Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.
Úplně nechápu mechaniku jejich implementace. U některých jsem zaznamenala prerekvizitu jakéhosi featu, ale dost často není zmíněné nic. To se prostě přilepí k postavě navíc, nebo se ty základní věci za něco mění?
Je to stejný jako Paragon Pathy - ale funguje to už na heroicu.
Ten "beastmaster" se mi hodně líbí. Je to velmi stylové, ty potvůrky jsou mimo nebezpečí, jen se na bojišti párkrát objeví a něco drobného provedou. Velmi dobře to odpovídá tomu děsivému (ale vlastně krásnému) stejnojmennému kultovnímu filmu...
Gurney: No, u té alchymie si stěžovali lidi, co ji používali, že se to vlastně nevyplatí. jednak jsou prý suroviny na výrobu a jednak jsou nízká útočná čísla. Dal se na to vzít eberronský feat, ale..tohle je prostě lepší, navíc si můžeš po shortrestu vyrobit jednu věc zdarma, což je použitelnější.
Podle všeho si tyhle hračky vyřvali lidi na netu, co se divili, že Dark Sun má themes a normální D&D ne. Byly tu nějaké nápady řešit krz themes rasy, backgroundy i multiclassing, jen už nevím, jestli se to řešilo v "rule of three" nebo nějakém blogu, a tím pádem ani netuším, nakolik se v tom šťourá kounita a nakolik Wizárdsové.
Nevím, čím to je, ale hráčské příručky jsou poslední dobou hodně špatné (HoS mě obzvlášť zklamal), zatímco příručky pro DM jsou cool (hlavně teď myslím na MV). A vypadá to, že The Shadowfell: Gloomwrought and Beyond bude zase skvělý!
Souhlas. Ale tak je to vždycky. Od určité fáze to pro hráče prostě může být jen špatné... v DMovské oblasti lze být daleko víc kreativní, aniž by komplexnost narůstala. Oj, jak já se těším na Shadowfell.
Alnag: Mě nevadí nová povolání nebo rasy. Dokonce z nich většinou bývám nadšený - i když přidávají na komplexnosti. Spíš mi vadí, jak mizerně jsou ty nové věci dělané. Buď a) zcela alibisticky (příklad vampire): raději nedáme hráčům žádné možnosti a zakážeme jim nové povolání kombinovat s čímkoliv. b) zcela neumětelsky: (příklad nová rasa shadow) s milionem nevýhod proti čemukoliv dřívějšímu c) nebo kopie (assasin), kdy se jen drobně upraví něco už dávno vydané. Přitom ještě řada konceptů docela chybí - třeba ranged defender, nebo nějaký pořádný mellee kontoler. Škoda... Jinak s tím co píšeš, se nedá nesouhlasit.
Tak, v rytíři měli 3 kusy Shadowfellské příručky..všechny jsem je sežral.. :-) Těšte se! .-)
Jinak, souhlasím s níže řečeným. Já tak moc nehraju, takže jsem nadšený více méně ze všeho. A věci pro DMy poslední dobou docela progresivně obsahují zajímavé věci. A navíc se mi líbí, že Wizardi neváhají dávat prostor i blogovým tvůrcům (viz terrain powers), kteří hru zase posouvají dál.
jako, jestli prijde o zivoty Aiss nebo Konstantin je jedno, stejne to pak stoji minimalne jedel Heal word. Takze se jedna o nelogicky prodelek.
A odmitam se kvuli vasi ''nefunkcnosti'' znova ucit Lay of Hands :D
ShadoWWW píše: Co říkáte na templáře (nového kněze)? Mně přijde těch změn docela dost.
Chápu správně že tohle je kněz "znova a lépe", napsaný v Essentials formátu a s možností používat k němu E. featy, ale jinak patří mezi 4E povolání (soudě dle toho že nemá polovinu powerů nalinkovaných dopředu)? A co errata na posledních dvou stranách, to je seznam změn oproti původním klerikovi z PHB1 nebo ještě dodatečná errata? A když si podle tohoto někdo vytvoří postavu, staví proti ní DM MM1 potvory, MM2/MM3/DSCC potvory nebo MV potvory? Chápu že pro většinu z vás to bude z dotazů blbých a blbějších, ale ani po výzkumu na EnWorldu z toho nejsem o moc chytřejší.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<