No jo, ale ono staci predelat trochu ta monstra - stale to budou orkove a oni, ale budou umet neco jineho nez ti, co jsou v pravidlech. Proste tenle ork nebude bloodrager, ale bude to nejaky upraveny barbarian, ktery ma "rage" a umi davat docela slupky, ale ma mene zivotu a je nachylny na will defence. Tamhleten ork bude dual wielding ranger se spoustou vlastnich pohybu a force movementu a bude schopen tlacit nepratele do pasti, zkouset je shazovat ze zdi, ze skal, do der, hazet do ostnateho housti a tak. A ten posledni ork to bude uplne "obycejny" ork. Jenom fakt hodne zjizveny. V souboji se ukaze, ze ma regeneraci a odolnost na zraneni a pak umi chytat soupere na miste - pripichne je kopim k zemi skrz plast, diky tomu udrzi kneze mimo dosah ostatnich a on nebude moct nikoho lecit a protoze tenhle ork nepujde jen tak zastavit, tak se s nim da docela dobre taktizovat.
No a Oni? Oni ma par docela dobrych napadu za svym designem, jenom je potreba ho trochu upravit a prizpusobit.
A pak bude souboj zabavny, protoze se hraci i u souboje budou muset snazit a nebude to jenom otravna povinost "tak je dem pozabijet...". Muzes tim to sezeni docela vylepsit, pokud si udelas souboj, ktery bude bavit tebe i tve hrace a myslim, ze to je klidne mozne. Jenom je potreba se na to pripravit. A trochu vic se zamyslet. Protoze pokud to neudelas, tak to dopadne tak, jak jsi psal.