Já jsem do hry zapojil vlkodlaky a přizpůsobil jsem je podle svého, protože mi přišli mnohem tvárnější než upíři. Jedna z postav, které masteruji, se stala vlkodlakem, což jí přináší následující:
- při úplňku se mění automaticky, proměna je bolestivá a způsobuje zranění, zatím má velmi malou pravděpodobnost že proměnu vyvolá vlastní vůlí, je VELMI alergická na stříbro, při proměně má šanci že nad sebou ztratí kontrolu, proměna může přijít v krizových bojových situacích neplánovaně (jako berserk), stříbrné zbraně způsobují postavě výrazně větší zranění
+ o fous zrychlená regenerace, běžné zbraně mají o fous menší účinek, zvýšená síla při proměně
Ano, zatím tím dost trpí, ale až se naučí svoji novou schopnost ovládat, regenerace se zvýší a účinek běžných zbraní sníží, proměna bude přivolatelná vůlí a nebude tolik zraňovat, zvýší se i sebekontrola. Každopádně to přináší velmi zajímavé situace do hry (jak svému hostiteli vysvětlíte, že se vám u něj sice celý týden líbilo, ale nějak zrovna dnes byste se přece jen radši vyspali někde v lesích :))
Teď nastíním svoji představu upírů: upír má nelidskou sílu, je nezranitelný obyčejnými zbraněmi a jeho regenerace je pomalá. Má ale tu výhodu, že se může regenerovat celé měsíce, aniž by se musel živit, jen se někam zahrabe na skryté místo a hibernuje. Česnek mu nevadí ani v nejmenším, dubový kolík v srdci mu zabraňuje regenerovat. Nemá krev a tudíž je jeho tělo vyschlé, ale nepotí se a proto se ani nemyje. Na tom, že upíři nedokážou překročit tekoucí vodu je jen zlomek pravdy. Upírům je kontakt s vodou nepříjemný a vodu vážně nemají rádi, asi jako kočky, někteří z nich proto neumějí plavat. že by ale nedokázali přejít most přes řeku, to je kravina. Někteří dokážou létat, ale sluneční světlo je zraňuje (silný letní žár je může spálit do minuty).
Možná jsem upíry trochu znevýhodnil, ale postava s lykantropií je podle mě mnohem zajímavější a hratelnější.