Kirros
14.11.2011 21:08
De tenebris: EXALTED
V téhle diskuzi budou informace k minikampani Exalted alternující se Sunny Beach.
Autorská citace #21
13.12.2011 00:49 - sir thomas
Najdi si Scroll of Errata (nějakou novější verzi -- když tak jde po registraci zdarma stáhnout na DriveThruRPG) -- trochu to mění character creation, mj. tak, že těch bodů je 18 (moc to asi nepomůže, ale přeci jen, tři body ...).
Autorská citace #22
13.12.2011 00:51 - draca
18 coooo? to řeší spoustu mých problémů..vim že khardix říkal ze si jde určit druhého Yoziho na levnější charmy
Autorská citace #23
13.12.2011 00:57 - sir thomas
No, jsou tam ještě nějaké změny -- např. to, že WP je na začátku 5 nezávisle na Virtues a Virtues a WP se za bonusové dokupují zvlášť (obojí 1 za 1). Taky Favoured charmy stojí 3 bonusové.
Autorská citace #24
13.12.2011 01:02 - draca
hmm to musim stáhnout pač to by mě docela přeházelo pár rozdělenejch bonus bodů
Autorská citace #25
14.12.2011 08:26 - Kirros
Zdravím, tak jsem dnes zjistil, že se mi nepodaří Exalty dnes sehrát. Přišel nám do firmy nový server, jehož instalace a sprovoznění je poměrně akutní (a to tak, že velmi) a zřejmě jsem tu jediná osoba toho schopná a tedy mi šéf volno nedá.

Takže se omlouvám, ale dnešek musím zrušit. (Měl jsem za to, že server přijde až příští týden ale přivezli ho už dnes ráno...) Doufám, že se tohle dostane ke všem.
Autorská citace #26
14.12.2011 11:00 - sir thomas
Uh oh. A já se tolik těšil. Nevadí, alespoň bude čas si postavy pořádně promyslet (stejně to všichni budou dělat na poslední chvíli ;)).

Každopádně, škoda, že kalamita nastala tak náhle, možná jsme mohli pokračovat v hunterech nebo jsem mohl připravit něco velmi krátkého na Střepy snů, či tak nějak. Teď už je asi pozdě cokoli domlouvat, aby se to dostalo všem a obávám se, že jsem SB trochu vypustil z hlavy, respektive, nějaké pokračování zápletek mám, ale asi by to bylo takové plácání se.

Takže se uvidíme po zkouškovém, budu se na vás všechny těšit.
Autorská citace #27
17.12.2011 23:59 - Macintoush
Takže se mi podařilo, najít Exalted character generator (jmenuje se to Anathema, doporučil bych vám to taky, ale nejsou tam ještě zapracovaní Infernalové, takže vám to moc nepomůže), jinak čas a mozkovou náročnost tvorby postavy to snižuje na polovinu a hlavně se to dá uložit. Takže jsem nějak dotvořil postavu a tady ji máte: https://docs.google.com/open?id=0B9o-6ynXkcq6ZDQzMWNmY2EtOWNlOC00YmUyLTg4MTEtZjAwOGJhNmVkMGI2 Ještě jsem alternativně přemýšlel o motivaci: Chránit Sijan a jeho tajemství.

Jo a vyhrazuji si právo ještě něco změnit.
Intimacies a Anima baner ještě doplním.
Příběh exaltace ještě dodělám, na základě toho zda bude S. Sandstorm použitelný (některé charmy CC, nebo ED by z jeho záchrany před tribunálem, udělali celkem zbytečnou show, což z vás Solára asi neudělá. Případně mám pár alternativ.
Autorská citace #28
26.12.2011 21:49 - sir thomas
Jménem Chejopa Kejaka bych rád popřál všem členům obnoveného Solárního shromáždění veselou kalibraci a mnoho štěstí do dalšího roku.
Autorská citace #29
26.12.2011 23:03 - Macintoush
Fajn chtěl jsem ten vtip taky použít, ale sir thomas, mě evidentně o hodinu předběhl. Mimochodem, víte jak to dopadlo, když přál naposledy C. K. Solárům veselou kalibraci? (And so second age began...)

Na úvod bych všechny poprosil, aby nevyvolávali v průběhu kalibrace démony prvního stupně.

Dále my bylo duchy předků řečeno, abych vám popřál mnoho atrtefaktů, esence, následovníků, intimit a limit breaků.
Autorská citace #30
27.12.2011 12:54 - sir thomas
Já jsem si původně chtěl najít, kterého roku druhého Solárního shromáždění byla uzurpace, ale zjistil jsem, že letopočet je od 3516 Prvního věku poněkud ... vágní. ;)
Autorská citace #31
8.2.2012 21:39 - Macintoush
Jo ohledně té tvorby a hraní Exaltů mám ještě pár dotazů postřehů apod., něco je z diskuze s ST a Khardixem, něco je z mé hlavy a tak. Myslel jsem to hlavně na Kírrose, ale klidně odpovídejte i vy ostatní.
1) Můžu si teda vzít ten Backing, nebude to z pohledu vývoje moc spoutávájící, otravující ostatní nutností ohlížet se na jedno pitomé město... ehm hřbitov, nebo je to OK? Můžu si z toho počítat i nějaké finanční prostředky, nebo si je musím brát nezávisle v Resouces? Třeba ten Night z H. Ligy si na to občas i půjčuje artfakty (mimochodem jediný kdo srovnatelný backing mezi kanonickými charaktery.)
2) Moje backstory, mám i pár alternativ k zachraňování exalta, pokud se nikdo z kruhu nebudedát použít. Jo a nevadilo by pár změn (vzdání se Linowanského původu a předělání jazyků?) Ještě mě napadlo udělat z něj ghostblooded a napojit exaltaci na necromantický iniciační rituál.
3) pořád mě nenapadl cool Anima baner, nějaké nápady? I to jméno by vlastně mohlo být o 20% více cool.
4) Řešili jsme neznalost setingu u některých hráčů, navrhovalo se, že moje postava s trochu větším LORE by ji měla sloužit jako chodící encyklopedie.
5) Trochu mám obavy z jistého neporozumění mezi solární a infernální částí družiny a konflikty postav vyhrocené na život a na smrt mě zrovna neberou. Bude přinucení rozumě spolupracovat natolik silné, že na to nedojde? Nebo mám nějak vytvořit charaktery, které spolu vy drží, skloubit cíle a vytvořit třeba nějakou společnou minulost? Nebo to vlastně nevadí?
6) Jo a ohledně odpadnutí Jill, budeme hrát ve 4, nebo byste radši kompletní kruh? V případě B), kde ho vzít?
A byste neřekli, že jen produkuji hory textu, při hledání vhodného obrázku postavy jsem postahoval i něco, co jsem považoval za možná vhodná zobrazení vašich postav(moc popisu jsem neměl, tak to pole toho dopadlo), asi mě s většinou z nich pošlete do háje, ale třeba se něco ujme. Jo jestli si najdu náladu, tak tam něco přidám.
Autorská citace #32
10.2.2012 12:10 - sir thomas
Hlavní producent wall-of-text děkuje, že v tom není sám...

Mám hlavně poznámku ohledně boje mezi postavami: Mám DMDV 6, a pokud jste schopni dlouhodobě odolávat dice poolu 9, damage 13L (piercing), je to fair game. Slovy Rista: "Pokud máte sebevražedné sklony, rád vám vyhovím."
ok, to asi vyznělo trochu jinak, než jsem zamýšlel.
Takže znova: Nemělo by vadit, že postavy v kruhu mají trochu jiný světonázor. Nemělo by vadit když se navzájem budou tyto názory sdělovat. Asi by neměl být problém, když dojde k menším debatám, jak přesně danou situaci řešit, vzhledem k danému světonázoru. Ale všechny čtyři strany by nakonec měly dojít k nějakému kompromisu. Jsem ochotný odehrát situaci, kdy jedna strana trochu více přitlačí na pilu ("join the dark/light/dead side"), ale chtěl bych se tomu vyhnout a budu to řešit tak, že Rist má ruce vždy po ruce (co mám dělat, mám fyzicky zaměřenou postavu, jejíž koncept je zabiják).
Možná, že by bylo vhodné, abychom si, ve hře, udělali nějakou dohodu a pak ji stvrdili (a následně všechny drželi od Fiendů).

Mimochodem, že se ptám, nastaly nějaké změny (mám na mysli spíše dokončování) na postavách?
Autorská citace #33
25.2.2012 12:34 - Macintoush
Do materiálů jsem vložil definitivní verzi postavy, předělanou podle přípravné diskuze.

EDIT: pokud jste ještě někdo nedotvořil charakter, tak Anathema má novou verzi, která podporuje tvorbu Infernálů a vůbec obsahuje cool upgrady, vážně doporučuji
Autorská citace #34
26.2.2012 21:54 - Khardix
Díky Anathemě již snad také mám finální verzi (pokud jsem na něco nezapomněl): Syrael Sandstorm - Voice of the Desert.
Jen by to chtělo doladit některé detaily (třeba Past Life, tam třeba vůbec netuším, jaký by měl/mohl být), jsem přístupný návrhům, popř. to klidně můžu nechat zcela na Vypravěči, aby sis to Kirrosi mohl zpracovat, jak se ti to bude hodit :)
Autorská citace #35
27.2.2012 20:20 - draca
http://www.d20.cz/data/S/153/RalZarek.pdf

Diky Anatheme jsem zjistil ze mam jeden volnej bod tak sem odebral dva další z abilit a pořídil si charm
Autorská citace #36
27.2.2012 23:38 - Kirros
Já zase pomalu bastlím NPC. Pro jedno jsem si šel pro inspiraci až sem: Ta Která Nikdy Nedostala Poníka
Autorská citace #37
27.2.2012 23:51 - sir thomas
... cannot be unseen ...

(s Ristem nenastaly žádné změny, ale když už jste všichni generovali Anathemou, tak, ještě podle staré verze)
Autorská citace #38
29.2.2012 21:33 - sir thomas
(připravte se na wall of text)

Jen rychle shrnu dojmy z dnešní hry: Měl jsem pocit, že docela trvalo, než se to rozjelo (hlavně takové to: "co teď uděláme?"), respektive, že se to rozjelo až v okamžiku, když nás někdo zatáhl do Sevend-Tiered Sanctuary. Od toho okamžiku už to ale jelo (s námi z kopce ;)), takže se těším na pokračování.

Nejužitečnější postavy:
  1. Ral Zarek protože podal svému druhovi pomocnou ruku, když ten přišel o vlastní.
  2. Quenon protože jednou rukou zničil 30 válečných duchů (škoda, že se to už nikdy tímhle způsobem nepovede) a zahnal na útěk noční můru jménem Ta, Která Nikdy Nedostala Poníka
Největší smolař: Syrael, který se naučil jeden charm jen proto, aby přišel o ruku a málem vykrvácel.

Nejhloupější postavy nebudu vypisovat, protože všichni víte, jaké bylo pořadí. ;)


Abyste si to nemuseli hledat: zvedání atributů a podobných věcí je docela náročná a drahá záležitost, takže víceméně lze zvyšovat Caste/Favored skills (které nejsou tak drahé a cvičí se okamžitě, narozdíl od týdnů). Vypadá to, že na naučení charmů je třeba trénovat (8 hodin denně v rámci několika dnů), což je asi vyřazuje ze hry (pokud nebude nějaké R&R nebo se nedomluvíme jinak).


Pro Khardixe (a pokud budete někdy optimalizovat postavu na boj): Na straně 247 jsou necelé čtyři stránky o tom, jak připravit postavu Exalta na boj, včetně popisů rizik (ve formě dice poolu a damage soupeře), kterým bude čelit a jak jim čelit. Je pravda, že jednodušší je to dělat se Solary, protože ti nemají tak hluboké stromy charmů.
Třeba Rist je zaměřen na Resistance-defense (má relativně nízké DV), ale stejně to doplňuje artefaktovým brněním (dohromady soak 9/9). Výsledek je takový, že si může dovolit sem tam dostat zásah, ale pořád je riziko zranění. Takže těch zásahů nesmí být moc, souboje se nesmí moc protahovat a nemůže tam být hodně účastníků. Prostě vrah (má slušné damage).

Woo hoo! Iron Skin Concentration funguje i na nečekané útoky (ale má jiné nevýhody).
Autorská citace #39
2.3.2012 20:06 - draca
Sem rád že tam není uvedeno jak jsme se vlastně do toho průšvihu dostali.

Syrael až se probere tak mě asi zabije jak zjistí jakej má na pahýlu znak....
Autorská citace #40
2.3.2012 21:00 - sir thomas
Obávám se, že až se Syrael probere, nebude ve stavu, ve kterém by někoho zabíjel.

Podle rychlého výpočtu zbývá Syraelovi do plného uzdravení asi 26 dní (v klidu, bez léčivých charmů, které nemáme; 45 pokud bude chtít vykonávat významnější aktivitu), z toho asi týden mu bude trvat než bude alespoň při smyslech (dostane se z Incapacitated, jestli to chápu správně), další týden než bude k něčemu platný (postih "jen" -2). Jediná výhoda: asi nebude muset bojovat s infekcí, rána byla vypálena.

Z tohoto důvodu se nabízí zásadní otázka (asi i na Kirrose): co s tím? Protože buď budeme muset změnit své plány (což je mrzuté, zvláště, když jsem nabyl dojmu, že jde o čas), nebo nebude mít Khardix moc co dělat, což mi připadá ještě horší (hrajeme, abychom se bavili, že). Máte někdo nějaký skvělý nápad?


Mimochodem: Sand-Slip Trick (onen nešťastný charm na zrychlení) se sice nemusí aktivovat, ale pokud se používá (jinak než při dlouhodobém cestování), je Obvious.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066421031951904 secREMOTE_IP: 18.225.55.198