Tipy a triky

Alnag
21.11.2009 21:30
MerricB na ENWorldu sepsal následujících několik tipů, jak zrychlit souboje ve 4e, které se zvláště na vyšších úrovních začínají trochu vléci. Sám tvrdí, že zvládnul za 3 hodiny i 6 soubojů. Tak třeba o tom i něco ví...
Autorská citace #61
24.11.2009 11:47 - Nachtrose
Naoki: na druhou stranu 2d4 -> 1d10 je mensi narust, nez 2d4 -> 3d4. Navic byl to jen vysvetlujici priklad, myslim, ze na vyssich urovnich 2d4 pouziva asi malo monster.
Autorská citace #62
24.11.2009 11:56 - Merlin
myslím, že není pointa "tohocozdržuje" co nejrychleji zabít protivníka. myslím, že problém je v hromadě kombení, velkém množství možností a různých powerů. Je to prostě strategicko taktická hra a ty bohužel trvají dlouho. :/ ááách jooo vyhořel jseeeeeem
Autorská citace #63
24.11.2009 13:56 - Rytíř
Já to jenom čtu aniž bych dohledával ty schopnosti a něco počítal a sem z toho hotovej..asi už stárnu, číslička v demidž mě nechávají odporně chladným :(
Pravda, teď jsem byl donucen kapku si promyslet jednoho slavného zápasníka, tak tam by se mi impozantní zraněníčko líbilo! Nějaký rady jak vyřešit boj beze zbraní u člověka?? Jako povolání beru fightera.
Autorská citace #64
24.11.2009 14:01 - Blaine
Rytíř: uplne stejne jako u vsech ostatnich. Jenom pouzijes pravidlo z posledniho Dragonu k mnichovi: +3 proficience a 1d8 kostka zraneni. A vsechno ostatni stejne jako u fightera, schopnosti atd. Jenom bych rekl, ze ruce bych bral jako light blade ohledem ke schopnostem, ktere jsou vazane na zbrane.
Autorská citace #65
24.11.2009 14:04 - noir
Anebo vzít spiked gauntlets a brát je jako součást těla zápasníka. Vyjde to skoro na stejno...
Autorská citace #66
24.11.2009 14:08 - Blaine
Rytir: no a potom podle toho, jaky zapasnicky styl chces hrat si vybrat schopnosti, treba by se ti hodily ty, ktere potrebuji stit, protoze ten zapasnicky styl tak nejak funguje atd. No proste je potreba si to projit a rozhodnout se, jak by sis to predstavoval. Myslim, ze tedka je tam tech moznsoti uz tolik, ze se da hrat prakticky cokoliv. At uz je to tvuj zapasnik nebo muj papirovy kanon, ktery je postaven tak, aby dokazal, ze melee ranger je nejlepsi dmg dealer:P
A to nemam background na to, abych byl jeste multiclass do avengera:P (hazet dvakrat na vsechny utoky po AP, mnamka!)
Autorská citace #67
24.11.2009 14:09 - noir
Všichni rangeři pocházejí z Windsite Ports. A ti ostatní se narodili pod podivnou hvězdou :o)
Autorská citace #68
24.11.2009 14:14 - Nachtrose
V ramci logiky bych ruce povazoval spise za mace nebo hammer, nez light blade. A hlavne zalezi, jestli to ma byt PC, nebo NPC.
Autorská citace #69
24.11.2009 14:57 - Merlin
proč mám pocit, že se probírá pořád jen jakou power postavě dát, aby byla co nejvíc cool a jakou zbran, aby dělala co nejvíc zranění...kam se poděly nebojové věci a rady? áááách jooo...fakt už mě to nebaví (teda nemyslím vaši diskuzi)
Autorská citace #70
24.11.2009 15:05 - Sosáček
Merlin píše:
proč mám pocit, že se probírá pořád jen jakou power postavě dát, aby byla co nejvíc cool a jakou zbran, aby dělala co nejvíc zranění...kam se poděly nebojové věci a rady? áááách jooo...fakt už mě to nebaví (teda nemyslím vaši diskuzi)

Premyslim jestli je tohle ironie.

Pokud ne, chapes proc se mi nelibi dnd :)
Autorská citace #71
24.11.2009 15:05 - wlkeR
Nachtrose: 'kuju, já se jen trochu zamotal do tý diskuse, až mi nakonec nebylo jasný, co kdo jak provádí. Takhle je to jasný.
Autorská citace #72
24.11.2009 15:08 - Rytíř
Zranění rukama 1d8?? uff, a to sem si myslel dovíco, když sem si pohrával s myšlenkou na 1d6! Uznávám, že proti zbraním je 1d3 fakt slabota :) Ale tak o tom to je, i když beru že vím kam praštit, pořád mi jaksi přijde, že majznout tam mečem nebo kladivem a pěstí by měl bejt rozdíl.. hlavně mi sem nevoďte blázny praktikující ninjutsu :))

Jinak powery fightera jsem bral, přesně, okecat to zvládnu, jde mi o staty :) Zápasnický styl to má být dost volnej, zaměřenej na brutální účinnost, takže údery kde to bolí, dotažený páky, znehybnění soupeře, atd.

Blaine, co znamená "papírový kanon"?
Autorská citace #73
24.11.2009 15:14 - Merlin
Dopis: výjimečně to není ironie...
Autorská citace #74
24.11.2009 15:17 - Lotrando
Merlin: tak podle názvu diskuze asi nemůžeš čekat nic jinýho. Někde se tu ale řeší dva Alnagovi články určené pro vypravěče, tak se třeba potkáme tam.
Autorská citace #75
24.11.2009 15:19 - Nachtrose
Merlin: neberes to trochu moc tragicky? Btw. co je na tom spatnyho, chtit mit postavu cool? Cool a uber jsou dva rozdilne pojmy. Ja treba chci klisoidniho barda s rapirem a vilou jako familiarem a to, ze me to bude stat minimalne dva featy, cimzto se oberu o nejake zesilneni svych bojovych schopnosti me v tomto pripade zase tak moc netrapi. Pro me je ta postava cool a tu chci hrat. Nemusi byt zadnej megaslayer. Ale mne osobne by zase nebavilo hrat nuznou nulu, ktera cele sezeni resi tezke osobni dilema, zda si navliknout ten modry hadr s jednou dirou, nebo ten cerveny se dvema dirama.
Autorská citace #76
24.11.2009 15:21 - Nachtrose
Rytir: papirovy, pripadne skleneny kanon je oznaceni pro typ postavy, ktera dokaze relativne rychle vychrlit obrovske poskozeni, sama je vsak ale velmi krehka.
Autorská citace #77
24.11.2009 15:22 - Blaine
Rytir: to znamena, ze dokaze dat pecku, ale nic nevydrzi.
Merlin: Protoze jakakoliv rada, jak hrat postavu mi prijde dost podivna, hlavne pokud vubec nevim s cim operujes. A myslim, ze radit Rytirovi, jak hrat zapasnika je divne. Ale poradit mu, jak ho udelat, aby i v souboji z nej byl pocit zapasnika se specifickym bojovym stylem je lepsi. A hlavne se prosim te nenech zhnusit tim, ze se tady projevuje typ hrace "powergamer", ktereho zajima, jak postava dava damáž, kolik ho dava, co dalsiho dela a tak.

//Edit: k tomu papirovemu kanonu - papir je jeste zranitelnejsi, jak skleneny a hlavne dalsi veci je, ze vypada jako kanon jenom na papire. Jeste ho musim odzkouset, jestli mi ho neznici driv, nez neco dovede udelat...
Autorská citace #78
24.11.2009 15:26 - Nachtrose
Blaine: nice said. A nebo by se taky dalo rict, ze: Powergamer ma stejne pravo na zivot jako actor, storyteller ci kdokoli dalsi.
Autorská citace #79
24.11.2009 15:34 - Merlin
Nacht: neberu to tragicky a ani jsem neřekl, že je na tom něco špatnýho...určitě sis všiml té závorky, že proti této diskuzi nic nemám, pokud ne: Merlin píše:
fakt už mě to nebaví (teda nemyslím vaši diskuzi)

celkově je to myšleno na to, že čím dýl to hraju, tím víc zabředávám do toho, že 4 edice je jen a jen (pominuli super SC a NCE) o tom dělat co největší dmg, co nejvíce enemy s co nejrozmanitějšími powery. Nikdo po tobě nechce hrát nulu, nepodsouvej mi pls. Ale poměrově, kolik je v knize a vůbec třeba i v těhle diskuzích věnováno souboji a kolik těm dalším věcem? vždyt i na základě rozvláčného souboje, který ze všeho nejvíc začíná připomínat nějakou vojenskou strategickou deskovou hru (nebrat doslova :)) vznikla i tato diskuze.
chápu, přijde odpověd, že 4e je koncipována jako bojová a tomu jsou směřovány i schopnosti postav a že jsou tam na ostatní věci NCE a SC. To je na dlouhou diskuzi...
Autorská citace #80
24.11.2009 15:36 - Merlin
Nachtrose píše:
Blaine: nice said. A nebo by se taky dalo rict, ze: Powergamer ma stejne pravo na zivot jako actor, storyteller ci kdokoli dalsi.

škoda, že jsi nepochopil co jsem tím chtěl říc...pro mě za mě si třeba powergamujte do 99 levelu, bavte se..je mi to putna. že já se vůbec ozývám :) prostě přejdu na jinej systém a mám klid

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.091050863265991 secREMOTE_IP: 18.189.170.17