že má +3 specializaci v Integritě "Against Exalted", což mu celkem dává Dodge MDV 17.
Samozřejmě, existují charmy a podobné věci, ale vtip spočívá v tom, že dokud se neděje něco divného, nikdo to nečeká. Každopádně doufám, že mi Neporažené Slunce můj pokus odpustí.

Khardix: Jak se daří? Bude Syrael zítra schopný se k nám připojit?
Autorská citace #75
1.5.2012 22:23 - Khardix
Daří se mi dobře, takže se k vám zítra pravděpodobně připojím, pravděpodobně i s naexpeným Syraelem. Ještě poznámka k úpravám: pamatuju si správně, že si můžu pár věcí popřehazovat jako optimalizaci po prvním dobrodružství? Popřehazovat je myšleno vyměnit statistiky za jiné jako při tvorbě postavy.
Autorská citace #76
2.5.2012 07:15 - Kirros
Jo tohle můžeš udělat
Autorská citace #77
7.5.2012 19:30 - sir thomas
Macintoush: Zcela praktická záležitost -- s hraním u nás sice není problém, ale asi bychom to museli o trochu zkrátit (tzn. tak do sedmi). Proto dávám v úvahu: nevyplatilo by se nám hrát výjimečně u vás?
Autorská citace #78
8.5.2012 09:50 - Macintoush
Jo jo můžeme hrát u nás.
Jo a ještě jedna věc. Mám celkem podobný dotaz jako sir T. Jak byste si představovali Quenona a jeho roli ve skupině do budoucna? Víc sociálního jednání? Víc okultismu a jiných mentálních dovedností? Víc necromatických spelů? Více bojově zaměřený? Menší šance umřít při poryvu větru? Jak vnímáte jeho roli ve skupině?
Autorská citace #79
8.5.2012 15:05 - draca
a zaciname od 15:30 nebo od 16:30?
Autorská citace #80
8.5.2012 15:41 - sir thomas
Záleží podle toho, kdy kdo může přijít. Já mám celý den volný.
Autorská citace #81
8.5.2012 16:19 - Khardix
Nápodobně, můžu po cca jedné hodině kdykoliv.
Autorská citace #82
8.5.2012 16:47 - Macintoush
Tak tedy v 15:30.
Autorská citace #83
8.5.2012 22:40 - sir thomas
ok, v 15:30 u Macintoushe se rozhodne osud Ang-Tengu.

P.S. Doufám, že najdeme nějaký lék. Každopádně šetřím zkušenosti pro případ, že by byl potřeba nouzový plán (jinak jsem chtěl investovat do charmů).
Autorská citace #84
8.5.2012 23:24 - Macintoush
Jo to taky doufám, bohužel můj první plán obsahuje cestování po moři rychlostí 1000 mil za den, Jednoho Deathlorda atd a předpokládá znalosti životopisu Jalyna Korfose, které má postava nemá, ale jinak by to zaručeně fungovalo.
Druhý je daleko lepší a tak si ho nechám až na hru. Jen není jisté zda zabere.
Jinak mám v hlavě už jenom Gentel call of Lethe.
Autorská citace #85
9.5.2012 12:05 - Khardix
Kvůli špatně vycházejícím autobusům od nás dorazím se zhruba 20-timinutovým zpožděním.
Autorská citace #86
10.5.2012 20:51 - sir thomas
Dneska jsem se opět nudil ve škole, takže jsem provedl rešerši, jak vlastně funguje clinch a našel jsem tento poklad:

Exalted 201 Second Edition Combat

Je to extrémně dlouhý případ, na kterém jsou vysvětlena téměř všechna pravidla pro souboj. Výsledek je takový, že v okamžiku, když účastník "zruší clinch", druhý je inactive (tzn. 5 tiků). Pořád si nejsem jistý, jak lze někoho reálně uškrtit s garotou, která má accuracy -3, ale je to Scroll of the Monk.

Další náhodné poznatky o pravidlech:
  • po odečtení DV je nutně potřeba mít alespoň jeden úspěch pro zásah
  • za stunty se dává essence vždy
  • wound penalty se počítá nejhorší u zaškrtnutých políček
  • piercing útoky snižují pouze soak brnění a to ne méně než na dva
  • fail v hodu na stabilizaci umírajícího znamená, že pacient umírá (with best wishes to Syrael)
  • je třeba házet si na zastavení krvácení (reflexive Stamina+Resistance 2)
V zásadě není dost dobře měnit minulost, je mi poměrně jedno, jak to budeme hrát a v tak crunchy systému jako Exalted není skoro možné v každém souboji neudělat nějakou chybu. Každopádně by bylo dobré, abychom si nějak ujasnili, jak ta pravidla budeme interpretovat (možná s tím one net success after DV bych počítal, tam změna hodnot o 1 dělá velké rozdíly).

Z trochu jiného soudku: je "záchrana" Ang-Tengu dobrým důvodem proč si zvyšovat backgroundy typu Cult, Influence a Backing (Ang-Teng)? A jak to budeme řešit mechanicky (xp, ...)?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13787508010864 secREMOTE_IP: 18.224.251.136