Trosku jsem se tady rozepsal o svych prvnich GM dojmech se 4edici :)
Hrali jsme Keep on the Shadowfell. Slozeni druziny bylo human rouguea halfelf paladin + mnou hrany tiefling warlord.
Podcenil jsme pripravu protoze jsem nevedel ze budu GM co byl nejvetsi pruser byl muj maly odhad na to co druzina snese. Hrali sme s neprateli tak jak meli byt bohuzel KotS je pro pet postav. Takze to obcas hodne drhlo. Nejvetsi minus bylo to ze nas bylo malo a musel sem se starat jeste o warlorda coz je mimochodem super povolani. Dojmy ze hry ale jinak super zatim se to ucime, ale 4e je vazne veliky krok dopredu co se tyce jednoduchosti (coz je to proc je drd tak popularni).
Jedine co me trapi je jak dohrajeme KotS ve dvou postavach protoze hrani npc putujici s druzinou narazi na muj lack of gm skill. Ve skutecnosti hned v prvnim encounteru jsem postavil zasteru a kdyz jel tiefling jen sem chrestil kostkama a delal ze si neco zapisuju, ale vse si vymyslel tak jak se mi to hodilo, protoze jsem se potreboval soustredit na jine veci nez jeho powerama :)
Do budoucna to vidim optimisticky i kdyz pri slosezi rogue paladin bude chybet VELMI citelne support v podobe clerica/warlorda, tak by si meli poradit s reasonable amount of enemies.
Navic pote co vycistili koboldi lair jim Valtran bude ochotny prodat i nejake ty healing potiony (minor akce + 10 hp - Healing Surge) coz je super myslel sem ze to je standart akce. A taky paly ztahl z Irontootha jeho dwarfen chain shirt, ktery ma daily power free healing surge.
Premyslim zda to jeste neusnadnit postavam tim ze Second Wind bude minor akce misto standart pripadne ze se bude dat pouzit 2x za encounter. Jak moc spatny napad vam to prijde?