Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
23.3.2011 12:49 - noir
Tak jo, chtěli jste to, máte to:


Mladý gnoll se šoural. Snažil se cestu k šibenici protáhnout, jak jen to šlo. “Taková hloupost!“ Jak jen se mohl nechat tak trapně chytit! A proč ho jeho smečka opustila? Co krok, to otázka. Co krok, to slza.


S prázdnou hlavou zíral dolů z pódia do rozjásaného davu. Pozoroval další odsouzence, jak jdou ke svým oprátkám – trpaslík, jakási mladičká dívka páchnoucí nemocemi, elegantní půlelf a jakýsi starý žebrák odsouzený kdovízaco. Bylo jich pět – v Port Umbře se tomu říká Ruka smrti. Něco však bylo na celé té situaci divného. Nepřirozeného, znepokojujícího. Konstantinovi se zježily chlupy v týle, jeho instinkty cítily, že něco je jinak, než má být. Ale rozum, ten se v záplavě vjemů nedokázal vyznat. A tak vzpomínal.

V Port Umbře mu bylo dobře. Našel tady poprvé (a asi naposledy) v životě skupinu, která ho přijala, i když vypadal zvláštně a choval se jako zvíře. Nevadilo ji, že páchne, tolerovali jeho chutě a nevadil jim ani jeho apetiti. Říkal jim Smečka. Že porušovali zákony? To mu bylo jedno, věděl, že lidské zákony jsou jen kusy papíru, který upřímně nenáviděl. Byl pro ně důležitý – jeho jemný čich dokázal ucítil velrybí olej, jímž si městská hlídka leštila meče, na stovky sáhů. Byl silný, mrštný a bezohledný. Jen díky gnollovi se téhle skupině podařily její nejlepší kousky. Krádež Diamantového vejce z rodinného sídla Maeorů, přepadení mincovny místního vévody, nebo únos krásné elfí panny přímo z její ložnice – nic z toho by se nepovedlo nebýt Konstantina. A že nevěděl, kdo je Vůdcem této Smečky? Že dostávají příkazy jen na lístečcích přenášených krkavci? Hlavně, že rychle přicházela odměna – na měšce plné stříbrňáků si rychle zvykl i gnoll. „Jak jen se to mohlo takhle pokazit?“



Drakorozený kat mu přehodil přes krk oprátku. Gnoll se naposledy pomodlil k Vecnovi, svěřil mu svou duši („jen, aby se nedostala do pařátů Yeeonoghuovi,“ pomyslel si) a pak… Pak pochopil. Vzpomněl si na okamžik, kterému pár desítek úderů srdce předtím nevěnoval pozornost. Když půlelf, který šel k šibenici, opatrně překročil louži, byl to jen jeden ze stovek detailů, které se mu prohnaly před očima. Teď, v okamžiku, kdy se smyčka oprátky začala napínat, náhle Konstantinova mysl pracovala mnohem rychleji. Proč by se muž jdoucí na smrt vyhýbal kaluži? To přece nedává smysl. Pokuid… Gnoll rychle začenichal – od půlelfa stojícího na kraji Ruky smrti však necítil vůni strachu, jaká šla z ostatních odsouzenců. Naopak, z muže páchla štiplavá vůně výsměchu a arogance.

Kat zatáhl za páku. Pod gnollem se propadla podlaha. Ve stejnou chvíli se však stalo ještě něco jiného; vzduchem se mihlo něco malého, ostrého a stříbrného. Vyletělo to z ruky půlelfa, ještě před okamžikem spoutaného. Vržený předmět hladce proťal lano, na němž gnoll visel a pak se přidušený Konstatntinm zřítil do propadliště. Půlelf už tam stál. Zeširoka se usmíval.

„Dlužíš mi, šelmo,“ usmál se vlídně půlelf. Pak na gnolla hodil jakýsi prášek. Jakmile se podivná hmota dotkla srsti, začaly se gnollovy obrysy nejprve rozmazávat a pak Konstantin úplně zmizel. „Běž!“ uslyšel gnoll ještě, když jakási neviditelná síla rozrazila zdi dřevěného pódia, jako by bylo z vosku. A pak ho někdo postrčil ven. Když prchal, stále ještě neviditelný, uličkami Port Umbry, zdálo se mu, že se za ním nese lehký hlas: “Své investice si dobře hlídám, příteli…“
23.3.2011 12:54 - Alnag
H-U-S-T-Ý-!-!-!
23.3.2011 13:31 - Jarik
jsem fascinovan.
Noire... Mam tim katem byt ja? nebo mas zalusk na nekoho jineho? Treba na Stina? :) (tedy Stribrnakova spojence :) )

Alnagu: Stin muze byt klidne uveznena duse meho bratra. Jak jsi naznacil. Mne to nevadi. Ale co Almi :)
23.3.2011 13:46 - Alnag
Jarik píše:
Ale co Almi :)


Ber to tak, že mlčení znamená souhlas. Já to taky tak beru a protože se Almi zatím nevyjádřil, dává mi to možnost rozvíjet tu lecjaké divoké hypotézy...
23.3.2011 13:49 - noir
Jarik: Některé věci jsem tam jen tak nahodil pro inspirace, náznaky náznaků a různé výklady. Obecně chápu Port Umbru jako hodně drakorozené město.
Alnag: díky :)
23.3.2011 13:55 - Jarik
Noir> tak to teda rozhodne nikdy nebylo :)
Bahamutovci v nem teprve pred cca 6 lety vstaveli katedralu :)
Drakorozeni ziji na uplne opacne strane kontinentu. respektive... pokud je Port Umbra na jihu... tak drakorozeni ziji na severu a vychode (od Sarbatoin).

(to uz bylo mnohokrat zmineno) :) :)
23.3.2011 14:03 - Sethi
Stejně jako bylo mnohokrát zmíněno, že na sever a východ od Sarbatoin jsou hlavně hory a divočina a lvi, myslíš? ;) Tady si stejně nikdo nic nepamatuje.

Konstantinovo intro je husté.
23.3.2011 14:19 - Alnag
Jarik píše:
Bahamutovci v nem teprve pred cca 6 lety vstaveli katedralu :)


Protože předtím tam vládli příznivci Tiamat. Ve městě žila širší komunita drakorozených, ale církev sedmihlavé paní je udržovala ve strachu a pokoře. Až nedávná změna vlády a smrt velekněze vedla k úpadku víry v sedmihlavou a umožnila nový rozkvět prosperity spojený s příchodem kněží Bahamuta.

Jarik píše:
tak drakorozeni ziji na severu a vychode (od Sarbatoin).


Ale až daleko za všemi těmi horami, divočinou a lvy. A proto je kratší jet lodí do Port Umbry, což sice zabere půl roku, ale neloví tě divoké kmeny lidožravých půlčíků, kteří ovládají pláně za sedmero horami, ani neumrzneš v pustých horských průsmycích, které jsou průchodné jen jeden měsíc v roce na vrcholu léta a běda tomu, kdo neprojde včas.

Místo řešení kdo komu narušuje nějaký jeho koncept zkuste hledat společnou řeč a možnosti, jak by obě vaše představy mohly fungovat dohromady. Bude to třeba... jak chcete jinak někam dojít. Jeez!
23.3.2011 14:36 - Jarik
Ok. Alangu. Tve vysvetleni se mi libi. Ja jen nedovedu tak provazovat, jak ty bys rad :)
Ja se snazim jen pokud neco bylo nekdy napsano to zakomponovat a netvrdit opak :)

OK. OK. Proto je Port Umbra v takovem loji... kdyz tam mohla vladnout Tiamat.
Jen jsem myslel, ze je to spise lidske mesto :)
23.3.2011 14:39 - Alnag
Lidi jsou jako krysy. Je jich hodně a uctívají cokoliv, co jim dá sýr... :)
23.3.2011 15:01 - Jarik
sýr a hry :)
23.3.2011 16:27 - Almi
Teda, dámo a pánové, všechna čest! Chvíli tu nejsem a takový výtrysk výborných nápadů!

Líbí se mi to, odnesl jsem si z toho pár věcí, které zapracuji do nejbližší herních session (jedna z nich je, že se v nějaké side scéně musí objevit drakorození).

Jen jedno upřesnění: Mince, která byla nalezela u Maeve samozřejmě byla Stříbrňákova. Jen byla taková..trochu jiná. Jiná, než mince, které jste našli předtím. Ty předchozí měli vždy emblém jakéhosi šledhtice, krále či tak něco (nikdo pořádně nikdy nezjistil, koho). Ale ta u Maeve měla stylizovanou helmici, symbol boha války a ničení jménem Bane...
23.3.2011 21:00 - Jarik
asi uz Stribrnakovi dosli drobne (cti Bezne pouzivane mince) a tak presel na vyssi kalibr (vzacne, ale presto prerazene mince) :D
23.3.2011 21:15 - Sethi
Tak se omlouvám za mystifikaci. Pochopila jsem to zle.
23.3.2011 23:53 - Alnag
Myslím, že není třeba se omlouvat. Naopak mne to inspirovalo k otevření zajímavého tématu (minimálně pro mne, ale tajně doufám, že i pro ostatní). A noir něco krutopřísného napsal.
24.3.2011 09:09 - Almi
Sethi: Přesně tak, vůbec se neomlouvej. Myslím, že jsem to spíš já tobě špatně popsal...

Alnag: Ta Noirovův krutopřísný flashback by si zasloužil stát samostatně nebo aspoň být součástí něčího zápisu.

Taky jsem zjistil, že v poslední době často dávám někomu z "venku", neznajícího d20.cz odkaz na AA a docela mi chybí nějaký jednotný odkaz, pod nímž by bylo vyprávění Aiss, Svena, Ghara i Gaerwyyn jednoduše k nalezení, včetně propojovacích linků třeba mezi Svenovými zápisky (první a druhé části) a Gaerwynniny "encyklopedie".

Myslíš, že by to šlo nějak udělat?
24.3.2011 09:13 - Sethi
Něco jako tohle?
24.3.2011 09:18 - Sethi
Z jiného soudku, co se Stříbrňáka týče a jako identifikace co do příbuzenských svazků s některými z našich bardů.

Návrh scény, která mi leží v hlavě už dlouho, ale nikdy nějak nebyla příležitost.

Není to napsané moc dobře, ale zhruba to vyjadřuje myšlenku.

Nevinný Návrh píše:
Byla si jistá, že zahlédla Svena v davu, ale pak se jí ztratil. Za chvilku se jí znovu mihnul před očima, jen krátce, než zmizel mezi trhovci.
Aiss si odfrkla. Provedla snad zase něco, proč by se jí chtěl vyhýbat?
Na potřetí už si ho utéct nenechala. Když jí náhodou zmizel z dohledu, pomohla vrána. Sledovala ho napříč přes náměstí, kolem kašny a mezi stánky.
Nakonec ji vyvedl pryč od trhu, od lidí, chvátala za ním úzkými uličkami.
Už ji nebavila tahle hra na schovávanou.
"Svene!" zavolala, když se jí ztratil za rohem, rozeběhla se, aby ho dohnala. "Svene?" natáhla ruku, aby se ho dotkla.
Otočil se, zaskočen, jako by ho vytrhla z hlubokého zamyšlení.
Stejně tak překvapeně se zarazila Aiss.
"Promiňte, myslela jsem -" začala a zmlkla.
Nepoznávala tu tvář, přesto ji znala až moc dobře. Stejná linka rtů, stejně řezaná tvář. Jen v očích hořela krutost, kterou u Svena neviděla ani v jeho nejhorších chvílích.
A i když ho dnes poprvé viděla v denním světle, hned věděla, s kým má tu čest.
"To jsi ty," zavrčel Stříbrňák téměř překvapeně. "Zajímavé."
"Ne dnes. Ne sama," zašeptala Aiss.
Uličkami se rozlehl zběsilý tlukot ptačích křídel.
24.3.2011 12:16 - Alnag
Almi: Jestli bude Noir souhlasit, vyvěsím mu jeho intro jako vlastní článek... Noire?

Sethi: Taky velmi krutopřísné. Neměnil bych to.
24.3.2011 12:48 - noir
Alnag - jasně! Já se už pokusil o totéž sám, ale asi marně...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082746028900146 secREMOTE_IP: 3.141.42.84