tuleník píše:
Uši: vedela by si trošku rozviesť to "To, jak svazuje pohyb mi pořád leze na nervy. Chybí mi volnější možnost interakce v soubojích a okamžitých reakcí"? niečo ma napadá a neviem to uchopiť...
Jde v podstatě o drobnosti.
Co se pohybu týče - To, že zvednutí se ze země zabere celou pohybovou akci. To, že je součástí zvednutí shift, jen pokud k tomu mám příslušný feat/předmět, a nebo pokud mi na mém políčku zavazí nějaký hajzl, ale ne za běžných podmínek.
Co k tomu druhému - Když se pod kamarádem utrhne skála, chci mít možnost k němu skočit a v posledním okamžiku ho zachytit. Když tady vedle mě kamaráda srazí k zemi nějaká hnuska a chystá se ho dorazit, chci mít možnost zastavit ránu, ať už zbraní nebo vlastním tělem - aniž bych k tomu musela být defender s příslušnou sadou schopností. Když vidím, že na nás letí kurevsky velký šutr, chci mít možnost křiknout "Varúj!" a rozprchnout se do všech stran.
Ta druhá sada, to nejsou věci, které by se daly dělat pořád - je to tu a tam na hezký hrdinský záběr. Proto se mi ta forma karet tolik líbila - něco, co se zahraje jednou za čas, pro zpestření scény.