Merlin
11.2.2016 09:04
Kampaň: Technické
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
9.4.2016 20:28 - Babaj
a pockej on v petce je flank?:-))))) safra neco mi unika :-)) nebo jako ze bude flankovani?
9.4.2016 20:29 - Babaj
priznam sa her general jsem z toho volajaky zmeteny :_)
9.4.2016 21:48 - Merlin
Volitelné pravidlo: Úhlopříčky
Příručka hráče uvádí jednoduchou metodu, jak počítat
pohyb a měřit dosah a dostřel na herním plánu:
každé pole se počítá jako 1 sáh, i když se pohybuješ
úhlopříčně. Ačkoliv díky ní rychle odsýpá hraní,
porušuje zákony geometrie a je nepřesná na dlouhé
vzdálenosti. Toto volitelné pravidlo je realističtější,
ale vyžaduje během boje více úsilí.
Když měříš úhlopříčný dosah (dostřel) nebo pohyb
na čtverečkovém herním plánu, první úhlopříčné pole
se počítá jako 1 sáh, ale druhé se počítá jako 2 sáhy.
Tento vzorec 1 sáhu a pak 2 sáhů pokračuje, kdykoliv
počítáš úhlopříčně, i když se mezi různými částmi
úhlopříčného pohybu mezitím pohybuješ vodorovně
nebo svisle. Například, postava se pohne o jedno pole
úhlopříčně (1 sáh), pak tři pole rovně (3 sáhy) a pak
další pole úhlopříčně (2 sáhy), což je celkem 6 sáhů
pohybu.
9.4.2016 21:48 - Merlin
Volitelné pravidlo: Obstoupení
Pokud pravidelně požíváte figurky, obstoupení dává
účastníkům boje jednoduchou možnost, jak získat
výhodu k hodům na útok proti běžnému nepříteli.
Tvor nemůže obstupovat nepřítele, kterého nevidí.
Tvor nemůže obstupovat ani v době, kdy je bezmocný.
Velký nebo větší tvor obstupuje, pokud aspoň jedno
pole jeho místa je způsobilé pro obstoupení.
Obstoupení na čtvercích. Když tvor a aspoň jeden
jeho spojenec sousedí s nepřítelem a jsou na protějších
stranách nebo rozích nepřítelova místa, tak
obstupují tohoto nepřítele a každý z nich má výhodu
k hodům na útok na blízko proti tomuto nepříteli.
V případě pochybností, jestli dva tvorové obstupují
nepřítele na herním plánu, veď pomyslnou úsečku
mezi středy míst tvorů. Jestli úsečka prochází přes
protější strany nebo rohy nepřítelova místa, tak je
nepřítel obstoupený.
9.4.2016 22:25 - Babaj
jop ... tohle je asi s DM :-)) v prirucce obstoupeni tusim neni.. nemma s tim vubec problem :-))) zvlaste kdyz si modelujem kazdy souboj :-) podle prirucky je tam jen pomoc za akci
9.4.2016 22:33 - Babaj
to pravidlo je vicemene jako ze ctverek.. o tom flanku :-))) to by mohlo byt hezke spestreni:-)) skoda ze nechodim na kontakt :-)) ale on chodi za mnou .. no i tak mne trefi i kamen od kola a nemusi ani poradne mirit :-)))
9.4.2016 22:34 - Babaj
to si asi udelam malou upravu vemu jiny kouzlo :-)
10.4.2016 09:34 - -ajk-
Me to je taky jedno nechal bych to na DM ... jen aby pak nekteri meli penize na ten prestup kdyz zaplati vsecky zivotni urovne a jiny pohledavky :))))))
10.4.2016 09:40 - Babaj
no ja se spis bojim aby se neprestupovalo spis skokove po x levelech najednou :-))))))))) zvlaste na prvnim levelu je to dost mozne . tady staci zabit par goblinu a ud musime do mesta za ucitelem :-))) posleze dalsi levely uz nejsou tak rychle :_)))) tedy ty nad 5 :-)))) ale i to muze mit sve kouzlo :_))))
10.4.2016 09:52 - Merlin
cena je v pár zlatých
10.4.2016 10:02 - Merlin
Výcvik pro postup na další úroveň
Jako volitelné pravidlo můžeš požadovat, aby postavy
strávily mezidobí výcvikem či studiem, než získají
prospěchy nové úrovně. Zvolíš-li tuto možnost, tak
jakmile má postava dostatek zkušenostních bodů
k dosažení nové úrovně, musí cvičit jistý počet dnů,
než získá schopnosti povolání spojené s novou úrovní.
Vyžadovaná doba výcviku závisí na úrovni, kterou
má postava získat, jak udává Tabulka výcviku na další
úroveň. Cena výcviku je pro celkovou dobu výcviku.
Tabulka výcviku na další úroveň
Dosažená úroveň Doba výcviku Cena výcviku
2.–4. 10 dní 20 zl
5.–10. 20 dní 40 zl
11.–16. 30 dní 60 zl
17.–20. 40 dní 80 zl
10.4.2016 11:19 - Babaj
jop tak pro zacatek staci cviceni.. tak to je dobry :-)) kdyby ucitele tak je to vaznejsi
10.4.2016 12:12 - Babaj
skoda ze ta mapka neni vetsi.. nebo aspon k precteni.. ale neco se z ni vycist da :-))) a my jsme tedy kde?:-)
10.4.2016 12:33 - -ajk-
http://www.enworld.org/forum/content.php?3004-Here-s-That-Hi-Res-Sword-Coast-Map#.Vwoq36SLSUk hledej nahore na pobrezi :)
10.4.2016 12:33 - Merlin
Kus od Hundelstone..východně..cca 10 mil
10.4.2016 12:44 - -ajk-
tohle je presne ta sama kerou si muzes priblizit na velikost pro duchodce :))))

http://vignette3.wikia.nocookie.net/the-legacy-of-the-crystal-shard/images/8/83/Icewind-Dale_Map.jpg/revision/latest?cb=20140209220532
10.4.2016 17:45 - winterleaf
Přestupy bych nebral automaticky. Souhlasím s výcvikem.
10.4.2016 19:33 - Sir KRTEK
Rozhodne I kdyz napr. Pokud bych chtel jit na caroknechta tak si myslim ze by jen muj osobni trenink nestacil, pac magii se musim nekde naucit. Ale ja na nej nepujdu takze posilovani a trennink s mecem a stitem by mohl stacit :-) alespon tak jak to popisuje zbynour
11.4.2016 14:41 - Merlin
Jen informace ohledně vlastností..skutečně ani kouzelný předmět vám nezvedne vlastnost nad 20
11.4.2016 14:42 - Babaj
jop 20 je proste strop
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.080796003341675 secREMOTE_IP: 3.146.255.249