Tipy a triky

Alnag
21.11.2009 21:30
MerricB na ENWorldu sepsal následujících několik tipů, jak zrychlit souboje ve 4e, které se zvláště na vyšších úrovních začínají trochu vléci. Sám tvrdí, že zvládnul za 3 hodiny i 6 soubojů. Tak třeba o tom i něco ví...
25.11.2009 23:08 - Sethi
QuentinW píše:
sirien: ale udelej to kusi v jednom pohybu deviti lidem najednou :D


Samonaváděcí šipka, hm?

Vytržená z kontextu, ta citace je fakt divná.
25.11.2009 23:09 - sirien
Se dá vysvětlit ještě poměrně slušně prostě tím, že když jen stuntíš, tak to není tak precizní pohyb, jen nějaká momentální bojová improvizace, takže z toho nemůžeš vytřískat tolik, zatímco když ten charm máš, tak to prostě ovládáš precizně a můžeš s tim dělat totální píčoviny.

Já jednou popsal nějakej SSE úhyb, jehož výsledkem bylo, že jsem se prosmek kolem nepřítele co stál ve dveřích a vyskočil jsem nahoru na futro, kde jsem zůstal stát na asi půlcentimetru širokym rantlu (stuntnul sem si crane stance technique nebo jak se to nadává), takže další tři DBčka, co se na mě vrhali najednou zjistili, že na mě vlastně nedosáhnou.
Kdybych ten charm neměl, tak se prostě dá říct, že si tam sice stoupnu, ale nemám ten balanc co potřebuju, takže mě ty DBčka můžou nějak sejmout dolů nebo počkat pár vteřin až budu prostě muset seskočit nebo tak něco.
25.11.2009 23:23 - Alnag
Quentin píše:
sirien: ale udelej to kusi v jednom pohybu deviti lidem najednou :D


Pána Prstenů jsi viděl? No... tak asi tak nějak.
25.11.2009 23:28 - Quentin
Alnag: chapu; kazdopadne mi hlina pripada porad trochu uveritelnejsi :) (co komu sejde na tom, ze to dela weapon dmg ... tyhle mechanicky veci se do popisu nemusi dostat, dyt ani ty hp nejsou zdravi)

grey letter píše:
Exalted maji tenhle podobny WTF apekt. Muzes behat po zdi pokud je to jenom popis (stunt), ale nemuzes behat po zdi abys tim dosahl neceho ceho bys nemohl dosahnout ez behani po zdi pokud na to nemas charm. Hm.

Tohle je v dnd hodne; uplne nejvic me irituje teleportace u swordmage. V boji tam lita jak rozladenej hologram, ale kdyz ho nechas spadnout do ctyrmetrovy diry, tak je jak brouk na zadech :)
26.11.2009 00:44 - Merlin
no, uděláš to tomu prvnímu a on jak řve a cuká hlavou tak z něj chčije krev a stříká do očí ostatním
26.11.2009 07:14 - ShadoWWW
Merlin: Kdyby v tom tvém popisu nebylo slovo krev, tak je to dokonale uvěřitelný popis. :D

Mám trochu dotaz bokem: Zkoušeli jste už někdo, jak funguje Vrah (assasin) v praxi? Hlavně jak se hraje s jeho schopností Assasin's Shroud?
26.11.2009 07:23 - Nachtrose
ShadoWWW píše:
Hlavně jak se hraje s jeho schopností Assasin's Shroud?


Tipnul bych, ze podobne jak s rogunou ve WoWku a jejima combopointama. Jen misto daggeru/1h-swordu se ohanis fullbladem ;-)
26.11.2009 07:47 - Lotrando
Tady na tom místě bych se pozastavil a vzpomněl si, co se vyčítalo třetí edici. Někdy mám totiž pocit, že se kruh uzavřel.
26.11.2009 07:52 - Nachtrose
Lotrando: a to?
26.11.2009 08:09 - Lotrando
Třeba že postavy nemají dostatečnej feeling, protože jen tak sekají, pořád dokola, háží kostkou.
26.11.2009 08:40 - Nachtrose
Lotrando: asi tak uplne nechapu, co tim feelingem myslis.
26.11.2009 08:48 - Lotrando
Ve 3e jsi, pokud jsi hrál zloděje, válečníka, nebo třeba hraničáře, vlastně neměl žádný finty a speciální útoky. Prostě jsi jen házel na útok. Boj pak probíhal tak, že jsi hodil n x na útok za kolo, to záviselo na levelu, a krom toho nic moc. Zatímco kouzelníci a hlavně kněží měli na výběr z hromady kouzel. Tohle 4E dost narovnala, takže teď mají všechny postavy své vlastní triky.
26.11.2009 08:54 - Nachtrose
Ok, potud chapu. Ale naznacoval jsi, ze se 4E nejak vraci ke 3E a to me zajima. Nebo jsem ten uzavirajici se kruh spatne pochopil?
26.11.2009 09:06 - Lotrando
Mě přijde ten pláč nad baráží podivnej. Tak je tam prostě power, jejíž doprovodný text není až tak výstižný (nebo je, ale pro malý okruh situací), a najednou jsou kolem toho stesky. Podle mě je na každém hráči, aby si tu svou postavu pojal podle svého a v případě potřeby přepsal znění dokreslujícího textu.

Uvedu příklad. Můj artificer má familiara, takové lítací cosi, podobný zlatulce, kdybych to měl přirovnat k něčemu dostatečně známému. A když summonuje peta, tak tahle zlatulka prostě doletí na místo, kde ho chce a tam se promění. To že při zničení peta není zničen familiar, nebo když chci pety dva, tak se zlatulka prostě oddělí a vysummoní dalšího jsou věci, které by mohly někoho iritovat. Nicméně mě přijde kchúl to takhle hrát, není to nic proti ničemu, jen to nemusí úplně vždy dávat smysl i za poslední zákrutou.

EDIT:

Druhý příklad, moje rangerka má feat aby mohla být šamanem. Jedinný důvod je v podstatě příběhový, a dává jí spirita. Tento spirit zosobňuje její divokou (někdy vzteklou) povahu a v podstatě nemá velká vliv na vlastní sílu postavy. Když ale chci zahrát její emoce, například když je na tebe hodně naštvaná, tak popíšu jak se za tebou objevil přízračný panter, přešlapuje sem a tam a seká ocasem.
26.11.2009 09:09 - noir
To zní skoro jako Pokeball :o)
26.11.2009 09:20 - Nachtrose
On artificer uz asi z principu funguje na "pokeballech", i kdyz jak konkretne je samozrejme na kazdym hraci. U kouzelnika nebo samana si dokazu predstavit vyvolani cehokoli z niceho, jen za pomoci magie. Artificer ale funguje prevazne na hodinovych strojcich a tak je asi hezci, kdyz hodi na podlahu nejakou krabicku, kouli nebo cokoli a to se rozlozi a transformuje do pozadovane podoby. A nebo na to pouziva familiara :-) Btw. ten familiar je taky na hodinovej strojek, nebo je zivej?

/edit: artificerovy summony jsou daily nebo i encounter? Si to ted nepamatuju presne, ale pokud daily, neni nic hezciho, nez kdyz stravi cast dlouheho odpocinku vyrobou novych potvurek, pripadne opravou tech starych.
26.11.2009 09:28 - Lotrando
summony jsou daily

familiar je ten lítaci scout, ale v podstatě je to takovej mini warforged :), má zárodek duše, normálně ho používám na scoutování, ale ne moc často, abych netrápil GMa. není nic horšího, než když jedna postava všechno prozradí :)
26.11.2009 09:40 - yokuzava
Sethi, ale peknej troll ;)
26.11.2009 10:54 - Blaine
Lotrando: Muj artificier ma vsechny svoje hracicky po kapsach uplne vsude mozne na tele. Hlavne kdyz si bere healing surge od hracu, tak vzdycky popisu, jak k nim pristupuji s dabelskym usmevem a obrovskou injekci >:P A pak vyrabim pilulky a tak, ktere ordinuji podle potreby za pomoci male "lekarske bambitky" - pro nedostatek spravnych vyrazu.
26.11.2009 10:59 - Nachtrose
Blaine: healing injector ;-)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.059558868408203 secREMOTE_IP: 18.97.9.170