1) Hážeš si až na konci dalšího. Zranění se tedy aspoň jednou projeví.
2) Combat Challange - Tuto schopnost můžeš použít vždy, když útočíš, počítá se tedy mezi to i příležitostný útok. Tato schopnost je o tom, že nepřítele prostě označíš a pokud bude útočit na někoho jiného, bude mít postih -2. Tento postih bude mít do chvíle, než se tvé označení zruší. To je možné těmito způsoby:
- Označíš touto schopností někoho jiného.
- Budeš vyřazen z boje (například upadneš do bezvědomí)
- Tvůj cíl označí svou schopností někdo jiný
- Cíl zemře
- Nebo prostě se rozhodneš to označení zrušit
3) Asi máš na mysli stabilizaci umírajícího v rámci první pomoci (dovednosti Léčení). V rámci této dovednosti ho můžeš buď stabilizovat, nebo mu pomoci utratit léčivou vlnu. (Tzn. pokud ho chceš stabilizovat a léčit, musíš použít dvě akce).
- Stabilizace: Musíš uspět v ověření Léčení s TO 15. Poté si už postava nemusí házet proti smrti, ale její počet životů se nemění.
- Nabrání druhého dechu: Když uspěješ v Léčení s TO 10, tak můžeš sousedící postavě umožnit, aby použila akci druhý dech (pokud ji dosud v souboji nepoužila). Spotřebuje léčivou vlnu, vyléčí se, ale bonusy k obraně nezíská.
- Pokud je postava stabilizovaná a boj skončí, automaticky si po něm krátce odpočine a může utratit libovolný počet dosud nespotřebovaných léčivých vln, takže je ji zbytečné léčit po boji.*
----
* V podstatě by to bylo užitečné jen tehdy, kdyby už postava neměla žádnou léčivou vlnu a nemohl by ji tak utratit. Pak bys mohl použít nějakou schopnost, v jejímž popisu je např. "Účinek: Cíl si obnoví životy, jako kdyby utratil léčivou vlnu." (například kněz by mohl použít zhoj léhká zranění). Jinak by si totiž postava v bezvědomí musela důkladně odpočinout (zpravidla 6 hodin), aby se jí obnovily léčivé vlny a mohla nějaké utratit.