Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
27.10.2009 20:44 - noir
U mě vypadá úterý jako přijatelný termit.
28.10.2009 10:55 - Alnag
Psal jsem ohledně úterka Almimu, ale bohužel bude na služebce a do Prahy se možná dostane až po šesté. Nicméně jinak mu nic nebrání. Takže bychom předtím hráli Void? Co?
28.10.2009 14:49 - noir
Su za!
28.10.2009 16:45 - Sethi
To abych si ho konečně přečetla a spáchala nějaké krutopřísné dobrodružství.
28.10.2009 17:14 - noir
Uši: My snad nebudem hrát oficiálně epické dobrodružství? OK, raději ne, ale mohli bychom si na něm ukázat, jak fungují pravidla - já mám připravenou mooc pěknou práci s pravidly v úvodní scéně...
28.10.2009 18:02 - Sethi
Ještě jsem na to do hloubky nekoukala, pokud je k dispozici oficiální dobrodružství, tak budeme hrát to.

Na druhou stranu, pokud sis ho přečetl a měli bychom ho hrát, tak přijdeš o všechno napětí a překvapení =)
28.10.2009 18:09 - Alnag
A podle jaké verze budeme hrát?

EDIT: Dobrý, mám stáhnul jsem si 0.2ku.
28.10.2009 18:16 - Sethi
To, co tu mám vytištěné, nese přízvisko "Beta 2.0" - nic nového si tisknout nehodlám, fungujeme podle tohodle.
28.10.2009 23:10 - Jarik
OK. Pokud nemohu spat u Noira, tak beru za variantu 2 spani na kolejich.
Pokud ani to, tak necht Alnag nese vyrozumeni, ze je to na nem (nebo jeho zemi) ve variante 3 :D
Pro variantu 2 a 3 si beru spacak :D (kdyz se Noir neozve drive :D )

a na Void si beru toho 7kiloveho kouzlenika, podle Void 0.2 :D Opravdu to je Yoda s benackou maskou a plnovousem v cerne kutne :D
28.10.2009 23:37 - Nerhinn
Na koleji máme molitanovou matraci navíc a myslím, že i nějakou deku.
29.10.2009 05:30 - noir
Jarik: Ale jo, u nás spát můžeš. Máme všechno, co je potřeba. Dokonce už mohu nabídnout i dvě lůžka!
2.11.2009 10:33 - Jarik
Takze v UTERY MUZU. od 18.00 bych mel byt na miste :)
supeeeeer
hlaste, zda bude ci nebude Void nebo jen klasika :)
2.11.2009 10:36 - Sethi
Viděla bych to tak, že čas od doby, kdy se sejdou všichni hráči, až po příchod Almiho bude věnován Voidu.
2.11.2009 11:54 - noir
Já tam budu po páté. Připraven na všechno. Hyena nebo Kin Munch, je to fuk.
Mj. dnes v ČTK mají nádherné fotky hyeny, jak si hraje s halloweenovou dýní. Škoda, že vám je nemůžu zprostředkovat...
4.11.2009 01:58 - Nerhinn
Tak je to tak, jak jsem si myslela - ten opasek od noira se mi nehodí. Jestli tedy někdo chcete Belt of Blood (při zkrvavení vám zvýší vlnu o const.mod.), je váš.
4.11.2009 02:20 - Alnag
Nerhinn - tak jako pokud se nikdo nenajde, tak já mám poměrně vysokou consitution a žádný opasek (na druhou stranu zkrvavený už jsem nebyl ani nepamatuju. Vezmu si ho tedy jedině v případě, že by na něj nikdo jiný neměl buď slot nebo potřebnou pozitivní opravu odolnosti.
4.11.2009 15:05 - Almi
Nerhinn: vždycky se dá někomu darovat či chytře vyměnit, jako to udělal včera Noir :-)

Alnag: Tvá zrvavení jsou sice řídká, ale vždy nezapomenutelná..
4.11.2009 15:09 - Nerhinn
Almi: Jakože Gaerwyn něco dostane darem od jednoho z asi dvou členů smečky, co ji mají rádi, aby to obratem někomu vnutila? To se mi nezdá příliš taktické... :D
5.11.2009 11:14 - Almi
Nerhinn: A proto je třeba to udělat chytře :D

ALL: Pokud se chcete kdokoliv na cokoliv optat k minulé hře, ozvěte se. Ať už zde nebo přes PM. S Alnagaem už intenzivně komunikuji, a uvědomuju si, že jsem vás asi o pár momentů ochudil, resp. je zahrál tak, že vyzněly jinak, než vyznít měly. Týká se to především vstupu Kylary na scénu, její fungování ve scéně a její odchod z ní. Protože bůh na mašině to nebyl :-)

Taky by mne zajímal váš názor na souboj a tak vyřešit do budoucna situaci, kdy bude striker zamčen (jako tentokrát přes stunned), defender zabaven tak, že nebude moct sám nic moc udělat. Napadlo vás někoho, jak z toho ven? Protože udolávat NPCéčkového defendera (což ten grell byl) je fakt na dlouho.

Prakticky družinu zachránilo jen to, že proti vám stáli elitní defender (na vašem levelu), 3 slabé artilerie (o dvě úrovně níž než vy) a jedna elitní artilerie (která byla i tak o dvě úrovně níž než vy)..být tam někde striker, je to hodně zlé (i když - asi by byl konečně i Sven zraněn :o))

Ptám se i proto, že číselně to měl být snadný souboj, kde ale protivník dokázal 100% zužitkovat terén, kryty atp. ve svůj prospěch. Skoro taková typická ukázka toho, že jak moc na tomhle záleží.

Berte to jako podnět k zamyšlení a diskuzi, klidně se pusťte i do mne :-)
5.11.2009 11:30 - Jarik
na pocatku boje bylo vse v poradku.

Nase puvodni rozmisteni bylo v poradku, akorat doslo ke kritickym slidum.
je rozdil, jestli v kole prekvapeni mas 6 utoku (coz nasi nepratele meli), nebo jeden - My. {behem prvniho kola jsi dal 3 kriticke zasahy, cimz jsi nas rozstrkal po bojisti, nahazel na nas stavy, ze kterych jsme se nemohli dostat, atd. :) :)}

nebyt toho, tak je ten boj mnohem vyrovnanejsi.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.096836090087891 secREMOTE_IP: 18.217.15.228