Alnag píše:
Co se mi líbí hodně jsou schopnosti potvor, když si člověk zvykne a dobře to nakombí, tak je to super...
Jo aspoň je konečně důvod ten potvorník kupovat...
Alnag píše:
Co mne hodně pletlo (kromě pořadí iniciativy) je fighterský "marking". Na ten jsem permanentně zapomínal. A na jednu stranu to pravidlo je zajímavé, ale dost mi to jako komplikovalo přehled.
Jo, na marking se zapomíná, u nás na něho teda spíš zapomínali hráči, než DM, nicméně je to hlavní důvod proč hrát fightera, dá se zs tím docela dobře taktizovat a zajišťuje to, že když potvory (nebo PC) budou chtít rubat do něčeho jinýho, jako třeba nějakého křehkého nukera, pardon warlocka, tak to budou mít s lehkou nevýhodou, že to od fightera schytaj, sice jenom basic útokem, ale schytaj a navíc se nebudou moct pohnout... dost zásadní taktický prvek na který by se zapomínat nemělo, na druhou stranu, ale při boji proti hordám potvor je celkem otravné neustále řešit, kdo má koho marknutýho...
Jináč po tom testu jsem celkem utvrzenej v tom, že bych si sice možná i nějakou kratší kampaň v tomhle systému zahrál, ale tím by to možná skončilo, hra IMHO dost tlačí k tomu to hrát jako typický příběh odpadního anime (pokemoni, naruto), což je: "začátek-boj-přestávka-boj-přestávka-boj-přestávka-boj-přestávka-boj-přestávka-boj-přestávka-boj-konec" s tím, že protivníci sou pořád mocnější, ale hrdinové sou taky s každým dalším bojem hustější... jednou to může být zábava, po druhý už IMHO míň a po třetí to začne už asi lézt na mozek... další věc co mě vadí je nutnost přepínat přesně podle schématu "boj-přestávka" mezi figurkovou taktickou akcí a hodně bezpravidlovým RP, občas teda přerušeným nějakým skill encouncerem... každopádně třeba v DrD+ sme oedhráli několik první session prakticky bez bitky a fungovalo to, ale todle si u 4E prostě neumím pořádně představit...