Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
1.8.2010 20:16 - noir
Aha, máš pravdu! Takže ještě než někdo začne šířit fámy - jednalo se kouli číslo 16 na bowlingu.
1.8.2010 21:34 - Alnag
Mám tu k dražbě jeden zapomenutý kartáček (žlutý) a jedno zapomenuté tričko (Gamecon).

Dražba proběhne na příštím hraní AA. Vydražená částka bude věnována na charitu... :)
1.8.2010 23:36 - Merlin
Noir: nooo..přiznám se, že varoval tě jarik a já tě povzbuzoval k dalšímu užívání
2.8.2010 08:54 - Jarik
i ja vam vsem dekuji. byt si zatim lizu rany zpusobene celotydenni namahou :)
hra se mi libila.

Nerhinn> dekuji za utociste a obsluhu
Sethi> dekuji predem za zapis ze hry, protoze to bude asi maso :D
Alnag> dekuji za to, ze na sebe lakal psi, takze jsem se mohl vyspat :)
Noir> diky za novou postavu :D
Almi> diky za... ty si neco vymyslis :)

Vsem diky za uzasne zazitky z hry i mimo ni.
2.8.2010 10:25 - Nerhinn
Za obsluhu?! Omrzel tě život? :D
2.8.2010 10:46 - noir
LOL
2.8.2010 13:24 - Almi
Alnag: To tričko je moje..ale to asi víš...děkuji

Jarik: Po pravdě, netuším, za co bys mi měl děkovat :-)

Noir: Finance za vlak jsem za Tebe uhradil Veronice..

ALL: Děkuji za účast na hře. Trochuz mne překvapuje vaše spokojenost, sám z ní (zejména z jejího konce) dobrý pocit nemám, ale snad se poučím...
2.8.2010 13:40 - Merlin
Almi: noo..mimodruhové páření jsi asi nepřipravoval...:) a jako skill encounter už vůbec ne :)
2.8.2010 14:07 - Almi
Merlin: To jsem neměl na mysli :o))

..a mj., už jsem podobnou scénu vedl kdysi v KV, tušil jsem, co použít..prostě takový neplánovaný SexEncounter (je fajn, že se mi podařilo vyděsit i Noira, který je jinak pro každou špatnost)... opakované povzdechy Sethi ("jak já to proboha napíšu") mi byly dostatečnou odměnou... ;-)
2.8.2010 16:01 - noir
Almi: Mě se ten "závěr" docela líbil, happy end byl po dlouhé době vítaným osvěžením :o)

Jen jsem měl intenzivní pocit, že jsi udělal pod tlakem času drobnou chybku, když se jedna postava (Silvarel) objevovala současně na dvou místech. Byl jsem z toho úplně zmatený a právě proto nešel Konstantnin do věže, ale vrátil se zpět pro kladku - nechtěl jsem zdržovat a řešit záměnu, respektive splynutí dvou charakterů.

Jinak sex-encouter mě (pozitivně) zaskočil a šokoval, to zase jo. I žena se pak divila, proč jí nechci vyprávět o hře, ale odbývám ji větou "jo, dobrý to bylo..."
2.8.2010 16:20 - Merlin
Noir: no, ona se Sirnael měla objevovat na více místech..ona byla tím Dispacer beastem co se s ním hyeňák pářil a stejně tak to byla ona kdo sebral mrtvolu v pytli. jako DB je děsně rychlá a hopká feystepem či čím...(tak jsem tu scénu pochopil já)
2.8.2010 16:28 - Almi
Noir, Merlin: Jojo, tak to zhruba bylo. Příběhově - ty ses pářil s ní/DB a když jsi pak odešel, ona pokecala s Aiss a společně vás dohonili u vrátek do věže. Vzhledem k tomu, že prakticky neexistuje rychlejší tvor, než je DB (i ve hře má rychlost 12) a pohybuje se napůl v realitě a napůl jinde (čímž je prakticky netrefitelná - viz její popis v MM, kde je jinde neuvedená dost brutální herní mechanika), tak jsem toho využil, abych vás enchal do poslední scény vstpoupit všechny najednou. I když se Jarik s Alnagem čílili, co tu dělá tak rychle. Pokud chtěli v mezidobí něco provádět, omlouvám se jim za tu příběhovou zkratku.

Snad tě mohlo trochu mást, že ona dokázala nabývat podob, resp. ovládat jak strom, tak DB. To byla její doménová výhoda (kromě řady nevýhod). Nicméně - to už by patřilo spíše do komentáře "za oponou".

Pravda je, že celá doména, byť nerozlehlá, měla poměrně jasně daná pravidla. Na některá jste přišli, na některá ne. Berte to jako takový herní úvod do problematiky domén. Preview k tomu, co mělo následovat ve věcech kolem Janose A aby třeba Jarik/Ghar chápal, co za věci se to kolem něho pak dějí a co že jsou ony domény zač.

ad. Happy end: Dosáhli jste ho svou dobrou hrou. Zasloužili jste si ho. A za odměnu je jen na vás, zda Silnariel (jak zní její jméno) zůstane s trpasličím alchymistou a dokáže k němu najít lásku a co hlavní - vyjádřit jí. Nebo zda to nezvládne (či jeho city nepochopí/ nebo dokonce o ně nebude stát) a odejde pryč k "vílákovi" do Hladové tlamy.

Tenhle konec si odvyprávějte vy, hráči.

V každém případě dojde k tomu, že doména se začlení do feywildu, ale ve stromě zůstane průchod, kterým bude moci znalý projít. Získáte vděčnost trpasličího kováře a jeho rodiny. Pokud někdo bude chtít, získá trpasličího mistra alchymistických a jiných umění. I v takovém případě však trvám na odvyprávění si a zdůvodnění těchto scén. Stačí i formou deníkového zápisu.

Jo, a máte 15. level. Přesné expy tu v práci nemám, ale klidně napostuji dodatečně.
2.8.2010 17:24 - noir
Almi: Ne, ne, já měl problém v jiné, úplně konkrétní situaci. Přišli jsme ke stromu, stáli před ním a Aisska si začala povídat se stromem. Mezitím se, ve stejný moment objevili displaceři, samci. Aiss se stala havranama a začala po dryádě posedávat. Pak ses mě zeptal - co mezitím děláš ty a u Konstantina se začala motat displacerka. Možná to bylo i mou únavou, možná to nebylo přesně takhle, jen si to špatně vybavuju, ale naprosto jsem se v ten moment ztratil a až do úplného konce jsem si dryádu ze stromu s displacerkou nespojil. Vzhledem k tomu, že jsem byl jediný, je zjevně závada na mé straně přijímače. Jen mě to zmátlo...



Já bych byl pro, aby Silnariel zůstala se svým trpaličím alchymistou. Zasloužila si ho. Co s jejich vztahem ale udělá ten porod devíti malých gnollátek o devět měsíců později, to už je jiný příběh...
2.8.2010 18:38 - Sethi
Dryáda zůstane s trpaslíkem - na chvíli. Brzy zjistí, že si možná užívala, když se snažil získat její srdce; a že jí skutečně chyběl, když je od sebe odtrhla pýcha jejího bratra; ale když spolu mohou být, bez překážek a bez výzvy, kouzlo mizí a zůstává jen hořký stín bratrovy smrti. A trpaslík vidí, že není šťastná a jeho samotného sžírá, že dívka tráví víc a víc času se svými kočkami (a možná ji i podezřívá, že je v tom víc, než jen pobíhání při měsíčku), a když už je s ním, tak se spíš nepřítomně dívá z okna, někam na sever a na západ. Tak ho ani nepřekvapí, když jednoho rána najde krátký dopis, z části výčitky, z části omluva.

Dryáda najde Zpívající jeskyni a jejího strážce, a možná je tam spokojená, možná je spokojená právě proto, že může v duchu toužit po trpaslíkovi a jeho usměvavých očích, ale nevrátí se, protože ví, že by to kouzlo zase zlomila.

Alchymista se zavře do své věže, a měsíce a roky tráví vytvářením perfektního obrazu své vytoužené.

Tak či onak, oba dojdou jakéhosi klidu duše a nakonec dokážou jeden druhému odpustit.


...tak bych to viděla já.
2.8.2010 20:03 - Alnag
Ušák píše:
Alchymista se zavře do své věže, a měsíce a roky tráví vytvářením perfektního obrazu své vytoužené.


A příští skupina dobrodruhů bude mít velký problém... Franken-displacer-dryáda...
2.8.2010 22:03 - Jarik
ja osobne si vzpomel na pisnicku... "...kdybych ja byl kovarem a mel jeho silu, v zari vyhne pak ozaren, ukul bych si vilu..."...
... a tak si predstavuji konec te lasky (kdyz jej ta vila opusti - s cimz dokazi souhlasit).
2.8.2010 22:40 - Nerhinn
Já vůbec nevím, co řešíte. Silnariel je fey a alchymista je trpaslík. Holka si zaexperimentovala a teď jde za někým, ke komu se bude hodit. Trpaslík může děkovat bohům za čas, který mohl strávit v její společnosti.
3.8.2010 07:43 - Merlin
Nerhinn píše:
Já vůbec nevím, co řešíte. Silnariel je fey a alchymista je trpaslík. Holka si zaexperimentovala a teď jde za někým, ke komu se bude hodit. Trpaslík může děkovat bohům za čas, který mohl strávit v její společnosti.
hmm..myslím si, že experiment s trpaslíkem nebyl to nad čím by se měl širý svět pozastavovat...jsou jiné experimenty...kuck..kuck
3.8.2010 10:16 - Almi
Aiss, Noir: Líbí, pěkné :o)) OK, souhlasím...

Alnag: Hmm..zajímavá potvora, ideální na epic tier :o))

Nerhinn: I tvůj příspěvek zahrnu do příběhu, souhlasím... líbí se mi tvůj roleplaying. Zajímavý pohled Gaerwynn. Takhle se pro příběh vzdát možného učitele alchymie, obdivuji! Budu s tím počítat.
3.8.2010 10:23 - Alnag
Ve skutečnosti má Gaerwyn pro experimenty s trpaslíky slabost, tak se pokouší dryádu vyšoupnout, aby se mohla vetřít na její místo. Jen z toho učení alchymie asi stejně nic moc nebude...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.055611848831177 secREMOTE_IP: 18.191.240.80