Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
27.1.2010 11:23 - Almi
Nerhinn: Já nerozumět tak složitá engliš! :o)
27.1.2010 11:31 - Nerhinn
Aha, OK. Volným překladem:

Jestli existuje něco lepšího než mít vyšinutého psychopata, který po vás jde, pak je to vštípení touhy po odplatě dítěti. Má přece tolik let, aby jeho zášť mohla hnisat a zrát. Když pak konečně dojede na zúčtování, bude to skutečně epické.

Pokud chcete skutečně šíleného a tragického záporáka ve své kampani, najděte dítě, které bude chtít - oprávněně či ne, je to jedno - udělat vašemu hrdinovi ze života peklo. Nechte ho deset, dvacet let dospívat. Pak ho vypusťte.
27.1.2010 11:32 - Nerhinn
Zajímavé je, že v příslušném díle Darths & Droids je v tom Obi-Wan taky docela nevinně. Zdá se, že je Almi kopíruje se vším všudy :-P
27.1.2010 11:53 - Almi
Nerhinn: Jo, tak já? Proč mám pocit, že jsi to ty, kdo uvedené viděl/četl a natolik se mu to líbilo, že se rozhodl polidštit svůj jinak dokonale vytříbený charakter dalším Osudovým Nepřítelem :-P

yokuzava: To radši ani nechtěj vědět...pomalu, ale jistě se začínají naši hrdinové vybarvovat :-)
27.1.2010 12:06 - Nerhinn
Almi: Já nevěděla, že mám byť toho jednoho. Growald byl takový pomatený nýmand, že jsem ho skutečně jako osobního nepřítele nevnímala, dokud jsi mi to neřekl :D A to děcko... jak jsem říkala, chránila jsem jeho život. Divím se, že můj osobní nepřítel nejsou všichni, co na tom náměstí přežili, protože jim jsem tím, že jsem střílela ty hnusky, pomáhala taky...
27.1.2010 12:18 - noir
Uša: Myslím, že na to zareaguju tak, jak jsem naznačoval. Budu chtít Schránku úmluvy položit na vozejk. A pak odvrátím pohled, protože nechci dopadnout jako náckové...

Asi o téhle věci víte víc o hodně víc než já, asi i (někteří) tušíte, k čemu to slouží. Já takové štěstí nemám, magii nedetekuju, tak co s tím mám dělat?
27.1.2010 12:36 - Alnag
Noir píše:
Uša: Myslím, že na to zareaguju tak, jak jsem naznačoval. Budu chtít Schránku úmluvy položit na vozejk. A pak odvrátím pohled, protože nechci dopadnout jako náckové...


Alespoň víte, proč bylo potřeba ho vylootovat v předstihu...
27.1.2010 12:40 - Sethi
Nevím, poslouchat šéfovou, když po tobě jednou za čas něco chce? =)

Ne že by Aiss měla nějak větší ponětí, co se tam válí. Má v úmyslu ten krám zabalit do několika vrstev látky, založit do kapsy a pak předat institucím způsobilým provést další rozhodnutí. Považuje v tomhle okamžiku za svojí povinnost a) zabezpečit důkazy a potenciálně nebezpečné objekty; b) zorganizovat pomoc raněným, než přijdou posily zvenčí; A to v tomto pořadí.

Pokud by Konstantin zcela očividně nereagoval, tak by zřejmě odpálila Command, ale obecně by se tomuhle postupu ráda vyhnula.

Ale tak to je teď jedno. To se pořeší příště. Jen jsem adresovala premisu.
27.1.2010 12:42 - Almi
Nerhinn: No, správně bys to o tom Growaldovi vědět neměla, protože nevíš, co si myslí. Ale pravda je, že když pár lidí utíkalo z hospody, tak to bylo v době, kdys odrovnávala v kostkách jednoho jeho chlapa po druhém. A že když došlo k tomu střetu v uličkách, tak tebe jedinou viděl, jak odstřeluješ jednoho jeho člověka za druhým..ber to jako nešťastnou shodu náhod, která tě, ostatně, provází celou tvou kariéru. Ostatní tě prostě nechápou, no...

..a co se toho děcka týče, bylas s tím intimidate skutečně přesvědčivá :o))
27.1.2010 14:19 - Jarik
Gharuv report???
Mno, muzu snad jen rici, ze tentokrat jsem si hru vazne uzil. Je fakt, ze jsem nechal nekoho umrit zbytecne (a vubec mne to netrapilo - kdovi cim to je).
Ale uz jsem si v hlave nasel rychlou omluvu - Kdo pomuze svetu vic? Mrtvy paladin, nebo paladin, ktery klopytne a rozhodne se prezit? Ja verim, ze to druhe, kdyz to nebude brat tak na lehkou vahu, jak to ted pusobi:)))

Bojove i nebojove casti hry mely spravnou kadenci.
Napriklad uvodni flashback s nalezenym mag.predmetem - hezky zobrazil nasich 5 charakteru. Nebudu mluvit za druhe, jen za sebe -> Ghar odmitl videt skrze nej svuj domov - i kdyby jen smysleny, protoze toho pry neni hoden [zbytek tvrzeni zna zatim jen Ghar - pripravuji pro Almiho dalsi material].
Zaverecny souboj probihal velmi elegantne - druzinka pouzivala nalezene predmety jak se slusi na dobrodruhy, a diky tomu elegantne prezila. Za doprovodu lecive magie a DIPLOMATICKYCH gest :D
27.1.2010 14:43 - Sethi
Nu. Tohle bude závěr zápisu.

WIP píše:
Dunění konečně utichlo. Slyšela sténání raněných a dětský pláč. Štěkání vyděšených psů a v dálce někdo troubil na poplach. Žalostné bučení poplašené krávy. Sykot drolící se suti.
Vydechla. Cítila, jak z ní stále uniká síla, hromadí se jí v dlaních, horká rudá mlha. Věděla, že pomalu slábne, že by to měla zastavit, ale nechtěla. Byli tu tací, kteří už naplnili svou cestu, ale i jiní, jejichž čas ještě nepřišel, a těm bylo třeba pomoci.
Vedle ní se objevil velitel stráže, v náruči dítě, které zachránili z trosek domu. Zpoza beden, ve dveřích a oknech domů se začaly objevovat tváře, vyděšené, špinavé.
"Pane Vendamire..." Letmo se dotkla jeho ramene, sledovala, jak na něm ulpívají provázky rudé mlhy, vpíjí se, pomáhají. Napadlo ji, zda je také vídí. "Ať začnou snášet raněné. Já hned přijdu a podívám se, co se dá dělat"
Vendamir přikývl odkráčel, uz v chůzi rozdávaje příkazy každému, koho uviděl.
Rozhlédla se po troskách pódia. Ghar už vyrazil Vendamirovým směrem, zřejmě rozhodnut přiložit tlapu k dílu. Sven a Gaerwyn se zdáli mít tichou, nicméně ostrou výměnu názorů nad vozíkem s dědictvím. I Konstantin mířil k vozíku, stříbrný váleček v tlapě.
"Konstantine!" zavolala na něj a vydala se k němu.
Gnoll se zastavil, otočil ke kněžce hlavu.
"Konstantine, dej mi tu věc, prosím," řekla pevně, její tón naznačoval spíše žádost, než prosbu. S nastavenou dlaní se zastavila na krok od chlupáče. "Dej mi to, udělám, co je třeba."
27.1.2010 17:05 - Almi
UšatáSlečna: Nu, nádherně napsáno. Čím dál víc se obdivuji tvému literárnímu talentu..a zároveň umění nakonec obrátit vše tak, jak zamýšlíš. Uvidíme, jak si poradíš s Konstantinem :-)

Jarik: Takový alibismus...to snad ani nestojí za to komentovat. Ctnostný paladin rozhodně nejsi. Ale nevěš hlavu, jsou i padlí paladinové, možná že i Vecna by jednoho potřeboval ;-)

ALL: Máte slušně nakročeno k 10. úrovni. Paragon, začínající na 11. je tak na dohled. Uplatňuji tímto svou pravomoc DMa (pokud nějakou mám :o)) a dávám na vědomí, že si vyhrazuji schválení Vámi zvoleného paragon tieru. Volte moudře a snažte se, aby vaše volba byla nebyla ovlivněna výhodnými schopnostmi, ale charakterem vaší postavy..a hlavně - jejími dosavadními skutky, směřováním a smýšlením. Oplátkou slibuji, že se požadované pokusím za vašeho přispění do příběhů zakomponovat, bude-li to smysluplné.

Pokud někdo už ví, co by chtěl hrát, nechť mi to klidně napíše přes PM (ideálně i s odkazem, kde se dotyčný paragon nachází). Sám jsem zvědavý na vaše volby..
27.1.2010 17:08 - Jarik
Almi>
ja vim, ze nejsem cestnej paladin. Az sepisi co chci (a mimojine to ukazuje moji Paragon cestu), tak to nebudes brat jako alibismus,ale jako rozumne reseni vsech skutecnosti co se kolem mne deje.
27.1.2010 17:46 - Sethi
Vy s tou mrtvou ženskou strašně naděláte.

Prostě přišel její čas, nač to drama? Kdyby ji běžel Ghar zachraňovat, tak se utrhne ementál a pozabíjí na tom náměstí víc lidí, než by nám bylo milé. Takže Ghar nemá v nejmenším důvod něco si vyčítat. Lawful good neznamená lawful stupid.

Pokud to nějak ulehčí vašemu svědomí, Aiss její smrt bere jen a jen na sebe. Ostatně, mohla se při tom šplhání víc snažit. (Co na tom, že ona sama si to tedy jistě moc nebere. Možná je jí to líto a je jí líto toho děcka, ale výčitky z toho, že někdo umřel, se v jejím oboru fakt nevedou.)
27.1.2010 18:43 - Nerhinn
Nakonec bude jediná, komu je aspoň trochu líto té ženské, Gaerwyn...
27.1.2010 19:03 - Almi
Nerhinn: Jestli TY budeš v družině ta jediná Hodná, začínám se děsit, co mito přijde za paragony :o))))

Ušatá a Jarik: Mně vrtvá ženská nevadí, však víte, že všechno použiju pro dobro příběhu :-)
Prostě potřebuju vědět, cože jste se rozhodli si vybrat, abych mě čas příběh upravit a vyladit.
27.1.2010 19:56 - Jarik
Almi> klidne to reknu nahlas. Uz nejakou chvili priznavam 2 veci.

1] na zatylku mam nekolik platinovych supin (konecne jsem pro ne nalezl uplatneni dle historie postavy - kterou prave dotverim)
2] Ghar je v posledni dobe prihrbeny, jako by nesl nejake bremeno (to jsem rekl asi jen 2x).

Tedy, moje paragon cesta, pokud si to do 3 dnu nerozmyslim je Potomek Arkhosie
:D
27.1.2010 20:25 - Alnag
Možná bychom taky mohli vyřešit, kdy budeme vlastně příště hrát...
27.1.2010 20:51 - Nerhinn
Přespříští čtvrtek?
27.1.2010 21:18 - Alnag
Jestli je tím myšleno 11.2. tak za mně je to OK.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077017784118652 secREMOTE_IP: 18.224.61.19