Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
27.1.2010 22:34 - noir
U mě zatím taky dobrý. Paragonská cesta, jo? Už? Hm, já porád čekám, až vyjdou nějaká pravidla pro zlé postavy - a ono furt nic... Nicméně do příště se rozmyslím.
27.1.2010 22:45 - Alnag
Noir: Ty si spíš hledej pravidla pro mrtvé postavy... počkat... to už vlastně jsi. Hm...
27.1.2010 23:04 - noir
Alnag: Co furt máte - já bych měl být ten, kdo je nedůvěřivý. Nenapadli nás teď náhodou služebníci Královny? A Aisska dělá, jakoby nic a jakási hůlka, o které údajně slyšela poprvé v životě, je pro ni důležitější než zjištění, že její bohyně se ji právě pokusila zabít? Já teda mám momentálně zatraceně nepříjemný pocit...
27.1.2010 23:07 - Sethi
Nemám před vámi žádných tajemství, takže Devítková Aiss.

Zmíněný čtvrtek je asi v pohodě. Ale připomínejte mi to ve dvoudenních intervalech.
27.1.2010 23:41 - Sethi
Ad a, herně: Aiss je ta poslední osoba, která by škatulkovala jedince podle rasové příslušnosti. To, že je někdo náhodo támhle emo-kai pro ni neznamená, že je to služebník Královny; Čiže tenpředmět je pro ni jen něco, co je potřeba dát někam, kde to bude bezpečné (ano, za takové místo považuje svou kapsu, protože jen sama o sobě ví, že nemá v plánu začít s tím provádět nějaké kraviny), než to předá někomu s kvalifikací; Nějaká paranoidní obviňování vlastního patrona nejsou na pořadu dne.

Ad b, hráčsky: Máte skutečně pocit, že si potřebujeme přihazovat další a další věci ke vzájemné nedůvěře? Vnitřní pnutí je sice zábavné a tým pěti soulmates by byla nehorázná nuda, ale hrát skupinu, kde si všichni navzájem drží nůž na krku a kde někdo ještě nebouchnul dveřmi jen proto, že se hráči rádi tu a tam sejdou, se mi fakt nechce. Není to momentální situace, ale přijde mi, že se k takové docela svižným tempem blížíme. Nedůvěra je sice fajn, ale ty věci se musí v průběhu nějak řešit a čistit, nedá se přihazovat další a další paranoidní pozorování na už tak labilní hromadu vzájemných uštěpačných pohledů. Možná jsem citlivka, ale směr, kterým se takhle s vlajícími prapory ubíráme (a zrychlujeme) mi prostě moc nevyhovuje. Nechci nějak omezovat osobní rozvoj postav na úkor skupiny, ale vývoj skupiny by podle mě zase nemusel být podhrabáván osobním vývojem postav.
27.1.2010 23:44 - Sethi
Nemějte mě za hysterku, ale tohle mi už leželo v hlavě delší dobu a můj trenér tvrdí, že bych měla svoje názory říkat nahlas dřív, než je nepříčetně vykřikovat později. Prostě mi to dělá starost.
27.1.2010 23:54 - Alnag
Sven v zásadě nevěří akorát tomu Vecnovu pohůnkovi... =) Takže bych to neviděl až tak tragicky.

Uši: Ty máš trenéra? :)
28.1.2010 00:07 - Nerhinn
Alnag: Jak bych to jen... Gaerwyn se po té události s medailonem rozhodla, že se vdá, čemuž odolávala už hodně dlouho. A motivoval ji k tomu hlavně Sven a jeho vřelost.
Takže já se na tomhle se Sethi shodnu. I když samozřejmě přiznávám podíl.
28.1.2010 00:20 - Alnag
Uši píše:
Nedůvěra je sice fajn, ale ty věci se musí v průběhu nějak řešit a čistit, nedá se přihazovat další a další paranoidní pozorování na už tak labilní hromadu vzájemných uštěpačných pohledů.


No... pokud to beru zpětně, tak naposledy, když se Sven chystal si vyjasnit situaci s Konstantinem, kněžka zasáhla a velmi podezřele prohlásila, že je vše v pořádku, čímž tento ozdravný proces ukončila. Načež příště se Konstantin vytasil s pytlem plným kousků Metoděje. To je holt pak těžké...
28.1.2010 00:37 - Sethi
Ano, Aiss lhala jako když tiskne, protože to podle ní - i podle mě jako hráče - byla v ten okamžik jediná cesta, jak zabránit dalšímu stupňování konfliktu, který jsme si nemohli dovolit.

A netvrdím, že jsem bez viny, taky mám ráda svůj díl tajemství a mám maniakální sklony přivlastňovat si každé sympatické NPC bez ohledu na boční ztráty a tendence postrkovat kněžku do středu dění.

Ale tak proto jsem to nadhodila, aby se to řešilo, ne abychom na sebe pak štěkali, až bude pozdě. A nehodlám procházet chronologicky celé hraní, ukazovat prstem a říkat tady jsi ty udělal tohle a ty zase támhleto. Chci prostě jen upozornit na to, že to takhle dlouho fungovat nemůže.

A ano, mám osobního trenéra pro sociální interakce.

A chci jít za družičku.
28.1.2010 00:53 - Nerhinn
Ušatá: Tohle NPC je moje. Jinak jsi vítaná :)
28.1.2010 00:56 - Sethi
A podle mě skutečně nemá smysl zpětně rozebírat ten který čin. Můžu odrecitovat desetiminutovou báseň na téma "Aiss lhala protože Sven by akorát zhoršoval stávající konflikt což je přesně to o čem tady teď fňukám" zatímco Alnag by mohl vesele kontrovat dojemným eposem pojednávajícím o okamžitém řešení sporných bodů dekapitací za účelem odlehčení celkové atmosféry ve družině.

Já jen říkám za sebe jako za hráče i za postavu, že přílišné napětí a agresi v družině nevydržím. Nehraju proto, abych se rozčilovala. A ano, beru to příliš vážně, vždycky jsem to brala příliš vážně a vždycky jsem to považovala za svou přednost, byť možná místy pochybnou.

Nerhinn: Osobní NPC neotlapkávám, takže nic nehrozí. Já jen nadšeně adoptuji ty bez očividného vlastníka.
28.1.2010 01:01 - Nerhinn
Zkrátka a dobře máte jedinečnou šanci usmířit se na Gaerwynině svatbě. Ber nebo nech - jestli to poděláte, vyslouží si Osobního Nepřítele pro změnu někdo z vás.
28.1.2010 01:01 - Alnag
Alnag píše:
Ano, Aiss lhala jako když tiskne, protože to podle ní - i podle mě jako hráče - byla v ten okamžik jediná cesta, jak zabránit dalšímu stupňování konfliktu, který jsme si nemohli dovolit.


Supr. Akorát podle mně se ten konflikt stupňuje právě na to konto, že ho Aiss kryje. O problémech se musí mluvit a to čím dřív tím líp. Nikoliv je krýt a doufat, že nějak samy zmizí (nebo co). Protože je to problém mezi postavami (alespoň tedy doufám), tak by se měl vyřešit ingame. Já jako nemám nic proti tomu to v blízké budoucnosti trochu přiohnout k nějakému řešení, jen prosím o vynechání dalších intervencí tohoto typu.

EDIT: Rozepsáno před dalšími příspěvky v řadě, nicméně pointa trvá.
28.1.2010 01:19 - noir
Jakožto příčina napětí a zdroj nejistoty bych měl za Konstantina prohlásit, že z jeho pohledu je vše poměrně jasné: členy smečky naprosto zbožňuje a pokládá je za za jednu z těch nejdůležitějších věcí ve svém životě - pohybují se v prioritách mezi druhým a třetím místem (noticka pro Alnaga: Ne, uctívání Vecny není opravdu na prvním ani druhém místě nemám).
Bohužel spoustu věcí dělá ze strachu, aby členy smečky nějak nezranil nebo nerozhněval. Protože je má fakt rád.

A teď vyjdu z Konstantina a promluvím za sebe: předposlední hru se stala z mé strany děsivá sviňárna. MOC jsem ublížil jedné postavě, ale dodnes nejsem sto zjistit, kdo to způsobil -jestli Konstantin nebo já, jeho hráč. Bohužel mi zatím vychází varianta, že ani jeden, oba jsme se drželi svého nejlepšího přesvědčení. A díky Bohu Almimu, že to zřejmě zachránil, jak jen se dalo.
28.1.2010 07:21 - Almi
ALL: Ono to asi zapadne, ale stejně mi to nedá:

1.) Je mylné se domnívat, že ten kdo vás napadl, byl služebníkem Královny. Pokud si to někdo myslí, zajímal by mne jeho důvod.

2.) Fakt by se vám hodilo, vyměňovat si informace. A není to metagame, pokud to dokážete zajímavě odvyprávět hodnověrně zdůvodnit. Stačí chtít. Paragon je čas, kdy začínáte věci chápat a využívat, ne se nechat vláčet. Začínáte být výborně sehraní po bojové stránce, všechna čest, ale asi uspořádám čajový dýchánek pro zklidnění vztahů a vyříkání si pár věcí :-)
28.1.2010 08:39 - Sethi
Alnag: Jestli "dalšími intervencemi tohoto typu" máš na mysli to, že jsem nahlas upozornila na něco, co považuju za problém, tak máme zřejmě dost odlišné představy o tom, jak by měla fungovat hráčská skupina. Potom říkám ne, nemohla bych to pro příště vynechat, ale stejně teď jako jindy si nechám v klidu vysvětlit, že ve skutečnosti žádný problém není.

Pokud jsi tím měl na mysli něco jiného, tak jsem tě nepochopila a předchozí pasivně agresivní odstavec ztrácí smysl.
28.1.2010 08:41 - Jarik
Ghar netouzi po nicem vic nez po uspechu. Respektive touzi po tom... stati se lepsim (stupnovani slova Dobry) drakorozenym.
Mozna trosicku prehlizi tu jemnou osubku, ktera se stale nekde schovava :) Ale to je tim, ze nektere tiche osoby fakt nevnima (asi tak jako ja nevnimam studenta, ktery mi pri hodinach mlci a nevyrusuje).

Jako hraci se mi vse libi, i kdyz zdaleka nestiham vnimat vsechny.

Zadny konflikt v druzince necitim.
Aiss je "pekelnice" a trapi mne to? ne.
Konstatntin je vazne mrtvola??? mno to asi tezko, kdyz z nej necitim nic zleho, nic sakralniho ani charakteroveho.
Sven je mi nyni asi nejbliz, i kdyz mlci. Mozna prave proto. A protoze kdyz promluvi, tak na jeho slova dojde (jenze on je kluk sikovna, co rekne "Nebude-li prset nezmoknem")
Gaerwyn je ta, kterou nemuzu pochopit. Tak jako muz nemuze pochopit zenu, tak ja jako Ghar nechapu Gaerwyn a jeji cile.
28.1.2010 09:23 - Jarik
obavam se, ze 8.-14. jsem nedostupny. Mame v Koline jarni prazdniny a ja bych rad v te dobe splnil par zkousek :D
28.1.2010 09:37 - Alnag
Uši: Tím jsem měl na mysli, že asi si bude chtít příště Sven promluvit s Konstantinem, nemusíš tam přistrkovat Aissku, aby to moderovala. Nemám totiž pocit, že by to usnadňovalo řešení problému. ;-)

Jarik: A jaký termín bys teda navrhoval?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.068776845932007 secREMOTE_IP: 3.22.217.51