Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
30.3.2012 11:28 - Jarik
u mne taky mozno. Stejne musim v patek vecer do Prahy na larpvikend
30.3.2012 12:47 - Almi
Fajně, takže s tím předběžně počítám...snad bude moci i Nerhinn a Noir...
30.3.2012 12:53 - Nerhinn
Já můžu.
31.3.2012 00:48 - Sethi
31.3.2012 17:17 - Alnag
Dneska jsem se s mírnými rozpaky zjistil, že Sven má mít už od 20. levelu daily power ze své Paragon Path. Tak předstírejme, že jsem na ni nezapomněl a jen nebyla vhodná příležitost někomu nacvakat spoustu ongoing damage. :D

EDIT: A jak tak koukám, ještě jsem zapomněl na možnost házet si 2x d20 na hody na útok s daily a encounter powers. Myslím, že tím se definitivně ukazuje, že nejsem dost dobrý munchkin, když si nepamatuju, proč jsem si tuhle munchkin volbu vzal. :/
31.3.2012 19:34 - noir
Momentálně mám chřipku a angínu současně. Ale třeba se do čtvrtka vyléčím...
1.4.2012 18:15 - Alnag
Noire, měl bys ze mne radost. Dneska jsem munchkinoval svou postavu pro příští level a Almi se má zase na co těšit, až bude zase na Svena házet útoky proti Will... :)=
1.4.2012 19:09 - Jarik
Alnag: takze mas Will 40, a alespon 2x za den shodit jakykoliv hit skrze Will?
A 4x denne i na ostatnich postavach? :D
1.4.2012 19:13 - noir
Kluci, já vás úplně chápu, ono je pěkný se pochlubit, ale víte, kam to povede? "Tenhle beholder je výjimečný - sice hypnotizuje a dominuje, ale je to útok na reflexy!" :)
1.4.2012 20:09 - Alnag
Noir: No jo no... ale když já z toho měl radost. :(
1.4.2012 20:10 - Jarik
Noir: pokud nas to bude bavit, tak v tom problem nevidim.
Pokud nas to bude prudit, a budem pak zvazovat, zda maji AA smysl, tak to asi nebude mit moc hloubku.

Nas to chlubeni se bavi, ... reflexove utoky NAS nabavi / ty mozna bavi Nerhinn :)
1.4.2012 23:19 - Nerhinn
noir píše:
Tenhle beholder je výjimečný - sice hypnotizuje a dominuje, ale je to útok na reflexy!

Konečně příležitost pro to, aby Gaerwyn epicky skočila do rány :)
2.4.2012 13:44 - Nerhinn
Ahoj ahoj.

Konečně jsem dodělala sumarizaci hry poslední a s Alnagovou pomocí i té předposlední.
________________________________

S32 Sestry a bratři

Sourozenci dělají člověku peklo ze života napříč kulturami i rasami.

S33 Návrat

Vracíme se ze: Stínopádu, onoho světa, vakua, ledové pláně, pláně ohně a Sarbatoin do Varteny. To vše v jedné session.
________________________________

No a souběžně jsem aktualizovala Kalendář. Ano, ta věc existuje. Už dlouho. A spočítala jsem si v něm, že jsme "venku" byli skutečně necelý týden (6-7 dní, těžko říct, odkdy se čas začal zrychlovat).
(Pro Sethi, která nejspíš jako jediná dočetla až sem: Dává smysl, že se rituál přeměny Ledopaní chystal na půlnoc (vycházelo to prostě někam na večer), proto jsem ten fight po odchodu vecnovců umístila do 10.9. těsně po půlnoci.)
________________________________

Almi: Docela by se mi hodilo vědět, v jakém roce jsme hráli až do minulé hry, a jaké datum máme od minula.
________________________________

Na závěr bych nám (a hlavně Almimu) chtěla pogratulovat k ukončení VI. kapitoly Úžasných dobrodružství, popřát nám hodně štěstí do epického nářezu, který nás (nebo spíše hnusky) čeká a vyjádřit radost nad tím, že jsme konečně někde jinde než na ledové pláni, protože hledat ilustrační obrázky k ledu a sněhu je peklo.
EDIT: I když ne takové, jako hledat je k peklu.
2.4.2012 13:56 - Alnag
Nerhinn píše:
Po desáté opakuju, že fakt, že je Gaerwyn v citadele, věděly vrány, které elfka zachránila. Ty samé vrány, se kterými má Aiss telepatické pouto.


Sethi píše:
vrány se cítí lépe (...) taky Aissce řeknou, že byly s Gaerwyn.
Aiss, skalní fanda krvavé magie, se rozhodne sledovat elfku pomocí její krve, která ulpěla na jedné z vran ale když vránu oblízne, upadne do komatu, a dál slouží jen jako boa.


Nezlob se Nerhinn, ale nepamatuji si, že bych kdy slyšel in game zdůvodnění, proč jdeme znovu do Ledové citadely a ani ze zápisků nedává ex post tvoje zdůvodnění smysl. Aiss (jak Sethi píše) upadla do komatu, takže nám toho moc neřekla. Možná mne někdo opraví, třeba jsem někde něco minul. Ale docela mne vytáčí poznámka "Sven teda chtěl jít pryč a Gaerwyn nehledat". Sven by jí hledal, kdyby měl nějaký rozumný důvod ve hře, to dělat. Telepatie s komantózním jedincem není rozumný důvod.
2.4.2012 14:09 - Nerhinn
Sethi na hře několikrát zopakovala, že to vrány řekly. Nevím, kolikrát to řekla Aiss ostatním předtím, než upadla do komatu, ale přijde mi, že děláš z komára velblouda. I kdyby to nestihla říct, není lepší, aby se všichni sbalili a vypadli, když se na tom všichni (kromě tebe, očividně) shodnou? Co se stalo s tím, že se budeme snažit spojovat konce a urychlovat hru? Proč najednou řešíme, jestli je realistické, aby Aiss stihla říct ostatním jednu větu prostou? Myslela jsem, že ta "amazing" část z AA jednak dovoluje tyhle drobnosti pominout a druhak nenechá čerstvě epickou postavu zemřít mrazem. Ale asi se shodneme na tom, že ani jednomu z nás ta scéna nepřišla zábavná, byť nejspíš z různých důvodů.
2.4.2012 14:43 - Alnag
Kdyby Aiss věděla, kde Gaerwyn je, nemusela vránu lízat, aby to zjistila. Rozumím, že z tvého pohledu dělám z komára velblouda, ale nelíbí se mi, do jakého světla to mou postavu staví. A řeším to proto, že mám pocit, že to není poprvé. Kdyby bylo asi bych nad tím pokrčil rameny.
Já se snažím hrát v zásadě podle toho, co postava ve hře fakt ví a může vědět. Tak bych prosil, abys to zohlednila, až budeš zase příště interpretovat Svenovo chování. Toť vše. Díky.
2.4.2012 15:06 - Nerhinn
Alnag: OK. Já to pochopila tak, že Aiss chce zjistit, kde přesně Gaerwyn je, navázat s ní spojení na základě toho, co už kdysi měly (myslím, že to tam padlo) nebo... sledovat její pohyb, nevím. Kde elfka je, imo Aiss věděla, ledaže by měla trollí vrány, které jí řekly pouze: "My víme, kde je Gaerwyn!" narozdíl od "Gaerwyn je v *obrázek citadely*!"

Uh... nechtěla jsem sem jít, ale budiž. Svenovo chování je dost náročné interpretovat. Co chce dělat? Kam chce jít? Proč ignoruje všechno, co po něm vypravěč hází? A není to výčitka, je to normální otázka, kterou jsem si kladla už během hry. Tak zabraň tomu, abych si to špatně vyložila a dej mi nějaké info, ať se podle toho můžu zařídit.
2.4.2012 15:34 - Alnag
Nerhinn píše:
Co chce dělat? Kam chce jít?


Momentálně pomoct všem ostatním s jejich agendou. Jinak - chytit Spercheia a předvést ho k letnímu dvoru. Pokud bude čas, nálada a příležitost, tak zničit ten meč, co někde leží a tak.

EDIT: Ještě bych dodal, že primárně mi přijde spravedlivé pomoci těm, kterým ještě nebylo pomoženo - tím myslím Ghara a Konstatina. A tedy možná nedostatek mého nadšení někdy pramení i z toho, když se dlouhodobě řeší agenda stále jednoho hráče. Zcela otevřeně říkám, že záchrana Janose mne nechává naprosto chladného nebo i hůř. Přijde mi, že to jsme dělali už dost dlouho a znovu už ne. Jsou tu i jiné příběhy k vyprávění.

Nerhinn píše:
Proč ignoruje všechno, co po něm vypravěč hází?


Protože nemám pocit, že by po mně bylo něčím házeno. Měl jsem poměrně jednoznačnou agendu asi tak 15 levelů (meč). A poslední posun, který byl, byl mistr Hirako a jeho - tady máš knihu, ta ti pomůže v nějakém klášteře (ve zkoušce či co). Od té doby jsme byli zavření v nějaké cizí sféře ze které nebylo úniku a pak na roztrhání mezi třemi různými jinými agendami až jsem nakonec o meč přišel. Tak možná, že jsem se jen špatně díval, ale ne, nemám pocit, že bych minul nějakou výraznou přihrávku mým směrem.

Teď mám novou agendu... a tu myslím taky neignoruju. A to je chytit Spercheia.
2.4.2012 16:42 - Jarik
Dobrej napad.. rici si opet kam smerujeme.
Jsme na pocatku noveho tieru (rika se tak tomu, zejo :) )
Ghar ma ted asi 2 dulezite veci, s tim, ze bych byl rad (jakozto hrac), kdyby se nejak spojili s jinymi (vysvetlim za chvili).
a] Zkompletovat zbroj - mozna Vam to prijde malo Epic, ale v me hlave neni. Uz od valek s 'rohatymi' se mezi drakorozenymi neukazal SKUTECNY CISARSKY VALECNIK. (zbroj se sklada z toho co je v booku o drakorozenych).
Je mi jasne, ze na tento ukol nebude dost prostoru, proto nasledujicci vysvetleni.
Cisarsky valecnik je vlastne Samuraj. V tehdejsi dobe jich bylo dost, ale jejich ostatky jsou vsude mozne. Hlavne na severu v pustinach (kde je myslim soucasny pozustatek Cisarstvi) - kam se nehodlam vydavat :D
Proto bych na tu zbroj rad narazil na ruznych mistech.. a dal ji dohromady z lootu. {minor Epic}
b] Sjednotit draky - tim nemyslim drakorozene, ale skutecne draky. To co predstavuje Cisar, a dalsi drakorozeni, je vlastne sachova hra prastarych draku. A proto je hodno Epicu, aby nekdo ukoncil partii tohoto Veku. Ghar je pro to vhodny, je totiz figurkou, ktera nepatri zadnemu z draku (ona totiz patri Io).
Diky tomu ma sanci ukoncit partii Patem-remizou, ktera neznici cely svet.
Uz ted ma vlastne s rukou jednu figurku DRAKA. Az jich bude dost (treba 4, kdyz je to tak oblibene draci cislo), tak se muze odebrat na nebesa a ukoncit hru. {major epic}

c] Hladova tlama - Ted mam ale touhu pomoci Konstantinovi v jeho boji proti Gnollum. Jen doufam, ze na konci nebude jejich vudcem, a nepujde proti nam vsem :D
Navic si myslim, ze v hlubinach Tlamy je prave moznost narazit na nejake fragmenty davnych civilizaci (kdyz je to tak magicke misto, skry ktere se da cestovat kamkoliv - ani sam nevim odkud tuhle vedomost mam, nebo proc si to myslim). {minor epic}
3.4.2012 07:22 - noir
Nerhinn: Neskutečná práce! Díky moc, jsem hrozně rád, když si můžu přečíst, jak to viděli ostatní a připomenout si, jak to bylo - aspoň pak míň tápu... Existence kalendáře mě překvapila, musím říct, že velmi příjemně. Asi nad ním strávím nějaký čas. Ještě jednou díky vše, kdo se na tom podílí, z tohohle mám velkou radost.

Menší radost mám z toho, že ve čtvrtek nedorazím. Odpoledne mám kontrolu o doktora, dokonce mám až do pátku neschopenku - což se mi stalo teprve podruhé v životě. Až do včerejška mi bylo tak blbě, že jsem ani nechodil na Facebook!!!

Cíle: Do té tlamy nejdu kvůli svým úkolům; přijde mi, že to je věc, kde můžeme reálně něco změnit. A někomu pomoct.A navíc tam vedou nějaké ty nitky, jsme tam zapomněly.

Z epického hlediska si nějak vyřešit záležitosti s Královnou/Vecnou a zbavit gnolly Yeognuova pouta. A pak najít svobodu...

Ohledně Gharovu úkolu jsem úplně mimo. Nevím, čím to je, ale jako hráč se v tom vůbec neorientuju, jde to úplně mimo mne. Řekl bych, že je to tím, že jsme tuhle linku ve hře vlastně ještě vůbec nepotkali, vůbec se to neprolíná s mým herním zážitkem. Rozumím tomu, že je to v Jarikově hlavě, ale do hry se to až na pár zanedbatelných drobností vlastně vůbec nedostalo. Nepotkali jsme žádnou dragonborn NPC (kromě té prostitutky), vliv Císařství vůbec není vidět, o nějaké dračí hře slyším poprvé. Neříkám, že je to špatné nebo nezajímavé - jen mě to úplně minulo a jako hráči i postavě je mi ten konflikt úplně fuk; prostě jsem ho zatím neviděl. Neříkám tím, že Gharovi nepomůžu - jen mám pocit, že jde úplně jiným směrem, než zbytek hry, který se stáčí úplně jiným směrem.

Na druhou stranu je vidět, že Jarik si tohle asi moc dobře uvědomuje, takže ty své epické cíle popsal velmi skromně - dají se řešit v rámci jiných úkolů a společně s nimi.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.078269004821777 secREMOTE_IP: 18.217.15.228