Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
16.4.2010 13:35 - Sethi
Můj nabitý program ignorujte, příští čtvrtek jsem ochotná se na hraní doplazit, i kdybych měla u hry v jedné ruce svírat zmítající se arabisku a v druhé pipetu. Nějak to prostě půjde.

O hraní na srazu mám naopak pochyby. Příležitostně se docela ráda socializuju, přijde mi trochu hloupé zavřít se někam s lidmi, které vidím poměrně často, když můžu obtěžovat daleko širší paletu obětí... Navíc nevím, jak byste to chtěli časově skloubit s Kafíkem, to taky není hra na dvě hodinky. Předem hlásím, že pokud budu řídit (stále ještě nevím, jestli bude vozík), tak se hodlám v pátek opít.
16.4.2010 14:05 - Almi
OK, jak chcete. Jen jsem chtěl využít/zneužít Vaší přítomnosti na Srazu a dát Nachtrosemu možnost kolečně uvidět tuhle sběř v pravém světle :o))

Nicméně to nechávám otevřené. Ono to není nic jiného, než možnost zahrát si takovou malou odbočku, nemající téměř žádný vztah s probíhající kampaní, nicméně výhledově důležitou pro některé z vás.

Avizji dopředu, že nepůjde o nic intelektuálně náročného..jde prostě o to se trochu povyrazit. Takže prostě, abych to shrnul - když budete chtít a podmínky dovolí, vemte si sebou deníky a já si vezmu propriety. Tedy, bude-li vozík :o))

..a pít hodlám také, to se neboj, drahá Ušatá Slečno ;-)))

Případná Nachtroseho účast pak předpokládá, že si připraví předem postavu trpasličího bijce, ideálně defendera na 12. lvl. Instrukce by dostal přes PM.

Jo, a Aiss, koukal jsem, že včera/předevčírem vyšly zas nějaké dodatky pro kleriky..a jsou docela veselé (prophecy). Budeš je nějak zapracovávat? Nebo tvou dušičku enchají tentokrát chladnými? :-)))
16.4.2010 14:14 - Sethi
Class Act jsem viděla, zajásala jsem nad tématikou a byla jsem hluboce zklamána obsahem. Doufala jsem v nějaké sexy prorocké featy, které bych třeba vecpala Janosovi, když už bych pro ně nenašla využití u Aissky, ale je to prostě nuda nuda šeď šeď.
16.4.2010 14:20 - Merlin
Jarik: dovezu ti tu figurku na sraz. Mám je myslím třikrát
16.4.2010 14:41 - Jarik
Merlin> ta neni pro mne (pokud jde o toho Inkvizitora:) ). Ta je pro Alnaga :) Ale psssst. On to jeste nevi :D

Pores to s Almim (ja na sraz nejedu). Jestli se chces zbavit jen jedne, tak ji dostane Alnag. Jestli dvou, tak si jednu rad vezmu ja (ale jak rikam... pores to s Almim na miste) :D
16.4.2010 15:02 - Merlin
Jarik: ouki
16.4.2010 15:25 - Nachtrose
Almi: tak mi nastrel uz posli do pm, jestli nejakej mas. i kdyz nevim, zda se po nej jeste dneska dostanu.
16.4.2010 20:23 - Alnag
Jinak Noire, díval jsem se do updatu a o tom, že by se nesčítaly postihy stejného typu se tam nic nepíše. To se týká jen bonusů. Pokud myslíš, že je to jinak, prosím o konkrétní citaci.
16.4.2010 21:22 - Almi
Alnag: Pro vaši debatu:

PHB str. 275 píše:
Postihy: Postihy na rozdíl od bonusů nemají typy. Postihy
se sčítají, pokud nepochází ze stejné schopnosti.
Pokud na tebe zaútočí dvě nestvůry se stejnou schopností
a každá z nich způsobuje postih k určitému hodu nebo
číslu, nesčítají se tyto postihy dohromady; utrpíš nejhorší
z nich.
16.4.2010 21:35 - Alnag
Almi: Jo, ale tam se mluví o stejné power/schopnost. Já ale sčítal efekty z psychic lock (což je feat). Myslel jsem, že je to nějaká nová úprava, alespoň noir se tak tvářil. A tu tam nevidím. Tedy, ne že bych chtěl nějak rules-lawyerovat, ale hodlám to používat často, tak bych to rád věděl.
16.4.2010 21:56 - noir
Alnag: Moc tomu nerozumím. Já měl na mysli právě to, že "PHB p.275. Penalties: Unlike bonuses, penalties don’t have types. Penalties add together, unless they’re from the same power"

Nějak jsem nepochopil, jak chceš stackovat penalty z psychic locku, když se týká jen prvního útoku nestvůry. Pokud to má být jen při použití tvého action pointu, tak by mi to v podstatě nevadilo- dochází k tomu tak málo, že jeden -2 už nic moc neovlivní.
16.4.2010 21:59 - Alnag
Noir: Jo. Z mého AP. U toho se to vyskytlo. Já jen, že jsi to vytáhnul a řeč byla o posledním updatu. Tak jsem dumal, o čem je sakra řeč. Nevermind, když jsme se shodli, že je to v pořádku, tak jsem v klidu.
16.4.2010 22:02 - Nerhinn
Jinak hlásím, že sumarizace poslední hry je hotová. Tedy... kdyby to zajímalo ještě někoho jiného, než Sethi. Jariku, nové Stíny nebudou? :)
16.4.2010 22:29 - Nerhinn
Sumarizace zde. Důrazně doporučuji nečíst, pokud jste pouze čtenáři, připravili byste se o kouzlo... toho všeho. Pokud někoho napadne, co jsme vynechali, samozřejmě budu ráda, doplníte-li mě.
17.4.2010 00:00 - Almi
Nerhinn: Hezký brainstorming..

ALL: Trochu jsem se začal dívat na zoubek některým vašim kombům..prozatím doporučuji pozornosti např. toto:

PHB, str. 293 píše:
REGENERACE
.. Léčí každý tah: Pokud máš regeneraci a aspoň 1 život, obnovíš si daný počet životů na začátku svého tahu. Pokud je tvůj aktuální počet životů O nebo méně, neobnovíš si regenerací žádné životy.


..takže, pokud mi to někdo nevysvětlí jinak, určitě regenerace nezvedne sama o sobě umírající postavu. Mýlím se?

Dále, tuším že Jarik, házel nějaké léčení přes close burst (Benediction), ale platí i pro jeho oblíbené markování:

PHB 271 píše:
Aby byl cíl zasažen útokem nakrátko, musí existovat dráha účinku z výchozího pole k cíli (viz "Vidění a míření", strana 273).


a také

PHB 273 píše:
Dráha účinku: Tvora nebo pole můžeš zacílit, pokud je mezi vámi volná cesta - tj. pokud k němu máš dráhu účinku. Pokud všechny pomyslné úsečky vedené k cíli vedou přes nebo se dotýkají pevné překážky, nemáš k cíli dráhu účinku.
Mlha, tma nebo jiné druhy zatemnělých polí blokují výhled, ale neblokují dráhu účinku. Když vrhneš ohnivou kouli do černočerné místnosti, nemusíš své nepřátele vidět, abys je zasáhl. Naproti tomu můžeš vidět přes průhlednou magickou silovou zeď, ale nemáš přes ni dráhu účinku. Můžeš za ní vidět běsnícího démona, ale zeď útoky blokuje.
Potřebuješ dráhu účinku k jakémukoli cíli, na který útočíš a na jakékoli místo, na kterém chceš vytvořit účinek.


Chápu to tak, že tedy nemůže zamarkovat potvoru nebo zacílit spojence, který je za zdí atp?

Nerhinn: Už nejsi žádné ořezávátko, mrkni na pravidla pro Stealth (opravovaná). Umíš výborně využívat bojové výhody, tak ať je to co nejzajímavější :o) Já se na tebe se zajímavým terénem snažím myslet vždy.
17.4.2010 01:27 - Sethi
PHB blabla píše:
REGENERACE
.. Léčí každý tah: Pokud máš regeneraci a aspoň 1 život, obnovíš si daný počet životů na začátku svého tahu. Pokud je tvůj aktuální počet životů O nebo méně, neobnovíš si regenerací žádné životy.

Tohle by se asi mělo týkat mě. Jo, vypadá to tak, já prostě drze spoléhám na to, že se na nulu nedostanu, nebo mě z ní někdo vyhrabe =) U mě spočívá užití regenerace čistě v tom, že zpomalí úbytek, který mi způsobuje emoheal.
17.4.2010 15:27 - Sethi
Potřebovala bych co nejdřív vědět, jestli byste tedy počítali s tímhle čtvrtkem. Nějak si to tu musím všecko poskládat...
17.4.2010 15:59 - Alnag
Jasně, ušáku.
17.4.2010 17:19 - Almi
Ušatá: Já taky můžu...
17.4.2010 17:34 - Nerhinn
Tak jo, budu tam v pět.
V pět, že jo?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.074909925460815 secREMOTE_IP: 3.21.104.72