Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
23.10.2010 15:39 - Alnag
Noir píše:
Kdyby Konstantin měl odpovídat, tak asi vykulí očiska a špitne: "Máma." Ale vůbec se bavit s nějakým Vecnovým sluhou, to už samo o sobě pro něj bylo příliš nebezpečný podnik.


Tomu říkám hra na city...

Jinak nezdálo se, že existuje varianta se s Vecnovým sluhou nebavit. A jsem si jistý, že se nám to šeredně vymstí. Ale až poté, co mi někdo dokáže, že jsem v té básničce dal vůbec nějakou odpověď. :D
23.10.2010 16:52 - Sethi
Však jsem nevyzradila žádné tajemství, jen tu hloupou mačku poučila o obecně známě věci.
28.10.2010 20:51 - Alnag
Přemýšlel jsem hodně o minulé hře a ve volné souvislosti mám tuhle ideu. Chtěl bych, abychom každý napsali, jaké priority teď jeho postava má (co chce udělat, co potřebuje vyřešit). Nemám chuť plácat se ve scénách, které mi přijdou, že nepomáhají příběhu nikoho z nás, ale zároveň nechci nikoho připravit o jeho místo na slunci, když budu tlačit na to, abychom takové scény odvíjeli co nejrychleji. Pomohlo by mi to přemýšlet o tom, kam dál... nebo kdo dlouho nepřišel ke slovu.

No a abych šel tedy příkladem, tady je něco za Svena (píšu to v pořadí podle toho, co vnímá jako nejurgentnější po nejméně urgentní):

  • Meč: Dostat se do nějakého Githského kláštera, kde by mu mohli pomoci (event. rozluštit knížku, která by mohla pomoci s úkolem, který tam čeká).
  • Stříbrňák: Zbavit se kletby - znamení na čele - a pověsit toho týpka za koule do průvanu.
  • Linie - Spercheios a spol.: Zjistit o co sakra jde... a nějak to uzavřít.
  • Společnost, do které zapadne: I když s AA družinou jako celkem už to v zásadě vzdal. Feyové jsou stále velká naděje...
  • Ženu, která by ho uspokojila: Není momentálně moc aktuální.
28.10.2010 22:43 - Nerhinn
OK... btw, hrajeme příští čtvrtek?

__________________
Gaerwyn chce:

  • Dořešit výčitky svědomí - Berevika. Eventuelně zjistit, co se stalo s Doverem. Zkusit využít jeho duškošili?
  • S tím souvisí i Aldrik & Talos, bylo by fajn ujasnit si, o co tady jde, jestli se máme/můžeme mít rádi atd., tedy Durmenův úkol. + Návrat do Varteny.
  • Výprava do Nifterlu, ev. na elfí dvůr, kam ji vedou stopy ohledně sestry.
  • Jo a jako takový menší problémek... Gaerwyn by asi chtěla zjistit, jestli se dá zbavit toho pouta s Aiss, resp. kolik se toho poutem přenáší. Jelikož není úplně vyloučené, že zase umře, chtělo by to nějakou jistotu, že tím nikomu neublíží.
31.10.2010 12:21 - Alnag
Fakt mám pocit, že píšou o nás...

Darths & Droids píše:
Anyone who gets the game started within an hour of the scheduled start time is doing well.


(Zdroj: Darths & Droids)
31.10.2010 23:26 - Sethi
Nerhinn píše:
btw, hrajeme příští čtvrtek?

Já s tím počítám, co vím tak Almi také.

*

Ad priority:

- Rozlomit tu doménu, za každou cenu. Aiss si ale nemyslí, že to se současnými prostředky/znalostmi dokáže, takže chce prvně vyhledat pomoc/radu ve Varteně, jmenovině u Alandry a Hiraka (potenciálně Spercheia, kdyby jako náhodou).

- Rozlousknout Spercheiovu podivnou... neživot. Ať v původu (jestli je zamotaný Aldrik), nebo v důsledku (duši evidentně měla a teď už nemá, přesto je S. pořád stejně na hraně žití).

- Dostát slibům, které dala, tj. pomoct Gaerwyn a Svenovi na jejich stezkách; Neselhat jako učitel, když už si zažáčkovala Konstantina; Nejspíš i nějak hodit očko na ty Gharovy ohnivé touhy, i když to je spíš z pocitu viny;

- Ovládnout svět. Ehm.
31.10.2010 23:31 - Sethi
A dnešní úvaha od snídaně:

Spercheios kupoval Hladovou Tlamu od Aldrika. Gnollové v té jeskyni byli už za Aldrikova držení - nelze tedy vyloučit, že s nimi sám přímo mohl mít nějaké jednání. Útoky na panství Krkavčí Skály by tedy mohly být způsobené jím samotným, jako páka. (Tedy to už jsme myslím zvažovali, jen jsem chtěla vypíchnout, že pro to mohl mít technické prostředky.)
31.10.2010 23:32 - Alnag
Ti otravní gnollové jsou taky všude. I kdyby člověk zabil jednoho, vynoří se další...
31.10.2010 23:41 - Jarik
priznam se, ze v politice sveta, po nemz se toulame se nevyznam.
Z casti protoze je tam mnoho jmen, z casti protoze jsem u vseho nebyl, z casti ze se to vlece :)
tak a pokud mam teda rici co dal cekam a ocekavam? :
- epizoda na Havrani skale (bo jak se to jmenuje) :D - v hlavni roli Gaerwyn
- epizoda v Sarbatoin - uklid po tech cestach. srovnani si myslenek co dal. kdo s kym proc chce nebo nechce dal putovat
- epizoda ve Vartene - zachrana Sperchea
- epizoda v Chaosu zivlu - zacharan efritich paladinu (tedy, pokud ve Vartene potkame githskeho mistra)
- presun do Port Umbry - casove tam citim mozny konec i zacatek jedne kratoucke povidky (co jsem pustil drive do sveta)
--- vetsina veci kolem Stribrnaka, Svena, ...

- ja se tesim na zachranu Spercheovy duse a na Port Umbru (protoze jsem se k ni uz taky nejak privlastnil) :D
1.11.2010 00:11 - Alnag
Super. Díky všem, co zatím poslali, začíná se mi to celkem rýsovat. Doufám, že Noir pošle brzo. Trochu doufám, že bych to nějak zesumarizoval do čtvrtka.
1.11.2010 09:29 - noir
Promiňte, že jdu jako obvykle pozdě, ale čtyři dny jsem si užíval krás kostiček značky LEGO.
1/ Rád bych to rozlouskl na Havraní skále - když už tam jsme, tak ať se podíváme tomu hradu na zuby. V ideálním případě bychom mohli zjistit nějaké důležité věci o Spercheiovi, a proto
2/ by pak na řadu mohlo přijít definitivní Spercheiovo "vysvobození", ať už proběhne kdekoliv.
3/ Dostat Vecnovi dílky
3/ Přijde mi, že pak by bylo fér podívat se ty paladiny a prokletý meč - ideálně, kdyby byli nějak propojení.
4/ Rád bych se podíval i mezi gnolly a usměrnil je správným směrem. Kdyby se po cestě našlo OKO, nebylo by to úplně od věci...
5/ Ve Veroničině pátrání po sestře se vlastně vůbec neorientuju, o Nifterlu jsem třeba asi doteď neslyšel... Ale vzhledem k tomu, že v Elfii stejně pár nitek vězí, tak bychoms e tam taky časem mohli vydat.
1.11.2010 12:15 - Alnag
Ok. Trochu jsem to přeskládal. Seřadil jsem to podle míry zájmu (kolikrát to kdo nějak zmínil), v případě, že je stejný tak náhodným losováním. To, že jste se k něčemu nenapsali neznamená nutně, že Vás to vůbec nezajímá, spíš, že to pro Vaši postavu není priorita (což je naprosto normální).

Je pro mne ale důležité, abychom se soustředili na to, co máme momentálně rozdělané (není toho málo) a co opravdu chceme řešit (na čem je shoda). Chtěl bych, aby mne ta hra bavila stejně, jako když jsme začínali a chtěl bych tomu tímhle pomoci. Protože pro mne je hodně důležité, že se posouvá děj a má to nějaký dramatický vývoj (a taky, že nacházíme nějaké poklady a tak :))

Navíc to může to být i dobré vodítko pro Almiho ohledně toho, kam se třeba vydáme dál nebo co nás zajímá.

Krkavčí skála (Spercheiova linie)

Panuje široká shoda vyřešit události na Krkavčí skále. To se týká zejména:
  • Rozřešení situace na hradě (svatba paní Berviky, Doverův osud)
  • Získání informací ohledně Aldrika a Talose (jejich vztah ke Spercheiovi, Hladové tlamě apod.)
  • Všechny další informace ke Spercheiovi, pochopení jeho osudu (záchrana nebo věčné zatracení jeho duše)
Největší želízko v ohni tu má Gaerwyn a zasloužila by si pořádný prostor ve hře.

Prokletý meč

Přání, aby Sven se svým mečem už přestal otravovat, vyjádřili Alnag, Noir, Jarik (?), Sethi (?).
  • Rozluštit Githskou knížku.
  • Navštívit Githský klášter v Astrálním moři.
  • Dost ze zbraně pryč duši zlého čaroděje a obnovit ji k bývalé slávě.
  • Možné návaznosti: Spercheiova duše (možná je to její střípek), výprava do sfér (Jarikovi paladini).

Little elven lost

Pátrání po Gaerwynině sestře chtějí realizovat: Nerhinn, Sethi, Noir.
  • Výprava na eladrinský/elfí/vílí dvůr.
  • Výprava do Nifterlu.
  • Zjistit co se stalo s Gaerwyninou ztracenou sestrou.
  • Souvislosti: Stříbrňák (?)

Ifrítští paladini

Zachránit nějaké nebožáky se rozhodli: Jarik, Noir, Sethi (ze soucitu).
  • Po získání informací od mistra Hiraka (Vartena).
  • Jít tam, zachránit den a jít domů.
  • Návaznosti: Šedivec (?)

Půlelfí zlá krev

Přání vyřešit Stříbrňáka once and for all vyjádřili Alnag, Jarik a Sethi (?).
  • Abychom to nějak zjednodušili, možná by stačilo ho zabít…
  • Sven by se při té příležitosti rád zbavil slušivé značky na čele.
  • Abychom trochu spletli priority dohromady, mohlo by se to odehrát v souvislosti s Port Umbrou (Jarik) nebo Feywildem/Nifterlem

Návrat do Varteny

Přání podívat se do Varteny vyjádřil Jarik a Sethi. Jde o:
  • Záchranu Spercheiovy duše (pokud se finále odehraje tam)?
  • Rozluštění a vyřešení „domény děsu“ (porada s Aldandrou a Hirakem)
  • Získání informací k záchraně ifrítích paladinů (Hirako)

Individuální

  • Výprava do Port Umbry (Jarik)
  • Výprava do Sarbatoin a rozhodnutí o dalším směru (Jarik)
  • Získat oko a ruku Vecny. (Noir)
  • Výprava ke gnollům. Jejich nasměrování správným směrem. (Noir)
  • Ovládnutí světa (Sethi)
  • Neselhat jako Konstantinův učitel (Sethi)
  • Za každou cenu vyřešit „doménu děsu“. (Sethi)
  • Zbavení se pouta s Aiss (Nerhinn)
  • Vyřešit svoje problémy vztahů a příslušení (Alnag)
1.11.2010 12:54 - Almi
Alnag a ostatní: Výborný nápad to uspořádání. Líbí se mi to, souhlasím, budu se tím řídit.

ALL ke zvážení: Vzheldem k tomu, že sice o essentials moc nevím, ale to co vím, mne nenaplňuje zrovna nadšením (overpowered featy, nehratelná/nudná povolání, změna chápání magických předmětů - common, uncommon a rare i leccos jiné) bych rád dal k veřejné diskuzi otázku, nakolik chcete promítnout do tvorby svých postav a hraní vůbec věci nastíněné v essentials.
1.11.2010 13:01 - noir
Almi: Vzhledem k tomu, že monstra se asi docela výrazně změní a posunou, tak mi featy ani powery zase tolik nevadí. Samotná povolání moc nemá smysl řešit, myslím, že všem se stávající postavy docela líbí...
1.11.2010 13:34 - Alnag
Almi: Ad essentials - ono je to problém, když si začneme vybírat, které pravidlo uplatnit a které ne, protože všechno souvisí se vším. Souhlasím, že overpower je tam trochu znát, na druhou stranu, je to vždycky něco za něco (mému vnitřnímu powegamerovi se nové obranné featy líbí a fakticky si z essentials plánuji proměnit jen 4 featy).

O úpravách magických předmětů jsem dlouho přemýšlel a myslím, že ta úprava vychází z toho, že stejně hráči magické předměty nevyrábí (měl jsem hroznou chuť si pro Svena event. další vyrobit všechno možné, ale při sebevětší snaze člověk v praxi nikdy nedá dohromady dost rezidua aby to bylo navíc než consumables). Takže to, že si hráč může vyrobit jen ty víc easy předměty je taková nápast na tohle.

Problém s tím, že můžeš použít jen jeden daily předmět za milestone vždycky z daily předmětů dělal nezajímavé zboží (teď je to ošetřené na jiné úrovni, že bys těch skutečně mocných - rare - neměl mít zdaleka tolik). A nemusíš si pak hlídat kolik jich za encounter odpálíš. To mi taky dává víc smyslu. (Pokud to znamená přehodnotit vybavení, tak nejsem v zásadě proti.)

Povolání jsou skutečně nudná... nemyslím, že by si je někdo chtěl vzít. Takže tady asi problém nebude.

Souhlasím s Noirem v tom, že vzhledem k nové revizi skillových DC i nové verzi potvor by asi byl problém obstát, kdybychom nerevidovali i hráčskou stránku věci (myslím, že můj minulý výstup s hody na Arcanu, kde stačí nemít inteligenci jako prioritní vlastnost a jen trochu horší kostku a jde to v zásadě do kytek ukazuje, že i obtížnosti stoupají).

Viděl bych to na varianty všechno nebo nic. Buď se dohodnout, že pravidla zařízneme někde u MM3 (ale to asi i včetně nových Dragonů/Dungeonů, které taky počítají s tímhle růstem) nebo jedeme dál. Osobně je to pro mne OK tak i tak.

Uvažoval bych ale i v kontextu toho, že všichni používáte CharBuilder, který se bude aktualizovat, že se budou aktualizovat powers pro základní povolání (cleric, ranger, rogue, paladin) je jistota. Takže v rámci zachování kompatibility je to taková vynucená volba essentials.
1.11.2010 13:35 - Jarik
ja bych to nechal, kde to je.
Cokoliv dalsiho mi prijde nadbytecne. tedy, krom nasich levelu samozrejme :D
Proste a jasne. Ess k zivotu nepotrebuji.
1.11.2010 13:45 - yokuzava
Vazeni, doufam ze Vam nevadi reklama. Prave Vasi skupince a pribehum sepsanym na tomto webu delam reklamu u kmaradu. Konecne jsme zacali hrat 4E. Sice jen tak dvakrat do mesice podle smen v praci, ale zacali. Apropo, nemel by nekdo pekny napad na build Monka ala Jet-Li? :)

Edit> Monk zatim 2 lvl, clovek, DarkSun.
1.11.2010 13:51 - Nerhinn
Já Essentials neznám, ale už teď mi trhá srdce představa, že bych si nemohla updateovat CB.
2.11.2010 08:18 - Almi
yokuzava píše:
Apropo, nemel by nekdo pekny napad na build Monka ala Jet-Li? :)


Něco takového "vyráběl" Noir s Jarikem pro Tomb of Horror. Třeba budou umět poradit, jinak děkuji :-)

ALL: OK, jen jsem si ujasňoval názor všech na essentials. Je otázkou, jak je zakomponují do CB, bylo by fajn moct "vyseparovat" jediným přepínačem core a essentials úpravy.
3.11.2010 09:37 - Sethi
Budeme mít šestnáctý level? Víte, co znamená šestnáctý level, žejo? Že?

Ale předpokládám, že ještě ne...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.08185601234436 secREMOTE_IP: 3.22.217.51