Almi: jenže když mě nejdřív podnos nezobrazoval soubory na ňom uložený a tej jede rovnou zkrátka:
http://rapidshare.com/users/CNIM5J píše:
404 Not Found
:(
Pasivní Vnímání sice existuje, ale pokud vím, nějaká errata zakázala jím hledat tajné věci.
Tenhle systém je maličko jiný, on je z velké části pasivní - aspoň co se hodů koskou týče. Vezměte si současný stav, když by banda chtěla najít tajné dveře:
1) Prohledají každý čtverec.
2) Půjdou chodbou a budou doufat, že je objeví pasivně (pokud DM nečet ty stejný pravidla jako já, kde je to zakázáno).
Pokud nějak popíšou svojí snahu, možná mají nárok na +2 bonus?
Jistě, DM může dovolit, aby si banda hodila jednou třeba na nějakou pasáž. A pak se třeba stane, že místo namaxovaného zloděje najde dveře nějakej lucker s hodem 20 (častý, častý zdroj konfliktů v mojí bandě! Byste ani nevěřili)
Nový systém nastaví obtížnost na 6 úrovních (vč. Impossible) a neustále porovnává ranky (což je, bych řek, snazší než DCčka, zejména když se tyto zrovna teď zvyšují po úrovních). Pokud hráči mají nějakého supervnímavého zloděje, prostě projdou a spolehnou se na pasivní pozorování. Pokud ho nemají, nebo myslej že dveře jsou ještě líp zamaskovaný, můžou hledat aktivně, ale zas se ve většině případů nehází, prostě se pozmění ranky a znova srovnaj.
Teď ta myšlenka nebyla úplně hotová, ale mně se z gruntu líbí víc než můj původní přístup, takže jí tímto adoptuji, trochu jí ještě pohřeju v inkubátoru a potom vypustím na hráče. Snad se jim bude líbit :)