Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
15.3.2011 13:05 - Almi
Jarik: Po přečtení tvého bonusu už vím, proč jsi nemohl spát. Ať už jsi to psal celé sám nebo spolupracoval s kýmkoli jiným, výsledek je naprosto úžasný.

Jestli jsem měl v jednu chvíli jen stín pochybností, zda jsem udělal dobře tím, co jsem Aiss způsobil minulou hru, tak teď otevřeně říkám, že jsem nadšený!

Líbí se mi to moc! :-)
15.3.2011 13:12 - Jarik
text je cely muj. Prekvapive :) a vazne... jsem to vymyslel celou noc :)

korektura by Alnag :)
15.3.2011 13:23 - Alnag
Jarik píše:
korektura by Alnag :)


Já naprosto odmítám nést jakoukoliv odpovědnost za pravopis. Upozornil jsem Jarika jen na dvě chyby a pár stylysticky slabších míst. ;-)
15.3.2011 14:18 - Sethi
Následuje nesouvislá zeď myšlenek. Pokusím se tomu dát alespoň nějaký náznak struktury.

Aisska ve vztahu k ostatním:

Gaerwyn je pro Aissku jediná dívčí kamarádka, kterou kdy měla. Hrozně si váží toho, co mezi nimi je, a má ji skutečně ráda. Zároveň je pro ni Gaerwyn, jakožto elf, něco kouzelného, co ji přitahuje, i když by si nikdy nic nedovolila. Je spokojená, když ji může obdivovat jako něco nedosažitelného.

Ze Svena má Aiss v podstatě obdobný pocit, jako Gaerwyn - občas má pocit, že jim to skvěle klape, že je to její nejoblíbenější půlelf (z celkového počtu tří, kteří v jejím životě hrají nějakou významnější roli). Jindy je naprosto ztracená, neví, co si o něm má myslet, nedokáže ho číst a to ji frustruje. I tady na ni působí jakési vílí kouzlo, ale Svena se v tomhle směru bojí. Jakou si udělal pověst, takovou ji má, a ona ho má příliš ráda na to, aby chtěla riskovat, že ho ráda mít přestane.

Konstantin je pro Aiss takové malé osobní peklo. Protože má sama problémy se svou vnitřní Bestií, je jí blízký některými stránkami svého zvířecího přístupu (těmi, které nezahrnují veřejné močení, vesměs). Cítí se za něj zodpovědná, snaží se ho vést, vzdělávat, chránit před světem a je si plně vědomá toho, jak děsivě selhává ve všech směrech. Přesto se hodlá snažit dál.

S Gharem si Aiss neví rady. Její pocit z něj je takový, že paladin je kolem jen proto, že musí. Čím déle spolu jsou, tím víc nechápe, že se nesbalil v okamžiku, kdy ho přestal vázat nějaký slib, že ji ochrání při cestě do Col Fen a nazpět. Ona chápe význam povinnosti, ale pro ni je povinnost něco, co zároveň sama vnitřně chápe a chce - a tohle u dráčka nevidí. Je vděčná, že je kolem, nepochybuje o tom, že svou práci dělá dobře, ale ten pocit, že ho obtěžuje tam být, že to bere jako oběť, ji ubíjí.

To be continued...

V příštím díle uvidíte: Aiss a smečka jako celek.
15.3.2011 14:43 - Jarik
Ghar vs. Aiss:
1] Ghar chce Aiss chranit pred ni samotnou. Ale na to je knezka moc emancipovana (na to, ze to je tak mala holka... jak porad tvrdi).
2] Ghar chce Aiss chranit pred okolnim svetem. Protoze ji povazuje za moc sebevrazedneho tvora, ktery do vseho jde... a nepremysli o dusledcich (a svadet to na Osud je trochu lehkovazne)
3] Ghar se msti vsemu dracimu, kdyz jej odkopli, takze je pro nej Aiss dobrym ventilem (tiefling,... bleeeew).
4] A Jarik chce, aby se Ghar skrze predchozi tri body stal lepsim drakem nez vsichni jeho nepratele (drakorozeni cisare - ktery, jak jste mohli pochopit z posledni povidky, je potomkem toho proradneho drakorozeneho liche).
15.3.2011 15:44 - Sethi
Nesouvislá zeď myšlenek, part II.

Aiss a smečka jako celek:

Pro Aiss je smečka to nejbližší rodině, co kdy měla, alespoň ve smyslu interakce víc lidí. Není to bezstarostné se potloukání se nocí s Ptáčaty, není to čistě dvousměrný vztah s Maeve nebo Janosem. Je to větší, žije to, jeden závisí na všech a jeden se na všechny spoléhá. Je to pro ni pocit bezpečí. Je to v podstatě z její strany sobecké - chce, aby byli ostatní spolu, protože ona se tak cítí lépe, na druhou stranu ale udělá všechno proto, aby byli spokojení, aby spolu chtěli být.

Aisskocentrismus (nesouvislá směs úvah):

(Doufám, že se to slovo neuchytí.) Ve skutečnosti je to pro mě docela problém. Moje touha být ve středu pozornosti má své meze a ty byly dávno překonány. V tomhle okamžiku má Aiss pocit, že musí vyřešit všechno a pokud možno hned. Ve své dětské naivitě si ( / jsem jí) toho nabrala moc a ona má pořád důvod tu volat 'pojďme tam!' tuhle křičet 'musíme udělat toto!' a z nějakého důvodu jí to prostě... funguje. Jenže místo aby se jednotlivé problémy řešily, ona si toho nabírá víc a víc. Pak mě jako hráče štve, že nedokážu vyjít vstříc ostatním, protože je moje postava vázaná udělat tohle a tamto, zachránit město, pomstít smrt; Ráda bych otevírala hrobky eladrinů a hledala sestry a léčila prokleté meče, ale vždycky se najde něco, co je pro Aissku v ten okamžik palčivější problém (jako třeba zničení města, které považuje za svoje). Jde to až tak daleko, že si tu situaci uvědomuje i kněžka sama - to, že se sama pokusila vydat se do pekla pro Spercheiovu duši nebyl okamžitý nápad, bylo to něco co plánovala dlouho, protože prostě už nechtěla tahat ostatní po svých výpravách za svými problémy. Jakým způsobem se to stalo a co to způsobilo je už věc jiná. A tak.
Omlouvám se, není to to, co jsem chtěla říct, a nedává to smysl. Těší mě tvořit. Těší mě tvořit postavy, jejich příběhy, minulost, vzhled, povahu. Těší mě tvořit místa a události aktuální nebo v dějinách. Těší mě, že to je využívané, že se na tom dál staví. Je mi líto, že to vede k dominanci postavy, která v závěru bere moc pozornosti.

To be continued...

V příštím díle uvidíte: Náhodné Výkřiky
15.3.2011 16:30 - Sethi
Nesouvislá zeď myšlenek, part III.

Náhodné výkřiky (které na sebe můžou a nemusí navazovat):

Myslím si, že Aiss jako postava funguje. Se svými "pomůžu všem!" a "to se nějak pořeší za běhu..." náhledy je alespoň konzistentní, když už ne úspěšná. Z prvotního konceptu se (velmi rychle) vytratila nedůvěřivost, naopak snadno k někomu přilne a je na to konto dost zranitelná.

Mám obavy z dalších úmrtí v jejím okolí. V krátkém časovém intervalu přišla o všechny (dva), kteří jí v dětství byli náhražkou rodiny. V tomhle okamžiku je pro mě ale nebezpečně na hraně hratelnosti. Určitě by nebyla ten sebevražedný typ, ale v okamžiku, kdy by ji při životě držela jen pomsta a povinnost... No, nechtěla bych to hrát. Nebavilo by mě to. O to důležitější je pro ni smečka. Drží ji při tom, aby svůj život žila, ne jenom vykonávala.

Přála bych si, aby Aiss mohla svou indispozici se špatnými rozhodnutími setřást prostě jako součást toho, co se s ní stalo, když otevřela portál. Byl to zajímavý prvek. Měli jsme s ním svou zábavu. Ale myslím, že svůj účel už splnil, zlého nadělal dost a v tomto okamžiku by to byl jen další Aissčin problém, který je třeba řešit a který se mi řešit nechce.


Další náhodné výkřiky budou (nebo nebudou) následovat v náhodných intervalech.
15.3.2011 18:48 - noir
Jedno uklidnění pro Aiss: Pokud je jednou z osob, o níž v poslední době přišla, Maeve, pak na Aiss čeká překvapení - Maeve není mrtvá. A podle toho, co Konstantin zjistil, ji jen tak něco zabít nemůže...

Abych to doplnil, Konstantin by to stejně vykecal: Jak jsme si všimli, Sarbatoin bylo postaveno kolem kláštera. Ale on i klášter kolem Něčeho (nebo spíš Někoho) vznikl. A to něco mění těla jako my ponožky.
15.3.2011 20:12 - Alnag
Je super, že jste se do toho tak opřeli a napsali, jak to vidíte. Přijde mi to prostě skvělé. A protože i já dlužím odpovědi na své otázky, tady jsou:

Alnag píše:
Co podle Vás drží tuhle skupinu pohromadě? Proč jsme spolu?


Jako hráč myslím, že je tam víc elementů. Je to jednak otázka zvyku (za tu dobu už si to nějak neumí představit bez sebe, což jim nebrání to zkoušet). Pak jsou tam různé formy závazků, které ale nejsou mezi všemi (Sven - Ghar), (Aiss - Gaerwyn a Sven) apod.

Sven by to asi vnímal tak, že je to směs strachu z osamění a vzájemného vděku. Jenže ten se nějak vytrácí. Zbývá už jen povinnost.

Alnag píše:
Když si to projdete za své postavy, co Vaši postavu motivuje k tomu, aby riskovala a event. položila život za jednu každou postavu jiného hráče?


- Aiss: Sven k ní má takový ambivalentní pocit. Na jednu stranu by ji chtěl chránit a pečovat o ni. Na druhou stranu nemůže vystát její jankovitost, splašené rozhodnutí a tvrdohlavou paličatost která až příliš často vede k průšvihu. To se odráží v jeho střídavé ochotě a neochotě ji zachraňovat. Momentálně se cítí zrazený, protože i přes to, co si kdysi dávno řekli, Aiss opět riskuje na vlastní pěst, čímž nepřímo vystavuje riziku ostatní. Sven si také myslí, že Aissin způsob výkladu víry v Královnu je bezmála heretický, ale to si nechává více méně pro sebe. Má pocit, že je na čase aby si slečinka pořádně rozbila hubu a zjistila, že takhle už to dál prostě nejde a proto ji nechce zachraňovat.

- Gaerwyn: Možná by pro ni riskoval, protože je to taky fey a plnokrevný elf k tomu. Líbí se mu po fyzické stránce, ale odrazuje ho její důvěrný vztah s Aiss a nedostatek vlastní iniciativy. Vlastně mi přijde, že si byli blíž dřív, kdy se škorpili o to, kdo je větší fey. Teď už spolu ani tak moc nemluví a i jakákoliv nabídka pomoci je v tom kontextu přinejmenším zvláštní. Možná paradoxně přesto, že je jejich vztah dost vyprahlý Sven těžko nese různé negativní poznámky, kterými je občas častován, zejména za to, že není vždy připraven se Gaerwyn vrhnout na pomoc.

- Ghar: Drakovi moc nerozumí, a pokud připadá mu Ghar poněkud naivní, nepřipravený pro nástrahy skutečného světa. Pokud je dřív pojila jen povinnost, Sven má teď pocit i určitého zadostiučinění nebo společně prožitého dobrodružství, takže je v tom jiskřička něčeho víc. Ačkoliv se tak netvářil, docela ho potěšilo, že Ghar ukázal, že má vlastní vůli a nepodrobil se tomu, jít hledat Gaerwyn (v poslední hře). Ke Gharovi má vztah tak trochu jako k nějakému tovaryšovi, myslím, že by Sven šel i do vyšší míry rizika.

Konstain: Gnolla považuje za přelétavého a nevypočitatelného. Chtěl by ho mít rád, ale kdykoliv se na něj začne trochu spoléhat, Konstantin změní názor nebo posloupnost velení a je vymalováno. Asi by pro něj riskoval, ale ne moc.

Alnag píše:
A když se vžijete do postav svých spoluhráčů, co jejich postavy motivuje k tomu, aby riskovaly a event. položily život za tu Vaši postavu?


Myslím si, že se jim Sven snažil být moudrým a rozvážným rádcem a pomáhat jim (tedy převážně Aiss) v různých nesnázích. Gharovi pozitivně zachránil život před tím jezdcem na pěšince. Ale přijde mi, že jsou to jen takové závazky... nic kloudného.
22.3.2011 18:54 - Alnag
Zamyšlení: Konvergence hráčských cílů (část 1)

Pro začátek příběh...
(veškerá zkreslení jdou na mou hlavu, originál chatu mám žel v práci)
Bavil jsem se dnes se Sethi a řeč přišla i na to, že mince nalezená u mrtvé Maeve není Stříbrňákova, ale Baneova. A že je vlastně ráda, že to tak je. Ptal jsem se proč a dozvěděl jsem se, že kdyby byla Stříbrňákova popadla by ji touha rozsekat Stříbrňáka na kousky a tím by zase pushovala svoje cíle. Když je to něco takového špatně hmatatelného jako je Bane, tak ji to tolik netankuje a může svou postavu víc upozadnit a nebude tolik tlačit dopředu svoje cíle. To mne zarazilo.

Analýza
Nechci, aby to vyznělo tak, že se nemůžu smířit s tím, že jsem neprosadil svůj nápad s tou mincí. To je to poslední, co by mne trápilo. Ale přiznávám, že jsem s ní měl svůj plán. Tím plánem bylo konvergovat hráčské cíle. V tuhle chvíli mám pocit, že každý jdeme ve hře více méně za něčím jiným. To se projevuje v mnoha směrech. Dělení skupiny, které je náročné na DMovský management, nejasnosti o tom, co dál nebo co má prioritu a také to, že hráči, kteří se dokáží snáz prosadit mohou zastínit svými cíli a příběhy ostatní (též známé jako Aisskocentrismus).

Myslím si, že Aisskocentirmus je problém. Jsou v zásadě tři varianty vývoje:
  1. Aisskocentrismus přetrvá v současné podobě. AA budou příběhem Aiss plus nějaké ty občasné odbočky jako úlitba zbytku. To by možná bavilo Sethi ale spíš bych řekl že po čase ani ji ne.
  2. Druhá varianta je ta k níž si myslím, že se Sethi snaží nyní směřovat. Nějakou svou postavu upozadnit a nechat vyniknout ostatní. Jakkoliv je to chvályhodné, myslím si, že je to nemožné. Příběh už je kolem Aiss příliš komplexně rozvinut, hráčská konstelace se nezměnila a ustoupit ze světla neznamená, že víc světla dopadne na ostatní, ale že bude míň světla.
  3. Myslím si ale, že existuje třetí varianta, která by v konečném důsledku byla nejuspokojivější pro všechny. In-game a meta-game metodami zařídit, aby Aiss adoptovala některé (a nejlépe všechny) cíle ostatních postav. Když bude sledovat tyto "adoptované" cíle, bude moci stále dostatečně zářit a zároveň vtáhne do světla i postavu o jejíž cíl se jedná. Stříbrňákova mince byl pokus o takové in-game podsunutí Svenova cíle k adopci. Nelpím na něm, ale hodí se jako příklad.
U Aiss to ale nekončí. U Aiss to začíná. Všichni bychom měli přemýšlet o tom, jaké cíle ostatních postav můžeme bezbolestně adoptovat. Jak můžeme ostatní postavy vtáhnout do světla. A jak udělat AA skutečně Amazing. Protože já bych si je chtěl pamatovat jako "best campaign ever".

Co teď, co dál?
Můj návrh na další postup je tento:
  1. Napišme stručně, kdo má jaký cíl. Vím, že to asi už všichni víme, ale pokud si to občerstvíme a zpřehledníme, tím lépe.
  2. Přemýšlejme společně o tom, jak bychom mohli ty naše cíle posunout ostatním postavám, aby se staly i jejich cíli. A naopak, jak bychom si mohli osvojit cíle jiných postav.
  3. Inspirujme se. Pište cokoliv Vás napadne. Přemýšlejte jak byste mohl podsunout i cíle jedné jiné postavy jiné jiné postavě. Taky to nemusí všechno končit u Vás.
  4. Hrajte na emoce. Motivace není otázka rozumu. Největším motorem motivace jsou emoce. Hněv a msta. Závist a touha. Láska a bažení. Radost a štěstí. Překvapení a zvědavost. Pokud budete sázet na podobné karty, vlastně nemůžete prohrát.
Čert vem stříbrňákův stříbrňák, udělejme něco co tenhle příběh dovede ke zlaté!

PS: Omlouvám se Sethi/Aiss, že jsem si je vzal tak moc do pusy, ale potřeboval jsem nějaký dobrý praktický příklad a tenhle je jediný, který jsem měl. A také za použití slova Aisskocentrismus.
22.3.2011 20:46 - Alnag
Zamyšlení: Konvergence hráčských cílů (část 2)

Svenovy cíle (aneb chcete mě?)
Svenovy cíle vidím momentálně zejména tři.
  1. 1. Sourozenecký konflikt. Sven neví, že Stříbrňák je jeho bratr. Ale už to možná trochu tuší. Každopádně s ním má nevyřízený konflikt. Nesmazatelnou jizvu na čele a vroucí krev v žilách. Zároveň se mu začíná víc a víc podobat... Jeho cílem je zničit své alter-ego dřív než ono jej vyžere zevnitř.
  2. 2. Druhým Svenovým cílem (a myslím si, že dobře rezonuje s tím prvním) je vrátit zašlou slávu elfí čepeli, kterou nosí. Která ukrývá zlomek duše zlovolného černokněžníka. Jeho výprava teď vede někam do Astrálního moře, kde by měl podsoupit nějakou zkoušku?
  3. 3. Stát se plnokrevným feyem.
Adopční nápady - nabídka (zatím jen letmé výkřiky)

- Stříbrňák by mohl být nějak zapletený do zmizení Gaerwyniny sestry.
- Stříbrňák mohl být tím, koho chtěli najmout na Gharovu vraždu. (Jenom si spletli bratry.)
- Stříbrňák je nepřímou příčinou toho, proč musel Janos zemřít. (Byli ve stejné doméně, z toho by sakra mělo jít něco vyskládat...)
- Stříbrňák zinscenoval celou tu scénu s tím, jak Konstatina srazil vůz (což tak IMO i bylo)

Pro ten druhý cíl mne teď nic moc nenapdá.

Adopční nápady - poptávka

- Kdyby Aiss nějak dovodila, že Spercheios je Svenův otec (a navíc, že část jeho duše je ve Svenově meči - možná je v něm dokonce ta část, co ho drží při životě... vždycky jsme si mysleli, že to detekujeme v té krabičce, ale co když ne...) určitě by ho to hned začalo víc zajímat.
- Gaerwyn, kdyby výprava za tvou sestrou umožnila v průběhu nějak víc (a explicitněji) zkoumat "feyství" (ať už její vlastní Gaerwynino, nebo feyské kultury případně by její sestra byla v tom nějakým klíčem), bylo by to pro hnedle Svena zajímavější.

(U ostatních si momentálně nejsem jistý jejich cíli, tak mne nic nenapadá... doplním později.)
22.3.2011 21:39 - Jarik
Ahoj.
nejsem takovy mysletel a strateg a zurnalista, abych dokazal najkit spojitosti cehokoliv cimkoliv jako Alnag... ale presto se pokusim prispet svou troskou do mlyna.
BUdu psat mozna vic veci, enz mne prave napada. :)

Gharovy cile:
1] Ziskat zpet cest a post v rodu Meaor.
2] Ziskat zpet post Cisare pro rod Meaor (mozna je to podminka pro bod 2)
3] Prezit promenu v esenci Io (promena supin na cerne a platinove) - zvlaste pak utoky cisarovych agentu (mezihry).

Adopcni napady
- Cisar(draci) je potomkem zradeho draciho generala, ktery spolupraocval s tieflingy proti lidem a eladrinum (nebo co ti predci Gaerwyn jsou)
- Gharuv bratr mel vzdy prezdivku Stin. Proc? Nemohla byt duse, kterou jsme potakli v prvnim dobrodruzstvi jeho esenci? Stin (Gharuv bratr) mel byt cistym ztelesnenim Tiamat.
Gharove matce se proste narodili dve 'esence bohu'
- jeden z gnollu je mstitel na drakorozenych. Mluvi se o nem jako o Draci zhoube (je to Konstatnin nebo nektery z jeho bratri?). Kdy dojde ke konfrontaci bratru gnolli krve. A na ci stranu se prida Ghar?
- Maeve byla pritelkyne Gharovy matky. Vytvorila Strazce kvuli Gharove vychove a ochrane (alespon zpocatku). Strazci ze dne na den zmizeli. A co dal?
- Ghar se brzy stane bilou vranou. Nepujde jej nepoznat (kamkoliv pujde). Kdo jej ochrani? Smecka, Gaerwyn, Sven, Aiss... Kdo? Nebo jej zavrhnou?
Nestane se jejich Nemesis? (mno toa si ne :) )

A pokud mam davat napady k adopci... musi si ty myslenky adoptovat Aiss? :) nebo kdokoliv? :D
23.3.2011 00:15 - Alnag
Jarik píše:
Gharovy cile:
1] Ziskat zpet cest a post v rodu Meaor.
2] Ziskat zpet post Cisare pro rod Meaor (mozna je to podminka pro bod 2)
3] Prezit promenu v esenci Io (promena supin na cerne a platinove) - zvlaste pak utoky cisarovych agentu (mezihry).


Nezlob se Jariku, ale můžeš to zkusit nějak přiblížit nebo zlidštit. Zatím to na mne působí suše jak účetní uzávěrka. Těžko se mi v tom hledají emoce pro mou postavu neboť nevidím ani emoce tvojí postavy. Získat zpět čest rodu. Fajn. Proč? Jde o pomstu? Plane Gharem spravedlivý hněv? Co cítí?

Chápu, že je to asi i povinnost a že se to čeká. Ale to je prostě takové málo akční, chápeš? Nevidím tam nic, čeho bych se mohl chytit. Kde je v tom to drama?

Jarik píše:
A pokud mam davat napady k adopci... musi si ty myslenky adoptovat Aiss? :) nebo kdokoliv? :D


Nápady by bylo vhodné adoptovat napříč mezi všemi podle možností chuti a uvážení. Aiss jsem uvedl jednak jako příklad, druha proto, že má zřetelně největší schopnost téma prosadit do hry, takže co si adoptuješ k ní má největší šanci dožít zdárně dospělosti. :))
23.3.2011 00:56 - Nerhinn
1. Gaerwyn v jednu chvíli přišla o všechno - o rodinu, přátele i lásku. Nalezení sestry nebo jejího osudu by mohlo tenhle trn z paty konečně vytrhnout - a nějak rozetnout vztahy v jejím domově. Nebo je utnout (pomsta? trest? zadostiučinění? odpuštění?). Ale posunout se dál.

-Myslím, že se tady samo nabízí provázání se Svenovým příběhem. S variantou, že se zmizením sestry mohl mít něco společného Stříbrňák, jsem dokonce jednu dobu dost pracovala - ono se to nikdy moc neřešilo, ale kdyby se na to někdo někdy ptal, nechala bych Gaerwyn podezírat právě Stříbrňáka (někdo podobný její sestře byl viděn ve společnosti někoho podobného jemu) - a právě sledování jeho stopy ji zavedlo až k setkání se Smečkou.
-Jestli jsem si správně všimla, pak Gailin v jednu chvíli měla něco společného s Hvězdonošem. Přistával za ní, nebo tak něco.

2. Když zemřela, zjistila, že její domov je v ohrožení - a že jiné místo se stává obětí totální zkázy. Gaerwyn je přesvědčena, že se směla vrátit proto, aby s tím něco udělala.

-Totéž. S tím, že tohle je hodně... hm, fluffové. Musím toho dost promyslet a hlavně probrat s Almim, což není snadné.
Krom toho by pro Svena mohlo být zajímavé podívat se do Nifterlu. Vidět jinou variantu elfského života.
-Možná by se tu našlo i místo pro provázání s Konstantinem, i když si nejsem úplně jistá. Ale myslím, že ta zkáza, které čelí místo, kam se Gaerwyn chce vydat, by ho mohla... oslovit. Plus být svědkem toho, jak se zahrávání si s implantací cizích věcí do těla nevyplácí. Jak říkám, musím to ještě promyslet.

3. Gaerwyn chce žít. Poprvé v životě má strach, že by mohla zemřít, a poprvé v životě má o co přijít. Na jednu stranu šílí z představy, že žije v těle, které jistou dobu tlelo... na druhou se bojí toho, že až splní, co jí Osud dal do vínku, zemře - tak, jak měla už prve.

Provázat cokoliv s Aissiným příběhem asi není problém. Namátkou mě napadá nějaké spojení s Cadfanem.
Gharův příběh je tak složitý, že se v něm moc nevyznám. Ale asi by to šlo přes ten dům Élanar.
23.3.2011 07:19 - noir
Nestíhám to dnes úplně, jak bych si představoval, tak jen krátce - už dlouho mám plán, jak propojit Stříbrňáka s Konstantinem. Je to založené na tom, že se ti dva nikdy nesetkali (kdykoliv se Stříbrňák objevil na scéně, Konstantin u toho nebyl) Nerad bych to úplně vykecal, ale napadlo mě, že tahle smečka není Konstantinovou první smečkou... Obecně bych řekl, že K. bráchové se dají naroubovat do jakéhokoliv konfliktu.

A ještě jedna věc-nezapomínejte, že K. vysrostl někde u elfského/feyího/eladriního dvora. Myslím, že propojení s Gaerwyn se vyloženě nabízí. S Aiss K.pojí pouto ke Královně a pocit subordinace.
23.3.2011 09:22 - Jarik
Jarik píše:
Gharovy cile:
1] Ziskat zpet cest a post v rodu Meaor.
2] Ziskat zpet post Cisare pro rod Meaor (mozna je to podminka pro bod 2)
3] Prezit promenu v esenci Io (promena supin na cerne a platinove) - zvlaste pak utoky cisarovych agentu (mezihry).


Reakce na Alnagovy vytky :) Nejsem proste literat. Vzdy mne stoji pocity a city moc sil :)

add 1] Ghara jiz tri roky STVE to, ze byl vyhozen z rodu... pro neco co neni pravda. Nevi o tom, ze slo o jeho zachranu v posledni chvili. Jeho rodice jej vyhnali do sveta.
Presto mu dali (zvlaste pak matka) smerovani do Sarbatoin. Proc? (to jsem sam navymyslel) Kdo jim to doporucil. Nebo jsou mezi cleny klanu Meaor nejaci pratele Maeve?
Ghar se chce vratit domu. Tak silny a tak zodpovedny, aby mohl usednout na stolec jednoho ze Starsinu.
add 2] Ghar do nedavna netusil jak je jeho rod vyznamny. Nyni se mu davaji stripky dohromady. A prestoze svuj rod nenavidi za to co mu udelal, tak k nemu citi loajalitu (resp. spise lasku) a chce je zachranit. Je to takovy lehce Mesiassky komplex.
Chce rodu dokazat, ze je lepsi Meaor nez oni vsichni.
Mozna je za tim vsim Gharuv bratr (Stin2). Mozna je Gharuv bratr clenem skupiny kam patri Stribrnak. Mozna je Stin2 jednim ze smecky do ktere drive patril i Konstantin. Mozna se Stribrnakova druzina ma utkat s nami, a byt nam nasit temnejsim odrazem ve zrcadle... a kazdy z nas si v boji bude muset vybrat (zabit bratra? pridat se na tu ci onu stranu? zabit bratra jinemu clenovi smecky?)
add 3] Pormena v Io ma nekolik dopadu. Prevazne na okoli a jak se k nam chova. Takze spise nez pocity a city.. ovlivni naladu spolecnosti. Nekteri v Gharovi mohou videt spasitele, jini Satana. Nekteri jej budou chtit zabit, jini ulovit. A bez pratel tohle Ghar nemuze prezit. Ne dlouho. Bude mit konecne duvod verit (misto soucasneho duverovat) v kazdeho jednoho clena smecky (ted veri Svenovi, i kdyz neuznava jeho moralku; a Aiss - bych si dovede predstavit, ze by mohla byt uvazlivejsi ve svych konananich).

Staci to takhle? Alnagu? :D
23.3.2011 10:20 - Sethi
Snažila jsem se vytvořit něco vzletného, ale nějak to dnes nedokážu. Zatím tedy k jedné (nikoli jediné) věci, která mě zaujala.

Jarik píše:
dračí hra o trůn(y)

Pokud se pohybujeme mimo hranice nějakého dluhu, přátelství a tak, dovedu si představit jediný důvod, který by Aissce mohl dát nějakou osobní zainteresovanost k případu a ta ani nevychází z ní samotné, ale z krve předků:

Drž si nepřítele blízko a zavaž si ho dluhem. Dopomoz mu na trůn; A až bude čas, jak lépe zničit Arkhosii než zásahem do srdce.

Nejsem si úplně jistá, že je to to, co bychom měli chtít =)
23.3.2011 11:48 - Alnag
Sethi píše:
Nejsem si úplně jistá, že je to to, co bychom měli chtít =)


A ty jako doufáš v happy-end nebo co? ;-)

Sethi píše:
Snažila jsem se vytvořit něco vzletného, ale nějak to dnes nedokážu.


Myslím, že to nějak tragicky nevadí. Mou motivací bylo vypíchnout problém a posunout ho přes práh vědomí při hře. Myslím, že je tak větší naděje, že když se ve hře vyskytne šance chopit se cizích cílů, že se to i stane.

Jarik píše:
Vzdy mne stoji pocity a city moc sil :)


To chápu a rozumím. Ale na druhou stranu, emoce jsou to, co všem okolo ukazuje, že nám na něčem záleží, že nám o něco jde. Jak se třeba projevuje Gharova naštvanost? Když potká jiného drakorozeného (ze svého/cizího) rodu, bouchne do stolu tak, že ten se rozpadne a se slovy rychlejšími než myšlenka vyzve na souboj pět proti jednom? Mohli jsme Gharovu naštvanost už někde vidět v akci?

Jarik píše:
Ghar do nedavna netusil jak je jeho rod vyznamny.


A je na to teď třeba pyšný? Špetka arogance tu a tam? Trocha elitaření? Co dělá s drakorozenými, o kterých zjistil, že jsou pod jeho úroveň?

Jarik píše:
Mozna je Gharuv bratr clenem skupiny kam patri Stribrnak. Mozna je Stin2 jednim ze smecky do ktere drive patril i Konstantin.


Super. IMO by Stříbrňák nikdy nic ve smyslu rovnoprávné smečky nepěstoval, ale jistě by si pěstoval řadu side-kicků. Takže ano, jsem za. A někdy předtím, než jsme ho potkali, mohl Stína zabít a ten se přenesl do té lebky... (pokud to odporuje něčemu, co si teď neuvědomuju, tak sem s tím...)

Jarik píše:
Staci to takhle? Alnagu?


Stačí to tobě? Uvědom si, že jsi právě na bazaru a kolem jsou další kupci i zákazníci. Ty musíš svoje zboží prodat jak nejlíp to jde...

Konstantin píše:
už dlouho mám plán, jak propojit Stříbrňáka s Konstantinem. Je to založené na tom, že se ti dva nikdy nesetkali (kdykoliv se Stříbrňák objevil na scéně, Konstantin u toho nebyl) Nerad bych to úplně vykecal, ale napadlo mě, že tahle smečka není Konstantinovou první smečkou...


Bombastické. To se mi moc líbí. Možná by se mohl Konstantin tu a tam prokecnout, že nejsme jeho první smečka. A Sven není první půlelf kterého zná. (Foreshadowing, chápeš.) Otázka je, jaký má Konstantin ke Stříbrňákovi vztah. Jestli ho ten neposlal vlastně na zvědy...

Nerhinn píše:
Nalezení sestry nebo jejího osudu by mohlo tenhle trn z paty konečně vytrhnout.


Musím se přiznat, že mne dost fascinuje, že se Gaerwyn chová tak klidně. Přijde mi, že když by šlo o příbuzného, tlačil bych pilu mnohem víc "hystericky" a nenechal bych se side-trackovat sem a tam... Takže otázka, proč to Gaerwyn vlastně tolik neprožívá?

Nerhinn píše:
S variantou, že se zmizením sestry mohl mít něco společného Stříbrňák, jsem dokonce jednu dobu dost pracovala"]S variantou, že se zmizením sestry mohl mít něco společného Stříbrňák, jsem dokonce jednu dobu dost pracovala.


Teď už jen stačí, aby Konstantin prokecnul, že tvou sestru už někde viděl a máme to skoro pohromadě.

(další reakce zase příště...)
23.3.2011 11:53 - Nerhinn
Alnag píše:
Musím se přiznat, že mne dost fascinuje, že se Gaerwyn chová tak klidně. Přijde mi, že když by šlo o příbuzného, tlačil bych pilu mnohem víc "hystericky" a nenechal bych se side-trackovat sem a tam... Takže otázka, proč to Gaerwyn vlastně tolik neprožívá?

Protože to její sestra odstartovala sama ten kolotoč událostí. Že zmizela je fakt, ale možná je obětí, nicméně rozhodně je viníkem (v Gaerwyniných očích). Setkání s ní není něco, po čem Gaerwyn touží... nebo na co by se těšila. Rozhodně ne tolik, jako zjistit, co se sakra stalo.
23.3.2011 12:17 - Jarik
Alnag píše:
Jak se třeba projevuje Gharova naštvanost? Když potká jiného drakorozeného (ze svého/cizího) rodu, bouchne do stolu tak, že ten se rozpadne a se slovy rychlejšími než myšlenka vyzve na souboj pět proti jednom?
Mohli jsme Gharovu naštvanost už někde vidět v akci?

Nemohli. Podle toho co jsem zaregistroval, tak ve hre se vyskytli jen 2 drakorozeni - ta stetka (ktera by se dala zaradit jako neutralni strana) a drakorozeny par ve Vartene (ktery mne metaherne lecil po boji na namesti) a ti stali na strane rodu - loajalni. Takze, kdyby se trebas jim dela nejaka nepravost, tak bych se snazil zasahnout.
Projev nastvani? Kdybych videl cisarske dnes, tak bych s nimi nechtel byt v jedne mistnosti.
Pokud bych se citil vic v pravu toho, kdo je doma.. tak bych je bud vyhodil, nebo se s nima porval.
Kdybych ale vedel, ze jsem na jejich pude, tak bych radsi odesel... protoze komu pomuze mrtvola?

Alnag píše:
A je na to teď třeba pyšný? Špetka arogance tu a tam? Trocha elitaření? Co dělá s drakorozenými, o kterých zjistil, že jsou pod jeho úroveň?

Elitarstvi muze byt nekde, kde nekdo neceho dosahnul... a kde se clovek nesnazi zapadnout a prezit :)
ale pro tvou radost trochu pritvrdim. :)

A mne to staci... protoze nejsem trhovec. :))

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080078125 secREMOTE_IP: 18.117.183.252