Alnag
20.7.2008 16:43
Hraní D&D 4e: Amazing Adventures
D&D 4e Kampaň: 02/2009-05/2012

Amazing Adventures Wiki
24.11.2009 19:50 - Alnag
Jarik píše:
Jen aby bylo poznat kdo si o ten predmet rekl :) Kdyz uz to nepujde skrz tebe :)


Myslím, že o to se nemusíš bát... vím, že na to nevypadám, ale myslím, že to zvládnu. Ok. Takže já to dávám dohromady za sebe, Sethi a Nerhinn...
24.11.2009 19:57 - Jarik
mno tak jsem to chtel psat pro 10-20 lvl... ale asi to dam dohromady jen do 15ky.
teda ty sloty, co chci doplnit nebo vymenit :D
a udelam to do ctvrtka :)
24.11.2009 20:11 - noir
Alnag: Zas tolik si toho pan Vecna nevyndal :o) Ale třeba Axe of gnollish lords by bodla, a to přesto, že neexistuje...
26.11.2009 19:32 - Sethi
Hrajeme tedy teď ve čtvrtek, třetího? Pokud ano, hlásím, že můžu už od pěti.
26.11.2009 19:33 - Alnag
Taky můžu od pěti pokud se nestane něco absolutně nepředvídatelného.
27.11.2009 10:35 - Jarik
ja to budu mit jen tak tak... ale taky mohu od peti.
27.11.2009 11:05 - Almi
ALL: OK, počítám s 3.12.2009, snad to stihnu na pátou..
27.11.2009 11:20 - noir
Já s tím počítám napevno... Tedy pokud se nestane něco naprosto předvídatelného.
4.12.2009 09:27 - Almi
Děkuji všem za včerejší hru, snad se líbila..a Alnag to už rozdýchal ;-)
4.12.2009 09:39 - Sethi
Já se omlouvám noirovi, vím, že se mi včera snažil dvakrát něco sdělit a jednou jsem ho tuším i vyslechla... Ale když řídím, tak nejsem moc dobrý posluchač, takže jsem naprosto zapomněla, o co šlo... Jen vím, že to bylo důležité =)
4.12.2009 09:47 - noir
Ušítá: Ale to neřeš, mě to pak zpětně došlo. Zapomínám, že na řízení vozu je potřeba koncentrace - holt má řidičská empatie je nulová.

Almi: Mě se to včera moc líbilo. Bylo to až mikulášské...
5.12.2009 22:38 - Alnag
No tak jsem položil na ENWorldu dotaz ohledně toho ally/enemy a dominate a je to fakt peklo. Žádný jednotný názor neexistuje a každá varianta má svoje úskalí (včetně vzájemně potvrzeného spojenectví). Pro odvážnější jedince doporučuji přečíst.

Takže v tomhle případě vlastně ani do budoucna nevím...
6.12.2009 00:38 - Sethi
Přijde mi, že když jde o pasivní přijetí efektu, měl by o povaze cíle rozhodovat ten, kdo sesílá - tj. můžu se rozhodnout, které cíle sejme můj strašlivý porážecí blast a kterým dodá rezistenci - i kdyby měla rezist dostat půlka družiny a druhá půlka se válet na zemi, podle toho, s kým zrovna mluvím nebo nemluvím (stejně jako se můžu rozhodnout, jestli smahnu Svena a vyléčím támhle nějakého goblina, nebo naopak).

Pokud jde o efekt, při kterém se u spojence počítá s nějakou aktivní participací cíle, měl by být schopen se... aktivně participovat (při poskytování bojové výhody, při sčítání nějakého bonusu za počet spojenců v oblasti, etc.), jinak bych ho prostě počítala jako neutrální / nepřátelskou bytost.
6.12.2009 00:47 - Alnag
Uši: Tak ono je to vždycky problematické. Pokud já můžu vynutit pohyb spojence (a nejmenuje se to force movement jen tak pro nic za nic) tak stačí, abych si určil, že tamten goblin je spojenec a můžu ho vesele vrhat z útesu...

Ale to co mi přišlo zajímavé je, že Dominate neovládá člověka úplně. Úplně jsem si to vizualizoval (jak s tím vlastně bojuješ), jak sice útočíš na přátele, ale zároveň se jim omlouváš a tak...
6.12.2009 08:20 - noir
Všimni si, Alnagu, že v té diskuzi se lehce dotýkají i toho, jestli má dominovaný volnou akci, či ne. Je to taky jedno z těch sporných pravidel...
7.12.2009 09:30 - Jarik
Mne prijde nejjednodussi nasledujici zpusob
(a dmnivam se, minimalne v prvni casti je to i zamer autoru).

Spojenec - bytost, ktera vstupuje do stretu na tve strane.
Nepritel - bytost, ktera je ve stretu tvym protivnikem - snazis se ji eliminovat.
Dominovana bytost - nepocita se jako spojenec ani jedne strany.

To je velmi jednoduche pravidlo :D
7.12.2009 09:56 - Alnag
Jarik píše:
Dominovana bytost - nepocita se jako spojenec ani jedne strany.


A velmi problematické. To bys ho pak nemohl léčit, dát mu záchranný hod proti tomu dominate atd.
7.12.2009 10:10 - noir
Pro mě je ideální dohoda - když obě strany souhlasí, že jsou ally, jsou ally. Jak ne, tak nejsou. A kdo není ally, ten má smůlu a je enemy.
8.12.2009 09:51 - noir
Jo, sliboval jsem vám fotku dragonborní helmy - tak tady ji máte:
www.flickr.com/photos/57566245@N00/4168091919/
8.12.2009 16:38 - Almi
ALL: Víceméně bych souhlasil s Noirem. Ally jsou postavy, dokud chtějí. A nezmění na tom nic ani dominate. Je to jen stav, resp. kondice, ale postava s ní bojuje (háže save hod).

Příběhově se může stát, že postava přestave spojencem být, ale to většinou vyplývá z dané scény, nezávisí na pravidlech a většinou se dá najít vhodný konsenzus, aby se příběh posunul a zábava plynula dál.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.061487913131714 secREMOTE_IP: 3.133.137.169