Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
13.5.2011 10:54 - Sethi
Úplně nechápu mechaniku jejich implementace. U některých jsem zaznamenala prerekvizitu jakéhosi featu, ale dost často není zmíněné nic. To se prostě přilepí k postavě navíc, nebo se ty základní věci za něco mění?
13.5.2011 11:01 - Alnag
To se prostě přilepí k postavě... (mění se jen ty levelové powers)
13.5.2011 11:12 - Sethi
Že bych si něco nalepila... Falešný knír třeba.
13.5.2011 11:19 - noir
Je to stejný jako Paragon Pathy - ale funguje to už na heroicu.

Ten "beastmaster" se mi hodně líbí. Je to velmi stylové, ty potvůrky jsou mimo nebezpečí, jen se na bojišti párkrát objeví a něco drobného provedou. Velmi dobře to odpovídá tomu děsivému (ale vlastně krásnému) stejnojmennému kultovnímu filmu...
13.5.2011 12:17 - Sethi
Ale proč ne. Dvě vrány jsou lepší než jedna vrána. Víc vran víc ví. Darované vráně na zobák nekoukej. Komu se nelení, tomu se vrána.
13.5.2011 12:23 - Fibriso
pokud to tedy nedopadne jak vrány u chlumce....
13.5.2011 12:34 - Almi
Gurney: No, u té alchymie si stěžovali lidi, co ji používali, že se to vlastně nevyplatí. jednak jsou prý suroviny na výrobu a jednak jsou nízká útočná čísla. Dal se na to vzít eberronský feat, ale..tohle je prostě lepší, navíc si můžeš po shortrestu vyrobit jednu věc zdarma, což je použitelnější.
13.5.2011 14:30 - wlkeR
Podle všeho si tyhle hračky vyřvali lidi na netu, co se divili, že Dark Sun má themes a normální D&D ne. Byly tu nějaké nápady řešit krz themes rasy, backgroundy i multiclassing, jen už nevím, jestli se to řešilo v "rule of three" nebo nějakém blogu, a tím pádem ani netuším, nakolik se v tom šťourá kounita a nakolik Wizárdsové.
16.5.2011 18:20 - ShadoWWW
Nevím, čím to je, ale hráčské příručky jsou poslední dobou hodně špatné (HoS mě obzvlášť zklamal), zatímco příručky pro DM jsou cool (hlavně teď myslím na MV). A vypadá to, že The Shadowfell: Gloomwrought and Beyond bude zase skvělý!
16.5.2011 18:31 - noir
ShadoWWW: Mám hodně podobný názor. Zdá se mi, že příručky pro hráče recyklují recyklované, zatímco pro GM přinášejí nové a hodně originální věci.
16.5.2011 18:37 - Alnag
Souhlas. Ale tak je to vždycky. Od určité fáze to pro hráče prostě může být jen špatné... v DMovské oblasti lze být daleko víc kreativní, aniž by komplexnost narůstala. Oj, jak já se těším na Shadowfell.
16.5.2011 19:06 - noir
Alnag: Mě nevadí nová povolání nebo rasy. Dokonce z nich většinou bývám nadšený - i když přidávají na komplexnosti. Spíš mi vadí, jak mizerně jsou ty nové věci dělané. Buď a) zcela alibisticky (příklad vampire): raději nedáme hráčům žádné možnosti a zakážeme jim nové povolání kombinovat s čímkoliv. b) zcela neumětelsky: (příklad nová rasa shadow) s milionem nevýhod proti čemukoliv dřívějšímu c) nebo kopie (assasin), kdy se jen drobně upraví něco už dávno vydané. Přitom ještě řada konceptů docela chybí - třeba ranged defender, nebo nějaký pořádný mellee kontoler. Škoda... Jinak s tím co píšeš, se nedá nesouhlasit.
16.5.2011 20:43 - Almi
Tak, v rytíři měli 3 kusy Shadowfellské příručky..všechny jsem je sežral.. :-) Těšte se! .-)

Jinak, souhlasím s níže řečeným. Já tak moc nehraju, takže jsem nadšený více méně ze všeho. A věci pro DMy poslední dobou docela progresivně obsahují zajímavé věci. A navíc se mi líbí, že Wizardi neváhají dávat prostor i blogovým tvůrcům (viz terrain powers), kteří hru zase posouvají dál.
18.5.2011 11:44 - ShadoWWW
Co říkáte na templáře (nového kněze)? Mně přijde těch změn docela dost.
18.5.2011 11:54 - Alnag
Koukám, že kněžské schopnosti dostaly pořádně na frak...
18.5.2011 12:06 - noir
Che, che, tak Aiska skončila z odvracením Konstantina :) Je to masakr a IMHO úplně zbytečnej. Kněz byl silnej, ale ne absurdně...
18.5.2011 12:10 - Sethi
Když naposledy Aisska odvracela Konstantina, tak brala damage na sebe, tak nevím, co si stěžuješ.

A vůbec, jsou na mě zlí.
18.5.2011 12:28 - Jarik
jako, jestli prijde o zivoty Aiss nebo Konstantin je jedno, stejne to pak stoji minimalne jedel Heal word. Takze se jedna o nelogicky prodelek.
A odmitam se kvuli vasi ''nefunkcnosti'' znova ucit Lay of Hands :D
18.5.2011 12:55 - noir
Ta změna je hlavně úplně blbá - v podstatě ručí smysluplnost healers mercy...
18.5.2011 13:18 - Gurney
ShadoWWW píše:
Co říkáte na templáře (nového kněze)? Mně přijde těch změn docela dost.

Chápu správně že tohle je kněz "znova a lépe", napsaný v Essentials formátu a s možností používat k němu E. featy, ale jinak patří mezi 4E povolání (soudě dle toho že nemá polovinu powerů nalinkovaných dopředu)? A co errata na posledních dvou stranách, to je seznam změn oproti původním klerikovi z PHB1 nebo ještě dodatečná errata? A když si podle tohoto někdo vytvoří postavu, staví proti ní DM MM1 potvory, MM2/MM3/DSCC potvory nebo MV potvory? Chápu že pro většinu z vás to bude z dotazů blbých a blbějších, ale ani po výzkumu na EnWorldu z toho nejsem o moc chytřejší.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11642098426819 secREMOTE_IP: 3.21.97.61