Tak přidám ještě trošku ke kombinování ras a příšer ze světa SR...
SR je ke křížení podivností mnohem vstřícnější, na druhou stranu to není jádrem té hry, takže i proto tomu chybí ten masivní pseudo-historizující fluff jako ve WoD. V různých edicích to bylo trošku jiné, ale vyjdu v tomhle z nejčerstvější 5E.
Tak tedy velkou volnost máte už při tvorbě postavy, kdy může nasekat dost divoké kombinace, jediné, co je natvrdo zakázané, je kouzelník a technomant dohromady. Zvláštnost se postavě dodává pomocí kvalit, které se při tvorbě kupují (a vykupují) za karmu. A opět je možné ledacos. Rasy jsou v podstatě balíčky různých metagenických kvalit, co berete dohromady. Takže asi 5 základních metaras a jejich 15 variant. Vedle toho jsou stejným způsobem tvářeni metasapienti (nágy/kentauři/pixie) a z ras také měňavci z libovolného zvířete (mají zvířecí a lidskou podstatu dohromady - sem patří "rození" vlkodlaci, anebo vlastně i drakeni).
K tomu si můžete postavit pozměněnce (mutant SURGE), což umožňuje přímo si vybírat metagenické kvality a vytvořit věc s peřím, žábrami a chápavým ocasem dohromady.
K tomu se pak přidává hodně silná a drahá kvalita "infikovaný", která dělá z lidí upíry, ghúly, grendely, fomoraigy... je jich asi zase deset včetně loup garoua, což je krvelačná forma vlkodlaka "kletbou". V SR se jedná o magický retrovirus, který má různé kmeny a při nakažení v průběhu hry mají různé rasy různé možnosti, v co se promění v závislosti na kmeni. Tohle všechno LZE zkombinovat se základním měňavcem. S tím ale, že infected přebije strašně moc z toho původního, kde většinou moc požadavků není, zatímco virus HMHVV se dotkne jádra existence postavy.
Pak tu máme infekční nanity CFD (nakazíte se počítačovým virem, který způsobí, že vám původní vědomí umře a je nahrazeno hratelnou umělou inteligencí, co má také nějaké zvláštnosti a schopnosti), to jde zkombinovat prakticky s čímkoliv.
Takže pokud vaše srdce touží po vytvoření opravdového bizáru (a nejlépe jako mystického adepta = kouzlící fyzad, že?) a pak prozkoumávat, jak se tohle stvoření bude hrát, tak můžete. Také ráj pro powergamery, protože když jste trpěliví a máte dohodu s GM, tak dokážete posílit slabiny a zkombinovat i to, na coby vám na začátku chyběla karma.
Ale není to obestřené moc velkým tajemnem, v obecném fluffu jsou sice různé kabaly mocnějších infikovaných a nesmrtelní elfové ještě ze čtvrtého věku naznačené, ale není to nic, o co by se dalo normálně zakopnout, nějaká pravidla pro to chybí a vyžadovalo by to hodně domácí dotvorby.