malkav: vzpomínky a dovednosti (a tedy i např. "occult" nebo znalost okultních rituálů) si zachováš. Nadpřirozenou podstatu ne.
Ono to je samozřejmě složitější, protože oWoD/nWoD atp. - u mágů je prostě dané, že jejich Avatar při Přijetí zemře, bez výjimek. Někteří mágové dokáží i bez Avatara násilné Přijetí potlačit čistou silou vůle (a prostě zemřít), ti kteří ne bez své magie často různě zešílí.
Vlkodlaci jsou komplikovanější - obecně platí, že při Přijetí zemřou (jejich podstata se velmi nekamarádí s Vitae, Vitae je v podstatě otráví a definitivně zabije dřív, než je přerodí). Ti, kteří ne, se často Přerodí pokřivení - např. se přerodí jen lidská část a spirit a šelma jsou pryč (a proměny a gifty spolu s nimi) - což... skončí najisto šílenstvím, ale i tak to je ten lepší případ. V oWoD existovali velmi extrémně vzácní "abominations", kteří vzniknout když vlkodlak tu přeměnu zvládne - přesná podstata procesu byla neznámá, ale byla vázaná na Wyrm, tzn. "věrného" garou přeměnit v podstatě nešlo.
V nWoD 1e to bylo explicitně nemožné, vlkodlaci (a kdokoliv další) byli prostě imunní vůči Přijetí. V nWoD 2e (CofD) byl ten explicitní pravidlový zákaz věci vypuštěn, ale nic víc - bylo tím v podstatě jen otevřeno že "podstata nadpřirozena v CofD nemá nikdy 100% platná pravidla" a že nějaká výjimka se prostě tam někde venku stát může (takže enjoy, moji milí hunteři...) Trik samozřejmě ale pořád je, že as written vlkodlak po smrti ztratí svou podstatu a zemře jako člověk, takže i v CofD v podstatě spíš Přijmeš člověka než vlkodlaka. Nicméně i kdybys přijal vlkodlaka, tak dostaneš dost zprzněninu, protože půlka jeho schopností je daná životní silou Spirit realmu, o kterou jako mrtvola přijde, druhá půlka jsou gifty dané spirity, které se od něj ale odvrátí (protože jestli spiriti něco alergicky a rasisticky nesnášej víc jak Forsaken, tak to sou Kindred).
Teoreticky teď koukám, že šlo Přijmout wolf-blooded aniž by tito ztratili své "tells", ale to je tak trochu mimo téma - wolf-blooded, stejně jako sleepwalkers, jsou stále především mortálové.
No a pak ten zbytek... Mumie co vím proměnit prostě nešlo, podobně v nWoD prostě nejde Přijmout Prometheana, Changelingy Přijmout šlo v obojím, ale v Dreaming i Lost jsi tím samozřejmě naprosto zabil jejich Fey podstatu, takže si zase skončil jen s člověkem. Démony teoreticky proměnit nejde vůbec, prakticky - prakticky bych Tě fakt chtěl vidělt jak to zkoušíš :D
Atd. Obecně WoD je ke cross-breads krajně nepřívětivý. A IMO to je stylizačně jedině dobře.
EDIT: nějaká ujasnění.